תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכירת משרד מנוסה ומקצועי/ת לניהול יעיל ומסור של המשרד הממוקם בנתניה.
התפקיד כולל אחריות על מגוון תחומים מרכזיים בפעילות השוטפת של המשרד, ביניהם:- טיפול בדואר נכנס ויוצא
- הכנת דוחות באקסל
- ניהול מלאי ציוד משרדי וכיבוד
- ניהול קופה קטנה
- עבודה מול עובדים
- טיפול בהזמנות ותשלומים לספקים
המועמד/ת האידיאלי/ת הינו/ה בעל/ת יכולות ארגון וסדר גבוהות, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה בריבוי משימות. נדרשת שליטה מלאה ב-Office 365 ויכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות.
זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד מפתח ולהתפתח מקצועית בסביבת עבודה דינמית ומאתגרת.
העבודה במשרה חלקית / מלאה.
דרישות:
- ניסיון של שנה-שנתיים בניהול משרד
- ניסיון בתחום הנהלת החשבונות - יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ב-Office 365 - חובה
- יכולת ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- אחריות, יוזמה ומוטיבציה גבוהה
- יכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי משימות
- אנגלית ברמה טובה מאד - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון