תיאור תפקיד:
ייעוד חטיבת הזנק הוא הקמת סטארטאפים במגוון כלים וקרנות וקידום ההון האנושי בהייטק בישראל, לטובת חיזוק ישראל כהאב חדשנות מקומי וגלובאלי מוביל. החטיבה מספקת מענקי מו"פ ישירים ליחידים ולחברות (מסלול תנופה וקרן הזנק) ומובילה הקמה של מסגרות תומכות וקרני השקעה כגון חממות טכנולוגיה, מועדוני אנג'לים ומרכזי חדשנות בכל רחבי הארץ לצד קידום מגוון מענקים חדשניים בעולמות ההון האנושי והתעסוקה בהייטק. אגף הון אנושי להייטק אחראי לפיתוח הון אנושי לתעשיית ההייטק ב3 תחומי פעילות מרכזיים: 1. הרחבת ההיצע ומגוון הטאלנט בישראל כולל אוכלוסיות בייצוג חסר, ג'וניורים ומקורות הון אנושי בחו"ל. 2. פיתוח תוכניות לחיזוק ההון האנושי בתחומי הטכנולוגיות העמוקות (דיפטק). 3. פיתוח תוכניות מותאמות וחדשניות לשיפור הכישורים הנדרשים בהייטק, כגון יזמות טכנולוגית, כישורי AI וכישורי ניהול. מנהל/ת השותפויות והמסלול יהיה אחראי על הובלת קרן ההון האנושי להייטק, ייזום וניהול של קשרי גומלין מול גורמים בממשל, בתעשייה, באקדמיה ובמגזר השלישי לטובת איתור וזיהוי הצרכים והמענים לאתגרי ההון האנושי, ייזום וליווי מחקרי הון אנושי, גיבוש שותפויות, פיתוח עסקי לתוכניות פוטנציאליות עתידיות ומדידת התוצאות לאורך חיי התוכנית. תיאור התפקיד: ניהול הקרן ותוכניות הון אנושי, לרבות יזום שותפויות בפיתוח תוכניות חדשות וביצוע שינויים בתוכניות קיימות, על מנת לתת מענה לצרכי תעשיית ההייטק. ניהול העבודה השוטפת מול זכיינים ותוכניות שאושרו בקרן ההון האנושי, הכנת החומרים לוועדה ומעקב לטובת עמידה ביעדיהן. יצירה וניהול של קשרי גומלין מול גורמים מגוונים ביניהם: חברות הייטק, גופי ממשל, גופי הכשרה ומגזר שלישי על מנת לאתר צרכים ופתרונות, לגבש שותפויות, לייצר ולנהל תכניות שמספקות מענה לצרכי ההייטק הן מצד הביקוש והן מצד ההיצע. ייזום והובלה של אירועים ופעילויות, בשת"פ עם חטיבת שיווק, המשפטית וחטיבות נוספות לצורך קידום מטרות האגף וחטיבת הזנק. זיהוי תחומים בעלי עומק טכנולוגי ופוטנציאל וגיבוש תכניות לקידום ההון האנושי בהן. עבודה שוטפת עם זכייני החטיבה כגון מרכזי החדשנות וחממות טכנולוגיות בנושאי תעסוקה בהייטק. מדווח/ת למנהל אגף הון אנושי להייטק.
*מקום העבודה הינו במשרדי הארגון בירושלים, ישנה אפשרות לעבודה היברידית.
דרישות:
דרישות תואר ראשון או שני באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, משפטים, מנהל עסקים, הנדסה, מדעי המחשב או כל תואר רלוונטי אחר המתאים לדרישות התפקיד. ניסיון של לפחות 3 שנים בתעשייה עתירת ידע (בתעשייה או בעמותה / ארגון בתחומי טק) או בגופי ממשל- בתחום ההון האנושי במקצועות בהייטק. ניסיון של לפחות 3 שנים בתחומי מדיניות, ניהול תוכניות או אסטרטגיה, ניהול פרויקטים, ניהול תכניות או מוצר תוך שיתוף פעולה עם גופים רבים, בעלי אג’נדות מגוונות. ניסיון בעבודה בסקטור הציבורי או מולו. יכולת מוכחת להניע תהליכים, מנהלים, עמיתים ועובדים. ניסיון בכתיבת מסמכים מקצועיים, ניירות עמדה ומצגות בעברית ובאנגלית.
