תיאור תפקיד:
אחריות כוללת על תכנון וניהול המלאי בחברה, ביצוע הזמנות רכש מהחברה הגלובלית (באוויר ובים), מעקב אחר אספקות, ניהול רמות מלאי בהתאם ליעדים עסקיים, וטיפול בעיכובים ואיאספקות. התפקיד כולל עבודה שוטפת מול ממשקים רבים בארץ ובחול לוגיסטיקה, איכות, כספים ויחידות עסקיות.
דרישות:
מהנדס/ת או הנדסאי/ת תעשייה וניהול, ניסיון ראשוני בתפקיד דומה, אנגלית ברמה גבוהה, שליטה מלאה באקסל, יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין אישית טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15251
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
אחראי/ת יבוא
אחראי/ת יבוא
אחראי/ת יבוא
QHR
03/12/2025
תיאור תפקיד:
אחריות כוללת על תכנון, ניהול ובקרה של מלאי החברה, תוך הבטחת זמינות שוטפת ללקוחות, צמצום חוסרים, מניעת עודפים, ויצירת רציפות תפעולית בין שרשרת האספקה, הייבוא, המחסן, ומחלקת שיווק (הזמנות). ;התפקיד משלב תכנון קדימה, שליטה בתהליכים בזמן אמת, ושיתוף פעולה הדוק עם גורמים פנימיים וחיצוניים *תחומי אחריות עיקריים:* עיתוד מלאי ותכנון דרישות: תכנון רמות מלאי אופטימליות בהתבסס על תחזיות מכירה, עונתיות, מבצעים והיסטוריית צריכה. ניתוח מגמות, תנועה של פריטים וקצב מכירה: איתור וזיהוי פריטים בסיכון (עודפים/חוסרים) ומתן מענה מבעוד מועד תכנון ובקרה של ייבוא מכולות: עבודה שוטפת מול ספקים בחו"ל, עמילי מכס, משלחים וגורמי רגולציה. תכנון הגעת מכולות בהתאמה לתחזיות ולמגבלות אחסון. מעקב אחר זמני אספקה, שחרור, קליטה וניפוק. תיאום תפעולי מול המחסן: תכנון שחרורים וסדרי עדיפויות לפריקה ואחסון. הצפת צווארי בקבוק תפעוליים והצעת פתרונות . עבודה שוטפת מול מחלקות שיווק, מכירות והזמנות: התאמת זמינות מלאי לצרכים משתנים של השוק. עדכון על עיכובים, חוסרים וחריגות. תמיכה בהיערכות למבצעים, השקות ומוצרים עונתיים .
דרישות:
ניסיון של לפחות 7 שנים בתכנון מלאי/שרשרת אספקה/ ייבוא –תחום המזון או מוצרי צריכה מהירים חובה. ניסיון מוכח בניהול תהליכי ייבוא – חובה. שליטה מלאה ב Excel-ובמערכות ) ERP עדיפות לפריוריטי). הבנה לוגיסטית ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים . סדר ודיוק, ראייה מערכתית, יכולת ניתוח נתונים וקבלת החלטות . גישה פרואקטיבית, אחריות אישית גבוהה ויכולת הצפת בעיות בזמן. תקשורת בינאישית מצוינת, שיתוף פעולה ועצמאות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרושה מנהל/ת חשבונות מקצועית ואחראית לניהול מלא של ספרי החברה עד מאזן. התפקיד כולל טיפול בכל תחומי הנהלת החשבונות, עבודה מול ספקים ולקוחות, הכנת דו"חות והתאמות, ושיתוף פעולה שוטף עם רואה החשבון. דוח רווח והפסד , 5 ימים בשבוע - משרה מלאה 8-17 ישנה גמישות בשעות יחדנית - כפופה למנכ"ל תחומי אחריות: ניהול ספרי חשבונות מלאים עד מאזן. טיפול בספקים, קליטת חשבוניות והפקת תשלומים. הפקת חשבוניות ללקוחות, מעקב וגבייה. התאמות בנקים, כרטיסי אשראי ולקוחות/ספקים. הכנת דוחות חודשיים ושנתיים לרואה החשבון. עבודה מול רשויות המס לפי צורך.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה. ניסיון מוכח בהנהלת חשבונות עד מאזן. חשבשבת -חובה ידע באקסל ברמה טובה שליטה בתוכנות הנה"ח ומערכות ERP. אחריות, יסודיות ויכולת עבודה עצמאי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15268
