דרושים ברנדשילד בע"מ

דרושים בברנדשילד בע"מ

קצת על ברנדשילד בע"מ

BrandShield הינה חברת סטארט אפ המפתחת תוכנה חדשנית בתחום ההגנה על מותגים באינטרנט. זהו פתרון טכנולוגי הכולל ניטור של רשת האינטרנט והמובייל למציאת כל ההפרות, ההתחזויות, הזיופים ושימושים בלתי מורשים אחרים שנעשים לסימני מסחר ומותגים. כמו כן, המערכת עושה שימוש באלגוריתמים מתוחכמים על מנת להעריך את מידת הרלוונטיות וחומרת הנזק שנגרם לבעלי המותגים. המערכת משרתת לקוחות בעלי מותגים מובילים מכל העולם ומובילה מהפיכה טכנולוגית בתחום.

מספר עובדים

1 - 10

שנת הקמה

מיקום

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 3 משרות עבודה בחברת ברנדשילד בע"מ

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בברנדשילד בע"מ

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
נציג/ת פיתוח מכירות - Sales Development Representative לחברת ברנדשילד

ברנדשילד העוסקת בפיתוח פתרונות לזיהוי והורדה של איומים דיגיטליים ברשת מחפשת נציג/ת פיתוח למחלקת המכירות.
BrandShield חברת סטארט אפ העוסקת בפיתוח פתרונות לזיהוי והורדה של איומים דיגיטליים ברשת. BrandShield נמצאת בתנופת צמיחה לאחר הרישום המוצלח בבורסת לונדון. החברה עובדת עם ללקוחות בינלאומיים כדוגמת: מיקרוסופט, ויזה, מלונות רדיסון, ליווי'ס, קבוצת הכדורגל מילאן, ניו באלאנס, KTM, אבוט ועוד.

תיאור התפקיד
:  
  • בחינת לידים נכנסים באמצעות הטלפון והדואר האלקטרוני
  • יצור לידים חדשים ופגישות להמרה עם לקוחות פוטנציאליים באמצעות שיחות יוצאות
  • הנעת הזדמנויות חדשות ללקוחות פוטנציאליים, תאום פגישות ושיחות דמו
  • מעקב אחרי קמפיינים שיווקיים בדוא"ל, ובינריים ברשת ופעילויות שיווק ומכירות אחרות
  • תקשור המותג והשירותים של BrandShield בטלפון, בדוא"ל ובמדיה חברתית
  • עמידה ביעדי הפעילות על בסיס יומי, שבועי, חודשי ורבעוני
  • ניהול הנתונים של אנשי קשר, לידים והזדמנויות ב CRM
שעות עבודה: 
שעות העבודה יהיו בין השעות 14:00 - 23:00

מיקום המשרה: הרצליה פיתוח
דרישות:
דרישות:
  • ניסיון במכירות ל- SMB (חברות סטארט-אפ) - יתרון
  • דובר אנגלית ברמת שפת אם – חובה
  • יכולות לחיפוש מידע ברמה גבוהה לפתרון בעיות במידת הצורך
  • כישורי תקשורת מילוליים וכתיבה מעולים
  • יכולת מצוינת לעבוד בצוות וכן יכולת עבודה עצמאית, יכולת לרדת לפרטים
  • מיומנויות מעקב יסודיות ומקצועיות
  • יוזמה, אינטליגנציה, יושרה
  • מיומנות בשיחות טלפון תכופות
  • יכולת לחקור מידע פנימי וחיצוני לפתרון בעיות במידת הצורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00023
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
BrandShield העוסקת בפיתוח פתרונות לזיהוי והורדה של איומים דיגיטליים ברשת מחפשת עוזר/ת אישית למנכ"ל

לתפקיד המסייע אישית למנכ"ל ולהנהלה, הכולל אחריות על ניהול פרויקטים מרובים, ביצוע דוחות מעקב, תכנון אירועים, תיאומים ועוד. כמו כן עבודה עם מידע חסוי ביותר, הדורש רמת דיוק גבוהה, עקביות ויסודיות .

מה אנחנו מחפשים: מועמד/ת עם יכולות ארגון יוצאות דופן ואנגלית ברמה גבוהה מאוד, בעל/ת ניסיון בסיסי או ראשוני לאחר סיום לימודים אקדמיים ועם רצון ללמוד ולהתפתח בתפקיד ובחברה שנמצאת בצמיחה. התפקיד מתאים לאלו שרוצים /ות להמשיך להתפתח גם לתפקידים נוספים בארגון ומוכנים ללמוד ולעבוד קשה על מנת להצליח.

תיאור התפקיד:

· ניהול לוח פגישות עמוס, תוך הקפדה על סדרי עדיפויות והקפדה על ניצול מיטבי של זמן ההנהלה.
· קביעת סדרי עדיפויות ומענה להודעות דוא"ל, ניהול משימות בתוכנות ניהול פרויקטים שונים (Google comments, Slack messages ועוד)
· הכנת מצגות וניהול תכתובות
· מעקב ותעדוף שליחויות ומשלוחים דחופים
· עריכת סידורי נסיעות עסקיים ואישיים וניהול מסלולי נסיעה
· השתתפות בפגישות עם המנכ"ל לפי הצורך, לרשום הערות, הכנת רשימת משימות וביצוע מעקב אחר הוצאה לפועל של המשימות
· מעקב אחר הוצאות מנהלים ויצירת דוחות הוצאות
· תכנון ותיאום אירועים ומפגשים בחברה ומחוצה לה, כולל הכנת חומרי פגישות ולוגיסטיקה
· ניהול פרויקטים מיוחדים כולל מחקר וניתוח
· שמירת קשרי עבודה שוטפים עם אנשי קשר בחברה ומחוצה לה
מקום העבודה הרצליה פיתוח

דרישות:
דרישות:
  • בוגר /ת תואר ראשון במדעי החברה או תחום רלוונטי אחר
  • נכונות לזמינות ולעבודה מחוץ לשעות העבודה הרגילות כדי לטפל בבעיות דחופות עם התעוררותן
  • יסודי /ת, אחראי /ת, עם ראייה מרחבית בעל/ת כושר ארגון ויכולת למידה גבוהה. נכונות לאחריות על ביצוע פרויקטים מתחילתם ועד סופם, יכולת ריכוז משימות מרובות פרטים. התאמה מהירה לשינויים והתמודדות עם המשימות הנדרשות כתוצאה מכך.
  • יכולת ניהול זמן ומיומנויות ארגוניות גבוהה
  • יכולת חשיבה לפתרון בעיות, יכולת להסתגל לטכנולוגיות ודרכי עבודה חדשות ויכולה להכשיר אחרים על מערכות ותהליכים. יוזמה וחתירה לפעולה בכל תחומי האחריות של המשרה.
  • אנגלית ברמה גבוהה - כישורי תקשורת מילוליים וכתיבה מעולים, יכולת ניתוח כתיבה וניסוח מסמכים באנגלית ובעברית - חובה
  • ניסיון ביישומי אינטרנט ואופיס - חובה
מקום העבודה הרצליה פיתוח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00025
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
רכז/ת מחלקת מכירות לחברת ברנדשילד- הרצליה פיתוח

ברנדשילד העוסקת בפיתוח פתרונות לזיהוי והורדה של איומים דיגיטליים ברשת מחפשת רכז/ת מכירות – לטיפול ותמיכה במנהלי מכירות ובתהליכי המכירה שהם מובילים.
  • רכז/ת המכירות נדרש/ת לקחת אחריות מלאה על הלידים וההזדמנויות, לקדם אותם יחד עם המנהלים הרלוונטיים, בכל תהליך המכירה: החל מהפניה, דרך הדגמת מוצר (דמו), סגירת עסקה -חוזה, חשבונית וחיוב. אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה.
  • התפקיד דורש עבודה מול הלקוחות, וככזה הוא מחייב להיות מכוון ללקוח, מכירות ושירות בסביבה מלחיצה. כמו כן נדרש לספק תמיכה באיכות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים כאחד.
שעות עבודה :
מינימום 3 פעמים בשבוע - בין השעות 11:00 – 20:00
לעיתים עבודה ביום שישי לפי שיחות ועידה או צרכים אחרים
דרישות:
דרישות התפקיד:
  • ניסיון של 3 שנים בתפקיד דומה בחברת היי-טק גלובלית - חובה!
  • אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
  • תשומת לב לפרטים
  • הכרת SalesForce - יתרון
  • הכרת Microsoft Office - חובה, במיוחד ידע מתקדם ב- Excel
  • אנרגיה גבוהה ומוטיבציה גבוהה
  • חשיבה יצירתית - יכולת לפתור בעיות מורכבות וחשיבה מחוץ לקופסה
  • עבודת צוות עם יכולת חזקה לעבוד גם באופן עצמאי
  • עבודה בסביבה מלחיצה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00022
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד