תיאור תפקיד:
                                      למשרד עו"ד בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת תפעול 
 אחריות כוללת:
 ניהול שוטף של מערך התפעול במשרד - לרבות תחזוקה, לוגיסטיקה, רכש וציוד תקשורת .  
 תחומי אחריות ופעילויות עיקריות: 
 ניהול מלאי ציוד משרדי והזמנות שוטפות .
 •
 אחריות כוללת על ציוד תקשורת )טלפוניה, חדרי ישיבות, ציוד מצגות וכד'( - רכש, ספקים, טיפול
 בתקלות ובקרה .
 •
 עבודה מול ספקים חיצוניים בתחומי ניקיון, תחזוקה, מחשוב, ציוד ותקשורת - ניהול מו״מ, חוזים
 ובקרת שירות .
 •
 הובלת פרויקטים תפעוליים - שיפוצים, הרחבות, מעבר משרדים, שינויי תשתיות .
 •
 ניהול תהליכי עבודה ונהלים - יצירת סטנדרטיזציה, סדר, שקיפות ושיפור מתמיד של השירות .
 •
 אחריות על קליטת עובדים מבחינה תפעולית - הכנת עמדת עבודה, ציוד מחשוב, ציוד משרדי,
 מקום ישיבה ושלט על הדלת כל זאת בתיאום עם משאבי אנוש.
 •
 בקרה תקציבית על הוצאות תפעול בשיתוף עם הכספים. 
                                            
 
                                  
                                          
                                         דרישות:
 
                                           ניסיון ניהולי קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי או תפעולי .
 •
 ניסיון מוכח בניהול ספקים, רכש ומלאי .
 •
 יכולת מוכחת בניהול ותיאום ספקי שירו ת טכניים ) IT , תקשורת( .
 •
 יכולת סדר, דיוק וירידה לפרטים - "עין בוחנת" שמבטיחה שהמשרד מתנהל ומתוחזק ברמה
 גבוהה בכל רגע נתון .
 •
 יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות ויכולת הנעת עובדים .
 •
 יתרון לניסיון קודם במשרדי עורכי דין, רו״ח או חברות שירותים מקצועיים