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד אסטרטגי וחדש בארגון בינלאומי אשר רכש לאחרונה את חברת אדוארד, דרוש מנהל תחום / מנהל מכירות להובלת הטמעת מוצר רפואי חדש ומתקדם בתחום הטיפול הנמרץ. התפקיד הוא One Man Show – אחריות מלאה על השקת המוצר, הטמעתו בבתי החולים, בניית אסטרטגיית מכירות וחדירה לשוק, ועבודה צמודה עם הנהלת הארגון. המוצר: מערכת ניטור מתקדמת המבוססת אלגוריתמים ו-AI, המנבאת סיבוכים רפואיים בזמן אמת ומשפרת תוצאות טיפול בחולה. אחריות מרכזית חדירה לבתי חולים והטמעת מוצר חדש בתחום הטיפול הנמרץ וההרדמה. פיתוח אסטרטגיית מכירות ובניית התשתית העסקית למוצר בתחום החדש. עבודה שטח אינטנסיבית בעיקר באזור המרכז. קשר שוטף עם הנהלה בארץ ועם יחידה עסקית בחו"ל (כולל דיווח שוטף). ליווי רופאים מחו"ל בעת הדגמות, הטמעות וביקורים מקצועיים. עבודה מול מחלקות כספים – אחריות על קביעת מחירים, הצעות מחיר וניהול מו"מ. יצירת קשרים חזקים עם אנשי טיפול נמרץ ומרדימים – אמון, הל מכירות (מוצר חדש – טיפול נמרץ, AI)
דרישות:
ניסיון במכירות שטח – חובה (יתרון משמעותי לתפקיד שני במכירות). ניסיון בעולמות מדיקל/ציוד רפואי – יתרון. רקע צבאי כקצין – יתרון משמעותי. יכולת לעבוד כ-One Man Show: אוטונומיה, יוזמה ויכולת הנעת תהליכים עצמאית. אנגלית ברמה גבוהה מאוד – עבודה יומיומית מול חו"ל + ליווי רופאים מחו"ל. יכולת ורבלית גבוהה, פרזנטטיביות מצוינת ויחסי אנוש מעולים. איש מכירות בנשמה – אנרגטי, כריזמטי, ייצוגי ובעל יכולת השפעה. יכולת בניית מערכות יחסים עמוקות עם אנשי מקצוע (טיפול נמרץ/מרדימים). הבנה עסקית – עבודה מול כספים, קביעת מחירים וניהול תקציבים. נכונות לעבודת שטח אינטנסיבית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15265
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מהמובילות בישראל בתחוםהאסתטיקה הרפואית,;נמצאת בצמיחה ומתרחבת לעולמות הפארמה, הציוד והמכשור הרפואי. מגייסים מנהל/ת פיתוח עסקי בכיר/ה להובלת הקמה וניהול של חטיבה עסקית חדשה ופורצת דרך. תיאור התפקיד: אחריות כוללת על גיבוש והובלת אסטרטגיית הפיתוח העסקי של החטיבה החדשה. איתור, מיפוי ופיתוח הזדמנויות עסקיות בתחומי הפארמה, הציוד והמכשור הרפואי. יצירת שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות ומקומיות בתחום. ניהול מו״מ עם שותפים עסקיים, ספקים וגורמים רגולטוריים. זיהוי טרנדים ומגמות שוק והובלת מהלכים עסקיים בהתאם. עבודה שוטפת מול מנהלי רכש, מהנדסים רפואיים ומנהלי תחומים בבתי חולים ובקופות החולים. הובלת תהליכי מיזוגים ורכישות (M&A) וייזום השקעות אסטרטגיות. בניית תשתית עסקית, שיווקית ותפעולית לחטיבה החדשה.
דרישות:
ניסיון של לפחות 5 שנים בפיתוח עסקי/ניהול מסחרי בחברות פארמה, ציוד רפואי או מכשור רפואי. היכרות מעמיקה עם השוק הישראלי – ספקים, יבואנים, בתי חולים, קופות חולים וגורמי רגולציה. קשרים מבוססים עם חברות בינלאומיות בתחום הפארמה והציוד הרפואי. ניסיון בהובלת תהליכי רכישה, השקעות או הכנסת מותגים לשוק הישראלי. ראייה עסקית רחבה, חשיבה אסטרטגית ויכולת לזהות הזדמנויות עסקיות ומגמות שוק. כישורי תקשורת, מו״מ והצגה ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית. תואר ראשון בתחומי מדעי החיים/ביוטכנולוגיה/מנהל עסקים – חובה. תואר שני יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15271
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת בניין ואחזקה במפעל תעשייתי הממוקם בזכרון יעקב דרוש/ה קניין/ית רכש מנוסה.
