| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד:רוצה להוביל את חוד החנית של עולם הגיוס הדיגיטלי? אנחנו ב-Jobnet, אתר הדרושים המוביל בישראל, מחפשים מנהל/ת תיקי לקוחות שטח סופר-מוכשר/ת, עם תשוקה אמיתית לעולם הגיוס ויכולות בין-אישיות ברמה גבוהה, שיצטרף/תצטרף למשפחה שלנו! אם אתם חדורי מוטיבציה, אוהבים לפגוש אנשים ולייצר שיתופי פעולה ארוכי טווח, ויש לכם ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות B2B – מקומכם איתנו!
 התפקיד כולל:
 בנייה וטיפוח מערכות יחסים אסטרטגיות: ניהול תיקי לקוחות קיימים ומורחבים, תוך העמקת הקשר והבנת צרכי הגיוס הייחודיים של כל לקוח.זיהוי הזדמנויות עסקיות: איתור ופיתוח פוטנציאל עסקי בקרב הלקוחות הקיימים, והרחבת הפעילות מול חברות מובילות במשק הישראלי.הובלת תהליכי מכירה מורכבים: הצגת פתרונות גיוס מותאמים אישית (פרסום משרות, מיתוג מעסיק, מוצרי תוכן ועוד), ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות.מתן ייעוץ מקצועי: ליווי, הדרכה וייעוץ ללקוחות בכל הנוגע לאסטרטגיית גיוס אפקטיבית בפלטפורמת Jobnet.הכשרה והטמעת פתרונות: תמיכה והטמעת כלי הגיוס החדשניים של Jobnet בקרב הלקוחות, וסיוע בהשגת יעדי הגיוס שלהם.הגעה ליעדים: עמידה ביעדי מכירות ושימור לקוחות חודשיים ושנתיים.עבודת שטח: מפגשים פרונטליים שוטפים עם לקוחות בכל רחבי הארץ.
 
                                         דרישות:
 יתרונות:ניסיון של 3+ שנים בתפקיד ניהול תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager / Account Manager) – חובה!אוריינטציה מכירתית גבוהה וכישורי פרזנטציה ויכולת השפעה מוכחים.יכולת בניית קשרים בין-אישיים מצוינים ויחסי אנוש מעולים.תודעת שירות גבוהה ויכולת הקשבה והבנת צרכים.יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, בסביבה דינמית ומהירה.כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.שליטה מלאה ביישומי אופיס (במיוחד Excel ו-PowerPoint).רישיון נהיגה בתוקף – חובה!
 למה דווקא Jobnet?ניסיון קודם מעולם הגיוס/HR Tech.היכרות עם פלטפורמות CRM.
 אנחנו מציעים לכם הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ויציבה, להיות חלק מצוות מקצועי ותומך, ולקחת חלק פעיל בעיצוב עתיד שוק העבודה הישראלי. סביבת עבודה נעימה, מאתגרת ומתגמלת, עם אפשרויות קידום ופיתוח אישי ומקצועי. נשמח לקבל את קורות החיים שלך! 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-1465
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם.  בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומחפשים לצרף רואה/ת חשבון מצטיינ/ת לצוות.מה אנחנו מחפשים? 
 רואה/ת חשבון בעל/ת גישה מקצועית, ניסיון בעבודה עם חברות ישראליות, היכרות עם מערכות ERP ושכר מקומיות, והבנה מעמיקה בתחום המיסוי הישראלי. דרושים כישורי תקשורת מעולים, יכולת לעבוד מול ריבוי משימות ולוחות זמנים צפופים, וראש גדול בניהול קשרי לקוחות.תחומי אחריות: 
 • ניהול שוטף של תיקי לקוחות. • פיקוח על תהליכים חודשיים בתחומי כספים, מיסים ושכר עבור חברות ישראליות בבעלות תאגידים רב-לאומיים. • תקשורת שוטפת ויעילה עם בעלי עניין בחו"ל ועם צוותים מקומיים בישראל. • תכנון, ביצוע והשלמה של משימות תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות וניהול סיכונים. • הובלת צוות מנהלי חשבונות, כולל הכוונה והכשרה מקצועית. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           • רואה/ת חשבון מוסמך/ת. • 2-4 שנות ניסיון לאחר הסטאז' בפירמת ראיית חשבון או בחברת הייטק. • שליטה מצוינת ב-Excel. • ניסיון בעבודה עם מערכות Priority או NetSuite ותוכנות שכר ישראליות – יתרון. • יכולות אנליטיות וארגוניות גבוהות. • תשומת לב לפרטים ודיוק בביצוע. • שליטה מלאה בעברית. • שליטה מלאה באנגלית. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00004
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לניהול סניף ברשת אסתטיקה אנחנו מחפשים תותח/ית מכירות שרעב/ה להצלחה איך היום שלך יראה? פגישות ייעוץ עם לקוחות חדשים במטרה לסגור עימם עסקהניהול צוות אדמיניסטרטיבי ורפואי
 -מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר -ניהול התפעול השוטף של הסניף והובלתו לביצועים הטובים ביותר -השתתפות בתחרויות נושאות פרסים מדהימים! טיסות לחו"ל, נופשים בארץ במלונות הטובים ביותר שיש, ימי ספא מסעדות שף וים של אטרקציות שכר בסיס של 10,000 ש"ח + בונוסים שווים מאוד על מכירות  העבודה במשמרות בוקר/ערב - אין גמישות. 
                                             
