דרושים פריון

דרושים בפריון

קצת על פריון

Perion הוקמה בשנת 1999 בשם IncrediMail, על ידי היזמים ירון ועופר אדלר. עד לשנת 2010 עיקר עיסוקה של החברה היה פיתוח אפליקציית דואר ופיתוח תוכנות נוספות המדגישות את חווית השימוש באינטרנט עבור המשתמש הפרטי. כיום פעילותה העסקית של Perion מתמקדת בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה מתקדמים (פירוט בהמשך), מכירת תוספי תוכן למוצרים אלה, ומכירת רשיונות ו-co-branding של המותגים למפעילים ואתרי צד שלישי. בנוסף, לחברה שיתופי פעולה עם מגוון מנגונני חיפוש כגון Google, Yahoo ו-Ask, ומכירת שטחי פרסום וקישורים ממומנים. החברה נסחרת בבורסה בניו יורק ובתל-אביב תחת הסמל "Peri" ומונה כיום כ- 150 עובדים (כ- 100 בישראל וכ- 50 בארה"ב) . מרכז פעילותה ממוקם בישראל.

מספר עובדים

100 - 300

שנת הקמה

1999

מיקום

הנחושת 4 רמת החייל תל אביב

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 2 משרות עבודה בחברת פריון

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בפריון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
Perion is looking for a responsible and adaptable Executive Assistant to provide personalized administrative support in a well-organized and timely manner, reporting to the CEO.
The chosen candidate will provide strategic administrative and project management support, calendar management, travel planning, and will be a full partner with projects, initiatives, and events.

** This is a temporary maternity leave replacement position for 8 months**
About the role:
    *Provide confidential administrative support to the CEO and executive management.
    *Manage and maintain active and complex calendars.
    *Handle travel logistics for CEO and executive management.
    *Oversee and approve travel requests for local and European team.
    *Establish relationships with key internal and external partners of the CEO and executive management.
    *Ensure a smooth day-to-day flow of communication and meetings, while following up on action items.
    *Support organization of events and off-sites.
    *Assist with preparation of presentations & reports.
דרישות:
*5+ years of executive-level experience in a global company. Hi-tech – advantage.
*Fluent in both English and Hebrew – a must.
*Excellent organization skills essential - able to plan, prioritize, and multi-task while working with a heavy workload.
*A highly energetic and dynamic person, able to work independently with a proactive approach and great interpersonal skills.
*Excellent time management skills, attentive to details.
*Strong computer skills with proficiency in MS Office and Google equivalent apps.
היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-00068
קרא עוד
תיאור תפקיד:
As a Junior Economist you will be part of the Treasury Team and reports to the Corporate Treasurer.The Treasury Assistant will be responsible for carrying out daily treasury activities, which include cash management, funding and reporting and assisting the Corporate Treasurer with a range of tasks and projects.

Key Responsibilities:

*Daily download and review of bank balances
*Manage cash pools and daily cash position
*Track payments and ensure deadlines are met in compliance with the signatory rights policy
*Maintain database of global bank accounts
*Assist in monthly intercompany netting process
*Assist in the investment of excess cash in bank deposits and any other Investment Instruments
*Prepare reporting of collection and aging reports
*Assist and help in the global collection efforts in sync with the AR team
*Validate bank charges and maintain related records
*Assist in the preparation of the Group cash flow reports
*Assists with insurance coverages, real estate management and financing as needed
*Ensures proper controls are in place for regulatory requirements, such as SOX, and prepare relevant supporting documentation
*Review FX exposures assessments and hedging status on a regular basis
*Assists in the development of bank relationships
*Handle ad hoc projects as requested by the Corporate Treasurer
דרישות:
Key Skills:
The Junior Economist role requires:
· Experience of working in an accounting, finance or treasury environment
· Strong interpersonal skills
· Ability to work closely with team colleagues
· An individual who is well organized and able to work under tight deadlines
· High level of experience in Office applications, particularly Excel & power point - Mandatory
· Close attention to detail to ensure that accurate and thorough work is produced in a timely manner
· An individual who possesses initiative, is analytical in nature and not afraid to ask questions

היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-00066
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!