דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 77 משרות עבודה בתחום כלכלה ושוק ההון

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "כלכלה ושוק ההון" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : יועץ השקעות, כלכלן, ברוקר ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה - לחברה הכלכלית רמת גן

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה - לחברה הכלכלית רמת גן

חברה פיננסית מובילה

02/11/2025

תיאור תפקיד:
בי.די.או מגייסת מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה לחברה הכלכלית רמת גן, המקדמת פרויקטים יזמיים וכלכליים בתחומי הנדל"ן, חניונים, אנרגיה מתחדשת ושילוט,
תוך התמקדות בפיתוח אסטרטגי של מתחם הבורסה, שכונות חדשות ואזור ההייטק בעיר.

תחומי אחריות ודרישות התפקיד:
- ייזום, ניהול והובלה של תהליכי פיתוח עסקי ואסטרטגי למיצוי משאבים עירוניים וכלכליים.
- איתור, ייזום והובלה של מהלכים עסקיים ופרויקטים מניבים בתחומי הנדל"ן.
- ניהול ותפעול מערכי חניונים ושילוט עירוניים.
- קידום פעילויות בתחום האנרגיה המתחדשת ויצירת מנועי צמיחה.
- גיבוש תקציב וניהול כלל פעילות הפיתוח העסקי של החברה.
- ניתוח מגמות במרחב העירוני וגיבוש מענה אסטרטגי.
- זיהוי צרכים עירוניים והובלת תוכניות אב ואסטרטגיות.
- גיבוש והובלת שיתופי פעולה עם גורמי העירייה.
- איתור חסמים ומציאת פתרונות הנוגעים לפיתוח ותחזוקת שירותים עירוניים.
- סיוע למנכ"ל במשימות בתחום הפיתוח העסקי.
דרישות:
השכלה וניסיון מקצועי:
השכלה: תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים: הנדסה, מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, שמאות מקרקעין, תעשייה וניהול, עריכת דין, או ראיית חשבון.
ניסיון: לפחות 5 שנים במצטבר בתחומים הבאים: ייזום פרויקטים כלכליים, ניהול פיתוח עסקי או ניהול תוכניות אסטרטגיות בארגון בהיקף עסקים משמעותי (מעל 30 מיליון ש"ח).
יתרון: ניסיון בממשק ציבורי-עסקי, וניסיון בתחומי נדל"ן, חניונים או אנרגיה.

כישורים אישיים:
- כישורי יזמות, חשיבה יצירתית ועצמאות.
- יכולת הנעת פרויקטים בקצב גבוה וביעילות.
- התמדה, נחישות, אחריות ואסרטיביות.
- יכולת הנעת תהליכים ויחסי אנוש מעולים.
- הבנה בפוליטיקה ארגונית.
- יכולת ארגון ותכנון משימות, תוך עמידה בלוחות זמנים.
- יכולת עבודה בעומס ובמקביל במספר תחומי תוכן.
- אמינות ומהימנות.

היקף משרה: 80%.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00219
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קליטה ישירה לבנק. פקיד/ת תפעול

קליטה ישירה לבנק. פקיד/ת תפעול

Manpower

02/11/2025

תיאור תפקיד:
הצטרפו לצוות המנצח שלנו!
דרוש/ה פקיד/ה תפעול למרכז פיננסי לוגיסטי בראשל"צ!
משרה מלאה: 8:00-16:00
 שכר : 8,000 ש"ח
אם אתם מחפשים הזדמנות לעבוד בסביבה דינמית, עם אפשרויות קידום ופיתוח אישי – זה המקום בשבילכם!
 שלחו קורות חיים עכשיו והצטרפו אלינו לעשייה משמעותית!
דרישות:
בגרות מלאה - יתרון
ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-232512
אזור: מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת השקעות קרנות נאמנות

מנהל/ת השקעות קרנות נאמנות

מור בית השקעות

02/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הקרנות נאמנות בבית השקעות MORE דרוש/ה מנהל/ת השקעות!
התפקיד כולל ניהול קרנות נאמנות ומסחר בני"ע בארץ ובחו"ל מניות , אגח קונצרני, אגח ממשלתי.
דרישות:
רישיון בניהול תיקים- חובה
תואר ראשון במקצועות הפיננסיים- חובה
ניסיון של לפחות 2-3 שנים בניהול קרנות נאמנות- חובה
יתרון בניהול קרנות מעורבות 90/10, 80/20 וקרנות אג״ח- חובה
ניסיון במסחר- חובה
בעל/ת נכונות לשעות מאומצות- חובה
הכרות עם FMR- חובה
חריצות , ראש גדול ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובע"פ - חובה
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, ראש גדול
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 188484
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הנדסאי/ת תעשייה וניהול או כלכלן/ית לחברת סטארטאפ מובילה בחולון

הנדסאי/ת תעשייה וניהול או כלכלן/ית לחברת סטארטאפ מובילה בחולון

JobShop

02/11/2025

תיאור תפקיד:
הצטרפ/י לחברת סטארטאפ יציבה ומבוססת בחולון!
אנחנו מציעים סביבת עבודה משפחתית ונעימה, יציבות וביטחון תעסוקתי, והזדמנויות לצמיחה מקצועית ואישית.
התפקיד כולל:
הזנת הזמנות
עבודה במערת ERP
קשר עם ספקים ולקוחות
ריכוז נתונים ודיווחים
היקף משרה: משרה מלאה
שעות עבודה: 09:00-16:00
למה אצלנו?
שכר: 10,000 ₪
אווירה משפחתית ונעימה
יציבות וביטחון תעסוקתי
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
כלכלנ/ית או הנדסאי/ת תעשייה וניהול
 שליטה בSAP
 יכולת ארגון וריבוי משימות
 שליטה מלאה ב-Office
 יחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 990945
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית /רו"ח

כלכלן/ית /רו"ח

TOP SOFT

02/11/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו בקבוצת טופ גרופ תוכנה מחפשים כלכלן/ית או רו"ח לאחר התמחות עם תשוקה לעולם העסקים והטכנולוגיה, שרוצה להיות חלק משמעותי מחברה מובילה וצומחת.
מה התפקיד כולל?
אחריות מלאה על ניהול רישום הכנסות והוצאות מול ספקי התוכנה שלנו.
טיפול בחידושי חוזים מול לקוחות וחידוש הסכמי ספקים.
ניתוח דוחות ניהוליים ודוחות כספיים בנושאי רווחיות החברה.
אחריות לניתוח תוצאות רבעוניות והצגת תובנות להנהלה.
דרישות:
-תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות – חובה.
-לפחות 3 שנות ניסיון רלוונטי (או רו"ח לאחר התמחות – יתרון לניסיון ב-BIG4).
-עדיפות לניסיון מחברות הייטק / תוכנה / פרויקטים.
-היכרות עם Priority – יתרון משמעותי.
-ניסיון בעבודה עם דוחות כספיים והנהלת חשבונות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13137
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרה מלאה בתל אביב

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרה מלאה בתל אביב

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

02/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות.
דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בתל אביב.
במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר.
• יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.
• תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.
• יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית.
*אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-66
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול גמל ופנסיה

רפרנט/ית תפעול גמל ופנסיה

מור בית השקעות

02/11/2025

תיאור תפקיד:
למחלקת תפעול גמל ופנסיה דרוש/ה רפרנט/ית!
התפקיד כולל טיפול בתהליכי בק אופיס במערך התפעול של החברה,
פתיחת החשבון לעמיתים, שיוכי כספים, ניהול תהליכי ניוד הכספים וטיפול במשיכות כספים.
התמחות בכל הקשור לרגולציה בעולמות החיסכון לטווח ארוך.
דרישות:
ניסיון קודם מבית השקעות / חברת ביטוח - חובה
ניסיון בתפעול וההיכרות עם עולם קופות הגמל - יתרון
היכרות טובה עם EXCEL
אחריות ויכולת עבודה תחת לחץ
זריזות יחד עם הקפדה על פרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 144932
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים

לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

02/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים
ניהול פיננסי במיקור חוץ את תיקי לקוחות החברה 
דרישות:
תואר ראשון במנע"ס/כלכלה/חשבונאות
  לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הבנקאות העסקית ו/או כלכלן/ית ו/או חשבות
ידע נרחב באקסל ותוכנות ERP והנה"ח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00249
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סטודנט.ית לבקרה תקציבית

סטודנט.ית לבקרה תקציבית

אלביט מערכות

02/11/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה סטודנט.ית לבקרה תקציבית

תיאור התפקיד:
סיוע בבקרה תקציבית שוטפת ברמת החטיבה
מעקב אחר כניסת הזמנות וצבר הזמנות של החטיבה
תמיכה בהכנת דוחות ניהוליים ותחזיות תקופתיות
עבודה עם מערכות BI, Excel ומערכות ERP
דרישות:
סטודנט.ית לתואר ראשון או שני בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות
זמינות ל-2 ימי עבודה בשבוע (גמישות בתקופת מבחנים)
שליטה גבוהה ב-Excel – חובה
יכולת אנליטית, סדר ודיוק בפרטים

*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: 4851
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת פיננסי עסקי

מנהל.ת פיננסי עסקי

אלביט מערכות

02/11/2025

תיאור תפקיד:
לאתר חטיבת כלי טיס בנתניה דרוש.ה מנהל.ת פיננסי עסקי

תחומי אחריות
ניהול וליווי פיננסי לפרויקטים, בניית תחזיות פיננסיות ודוחות רווח והפסד, הכנה של תקציבים שנתיים ומעקב ביצוע, הכנה ודיווח של התוצאות העסקיות (מכירות, תקבולים, הזמנות חדשות, דוחות כספיים רבעוניים)
ניתוחי תזרים מזומנים, עבודה בממשקים צמודים עם מנהלים בארגון ומול חברות בנות, בקרות תכנון מול ביצוע, ניתוחי רגישות
עבודה שוטפת ותיאום מול ממשקים רבים בארגון – מנהלי תוכניות, ייצור, הנדסה, רכש
בנייה וניהול תקציבי הפרוייקטים ביחידה העסקית בהיבטי מכירות, עלויות ,תזרים מזומנים
ניהול סיכונים תקציביים של הפרויקט, זיהוי חריגות ומתן המלצות לשיפור
בניית תחזיות לפרויקט ובקרה על ביצועים בפועל מול התקציב והתחזית
הכרה במכירות ועבודה מול רואי החשבון
ריכוז תהליכים רוחביים מול אגף ההנדסה
דרישות:
השכלה
תואר ראשון בכלכלה / הנדסה תעשייה וניהול
תואר שני יתרון
ניסיון מקצועי
ניסיון של שנתיים-שלוש לפחות בבניית תחזיות פיננסיות, דוחות כספיים, בקרה תקציבית
יכולת אנליטית גבוהה, דייקנות ועצמאות, ראש גדול, יכולת עבודה בתנאי לחץ, הבנה וחשיבה עסקית
אנגלית ברמה טובה
נגישות גבוהה למערכות מידע- בעיקר יישומי אופיס וERP
יתרון להיכרות עם מערכות לוגיסטיות / פיננסיות
עבודת צוות ושיתוף פעולה, כושר לימוד מהיר ועצמאי
יכולת הנעה ותיאום ממשקים שונים

*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
**פניות מתאימות בלבד יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5255
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קניין.ית רכש אלקטרוני משרה זמנית

קניין.ית רכש אלקטרוני משרה זמנית

אלביט מערכות

02/11/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחולון דרוש.ה קניין.ית רכש אלקטרוני משרה זמנית

