דרושים Infinidat

דרושים בInfinidat

קצת על Infinidat

מספר עובדים

100 - 300

שנת הקמה

2011

מיקום

המנופים 9, הרצליה פיתוח

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 3 משרות עבודה בחברת Infinidat

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בInfinidat

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
We are looking for a Temporary Indirect Buyer
to join our Procurement team for a period of 6-9 months.
You will report to the Procurement Manager

Responsibilities:
    Taking the lead on all indirect purchasing activities, globally, such as: IT, Marketing, HR, R&D, OPS and facilities, and more.
    Managing relationships with local & abroad key suppliers to achieve high quality performance, On-Time-Delivery and Cost optimization.
    Responsible for placing purchase orders with suppliers, PO adjustments and maintenance.
    Leading the contractual engagements with relevant vendors.
    Contract and legal documentation negotiations and management.
    Work closely with multiple internal interfaces, such as legal and Finances groups.

דרישות:
    Required Skills & Experience:

    Experienced Buyer with 3 Years or more in Indirect Purchasing, preferably in a medium/ large Hi-Tech company
    Excellent commercial and negotiation skills and strong understanding.
    Service oriented, experienced with suppliers and internal customers
    Ability to work in a dynamic & under pressure working environment
    Strong verbal and written communication skills. fluent English is a must.
    Well organized and strong attention to detail.
    NetSuite user experience – advantage.
    Willingness for a full-time temporary position for 6 months
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00034
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
INFINIDAT is looking for a Logistics Coordinator.
The Logistics Coordinator has an overall responsibility to manage and monitor our daily shipping and distribution operations. The shipping specialist will be the one to ensure complete orders are shipped and delivered on time, liaise with customers, suppliers, 3PL and freight forwarders companies.
Responsibilities:
    Controlling and managing white-gloves shipping activity (Coordinating a site survey, shipping documentation, tracking, etc.). Ensuring the cost-effective performance of logistical services, including brokers, forwarders, carriers, and agencies.
    Managing and monitoring our global spare parts shipments activity including 3PL Vendor.
    Close interfaces with Order Fulfillment, Sales Ops, Support Ops, Freight Forwarders, Courier companies, and Company subcontractors.
    Developing and maintaining effective KPIs
    Managing ongoing programs supporting cost-saving opportunities, build shipping procedures to reduce logistics costs, and comply with customer’s SLA.
דרישות:
    3+ years previous experience in similar positions in a global company
    Solid knowledge of logistics procedures and freight forwarding
    High sense of personal responsibility
    Strong decision making and problem-solving skills
    Organized and efficient, capable to perform well with multiple priorities and interfaces
    Flexible schedule and willing to work overtime when required
    Strong written/verbal communication skills required; ability to interact and build relationships with both internal and external customers
    knowledge of Incoterms, the Harmonized Tariff Schedule, Customs regulations, and other government agency requirements
    Good understanding of sales and marketing strategies
    Ability to think independently and handle multiple projects through to completion
    A high learning curve, team player
    Good verbal and written English skills - Mandatory
Preferred Qualifications:
    Bachelor’s Degree in logistics, supply chain management or business administration, or equivalent – An advantage.
    Excel in high level – Mandatory; Knowledge of ERP - Netsuite - An advantage.
    Experience in warehousing, storage, and inventory management methodologies - An advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00035
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
INFINIDAT מגייסת עוזר מנהל מחסן שיצטרף לקבוצת התפעול.

תיאור המשרה:

· ניהול המחסן בכל ההיבטים הלוגיסטיים
1. אחריות על העברות מלאים, סידור מדפים, קבלות סחורה מספקים (IR) ואחסון
2. אחריות לביצוע ותיאום משלוחים לספקים ולקוחות
3. ניהול וביצוע טרנזקציות מחשוביות לשמירה על אמינות המלאי בחברה ונהלי החברה
4. אחריות על שמירת תקינות המלאי וניהול פסולים

· תמיכה במעבדות החברה
1. אחריות ושמירה על מלאי מינ' ומקס' במחסני החברה
2. מתן שירות למחלקות שונות בחברה
3. תמיכה בהחלפות ושינויים במעבדה

· עבודה מול קבלני משנה
1. בדיקת מלאים אחת לשבוע, מעבר על המלאי לצורך בקרה שבועית על תנועות ואמינות המלאי
2. ספירות מלאי – ביצוע בדיקות מלאי שוטפות לכל המחסנים
3. ניהול יומי של מלאי פסולים אצל קבלני המשנה - החלפות פריטים פסולים והשמדות
דרישות:
דרישות התפקיד:

· תואר אקדמי בלוגיסטיקה / הנדסאי / מנהל עסקים – יתרון
· נסיון קודם בתפקיד לוגיסטי בארגון יצרני – חובה
· ניסיון וידע בעבודה עם מערכות ERP בדגש על מודולי מלאי ולוגיסטיקה – חובה (הכרות עם Netsuite -יתרון משמעותי)
· הכרות עם תוכנות office
· שליטה באנגלית (בע"פ ובכתב ) – חובה
· בעל מוטיבציה, מאורגן, חריצות ואחריות גבוהה לביצוע המשימות.
· בעל יחסי אנוש טובים ותודעת שירות
· בעל יכולת לימוד מהירה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00032
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד