תיאור תפקיד:
Israel365, a fast growing media company is seeking a full-time social media executive to lead all organic social media postings from conception to completion, and manage all social media communications for our internal efforts as well as for our agency efforts. Responsibilities: Content strategy and creation across all relevant social media platforms
Educating our target audience on various topics related to our core mission Promoting Israel365 content and personalities Creatively monetizing our products and services Building comprehensive social media calendar
Growing our presence across our social media platforms Analyzing running campaigns and delivering targeted results Monitoring the latest social media trends and adjusting strategies accordingly
דרישות:
Skills/Qualifications: Experience of at least 1 year of work in social media marketing Experience in creating social media strategies Knowledge of best practices for social media platforms such as Instagram, Tik Tok, Twitter, YouTube, etc. Excellent verbal and written communication skills (Native Level English) Craft engaging content that drives engagement and acquisition Organized and able to multitask Team player and able to work in a corporate environment
Preferred Qualifications: Degree in marketing, digital marketing, internet marketing, related field or equivalent experience Short form video content creation (Reels/Stories/Shorts) Image based content creation (Instagram/Stories)
Location: Beit Shemesh (Hybrid schedule)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
568250
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עורכ/ת תוכן לפרקטיקת Workforce Transformation Deloitte חברת הייעוץ הגדולה והמובילה בעולם מחפשת עורכ/ת תוכן להשתלב בתפקיד מאתגר ומעניין בפרויקט בפרקטיקת Workforce Transformation. תיאור התפקיד: הובלה, הקמה, תחזוקה ועריכה של תכנים בפורטלים ארגוניים בפרויקטים מול לקוחות, עבודה מול ריבוי ממשקים מקצועיים ומומחי תוכן, חילוץ, עריכת, עדכון והנגשת תוכן מקצועי. התפקיד דורש עצמאות ופרואקטיביות. משרה מלאה בת"א.
דרישות:
ניסיון קודם כעורכ/ת תוכן – חובה ניסיון בעריכת וניהול תוכן ב-SharePoint - חובה תואר ראשון – יתרון משמעותי היכרות עם SharePoint – יתרון משמעותי היכרות/ניסיון בעולמות ניהול ידע – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00415
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
JamesAllen.com is a digital-first diamond bridal jewelry retailer on a mission to bring consumers the best quality diamonds and jewelry at the best prices. We believe in transparency at every step of this journey. We are inclusive, customer-devoted, curious, courageous, and discerning. JamesAllen.com is looking for a Senior Marketing Automation Manager to join its Herzliya-based marketing team (hybrid). They will join the CRM team, responsible for planning, creating, and analyzing daily cross-channel campaigns to maximize engagement and retention efforts that have a direct impact on the growth and revenue goals of the business. This dynamic role reports to the Head of CRM.
דרישות:
Ideate and execute CRM strategies that encourage customer retention and loyalty. Customer journey mapping - analyze touchpoints within the organization and capitalize on commercial opportunities. Build a cross-channel experience under industry standards and best practices. Manage trigger-based campaigns throughout the customer lifecycle to maximize KPIs. Oversee and optimize the SMS marketing activities Manage the strategy, campaigns and measurement of Direct Mail campaigns Regularly monitor retention KPIs performance data and analyze results by tracking and A/B testing campaigns to guide improvements. Guide and provide support to other CRM team members and work closely with the Head of CRM to develop a clear CRM strategy.Who You Are 3+ years of relevant experience, preferably in the eCommerce/gaming industry. Understanding of CRM processes with a background in customer conversion and retention strategies. Proficient in HTML and CSS (strong technical orientation, feels comfortable with code). Strong analytical skills, data-driven marketer with the ability to optimize performance based on data. Comfortable with applied use of functions like Pivot Tables and Vlookups. Familiarity with Excel/Tableau/Data studio. Project management skills with exceptional attention to detail and problems solving skills Native-level English (spoken and written) and familiarity with the US consumer market.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00104
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|