תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע. 3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות. 4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט. 5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך. 6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם 2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה. 4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 5. תודעת שירות גבוהה. 6. יחסי אנוש טובים. 7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד. 8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
63ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפ/י לחברת סטארטאפ יציבה ומבוססת בחולון! אנחנו מציעים סביבת עבודה משפחתית ונעימה, יציבות וביטחון תעסוקתי, והזדמנויות לצמיחה מקצועית ואישית. התפקיד כולל: -הזנת הזמנות -התנהלות מול לקוחות קיימים ומסלולים -עבודה במערת ERP -קשר עם ספקים ולקוחות -ריכוז נתונים ודיווחים היקף משרה: משרה מלאה שעות עבודה: 09:00-16:00 למה אצלנו? שכר: 10,000 ₪ אווירה משפחתית ונעימה יציבות וביטחון תעסוקתי מיקום: חולון
דרישות:
- ניסיון בבק אופיס -חובה -אקסל ברמה גבוהה - שליטה בSAP /פריורטי - יתרון להנדסאי/ת תעשייה וניהול - יכולת ארגון וריבוי משימות -שליטה מלאה ב-Office - יחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
990945
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בירושלים. במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר. • יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה. • תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה. • יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית. *אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-126
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברה חדשנית בתחום האקולוגיה ואיכות הסביבה מחפשת כלכלן/ית שרוצה להיות בלב העשייה הפיננסית — עם עבודה מגוונת, דינמית ומשמעותית. מה עושים פה בפועל? • לוקחים חלק בסגירת חודש/רבעון/שנה • בונים תקציב ותוכניות עבודה ועוקבים אחרי הביצוע • מנתחים ביצועים של החברות מול התקציב • עוקבים בזמן אמת אחרי מדדים תפעוליים • מנתחים נתונים פיננסיים ומציגים תוצאות להנהלה • בודקים רווחיות לקוחות/מוצרים/פעילויות • מבצעים בדיקות כדאיות לפרויקטים חדשים • עובדים ישירות מול מנהל המחלקה הכלכלית
דרישות:
מה צריך להביא? • תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות • 2–4 שנות ניסיון במחלקה כלכלית בחברה גדולה (עדיפות לחברה נסחרת) כלים שחשוב לדעת: • Excel ו-PowerPoint ברמה גבוהה • היכרות עם Priority – יתרון משמעותי מי זה אתם? • חדים, מדויקים ואוהבי נתונים • אנשים של אנשים — עם יחסי אנוש מעולים • יודעים לעבוד מול ממשקים שונים • שחקני/ות צוות אמיתיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת לוגיסטיקה והפצה בתחום הסחר המקוון מגייסת אחראי/ת בילינג וחשבוניות למשרה מלאה בפתח תקווה . במסגרת התפקיד: אחריות על תחום הבילינג, חשבוניות, זיכויים:הקמת כרטיסי לקוח במערכות החברה. הפקת חשבוניות לכלל לקוחות החברה(לקוחות בארץ, לקוחות אסטרטגיים, לקוחות חו"ל). טיפול בכל נושא הבילינג בחברה, תהליכים לפני חיובים, בקרות, תקינות החיובים. טיפול בנושא הזיכויים, התנהלות מול התפעול ומול גורמים שונים בחברה בנושא. סיוע למחלקה בנושאים נוספים במידת הצורך.
דרישות:
תואר ראשון – חובה. תחום הכלכלה/תעשייה וניהול/חשבונאות- יתרון ניסיון עבודה במחלקת כספים בעבר בתחום הבילינג- יתרון ידע גבוה באקסל יכולת עבודה מוכחת בסביבה ממוחשבת אסרטיביות, דייקנות ויסודיות, סדר, ארגון ויכולת עבודה בצוות. יכולת ניתוח נתונים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1485
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
כלכלן בכיר, מנוסה, הכפיפות למנכ"ל , שותף ויד ימין למנכ"ל בקבלת החלטות עסקיות - מפעל ייצרני בניית תקציב שנתי ותחזיות רבעוניות ושנתיות. -ביצוע בקרה תקציבית שוטפת, ניתוח סטיות ובחינת עמידה ביעדים. -ניתוח עלויות ייצור, חומרים, עבודה ותשומות אחרות. -בניית מודלים כלכליים ותמחיר מוצרים/תהליכים. -ניתוח רווחיות לפי מוצרים, קווים, לקוחות או שווקים. -תמיכה בקבלת החלטות ניהוליות Make or Buy, השקעות, חיסכון בעלויות וכו -הכנת דו"חות ניהוליים ומצגות להנהלה. -שיתוף פעולה עם מחלקות הייצור, התפעול, הרכש והכספים לצורך שיפור תהליכים ויעילות. -ניתוח תוצאות עסקיות חודשיות והמלצות לשיפור רווחיות. -מעקב אחר פרויקטים והשקעות ניהול צוות מנהלות חשבונות
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ראיית חשבון ניסיון משמעותי בתפקיד כלכלן/ית /חשב במפעל ייצרני/תעשייתי יכולת הובלת תהליכים ועבודת ממשקים מרובה Excel ברמה גבוהה מאוד חובה ניסיון בניהול צוות מנהלות חשבונות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2335
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחולון דרוש.ה קניין.ית רכש אלקטרוני משרה זמנית במסגרת התפקיד: קניין בכיר לטיפול ברכש מכלולים אלקטרונים לפי שרטוטים/ מפרטים פניה לספקים להצעות מחיר ניהול מו"מ, הוצאת הזמנות וניהול הספקים עמידה ביעדים כגון חסכונות, OTD וכו’
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעו"נ, כלכלה, מנע"ס, לוגיסטיקה, משפטים תואר שני- יתרון השכלה טכנית/הנדסית- יתרון רקע הנדסי/טכני יתרון לפחות שנתיים ניסיון בתחומי הרכש ניסיון מעשי בניהול מו"מ מול ספקים,היכרות עם הסכמי התקשרויות מול ספקים ניסיון בעבודה עם מערכת ERP כולל יכולת ניתוח נתונים כמותיים שליטה טובה מאד ב- OFFICE בדגש על EXCEL שליטה טובה מאד בשפה האנגלית ידע טכני בקריאת מפרטים טכניים ניסיון ברכש אלקטרוני יחסי אנוש טובים יכולת עבודה בצוות *פניות מתאימות בלבד יענו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה זמנית
קוד משרה:
5325
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול ובקרה. במסגרת התפקיד: ביצוע עבודת בק-אופיס שוטפת, הכנת דוחות בקרה ודיווחים תקופתיים בהתאם לרגולציה, בקרה על תיקי השקעות ועמידה במדיניות, תפעול השקעות שוטף מול בנקים וגורמים נוספים בשוק ההון. ניתן להשתלב גם לאחר לימודים ללא ניסיון בתחום. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- ניסיון בתפקיד בק אופיס - יתרון. - ניסיון והיכרות עם שוק ההון - יתרון. - תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל. - סדר וארגון, ממקצועיות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17698
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חולמים להשתלב בעולם הדאטה והאנליטיקה העסקית? אנחנו מחפשים בוגרי/ות תואר מצטיינים עם חשיבה אנליטית חדה, שמכוונים לקריירה בעולם ה-Data & BI. ההכשרה שלנו קצרה, ייחודית, ללא עלות – ומסתיימת בהשמה מובטחת בתפקידים בחברות מובילות. במה תתמקצעו?עבודה עם SQL, Power BI, בינה מלאכותית ואפיון פרויקטים בתחום ה-BI. ניתוח נתונים, יצירת דוחות, הפקת תובנות עסקיות ואוטומציה של תהליכים. בניית בסיס איתן לקריירה מצליחה – כולל ניסיון מעשי אמיתי.
דרישות:
• תעודת תואר ראשון בממוצע ציונים 80+ • ציון פסיכומטרי 650 ומעלה • יכולת חשיבה לוגית ואנליטית גבוהה ורקע טכנולוגי בסיסי אין צורך בניסיון קודם – אנו נספק לכם את כל הכלים להצלחה. המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
179
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• דיווח, בקרה וניתוח כלכלי של הפעילות בחטיבות המכירה • בניית תקציב וביצוע בקרה תקציבית שוטפת • ביצועי ניתוחי ביצועים, אנליזות ומדידה של הפעילות • קביעה וניהול מדדי KPI • בניית תחזיות וניתוחי רווחיות וכדאיות • תמחור מוצרי ועסקאות הליסינג השונים • עבודה שוטפת מול ממשקים פנים ארגוניים רבים ודיווחים שוטפים להנהלת החברה.
דרישות:
• ניסיון מינימלי של 3 שנים בתפקיד כלכלן • שליטה בתוכנת OFFICE עם דגש על EXCEL - חובה(ברמת נוסחאות ו PIVOT) • יכולת אנליטית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, יסודיות בסביבה מרובת משימות ועמידה תחת לו""ז • יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
229210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|