                                         דרישות:
 בעל/ת יחסי אנוש טוביםניסיון ניהולי - יתרוןניסיון מובהק במכירותשירותיות ברמה גבוההאסרטיביות ויכולת להוביל
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משמרות 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           2222
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעיןשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל, גולן
 דרום - אשדוד, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
 
                                         דרישות:
 תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           553742
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד:דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל מחפשים משרה יציבה עם אופק קידום בסביבה מקצועית ודינמית? זה הזמן להצטרף אלינו!
 מה כולל התפקיד?
 מכירות – שיחות יזומות ללקוחות עסקיים חדשים.שימור והגדלת פעילות – טיפוח לקוחות קיימים והרחבת שיתופי הפעולה.שירות ותפעול – מתן מענה מקצועי ופתרונות ללקוחות החברה.מיקום: מרכז תל אביבסביבת עבודה:דינמית, מקצועית, תומכת ועם אופק קידום למתאימים.
 
                                         דרישות:
 כישורי מכירה ואוריינטציה שיווקית.ורבליות ויכולת תקשורת מצוינת.ניסיון קודם במכירות טלפוניות או בתפקיד דומה בתחום- יתרון !זמינות למשרה מלאה.
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           203
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"למעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטותהכנת משלוחים לקבלני משנהעבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
 מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן.  המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית. 
                                             
                                         דרישות:
 ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעוליתהיכרות עם עולם הרכש - יתרוןשליטה באופיסאנגלית בסיסית - חובה
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-1494
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"למעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטותהכנת משלוחים לקבלני משנהעבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
 מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן.  המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית. 
                                             
                                         דרישות:
 ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעוליתהיכרות עם עולם הרכש - יתרוןשליטה באופיסאנגלית בסיסית - חובה
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-1494
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      משרה של עורכ\ת בדסק החדשות. האנשים שנותנים את הכותרת, שבוחרים מתוך בליל המידע מה יהפוך להיות אייטם ולוקחים את המידע הגולמי והופכים אותו לכתבה עיתונאית שמגיעה למיליוני קוראים ביום. המשרה ממוקמת בתל אביב. 
                                             
                                         דרישות:
 העבודה במשמרות 24/7ידע כללי באקטואליהעברית ברמה גבוההניסיון קודם בעריכה/תקשורת - יתרון
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה, משמרות 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00002
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד:מיקום:  מרכז הארץ שעות עבודה:  ימים א’-ה’ 09:00-17:00על התפקיד: אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמחפש/ת מקום עבודה יציב, חם ומקצועי – מקומך איתנו ! אנחנו, חברה ותיקה ומובילה בתחום התכשיטים, מחפשים מנהל/ת חשבונות עד למאזן  לתפקיד עצמאי, מאתגר ובעל משמעות. מה מחכה לך אצלנו? ניהול מלא של הנהלת החשבונות עד למאזן עבודה מול בנקים, ספקים ולקוחות גבייה וגיול חובות תמיכה בפעילות הכספית של החברה
  סביבת עבודה משפחתית, תומכת ומרווחת משרה יציבה עם אופק ארוך טווח חניה נוחה בקרבת מקום חברה עם אווירה חיובית שמעריכה את עובדיה
 
