תיאור תפקיד:
אחריות לטיפול שוטף, התאמת חשבונות בנק והתאמות כרטיסי אשראי (הכנסות / הוצאות): התאמת תיקי ניהול השקעות בבתי השקעות חיצוניים, ניהול ובקרה על הכנסות הארגון, רכוש קבוע, ספקים, תזרים מזומנים, רישום תנועות יומן שוטפות (ספקים, שכר, עתודות וכיוצ"ב), סגירת ספרים עד רמת מאזן ברמה רבעונית ושנתית כולל רישומי עתודות, התנהלות מול רשויות המס בארגון: חישובי עודפות, מעקב ובקרה על ניכויים במקור מספקים, עמידה בביקורות רשויות המס, הכנה לקראת דוחות כספיים ואחריות כוללת על השכר והכנתו לכ- 100 עובדים.
דרישות:
*תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 3 עד מאזן + חשב/ת שכר בכיר/ה מטעם לשכת רו"ח
*בעל/ת ניסיון של לפחות 5 שנים בתחומים הנ"ל
*בעל/ת ניסיון בארגון בינוני המונה כ-100 עובדים.
*הכרות עם מערכת פריוריטי -יתרון
*הכרות עם תכנת השכר חשבית- יתרון משמעותי.
*בעל/ת ניסיון קודם בעבודה במלכ"ר – יתרון.
*בעל/ת כושר ביטוי בעל פה ובכתב בעברית ברמה גבוהה, באנגלית – ברמה טובה, ערבית - יתרון.
*בעל/ת ראייה מערכתית, יכולת מעקב ובקרה וכושר תכנון וארגון.
*דיסקרטי/ת ואמינ/ה.
*תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת לעבודה עצמאית ובצוות.
*נכונות למשרה מלאה בירושלים. (אפשרות לעבודה מהבית יומיים בשבוע)
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**