דרישות המהוות יתרון: תואר שני בתחום רלבנטי. ניסיון ברתימת גופים ציבוריים ופרטיים לפעילות משותפת ולהשקעת/איגום משאבים. ניסיון בקביעת וביישום מדיניות, תוך שיתוף פעולה עם גופים רבים, בעלי אג’נדות מגוונות. ניסיון בייזום והובלה של אירועים, כנסים ומפגשים מקצועיים. ניסיון בהעברת מצגות ובהופעה בפני פורומים רבי משתתפים. ניסיון קודם בחברות או ארגונים העוסקים בטכנולוגיות מתקדמות.
אופן הגשת מועמדות למשרה קורות חיים ניתן לשלוח עד לתאריך 04.11.2025 בשעה 23:59. *רק פניות מתאימות תיעננה. *המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד וכל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך. *הרשות תיתן ההעדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים שהי/וא מעביר/ה. *במהלך תהליך הגיוס יידרשו המועמדים להמציא מסמכים המעידים על עמידה בדרישות הסף למשרה, ובכלל זה תעודות השכלה, תעודות / רישיונות הסמכה מקצועית ו/או מסמכים רלוונטיים אחרים. *הרשות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את המכרז בכל שלב בשל שיקולים ארגוניים. רשות החדשנות רואה חשיבות רבה בקידום שוויון הזדמנויות, גיוון תעסוקתי וייצוג הולם בקרב כלל האוכלוסייה בישראל במקומות עבודה. בהתאם למדיניות רשות החדשנות לקידום ייצוג הולם, נשמח לאפשר לך לעדכן אותנו אם את/ה נמנה/ית עם אחת מקבוצות האוכלוסייה המפורטות מטה. המידע נמסר באופן וולונטרי וייעשה בו שימוש אך ורק לצורך בחינת ייצוג הולם, בהתאם להנחיות החוק והמדיניות הממשלתית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-63
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחטיבת פיתוח ארגוני ברשות החדשנות דרוש/ה אחראי/ת אחזקה ותפעול- להחלפה לחופשת לידה תיאור התפקיד : בקרה יומית על ניקיון של סניף המשרדים בירושלים, חדרי שירותים וחדרי ישיבות, הכנת חדרי ישיבות לכנסים ואירועים, אחריות על אחזקת מטבחונים, מחזור, טיפול שוטף בציוד ובריהוט משרדי, פיקוח על קבלני משנה בנושא תיקונים, אחזקת מבנה ומשרדים, מערכות תקשורת, כיבוי אש, אזעקה, טלפוניה, בקרת כניסה, מעליות, קריאות שירות ועוד. תמיכה בכנסים ואירועים המתקיימים במשרדי הרשות. מעקב על מלאים שוטפים וסידור המחסנים במשרדי הרשות בירושלים ובתל אביב. מעקב שוטף על רכבי הליסינג של הרשות מול המשתמשים, ועזרה מול מנהל תיק הלקוח של הרשות. טיפול במיון וחלוקה של דואר, בקרה על החניון. אחזקת מכונות: צילום, פקס, מים, קפה ועוד. בקרה שבועית של המשרדים בסניף תל- אביב באותם הנושאים.
דרישות:
דרישות תפקיד: ניסיון מעשי של שנה לפחות בעבודות אחזקה ותפעול. יכולת עבודה עצמית, וביצוע מספר מטלות במקביל. הרשות תיתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים שהוא/יא מעביר/ה. יחסי אנוש טובים. נסיון במתן שרות ברמה גבוהה. רישיון נהיגה. אוריינטציה טכנית. נכונות לעבודה פיזית מאומצת. יכולת עבודה עם מחשב – יתרון. תנאי המשרה: העבודה במשרדי הארגון בירושלים, נדרשת נוכחות יומית במשרדים ונסיעות למשרדי הארגון בתל אביב. קורות חיים ניתן לשלוח עד לתאריך 25.10.2025 בשעה 23:59. *רק פניות מתאימות תיעננה. *המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד וכל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך. *במהלך תהליך הגיוס יידרשו המועמדים להמציא מסמכים המעידים על עמידה בדרישות הסף למשרה, ובכלל זה תעודות השכלה, תעודות / רישיונות הסמכה מקצועית ו/או מסמכים רלוונטיים אחרים. *הרשות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את המכרז בכל שלב בשל שיקולים ארגוניים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-62
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|