תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית ב בשוהם דרוש.ה מנהלת חשבונות לחטיבת הכספים, למשרה מלאה במודל עבודה היברידי. התפקיד כולל עבודה בשלושה תחומים עיקריים: תחום חשבונות לקוחות: ניהול ומעקב אחר תהליכי חשבוניות וגבייה מול לקוחות מוסדיים וקמעונאיים, כולל עבודה שוטפת בשיתוף פעולה עם צוותי מכירות ומסחר לצורך פתרון בעיות גבייה. תחום תשלומים לספקים: יצירה ועדכון של פרטי ספקים במערכת ה-ERP (מאסטר דאטה), וביצוע התאמות מול ספקים וטיפול בפערים ואי-התאמות, לפי הצורך. תחום מיסים: הכנת דוחות עבור מע"מ, מקדמות מס הכנסה, מכס ומס ניכוי במקור, כולל זיהוי הזדמנויות לשיפור תהליכים ותמיכה ביישומם.
דרישות:
מנהל.ת חשבונות סוג 2 ומעלה – חובה. תואר ראשון – יתרון. שליטה מלאה ב־Office, ובעיקר Excel ברמה גבוהה – חובה. ידע וניסיון בעבודה עם מערכת SAP ERP – חובה. ניסיון בעבודה עם פורטלי ספקים כגון Nipendo ו-StoreNext – יתרון. היכרות וניסיון מחברות מתחום הפארמה / לוגיסטיקה / קמעונאות – חובה. היכרות עם תקנות מיסוי ורגולציה בישראל. אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה. תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ובריבוי ממשקים. יכולות ארגוניות גבוהות, תשומת לב לפרטים וכישורים בין-אישיים מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19499
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|