תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת חשב/ת, המדווח/ת לסמנכ"ל הכספים- הזדמנות יוצאת דופן להשפיע על התנהלות כספית אסטרטגית ולהוביל תהליכים משמעותיים בסביבה עסקית מורכבת ודינמית. התפקיד כולל: - אחריות כוללת על הדיווח הכספי של החברה, מיסוי ודיווחים תקופתיים לגורמי הנהלה בכירים ולחברה האם- בזק. - ניהול צוות עוזרי חשב והנה"ח. - אחריות על תהליכים ובקרות על הדיווח הכספי כולל הכנת דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים. -דיווחים בהתאם לתקינה הבינ"ל (IFRS) ולתקנות ני"ע. - עבודה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים וכן בקבוצת בזק. - התנהלות עצמאית מול רשויות המס. - עבודה עצמאית מול ממשקים בחברה לרבות הובלת תהליכים ופרויקטים בדיווח הכספי מול מערכות מידע. *המשרה הינה בהסכם העסקה אישי
דרישות:
- רואה/ת חשבון מוסמך/ת - חובה - ניסיון של 4 שנים ומעלה בארגונים גדולים בתפקידי ניהול (חשב/ע. חשב) – חובה - ניסיון בדיווח כספי בתקינה בינלאומית IFRS ותקנות ני"ע - חובה - ניסיון מחברה ציבורית או חברת בת מהותית של חברה ציבורית - חובה - ניסיון בניהול פרויקטים מול מערכות מידע, ספקים ותהליכים מורכבים תוך ריבוי ממשקים ומערכות – חובה - שליטה מלאה באופיס בדגש על excel - חובה - ניסיון בענפי התקשורת - יתרון - הבנה מעמיקה וניסיון בהנהלת חשבונות - ידע וניסיון במערכות מידע וב-ERP אורקל בפרט – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12165
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
צוות גבייה וטיפול משפטי באגף הכספים בבזק בינלאומי TECH מגייס- אחראית גבייה ובקרה, לתפקיד זמני. אם את/ה מחפש/ת תפקיד שמחבר בין תהליכים תפעוליים, שליטה בנתונים ועבודה מרובת ממשקים – זו ההזדמנות שלך. מדובר בתפקיד משמעותי, האוחז באחריות רבה על הפן התפעולי בתהליכי הגבייה בחברה, ביצוע בקרות, הפקת דוחות, והתנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים – בהם אגף מערכות מידע, צוות הגבייה, וסמנכ"ל הכספים. איך יראה היום שלך? - הפקת דו"חות מגוונים (גיול חובות, דוחות בקרה, הקפאות)
- בדיקת תקינות ודיוק הדו"חות (כגון: נכונות החוב, חריגים, השוואות)
- מעקב אחרי שליחת מכתבי חוב – ווידוא ביצוע במערכת או העברת הנחיות לגובים
- שידור פקודות במערכות הרלוונטיות
- תיעוד ומעקב אחרי תקלות מערכתיות או חוסרים
- ריכוז נתונים והכנת דו"חות ייעודיים עבור ההנהלה
- סנכרון מול גובים ומערכות מידע – ורתימתם לפעולה במקרה של בעיה/עיכוב
- התנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים
דרישות:
- ניסיון תפעולי קודם מארגון בינוני/גדול – חובה
- שליטה מלאה באקסל כולל Pivot Tables, VLOOKUP – חובה
- ניסיון בהפקת דוחות, בקרות וניתוח נתונים – חובה
- ניסיון בעבודה עם מערכות ERP / מערכות גבייה / מערכות פיננסיות - יתרון משמעותי
זמינות למשרה מלאה, לתקופה של כחצי שנה (החלפה לחל"ד)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12168
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למחלקת התחבורה בבזק בינלאומי TECH דרוש/ה קצינ/ת בטיחות בתעבורה התפקיד הינו בהעסקה ישירה בכפיפות למנהל מחלקת תחבורה פיקוח על בטיחותם, תקינותם ותחזוקתם של כלי הרכב של החברה - פיקוח על צוות עובדים המטפלים ברכבי החברה - פיקוח והדרכת נהגים בכל הנושאים הקשורים בתחום הבטיחות בתעבורה - מעקב אחר תאונות וטיפולים נדרשים של כל רכבי החברה (כולל תחקירי עומק והפקת דו"חות) - תיעוד וטיפול במעקב על דו"חות תנועה משטרה - עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת תוכנת ניהול צי רכב (ציר נט) - תפעול וניהול תקציב מחלקת תחבורה -
דרישות:
- תעודת קצין בטיחות מוסמך בתוקף מטעם משרד התחבורה – חובה - ניסיון של 3 שנים בניהול ותפעול צי רכב (300 כלי רכב לפחות) - חובה - ניסיון בעבודה עם Windows xp, תוכנות Office בדגש על Excel – חובה - הכרות עם מערכת צירנט ו/או נצר– חובה - רישיון נהיגה מדרגה c בתוקף - חובה. אישור להפעלת מלגזה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12157
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם אתם בעלי מוטיבציה ומחפשים מקום לטווח ארוך, מקומכם איתנו!! הזדמנות להתמקצע ולהתקדם בעולמות העסקיים במוקד בוטיקי, משפחתי ומגובש! לצוות שירות עסקי בבזק בינלאומי TECH מגייסים רכז/ת שירות - שיחות נכנסות בלבד! אז מה התפקיד כולל? • שירות שוטף בנושאי חשבוניות, גבייה, שימור לקוח ומתן מענה כללי. • זיהוי צרכי הלקוח, הנעה ושירות יוזם מתוך סל השירותים העסקיים. • התנהלות מול ממשקים חוץ ארגוניים כמו הנה"ח, מזכירויות ובעלי עסקים. *המענה ניתן באמצעות מענה טלפוני ודרך הערוצים הדיגיטליים של החברה (וואטסאפ ומייל). מה תקבלו אצלנו? קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון חופשות בחו'ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה, מתנות אפשרויות קידום רבות ושילוב עבודה מהבית קרובים לרכבת הקלה, חניה חינם בשפע
דרישות:
זמינות למשרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30, ללא ימי שישי!! ניסיון בעבודה מול יישומי מחשב- חובה ניסיון בשימור לקוחות – יתרון משמעותי אוריינטציה שירותית ומכירתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12145
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת אחראי/ת תפעול הזמנות ללקוחות עסקיים. תפקיד בק אופיס תפעולי שמצריך חשיבה עסקית, בקרה, דיוק ויכולת הנעה. במסגרת התפקיד:
- ניהול תהליכי הזמנות אסטרטגיות- משלב סגירת המכירה ועד לחיוב בפועל. - בקרה על הזמנות במטרה למנוע טעויות קריטיות תוך עבודה על מס' מערכות במקביל. - עבודה מול ממשקי פנים - מכירות, רכש, כספים, פרויקטים ועוד. - עבודה יזומה מול ספקים חיצוניים ומול שרשרת האספקה בכל הנוגע לקידום ההזמנה, בדיקת צפי וצמצום זמני אספקה.
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה. היכרות עם עולמות התפעול, הרכש והספקים - יתרון. נכונות למשרד מלאה + נכונות לשעות נוספות בעת הצורך. עובד/ת חברה מהיום הראשון, עבודה היברידית ומשרדים בפ"ת עם חניה בשפע. אם נשמע לך מעניין - נשמח להכיר ולספר עוד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12151
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אגף טכנולוגיות פותח את שעריו ומציע הזדמנות ייחודית להשתלב במרכז השירות הטכני לעובד (55). מדובר בתפקיד שירותי מרכזי בחברה אשר מאפשר חשיפה למגוון תפקידים. התפקיד כולל: * מתן שירות טכני טלפוני ופרונטאלי לכלל עובדי החברה בנושא תוכנה, חומרה וציוד נלווה. * היכרות ותפעול קשת רחבה של כלים ומערכות בעולם המחשוב: מחשבי PC וניידים, טרמינלים, Active Directory, Office 365, Exchange ומערכות נוספות המשמשות את עובדי החברה. * עבודת ממשקים מול המחלקות השונות באגף: System, תקשורת ואבטחת מידע, DBA, פיתוח מערכות ליבה. שעות הפעילות של מרכז שירות טכני לעובד בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:30
דרישות:
* ניסיון במתן שירות ללקוחות / שירות טכני – חובה * ידע וניסיון בהתקנת מחשבים אישיים וניידים והכרת חומרה - חובה * ידע והיכרות במערכות הפעלה Windows ויישומי Office - חובה * ניסיון בעבודה עם Active Directory ו-Exchange - יתרון * תעודת הסמכה MCSE/ MCSA - יתרון *נדרשת נכונות לשעות עבודה מאומצות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12164
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת: מנהל/ת פעילות Microsoft הזדמנות להוביל תחום עסקי וטכנולוגי אסטרטגי בלב העשייה שלנו. מי הMATCH? מוביל/ה עם ראש חריף, הבנה טכנולוגית ויכולות מוכחות בניהול פעילות עסקית – כזה/ו שיודע/ת להניע צוותים, לבנות שותפויות ולהביא תוצאות. איך יראה היום שלך? • ניהול פעילות Microsoft Direct מקצה לקצה – לרבות הובלה של תהליכים עסקיים ומסחריים • ניהול שוטף של צוות עובדי הפיתוח העסקי: קביעת יעדים, שגרות עבודה, פיתוח מקצועי וליווי • פיתוח והובלת מהלכים מסחריים מול לקוחות קיימים וחדשים • ניהול הקשרים עם שותפים ויצרנים טכנולוגיים • עבודה מול ממשקים מגוונים בתוך הארגון: טכנולוגיה, כלכלה, מכירות, שיווק ועוד
דרישות:
דרישות התפקיד: • רקע וניסיון משמעותי במכירות בעולם ה-IT – חובה • ניסיון בעבודה עם יצרנים ובניהול שותפויות – חובה • היכרות מעמיקה עם שוק ה-IT בישראל וקשרים רלוונטיים – חובה • ניסיון ניהולי קודם – יתרון משמעותי • אנגלית ברמה גבוהה – חובה • יכולות מסחריות חזקות, חשיבה אסטרטגית וניסיון בניהול מו”מ – יתרון • היכרות עם פתרונות Microsoft – יתרון למה להצטרף אלינו? מדובר בתפקיד מפתח עם מרחב יוזמה והשפעה, המשלב עולמות של מכירות, שותפויות וטכנולוגיה. אם את/ה שואף/ת להוביל תחום בצמיחה מהירה ולהיות חלק מארגון מוביל – אנחנו נשמח להכיר אותך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12148
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים אחראי/ת שירות לעובד לאגף משאבי אנוש בבזק בינלאומי TECH. בתפקיד זה תהיו הכתובת לכל מה שעובדים צריכים לדעת על זכויותיהם וחובותיהם, ותקבלו הזדמנות נדירה להכיר את עולם משאבי האנוש מבפנים, ולהשפיע באופן ישיר על חיי העובדים בחברה. תחומי אחריות: • מתן מענה מקצועי לעובדי החברה וחברות הבנות בנושאי תנאי העסקה וזכויות • תפעול תהליכי משאבי אנוש מגוונים, הכוללים קליטה, ניוד וסיום העסקה • אחריות על מערכות משאבי אנוש - הזנת נתונים, הפקת דוחות וניתוחם • ייעוץ למנהלות משאבי אנוש בסוגיות של דיני עבודה ומדיניות שכר והטבות • ניהול קשרי עבודה מול ממשקים פנימיים רבים ונותני שירותים חיצוניים (כגון חברות ביטוח, פנסיה) • ליווי וניהול תהליכי אונבורדינג וימי אוריינטציה
דרישות:
• ניסיון בתפקיד תפעולי/שירותי - חובה • ידע בסיסי בתוכנות Office לרבות Excel - חובה • ניסיון בתפקיד דומה בעולם משאבי האנוש - יתרון משמעותי • ידע בעולמות של דיני עבודה, הסכמים קיבוציים, ביטוחים פנסיוניים - יתרון משמעותי • תואר ראשון רלוונטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12159
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
|