תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת נציג/ת מכירות לקוחות עסקיים, למחלקת מכירות שירותים מנוהלים.הזדמנות להיכנס לתחום המכירות הטכנולוגיות מול לקוחות עסקיים. מה כולל התפקיד? • שיחות יזומות עם לקוחות עסקיים קיימים • התמחות במוצר אחד או שניים בכל פעם– כדי שתוכל/י להעמיק, להבין, ולמכור מתוך ידע אמיתי • הזדמנות ללמוד "שפה" טכנולוגית, ומוצרים בעולמות הסייבר, מייקרוסופט, ענן ועוד • עבודה טלפונית- שיחות יוצאות, בסביבה תומכת, עם ליווי מקצועי • הזדמנות לפתח מיומנויות מכירה מול לקוחות עסקיים, ניהול שיחה עסקית, וזיהוי צרכים מה תקבלו אצלנו? 6,000 ש"ח מענק התמדה! קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון התפתחות אישית ומקצועית חופשות בחו"ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה, מתנות אפשרויות קידום רבות ושילוב עבודה מהבית קרובים לרכבת הקלה, חניה חינם בשפע
דרישות:
• ניסיון קודם בעבודה במוקד- יתרון משמעותי • זמינות למשרה מלאה (08:30–17:00)- חובה • ניסיון קודם בתחום המכירות- יתרון משמעותי • ניסיון בעבודה המורכבת ברובה משיחות יוצאות- יתרון • גישה חיובית, יכולת למידה, ורצון להתפתח ולהשפיע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12173
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת טכנאי/ת IPT לתפקיד שטח בתחזוקת מערכות טלפוניה מתקדמות מבוססות AVAYA, עבור ארגון ביטחוני מוביל ורחב היקף הממוקם בצפון הארץ (בדגש על אזור הקריות וכרמיאל). מעבר לטכנולוגיה - זהו תפקיד עם שליחות, המאפשר תקשורת רציפה בארגון ביטחוני, תורם לתפקוד מערכות קריטיות, ומשפיע על פרויקטים בעל חשיבות לאומית! מה כולל התפקיד? • מענה לקריאות שירות ותקלות טלפוניה - שלוחות, מרכזיות, תשתיות. • תפעול מערכות AVAYA ונורטל, כולל תמיכה במעבר בין מערכות כחלק מתהליך מיגרציה. • עבודה בסביבה טכנולוגית רב-תחומית: מערכות טלפוניה, תשתיות, תקשורת, סיבים אופטיים וכבלי נחושת - כל רכיב הקשור למערכת הטלפוניה המאפשרת תקשורת רציפה בארגון. • עיקר העבודה הינה באתר בכרמיאל, חלקה הקטן באזור הקריות, ולעתים נדרשת ניידות גם לשאר אתרי הארגון. • הזדמנות להעמיק ידע בעולמות תוכן מגוונים- אם יש לך מוטיבציה וידע בסיסי, אנחנו מוכנים לחנוך וללמד.
דרישות:
- הבנה בסיסית בתקשורת נתונים - מתגים, ראוטרים ופרוטוקולי IP – חובה.
- ידע בתשתיות טלפוניה, כולל תשתיות אחודות, חיבורים אופטיים וכבלי נחושת- יתרון משמעותי.
- רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
- יכולת לעבור סיווג ביטחוני – חובה.
- סיווג בטחוני ברמה 3 בתוקף - יתרון משמעותי.
- היכרות עם מערכות טלפוניה של -AVAYA/NORTEL - יתרון משמעותי.
- נכונות לעבודה מאומצת, עבודה במסגרת כוננויות, ונסיעות בין אתרים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12186
אזור:
מרכז - פתח תקווה
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
אגף שירותים מנוהלים בבזק בינלאומי TECH מגייס מנהל/ת צוות שירותים מנוהלים SMBמנהל/ת הצוות אמון על ניהול יעדי מכירות ושימור תוך הובלת הצוות להשגת היעדים. התפקיד כולל: - ניהול של כ-10 מנהלי מכירות ושימור תוך פיתוח אישי ומקצועי והובלת הצוות לעמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים. - עבודת ממשקים מרובה בארגון ויוזמה מתמדת לשיפור תהליכים - גיוס עובדים והסמכתם, בנייה והעברה של הדרכות מקצועיות לעובדי הצוות - בקרה וניהול שוטף של דו"חות
דרישות:
ניסיון במכירות - חובה ניסיון ניהולי - יתרון נכונות לעבודה מאומצת יכולות מכירה והנעת עובדים במודל היברידי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12160
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת איש/ת תקשורת - תומכ/ת DATA & NETWORKING.התומכ/ת עובד/ת בצוות המעניק שירות טכני - הפעלת קישורים בינלאומיים ומתן תמיכה טכנית עבור שירותים אלה, ללקוחות הישראליים והגלובאליים של החברה. בשל העבודה מול לקוחות גלובאליים נדרשת רמה גבוהה באנגלית- ברמת הבנה, אנגלית טכנית, ויכולת ביטוי בע"פ ובכתב. המטרה היא לספק תמיכה טכנית בעולמות תקשורת הנתונים, ולאפשר ללקוחות אלה קישוריות (זרימת תעבורה תקינה) בקווי תקשורת ייעודיים שהקמנו עבורם. התמיכה ניתנת מקצה לקצה- הן ברמת הפעלה והקמה של פרויקטים אלו, והן ברמה של תחזוקה, פתרון תקלות (כגון נפילת קווים, LATENCY, PACKET LOSS ועוד) ומתן שירות שוטף. השירות ללקוחות ניתן דרך מענה מרחוק, ונדרשת יכולת עבודה מול ממשקים מגוונים- פנימיים וחיצוניים- כדוגמת גורמי מכירה בתוך האגף, מנהלי פרויקטים, מפעילים זרים בחול (כגון BT, AT&T, Verizon ועוד). שעות פעילות הצוות הן 8:00-19:00
דרישות:
- היכרות וניסיון בעולמות התקשורת, לרבות פרוטוקולי תקשורת BGP) WAN) ומודל שבע השכבות - חובה
- היכרות עם ציודי סיסקו וג'וניפר - ברמת קינפוג, שירות - חובה
- שליטה גבוהה בשפה האנגלית כתיבה ודיבור - חובה
- נכונות לביצוע כוננויות (בעיקר דרך השתלטות מרחוק) - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|