דרישות:
מינימום 3 שנות ניסיון בעבודת קניינות ורכש -חובה. היכרות עם תחומי הבניה-יתרון משמעותי. ניסיון בתהליכי רכש - מדרישה ועד לקליטת חשבונית. ניסיון ברכש פרוייקטלי. ניסיון באיתור ספקים, ניהול מו"מ וניהול קשרים עם ספקים. ניסיון בעבודה עם מערכות ERP . שליטה בתוכנת Excel. יכולת עבודה מול ממשקים חוצי ארגון מרובים בו-זמנית, ומתן שירות למגוון רחב של לקוחות פנימיים. משרה מלאה ימים א'-ה'. שעות עבודה 07:20-17:00 שירותיות, אמינות ויכולת עבודה עצמאית. הנדסאי/ת מנוסה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15275
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
הובלה, תכנון ותיאום של כלל הפעילויות האנד־טו־אנד של מוצרים בשלבי תחזוקה ו-NPI. פיתוח תוכנית פרויקט מפורטת, מקיפה ומדויקת, הכוללת את כל דרישות בקרת התכנון (היבטים טכניים) לצד דרישות נוספות הנדרשות לניסוי קליני או להשקה רגולטורית/מסחרית. תיאום פגישות עדכון סטטוס שוטפות ומפגשי סקירה עם צוות פרויקט רב־תחומי. הבטחת עמידה בפעילויות ו deliverables בהתאם לתוכנית הפרויקט. אחריות על אינטגרציה של מוצרים, אמינות, בדיקות הסמכה, בדיקות סביבה ובטיחות במעבדות חיצוניות ובבדיקות פנימיות. תמיכה בתהליכי DHF ו-DMR לאורך מחזור החיים של המוצרים. הובלת ביצוע פרויקטים רב־תחומיים, כולל דיוני קונספט, תכנון מערכות, פגישות הנדסיות וטכניות, בדיקות V&V ובדיקות הסמכה, ניסויים קליניים ופיילוט ושחרור מוצרים לשטח. מתן שירות למחלקות קליניקה / שירות / איכות / רגולציה / תפעול / פיתוח עסקי בנושאי קריאות שירות, CC, CAPA, וויתורים, הגשות רגולטוריות ועוד. יזום והובלת סקרי תכן בשלבים הנדרשים בתהליך הפרויקט. הפקה, סקירה ומתן משוב על מסמכי תכן וכן על מסמכים רגולטוריים ומסמכי מוצר. ביצוע חקירות הנדסיות וניתוח לוגים כחלק מטיפול ב-NCR, CAPA ותלונות לקוחות. הובלה ותחזוקה של תיק ניהול סיכונים, הערכות סיכונים ו-FMEA עבור רכיבי המערכת בהתאם ל-QMS.
דרישות:
תואר ראשון בתחום מתאים של הנדסה מכנית / ביו-רפואית / מערכות, עם ניסיון בניהול פרויקטים בחברה טכנולוגית רפואית מולטידיסציפלינרית או שווה ערך. ניסיון של לפחות 3–7 שנים במכשור רפואי, כולל פיתוח ציוד רפואי מולטידיסציפלינרי מסוג capital equipment ויחידות מתכלות. חשיבה ותכנון אסטרטגיים. ידע מצוין במחקר ופיתוח, הנדסה, ניהול תוכניות ותהליכי תכנון, עם ניסיון מלא במחזור חיי מוצר בתחום המכשור הרפואי. ניסיון מוכח בהובלת השקת מוצרים לאורך כל מחזור ה־NPI. יכולת ביצוע גבוהה להשגת יעדי פרויקט באיכות, ביצועים, לוחות זמנים ותקציב כנדרש. יכולות תקשורת מצוינות בכתב ובעל פה. יכולת מוכחת בפתרון בעיות ונטייה להשגת תוצאות. היכרות עם תקנים רגולטוריים כגון ISO13485, FDA, NMPA, PMDA ותקנים נוספים. ניסיון בעבודה עם MS-Office, MS-Project, MS Planner – חובה. ניסיון ב-SolidWorks, LabView, תוכנות הדמיה – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15263
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
אינטגרטור/ית
אינטגרטור/ית
אינטגרטור/ית
QHR
03/12/2025
תיאור תפקיד:
לחברת מכשור רפואי מאזור קיסריה דרוש/ה אינטגרטור/ית
דרישות:
לא חייבים ניסון אפשר משהו מתחיל - אפשרי מפעיל מכונות , ניסיון בהרכבה של מערכות מולטידיסיפלינריות הבנה בקריאת שרטוטים (מבצעים במהלך הראיון מבחן) אנגלית טכנית ברמה טובה- קריאה ידע במחשב ברמה טובה נכונות לעבודה מאומצת- מערכות גדולות קצת פיזית נכונות לנסיעות לחו"ל (כפעמיים בשנה)- מגוון כל העולם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15213
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
הנדסאי /ית בניין משרת פיקוח / ניהול לחברה תעשייתית. במסגרת התפקיד: ניהול הנדסי בשטח הפרויקט מתחילתו ועד סופו, תיאום שוטף מול מזמין העבודה ומתכננים. ניהול קבלני משנה וצוות עובדים. בקרת לו"ז ותקציב.ללא ניהול תקציב. הגשת חשבונות למזמין העבודה, אישור חשבונות וכמויות בלבד ללא חשבונות. שכר + רכב תפקיד מדווח מנהל פרויקטים
דרישות:
הנדסאי/מהנדס בניין נסיון קודם של 3 שנים לפחות בביצוע מתחום הבנייה-חובה! משרה מלאה א-ה התמצאות מלאה בתוכנת אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15274
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מנהל/ת יבוא/יצוא
מנהל/ת יבוא/יצוא
מנהל/ת יבוא/יצוא
QHR
03/12/2025
תיאור תפקיד:
ראש צוות יבוא יצוא חברה מובילה בפיתוח וייצור מוצרי הדמייה רפואית מתקדמים, עם מרכז פיתוח וייצור בקיסריה *מה בתפקיד?* •; הובלת צוות ייבוא-ייצוא דינמי, המנהל משלוחים בינלאומיים של ציוד רפואי, חלקי חילוף וחומרי גלם – מקצה לקצה • אחריות מלאה על כל סוגי המשלוחים: אוויר, ים, בלדרות ותובלה יבשתית • עבודה שוטפת מול חברות שילוח, עמילי מכס ומסווגים • תיאום, מעקב ופתרון בעיות בזמן אמת • כפיפות למנהל/ת הלוגיסטיקה, עם מרחב השפעה אמיתי.
דרישות:
• הכשרה/הסמכה בלוגיסטיקה או ייבוא-ייצוא – חובה • ניסיון של 5 שנים לפחות בייבוא-ייצוא (חברת שילוח או מחלקת ייבוא-ייצוא בחברה תעשייתית) • תואר אקדמי בתחומי הלוגיסטיקה / כלכלה / ניהול / תעשייה וניהול • ניסיון בתהליכי שחרור ציוד רפואי - יתרון • שליטה באנגלית (כתיבה ודיבור) • אמינות, אחריות, עצמאות, יכולת פתרון בעיות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15273
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חובה מתחום האופנה , יכול/ה להיות סגנית /מנהלת סניף שרוצה לעבור לתחום הגיוס הגדרת התפקיד: ניהול מערך הגיוס, הגעה ללידים פוטנציאלים, קיום ראיונות עבודה, ליווי מועמדים בתהליך גיוס והכשרה, תיאום ראיונות מול גורמים רלוונטים.
דרישות:
משרה מלאה במשרדים בקיסריה. חובה רישיון נהיגה לימי ביקורות שטח במידה ויתקיימו. חובה ניסיון בתחום האופנה: ניסיון של שנתיים ניהול חנויות/רכזת גיוס בחברת אופנה וקמעונאות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15246
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
ניהול רכזות גיוס, בניית מחלקת רווחה ופרט, קידום תהליכים ומערכות, בניית הדרכות והכשרות, ניהול משאב אנושי של המטה + סניפים בשטח, ביקורות וניהול שיחות אישיות. עבודה שוטפת מול מנהלי רשתות, סמנכ"לים ומנכלים. במשרדי החברה בקיסריה +ימי שטח לביקורות וניהול צוותי השטח.
דרישות:
משרה מלאה א-ה + זמינות גבוהה. חובה -ניסיון ניהולי של כוח אדם בתחום האופנה והמכירות. חובה- תואר ראשון בניהול משאבי אנוש. חובה - נסיון מתחום קימעונאי/ אופנה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15245
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מהנדס/ת מערכת
מהנדס/ת מערכת
מהנדס/ת מערכת
QHR
03/12/2025
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מהנדס מערכת מוכשר שיצטרף לצוות ה-R&D שלנו וימלא תפקיד מוביל בהנעת תהליכי שיפור מתמיד של מוצרינו ותהליכי העבודה שלנו. בתפקיד זה, שהוא רב-תחומי ומעשי, תעבוד על פני תחומי התוכנה, האלגוריתמים, המכניקה והאלקטרוניקה – במטרה לאופטם את ביצועי המערכת, לשפר את האמינות, ולהבטיח שמוצרי החברה יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ועמידה בדרישות רגולטוריות. העבודה כוללת ניתוח נתונים מערכתיים, איתור ופתרון תקלות מורכבות, שיפור תכנונים קיימים וייעול תהליכים – עם השפעה ישירה על ביצועי המוצר וחוויית המשתמש בשטח. תחומי אחריות: הובלת פעילויות הנדסת מערכת עבור פיתוח מוצרים ותכונות חדשות הגדרת דרישות ומפרטים ליכולות חדשות תכנון וביצוע ניסויים מערכתיים, ניתוח נתונים והצעת פתרונות מבוססי נתונים כתיבה ובקרה של נהלי בדיקה, אימות ואישור ביצועי המוצר הובלת חקרי תקלות (Failure Investigations), ניתוח שורש הבעיה (Root Cause) ושיפורי תכנון מונעי תקלות פיתוח ויישום כלים לייצור, בקרת איכות ומעקב
דרישות:
B.Sc. in Electrical Engineering / Computer Science / Physics from a recognized university (M.Sc. preferred) • 3+ years of experience in system engineering in a multidisciplinary environment (software, algorithms, mechanics, electronics) • Proven experience in data analysis, statistical analysis, preparing reports, and proposing data-driven solutions • Hands-on experimentalist with strong troubleshooting skills • Self-motivated and independent, with the ability to take ownership of tasks • Open-minded engineer/scientist who is inquisitive and eager to learn • Well-organized and capable of leading multiple complex technical tasks simultaneously • Fluency in English (spoken and written) • Strong interpersonal and communication skills Advantages: • High-level programming skills in MATLAB or Python • Experience with medical/diagnostic equipment design,
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15212
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
מכירת מוצרים רפואיים מתכלים (Specimen management solutions) בבתי חולים ובמוסדות רפואיים אחרים טיפול בכל צרכי הלקוח הטמעה, ליווי והדרכת הלקוחות על המוצרים
דרישות:
1. תואר ראשון (עדיפות בתחומי סיעוד/רפואי/ מדעים) חובה 2. ניסיון במכירות בעולם הרפואי או הפארמה - חובה 3. אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה) - חובה 4. רקע רפואי (חובש/ת, פראמדיק/ית/, אח/ות) יתרון 5. נכונות למשרה מלאה ולנסיעות יומימיות ברחבי הארץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15207
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
תיאור כללי: לחברה איכותית וחדשנית בתחום האסתטיקה הרפואית דרוש/ה עוזר/ת אישית למנכ״ל, עם יכולת הנעת תהליכים, סגירת קצוות וראש גדול. תחומי אחריות: · ניהול יומנים ותיאום פגישות בארץ ובחו״ל · תיאום ותפעול קשרים מול ספקים ויצרנים בחו״ל · עבודה אדמיניסטרטיבית מול יח״צ ומשרדי פרסום (קביעת מועדי פעילויות שיווק ופרסום ותיאומים) · עבודה על תקציבי שיווק ומעקב אחר תהליכים · טיפול במשימות מקצועיות ואישיות של המנכ״ל · סיוע בפרויקטים שיווקיים ותמיכה במחלקת השיווק · טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות שוטפות וניהול משרד · קבלת אורחים וניהול קשרי פנים וחוץ ייצוגיים
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישית למנכ״ל – חובה · אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה · ניסיון בתיאום מול ספקים ויצרנים בחו״ל – יתרון משמעותי · שליטה מלאה ב-Office, יתרון לידע מתקדם ב-Excel ו-PowerPoint · ניסיון והבנה בעולמות השיווק – יתרון · יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע ריבוי משימות בדייקנות · סדר, ארגון, שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים · אופי עקבי, עקשני ויכולת בקרה על תהליכים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|