במסגרת התפקיד:
קניין בכיר לטיפול ברכש מכלולים אלקטרונים לפי שרטוטים/ מפרטים
פניה לספקים להצעות מחיר
ניהול מו"מ, הוצאת הזמנות וניהול הספקים
עמידה ביעדים כגון חסכונות, OTD וכו’
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעו"נ, כלכלה, מנע"ס, לוגיסטיקה, משפטים
תואר שני- יתרון
השכלה טכנית/הנדסית- יתרון
רקע הנדסי/טכני יתרון
לפחות שנתיים ניסיון בתחומי הרכש
ניסיון מעשי בניהול מו"מ מול ספקים,היכרות עם הסכמי התקשרויות מול ספקים
ניסיון בעבודה עם מערכת ERP כולל יכולת ניתוח נתונים כמותיים
שליטה טובה מאד ב- OFFICE בדגש על EXCEL
שליטה טובה מאד בשפה האנגלית
ידע טכני בקריאת מפרטים טכניים
ניסיון ברכש אלקטרוני
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות
*פניות מתאימות בלבד יענו
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה זמנית
קוד משרה: 5325
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית באגף הערכה מוסדית, בחטיבת הפיקוח על הבנקים תיאור התפקיד:

כלכלן/ית באגף הערכה מוסדית, בחטיבת הפיקוח על הבנקים תיאור התפקיד:

בנק ישראל

02/11/2025

תיאור תפקיד:
כלכלן/ית באגף הערכה מוסדית, בחטיבת הפיקוח על הבנקים תיאור התפקיד:

1. מעקב שוטף אחר פעילותם של התאגידים הבנקאיים וחברות כרטיסי האשראי, ריכוז וגיבוש הערכות תקופתיות של הפיקוח על הבנקים על מידת יציבותם וחוסנם של התאגידים הבנקאיים (כולל תאגידי עזר, חברות בנות בנקאיות וסניפים בחו"ל)

2. הכנת דוחות הערכה מקיפים על קווי הפעילויות המרכזיים בתאגידים הבנקאיים, לרבות ניתוח והערכה שוטפת של פרופיל הסיכון של התאגיד בנקאי. במסגרת זו ניתוח סיכוני אשראי, סיכוני שוק, סיכוני נזילות וסיכונים אחרים בפעילות הבנקים ובמערכת הבנקאית.

3. ניתוח דוחות כספיים ומידע כמותי אחר של התאגידים הבנקאיים.

4. כתיבת סקירות וניירות עמדה בנושאים בנקאיים והצגתם בפני בכירי הפיקוח על הבנקים ובנק ישראל.

5. קיום קשרים ופגישות עבודה עם דרגים בכירים במערכת הבנקאית ובמוסדות בארץ ובחו"ל.

6. טיפול בבקשות של התאגידים הבנקאיים.
דרישות:
תנאי סף:
תואר ראשון ("בוגר") מוכר בכלכלה; או גמר בחינות המועצה לראיית חשבון; או תואר במנהל עסקים או חשבונאות - עם ניסיון של למעלה מ- 5 שנים בתחומי בנקאות וביקורת

הכישורים הנדרשים:
1. ניסיון של לפחות 3 שנים בעבודת פיקוח/ רגולציה/ ניהול סיכונים/ בקרה/ ביקורת או אנליזה פיננסית – יתרון!2. כושר ניתוח ותכלול שיטתי של מידע איכותי וכמותי מורכב, תוך הפרדה בין עיקר ותפל.
3. יכולת גבוהה מוכחת בניסוח, והתבטאות בכתב ובעל פה.
4. רמת מחויבות גבוהה, נכונות להשקעה ויכולת לימוד עצמית.
5. יכולת עמידה בלוחות זמנים ונכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה המקובלות.
6. יכולת עבודה בצוות ותקשורת עם בכירים.
7. שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית.

הייחודיות בתפקיד המוצע:
השפעה אמתית: תפקיד מאתגר עם משמעות והשפעה ציבורית רחבה. התפתחות מקצועית: סביבת עבודה מקצוענית, המעודדת למידה, וקידום.
חשיפה: קשרים עם גופים פיננסיים בארץ ובעולם, וממשק עם בכירי המערכת הבנקאית בכירי בנק ישראל והפיקוח על הבנקים.
צוות איכותי: עבודה עם מומחים מהשורה הראשונה בתחומי הכלכלה והרגולציה.
תנאים מצוינים: תנאי העסקה מתקדמים, ומיקום נגיש בירושלים.

הערות:
- רק פניות מתאימות ייענו;
- לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
- כל מקום בו הנוסח מופיע בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה;
- העיסוק והדרגה יקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת;

בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת - 75/25 (5049).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00045
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית בק אופיס ותפעול לחברת מימון

רפרנט/ית בק אופיס ותפעול לחברת מימון

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

02/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מימון מובילה בתחומה דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס ותפעול.
במסגרת התפקיד: הכנת מסמכים, עבודה שוטפת עם נתונים, הכנת דו"חות באקסל, סיוע בהוצאת עסקאות לפועל, הזנת עסקאות במערכת, קבלת שקים ומסמכים, ביצוע ניטור ובקרות, עבודה עם גורמים פנים ארגוניים ועוד.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-השכלה רלוונטית- יתרון.
-ניסיון קודם בתפקיד בק-אופיס פיננסי/ניסיון בתפקיד רפרנט/ית כספים- חובה.
-ניסיון קודם מבית השקעות/פמילי אופיס/אשראי עסקי- יתרון משמעותי.
-שליטה מלאה באקסל ברמה גבוהה- חובה.
-יחסי אנוש מעולים, מקצועיות, סדר ודיוק ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17596
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

 Data Analyst ללא ניסיון

 Data Analyst ללא ניסיון

אקספריס אקדמי

31/10/2025

תיאור תפקיד:
חולמים להשתלב בעולם הדאטה והאנליטיקה העסקית? אנחנו מחפשים בוגרי/ות תואר מצטיינים עם חשיבה אנליטית חדה, שמכוונים לקריירה בעולם ה-Data & BI.
ההכשרה שלנו קצרה, ייחודית, ללא עלות – ומסתיימת בהשמה מובטחת בתפקידים בחברות מובילות.
במה תתמקצעו?
    עבודה עם SQL, Power BI, בינה מלאכותית ואפיון פרויקטים בתחום ה-BI.
    ניתוח נתונים, יצירת דוחות, הפקת תובנות עסקיות ואוטומציה של תהליכים.
    בניית בסיס איתן לקריירה מצליחה – כולל ניסיון מעשי אמיתי.
דרישות:
• תעודת תואר ראשון בממוצע ציונים 80+
• ציון פסיכומטרי 650 ומעלה
• יכולת חשיבה לוגית ואנליטית גבוהה ורקע טכנולוגי בסיסי
אין צורך בניסיון קודם – אנו נספק לכם את כל הכלים להצלחה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 168
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הפכו ל-Data & BI Experts – לא נדרש ניסיון

הפכו ל-Data & BI Experts – לא נדרש ניסיון

אקספריס אקדמי

31/10/2025

תיאור תפקיד:
חולמים להשתלב בעולם הדאטה והאנליטיקה העסקית? אנחנו מחפשים בוגרי/ות תואר מצטיינים עם חשיבה אנליטית חדה, שמכוונים לקריירה בעולם ה-Data & BI.
ההכשרה שלנו קצרה, ייחודית, ללא עלות – ומסתיימת בהשמה מובטחת בתפקידים בחברות מובילות.
במה תתמקצעו?
    עבודה עם SQL, Power BI, בינה מלאכותית ואפיון פרויקטים בתחום ה-BI.
    ניתוח נתונים, יצירת דוחות, הפקת תובנות עסקיות ואוטומציה של תהליכים.
    בניית בסיס איתן לקריירה מצליחה – כולל ניסיון מעשי אמיתי.
דרישות:
    תעודת תואר ראשון בממוצע ציונים 80+.
    ציון פסיכומטרי 650 ומעלה.
    יכולת חשיבה לוגית ואנליטית גבוהה ורקע טכנולוגי בסיסי.
אין צורך בניסיון קודם – אנו נספק לכם את כל הכלים להצלחה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 168
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!