                                         דרישות:מה נדרש כדי להצטרף אלינו?
 מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו! ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד למאזן - חובה שליטה בתוכנת פריוריטי - חובה עברית ברמת שפת אם – חובה שליטה טובה ביישומי אופיס - חובה אנגלית ברמה טובה – יתרון ניסיון בניהול תיקי ייבוא והיכרות עם מחולל דוחות – יתרון
 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00005
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-יםשרון - הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
 
                                         דרישות:
 תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
 
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           553742
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      רוצה להרוויח הרבה יותר? מחפש/ת מקום עבודה שכיף להגיע אליו ועל הדרך גם ליהנות מאחלה תנאים? אנו מחפשים מועמדים/ות כמוך!  לקבוצת ג’רוזלם פוסט דרושים/ות אנשי /נשות מכירה תותחים /ות לשיווק מוצר הדגל שלנו!  *מוקד משפחתי!  * דאטה חמה!  *אפשרות קידום רבות בתוך החברה!  *מענקי התמדה החל מוותק של חצי שנה  *שכר גבוה ומתגמל מאוד!  -אפשרות לעבודה במשמרות בוקר/ערב  -עבודה היברידית- שילוב של עבודה מהבית ומוקד בתל אביב!  -תחרויות ופרסים-בארץ ובחו"ל  -הכשרה בחודש הראשון במשרדי החברה בתל אביב  **המשרה מתאימה לחיילים /ות משוחררים /ות - ולכל מי שמחפש/ת דריסת רגל ראשונה בעולם המכירות! 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון במכירות טלפוניות-יתרון - לא הכרחי  שירותיות / אדיבות / מוסר עבודה גבוה.  זמינות למשרה מלאה / חלקית במשמרות.  *אחוזים גבוהים ממכירות!  המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00004
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      אנו מחפשים אנשים נלהבים מכל רחבי הארץ (עם או בלי ניסיון מוקדם בהוראה) ללמד אחד ממאות המקצועות הזמינים ב-Superprof. זה כולל מקצועות בית ספר (מתמטיקה, אנגלית, מדעים וכו’), שפות זרות, מוזיקה, ספורט, אומנויות, תחביבים... והרשימה עוד ארוכה! היפכו למורים פרטיים ב-Superprof ועזרו לאנשים להגיע ליעדים שלהם. תנו טיפים ללמידה יעילה וצרו חוויות בלתי נשכחות עם התלמידים! בין אם אתם סטודנטים, בוגרי אוניברסיטה טריים או מורים מנוסים שמחפשים הכנסה נוספת, יש לנו פתרון בשבילכם! העבודה כמורה פרטי מעניקה לכם חופש רב, הן מבחינה כלכלית והן מבחינת זמן. יש לכם את החופש ללמד איפה ומתי שתרצו, ותוכלו גם להחליט על המחיר השעתי שלכם. אתם יכולים להרוויח ₪80 - 200 לשעה בהתאם לרמת הידע שלכם וניסיונכם. 
                                             
                                         דרישות:הפרופיל האידיאלי:
 
 - אתם תותחים בתחום הלימוד שלכם. - יש לכם סבלנות, דייקנות, ואתם מחנכים טובים. - אתם נלהבים להעביר את הידע שלכם לתלמידים חדשים. - יש לכם הסמכה אקדמית /או ניסיון מעשי משמעותי בתחום שאתם רוצים ללמד. - כמונו, אתם חושבים שצריך לחלוק את הידע הזה!יתרונות: 
 - מהיר ופשוט להתחיל. - צרו את מודעת ההוראה שלכם בחינם. - קבעו את התעריפים ולוח הזמנים שלכם. - לנהל את עצמכם, בלי בוסים על הראש. - ללמד מהבית, באזורכם או אונליין. - להתחבר עם אלפי תלמידים פוטנציאליים. 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה חלקית 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           JB-00002
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהםשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
 צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
 דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
 אילת - אילת והערבה
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      • הובלת הפעילויות בנושאי אבטחת איכות, שיפור מתמיד (פעולה מתקנת/ מונעת) דרישות לרכיבים,  חומרים ולתהליכי פיתוח ויצור.  כתיבת פרקים רלוונטיים בהצעות המחיר למכרזים במפרטים, מסמכי תכולת עבודה, ותוכניות אבטחת איכות.  • ביצוע בפועל של FAI וסיקורי איכות  • קשרי עבודה עם לקוחות בארץ ובחו"ל.  • אישור תיעוד טכני להגדרת מוצר לרבות מפרטים , נהלי ATP ונהלי בדיקות הוכחת תכן  • הובלת בדיקות הוכחת כושר ו SOF כולל כתיבה דוח בדיקות ודו"ח תוצאות.  • הכנה והובלת סיקורים של גופי הסמכה חיצונים כגון מכון התקנים ולקוחות.  • הגדרה, הטמעה ושיפור תהליכי העבודה והאיכות לרוחב הארגון .  • הכנת תוכניות איכות שנתיות (כולל מדדי איכות) והובלת סקר הנהלה שנתh. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           תואר ראשון בהנדסת איכות \אלקטרוניקה\מכונות (חובה התמחות או קורסים באיכות)- יתרון  התמחות באבטחת איכות ואמינות כחלק מתואר הנדסי או כחלק מתואר שני - יתרון הסמכת מהנדס איכות CQE – יתרון.  5+ שנות ניסיון בתעשייה הביטחונית\תעופה אזרחית – חובה. ניסיון בסיקרי איכות כגון AS9100, ISO9001,  סיקורי ח"א, סיקורי אלביט\רפאל\תע"א – חובה  - עריכת סקרים פנימיים - חובה. -כתיבה של נהלים - חובה.  - ידע וניסיון בעבודה עם תקני איכות כגון ISO 9001 ו AS 9100, תקנים צבאיים כגוןMIL STD 810 - חובה  - ניסיון בניתוחי תקלות FRACAS, SPC וכו'- חובה.  - ניסיון בכתיבת תוכניות קווליפיקציה SOF תנ"ס והובלת התהליכים מול הייצור והנדסה-חובה.  - ניסיון בניהול ישיר של עובדים - חובה - ניסיון בניהול בטיחות או הסמכת נאמן בטיחות -יתרון  - אנגלית ברמה גבוהה כולל אנגלית טכנית – חובה 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           938302
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואלשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: System Engineer - Synthetic Aperture Radar (SAR) מתחומי המכ"ם/Radar - עם ניסיון מתחומי האוויוניקה/UAV/תעופת 
                                         דרישות:
 
                                           תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטה מוכרת תואר שני בהנדסת חשמל – יתרון משמעותי ניסיון של 10 שנים לפחות בהנדסת מערכת וניהול טכני של פיתוח של Synthetic Aperture Radar (SAR) ניסיון ניהולי קודם ניסיון בכלי סימולציה MATLAB/Python ניסיון בתקינה צבאית - יתרון בוגר יחידות טכנולוגיות בצה"ל – יתרון 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           799834
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעיןשרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
 
 | 
			| 
                        	
                            	
                                
                                	
                                        
                                        
                                    	תיאור תפקיד: 
                                      אפיון, כתיבת מפרט דרישות, הגדרת ארכיטקטורה והגדרת מרכיבי המערכת. תחקור מערכתי, הגדרה וניהול ניסויי מערכת ממשק צמוד עם גופי הנדסה והשתתפות בשלבי התכן, כולל ליווי, בקרה והובלת סקרי תיכון  ואימות פיתוח. תכנון, ליווי וביצוע ניסויים (קרקעיים ומוטסים) לרבות כתיבת מפרט בדיקות וניסויים  וכתיבת דוחות ניסויים  כפיפות למהנדס מערכת ראשי. 
                                             
                                         דרישות:
 
                                           - מהנדס/ת אווירונאוטיקה / מכונות / חומרה. - מינימום 3 שנים נסיון בפיתוח מערכות מולטי-דיסיפלינריות, עדיפות בתחום ה UAV . - היכרות בתכן ותהליכי ייצור של חומרים מרוכבים, עדיפות נסיון בשיכוב רטוב(Wet layup) . - היכרות טכנית עם פלטפורמת רחפנים או מיני מזל"טים. - יכולת וניסיון מוכחים בכתיבת מסמכי איפיון, הגדרת מוצר, סקרי תיכון, הצדקה הנדסית, ודוחות ניסוי. - ראיה מערכתית מעולה, יכולות עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים. - שליטה מלאה בשפה האנגלית. יתרונות: - היכרות עם בקרי טיסה ולוגיקות טיסה  - היכרות עם הנעה חשמלית - הכרת תקנים תעופתיים אזרחיים 
                                              
                                         היקף משרה: 
                                           משרה מלאה 
                                         
                                         קוד משרה: 
                                           931852
                                         
                                         אזור: 
                                            
                                                    מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעיןשרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
 צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
 
 |