דרושים טלאול קונטקט סנטר בע''מ

דרושים בטלאול קונטקט סנטר בע

קצת על טלאול קונטקט סנטר בע''מ

למעלה מ- 18 שנים מנהלת ומתפעלת טלאול Contact Center פעילויות מכירה, שירות, מענה עסקי, מוקדים ייעודיים וקבלת תשלומים עבור חברות וארגונים מובילים בתחומי התקשורת, המחשבים, האשראי, בנקאות ופיננסים, תחבורה, ממשל, שירותי בריאות ועוד. טלאול Contact Center מפעילה עמדות ממוחשבות בעלות יכולת ניהול של אלפי שיחות טלפון במקביל.לטלאול Contact Center מאגר כוח אדם המונה למעלה מ- 1000 נציגי שירות ומכירות מקצועיים ומיומנים.טלאול מפעילה 5 מרכזים ברחבי הארץ: ראשל"צ, ת"א, פ"ת, טבריה וצפת.

מספר עובדים

1000 - 3000

שנת הקמה

1991

מיקום

רח' משה לוי 11, ראשל"צ

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 2 משרות עבודה בחברת טלאול קונטקט סנטר בע''מ

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בטלאול קונטקט סנטר בע''מ

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
למוקד שירות ומכירות רחב היקף המונה כ- 180 נציגי שירות דרוש /ה מנהל /ת מוקד.
המוקד אחראי למתן שירות ומידע לאזרחים בכל הקשור למשרד התחבורה- רישיונות נהיגה, רכב, תגי נכה, זימון תורים לסניפים, תשלומי אגרה ועוד - שיחות נכנסות
אחריות להובלת המוקד לשיפור ביצועים ומצויינות.
ניהול היברידי של עובדים ממשרדי החברה בראשון לציון ועובדים בעבודה מהבית
ניהול נציגי שירות במגוון סקילים והתמחויות
התפקיד כולל:
- ניהול ישיר של דרג ביניים במוקד- סגן, רכז/ת הדרכה, ראשי צוותים ומנהלי משמרת.
- ניהול עקיף של כ- 180 נציגי שירות ומידע.
- אחריות על רמת המקצועיות במוקד.
- הובלת המוקד לעמידה ביעדי שירות וזמינות.
- שיפור תהליכים וביצועים מתמיד של המוקד.
- הדרכה, ליווי ופיתוח הסגל הניהולי, ניהול הידע המקצועי והפן המקצועי במוקד.
- אחריות לגיוס, קליטה ושימור עובדים - עבודה מול מחלקת גיוס
- אחריות על שביעות רצון הלקוחות קצה
- אחריות על שביעות רצון הממשקים הפנימיים והחיצוניים מהשירות שניתן במוקד.
- הבניית והטמעת שגרות ניהול לרבות ביצוע בקרה שוטפת על הפעילות.
משרה מלאה + שעות נוספות במידת הצורך.
עבודה בראשון לציון
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהל/ת מוקד טלפוני - לפחות שנתיים
ניסיון מוכח כמנהל/ת שירות לקוחות
ניסיון בניהול דרג ביניים - חובה
ידע באקסל, הנפקת דוחות וניתוחם
שליטה במערכות טכנולוגיות
יכולת הנעת עובדים
ראיה מערכתית, יחסי אנוש מעולים, יוזמתי/ת
כריזמטיות, לויאליות, מחויבות ארגונית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1355 מנהל מוקד רישוי
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
הזדמנות לעבודה בתנאים מעולים לבעלי ניסיון בבנקאות!!!

למערך ה- Customer Care של הבנק הדיגיטלי הראשון דרושה בנקאי/ת שירות
נדרשת נכונות לעבודה במשמרות בוקר וערב ובימי שישי (פעמיים בחודש)
הכשרה מקיפה תינתן על חשבון החברה
סביבת עבודה חדשנית ותנאי שכר מעולים
העבודה בתל אביב
העסקה דרך טלאול
דרישות:
• ניסיון תעסוקתי מעולמות הבנקאות / פינטק- חובה
• אנגלית ברמה גבוהה – חובה
• תודעת שירות גבוהה
• אוריינטציה טכנולוגית
• יכולת הקלדה מהירה והתבטאות בכתב (שיח שירות יתקיים גם במסגרת Chat)
• חשיבה אנליטית - יכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות
• יכולת הנעה עצמית ואיתור פתרונות מותאמים
• חדשנות, יצירתיות ויכולת למידה עצמית ומהירה
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 1320 בנק דיגיטלי
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד