תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מובילה נדרש חשמלאי לעבודה במשמרות לתפעול מתקנים, מניעת תחזוקה לכל מתקני החשמל, טיפול בנפילות למתקנים חשמליים, לקרוא ולפרש שרטוטים וסכמות חשמליות, התקנת חיווט גופי תאורה ושקעי חשמל. בדיקת מערכות חשמל ופתרון תקלות, תיקון או החלפה של רכיבים חשמליים פגומים.
דרישות:
רישיון חשמלאי או הסמכה בתוקף, אישור מתח גבוה - חובה הנדסאי חשמל - יתרון ידע רב במערכות ורכיבי חשמל. יכולת עבודה עצמאית ובצוות. כישורי פתרון תקלות ופתרון בעיות מצוינים. עבודה במשמרות
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
j_WmX4dUGHJHlz
אזור:
דרום - באר שבע, דימונה, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
לחברת בניה ונדל"ן יוקרתית בתל אביב (העוברת בעוד שנה לחולון) דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן. לרישום חשבוניות ספקים, התאמות בנקים, הכנת חומר למע"מ, התאמות כרטיסי אשראי, התאמות ספקים, התאמות חו"זים בין חברתיים, ועוד. כשנתיים ניסיון בהנהלת חשבונות בחברת בניה!! (לקוחות וספקים) וגבייה, ידע בחשבשבת - חובה!! א-ה 8:00-16:00 - ללא גמישות בשעות! שכר גלובלי 13,000-14,000 ש"ח ברו' + תנאים מהממים!!
דרישות:
כשנתיים ניסיון בהנהלת חשבונות בחברת בניה!! (לקוחות וספקים) וגבייה, ידע בחשבשבת - חובה!!!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_3d9K0CnHBHK
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לכפרית תעשיות בכפר עזה דרוש/ה עוזר/ת חשב להחלפה לחל"ד תקופת העסקה מינימלית 10 חודשים – 2/2026 עד כולל 11/2026, עם אופציה להארכה. תיאור התפקיד: בדיקת דוחות כספיים של חברות הקבוצה בארץ ובחו"ל (חודשיים רבעוניים ושנתיים). עריכת דוחות כספיים מאוחדים (רבעוניים ושנתיים) הכנת מצגות להנהלה ולדירקטוריון (רבעוניים ושנתיים). וידוא עמידה בכללי isox חברות הקבוצה בחו"ל. וידוא עמידה בכללי מחירי העברה בין חברות הקבוצה בארץ ובחו"ל. השתלבות במחלקת הכספים ומתן תמיכה מקצועית לכל צרכי הקבוצה.
דרישות:
1. השכלה – רואה חשבון מוסמך/ת. 2. אנגלית - קריאה כתיבה דיבור ברמה גבוהה 3. ניסיון של 2 שנים לפחות בחברה תעשייתית כחשב/עוזר חשב/רו"ח מבקר. 4. עדיפות לניסיון עבודה בחברה ציבורית. 5. שליטה מלאה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל – חובה. 6. דייקנות, חריצות, יסודיות ויכולת עמידה במספר משימות בו זמנית. 7. תודעת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית טובה. 8. יכולת עבודה באופן עצמאי ובצוות. 9. הגעה עצמית. 10. נדרשת זמינות לצרכי התפקיד מעבר לשעות העבודה הרגילות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_BQ8BWcbHQHMn
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לחברת סחר בעולמות שרשרת האספקה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. התפקיד הינו מנהל/ת חשבונות יחידני הכולל ניהול יסודי בכל תחום הכספים עד למאזן, ניהול ומעקב אחר תזרימים, תשלומים, בנקים, ספקים, לקוחות וגיול טיפול ובקרה אחר תשלומים והוצאות שוטפות עבודה מול ספקים ולקוחות
דרישות:
דרישות: שליטה בפריוריטי, כספים, רכש, לקוחות / שליטה מלאה בOFFICE, אקסל ברמה גבוהה. יתרון – ניסיון בחברת ייבוא / ייצוא וניהול תיקי ייבוא תעודה הנהלת חשבונות - יתרון גבוה ניסיון קודם בתפקיד דומה שלוש שנים לפחות. חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_x9mbXfoCpHWq
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה רפואית במגדלי בסר ברמת גן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן. ניסיון 3-4 שנים לפחות כמנהל/ת חשבונות בחברה - עד מאזן! (לא ממשרד - רק ניסיון בחברות). ניסיון חובה על פריוריטי!!! + אנגלית טובה (בעיקר קריאה) + שליטה טובה בExcel. העבודה רק מהמשרד!!! משרת הורה נוחה, א-ה 9:00-14:30. שכר גלובלי 10,000 ש"ח ברו' + קרן השתלמות + תנאים מהממים!!!
דרישות:
ניסיון 3-4 שנים לפחות כמנהל/ת חשבונות בחברה - עד מאזן! (לא ממשרד - רק ניסיון בחברות) ניסיון חובה על פריוריטי!!! + אנגלית טובה (בעיקר קריאה) + שליטה טובה בExcel.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
j_BQPyzHbHQH5V
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
• הקמת ספקים במערכת, קליטת חשבוניות ספק, התאמת כרטסות, העברת תשלום לספקים (תשלום במס"ב, ובבנק) • הכנת דוח תזרים תשלומים שבועי • תמיכה בסמנכ"ל הכספים במשימות נוספות • ממשקי עבודה עם מחלקות החברה השונות: רכש, לוגיסטיקה, רכב ועוד. • משרה מלאה, 5 ימים בשבוע במשרדי החברה בראשל"צ
דרישות:
• ניסיון של 4 שנים לפחות בתפקיד דומה. • תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 - חובה • ידע וניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי- חובה . • ניסיון בעבודה במערכת רב מטבעית – יתרון. • ידע באקסל – (לצורך הכנת תזרים תשלומים שבועי שוטף) • מגורים באזור המרכז. בראשון לציון והסביבה. – עדיפות • נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_14loJu5HJHPB
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
משרד רואי חשבון ותיק ומוערך בתל אביב מחפש מנהל/ת חשבונות מנוסה, אחראי/ת ובעל/ת גישה מקצועית – לתפקיד מגוון ודינמי הכולל אחריות על צוות הנהלת החשבונות. תיאור התפקיד: - הנהלת חשבונות עד מאזן - הכנת תיק לביקורת מאזן - ניהול צוות מחלקת הנהלת חשבונות - עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים פרטי המשרה: * משרה מלאה * מיקום מרכזי ונגיש בתל אביב * תנאים טובים למתאימים * אפשרות לעבודה היברידית בהמשך למתאימים
דרישות:
- ניסיון בהנהלת חשבונות עד מאזן - חובה - ידע בתוכנת חשבשבת – חובה - ידע בתוכנת מיכפל – חובה - ניסיון בהכנת תיק לביקורת מאזן – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_ba1nAFXHmHVy
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
מקום עבודה עם אווירה צעירה, מוזיקה שמתנגנת כל היום, Happy Hour ואנשים שכיף לעבוד איתם גבייה מלקוחות ותקשורת שוטפת עם סטודנטים טיפול בשאלות ותמיכה בנושא תשלומים והחלפת אמצעי תשלום הכנת דוחות באקסל הנהלת חשבונות לחברות בהיקף קטן – עם אופציה אמיתית לקידום מקצועי! בונוסים בגין עמידה ביעדי גבייה יתרון גדול: אצלנו לומדים הכל מאפס – זו הזדמנות מדהימה לצבור ניסיון אמיתי בהנהלת חשבונות, בתנאי שסיימת בהצלחה את בחינות מנהל חשבונות סוג 1+2. 8-16 גמישות בשעות המשרה
דרישות:
ידע בסביבה ממוחשבת - אופיס ואקסל בפרט הגדלת ראש ראייה מרחבית אסרטיביות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_aaw63TNHPHXb
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אם המילים "חוויה בלתי נשכחת", "יעד אקזוטי" ו"חדשנות תיירותית" גורמות לכם להתרגש, אם אתם רואים פוטנציאל אינסופי בכל פינה בעולם - אנחנו מחפשים אתכם! אנחנו לא סתם חברה - אנחנו במה ליזמים תותחים כמוכם, שמחפשים: חופש פעולה אמיתי להוביל פרויקטים מההתחלה ועד הסוף. צוות מדהים של אנשים שאוהבים תיירות בדיוק כמוכם. אווירה דינמית וכיפית שמעודדת יצירתיות וצמיחה. הזדמנות אמיתית להרוויח ולראות את החזון שלכם מתגשם. אם אתם מביאים איתכם: ים של רעיונות שישנו את חוקי המשחק בתיירות. אש בעיניים ורצון עז להצליח. יכולת לעבוד בצוות וגם להוביל כשצריך. אהבה אמיתית לטייל ולגלות עולמות חדשים (ולהראות אותם לאחרים!). אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרוץ גבולות ולעשות משהו מדהים בתיירות - אנחנו מחכים לשמוע מכם! ספרו לנו קצת על עצמכם ועל החלומות התיירותיים שלכם - בואו ניצור יחד את הדבר הגדול הבא!
דרישות:
מעל גיל 21 - חובה לפחות 3-4 שעות פנויות לעבודה ביום - חובה מחשב נייד/נייח - חובה ידע בסיסי ושימוש ברשתות חברתיות (אינסטגרם, פייסבוק וכו) יכולת ניהול עצמי, לימוד עצמי להיות עם ראש גדול,שירותי. אין צורך בניסיון קודם - ההכשרה עלינו!!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה:
j_9ykeDF3HMHR3
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוביל בנתניה דרוש/ה רכז/ת כספים והנהלת חשבונות בסיסית מסודרת, אחראי/ת ודייקני/ת, להשתלבות בצוות חם ומשפחתי לטווח ארוך! תיאור התפקיד: ריכוז ותיאום כלל נושאי הכספים במשרד טיפול בחשבוניות, תשלומי אגרות ללקוחות (חברות גדולות) ומעקב אחר תשלומים והחזרים עבודה שוטפת מול לקוחות, ספקים ומשרד רו"ח איסוף נתונים והכנת דו"חות חודשיים עבודה שוטפת באקסל (נוסחאות בסיסיות, סיכומים, טבלאות) ובתוכנת הנהלת חשבונות (עודכנית) ניהול תכתובות במיילים ומעקב אחר ביצוע משימות כספיות סדר, ארגון ואחריות גבוהה משרה חלקית: 5–6 שעות ביום (התחלה בשעה 8:00 או 9:00)
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית עם דגש על כספים / הנהלת חשבונות בסיסית שליטה טובה באקסל וביישומי מחשב יכולת עבודה עצמאית ובצוות לויאליות ואמינות זמינות מיידית יתרון: ידע בתוכנת "עודכנית" מיקום נגיש סביבת עבודה נעימה ומשפחתית!
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
j_w63MphaH7Hb4
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מה בתפקיד: • עבודה שוטפת במחלקת הכספים. • סיוע בתהליכי הנהלת חשבונות. • הפקת חשבונות ללקוחות ועבודה מול קבלני משנה. • ביצוע התאמות ספקים, לקוחות ובנקים. • עבודה עם מערכת Priority • תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות ובתהליכים פיננסיים. . •
דרישות:
מה אנחנו מחפשים: • היכרות עם מערכת Priority – חובה. • גישה חיובית, אחריות, ויכולת עבודה בצוות. • דיוק, סדר ויכולת למידה מהירה. • ניסיון קודם בתחום הקבלני – חובה. • השכלה רלוונטית בתחום הנהלת החשבונות – יתרון. העבודה באזור תעשיה בית שמש משרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_r79QQsMH8Hpe
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה בקרית מלאכי דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ראשי/ת עד מאזן עבודה עצמית - קליטת חשבוניות, התאמות כרטסות, טיפול בתשלומים, עבודה מול מחלקת רכש, ספקים חיצוניים וגורמים פנים-ארגוניים, ביצוע התאמות בנקים וספקים, טיפול בניכויים ומע"מ, אחריות על סגירות חודשיות ותקופתיות, סיוע בהכנת דוחות חודשיים ורבעוניים עד לרמת מאזן. משרה מלאה, 5 ימי עבודה בשעות 8:00-17:00 - חובה עבודה על תוכנת פריוריטי
דרישות:
ניסיון כמנהל/ת חשבונות ראשי/ת עצמאי/ת -עד מאזן הנהלת חשבונות סוג 3 שליטה בתוכנות ERP פריוריטי שליטה טובה ב-EXCEL זמינות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_W4eJOiGHJHzQ
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
נציגי שירות לקוחות לחברת ביטוח מובילה ברמת החייל. במסגרת התפקיד: מתן מענה טלפוני ללקוחות בעלי קרנות פנסיה, גמל, חסכון לכל ילד והשתלמות.
דרישות:
תודעת שירות שליטה במחשב עבודה עם מספר תוכנות במקביל עבודת תחת לחץ שליטה בשפה העברית יכולת למידה וקליטה של מושגים פיננסים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_Mx72PTxU4HwE
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
נציג/ת תפעול והקמה ברמת החייל. במסגרת התפקיד: קליטה והזנה של נתוני לקוחות הקמת לקוחות במערכת לבצע בדיקה ובקרה שוטפת לטפסים שמתקבלים. מיקום: רמת החייל ת"א דרכי הגעה: יש שאטלים מרכבת ת"א אוניברסיטה, למגיעים ברכב קיים חניון מסודר לעובדים.
דרישות:
שליטה במחשב יכולת למידה מהירה, דיוק סדר וירידה לפרטים שליטה בשפה העברית יעילות ויכולת עמידה בלחץ משמעת עצמית, אחריות ודייקנות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_E9mqzCmHRHpp
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לרשת מגדלי הים התיכון ברחובות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 עד מאזן למשרה מלאה. טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות, הכנת דוחות אקסל ודוחות נוכחות למחלקת השכר. העבודה בסביבה משפחתית ונעימה דאגה לרווחת העובד לרבות טיול חו"ל ועוד. אפשרויות צמיחה וקידום!
דרישות:
אקסל- חובה התאמות בנקים-חובה פריורטי - חובה יכולת עבודה עצמאית. יכולת עם ממשקים רבים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_xXBx6HQHpHZM
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|