תיאור תפקיד:
ליישם את התוכנית השיווקית על-מנת לחזק את תדמית המותג, לשמר את לקוחות המותג הקיימים ולייצר העדפה וביקוש למותג בקרב לקוחות פוטנציאליים. תיאור התפקיד:קריירה בשיווק מתחילה אצלנו! זו ההזדמנות שלך לקחת חלק בהובלת אחד המותגים האהובים והמשפיעים בשוק הרכב. יישום אסטרטגיות השיווק והפרסום של המותג והוצאה לפועל של תוכניות העבודה ניהול והובלת פעילות שיווקית מקצה לקצה, קמפיינים וקידום שוטף ATL ו-BTL ייזום רעיונות חדשים עבודה שוטפת מול משרדי הפרסום, המדיה, הדיגיטל והסושיאל - אונליין ואופליין, יח"צ והפקה עבודה שוטפת והנעת ממשקים פנים ארגוניים (חטיבות המכר, מוצר, טכנולוגיות, רכש, כספים וכו') אחריות על יישום אפקטיבי ויעיל של הפעילויות והחומרים השיווקיים של המותג, ושותפות בשלבי החשיבה והאפיון תמיכה ואחריות על הנכסים הדיגיטליים של המותג, בשיתוף עם מנהל/ת הנכסים הדיגיטליים בשיווק תמיכה וניהול כנסים, אירועים ומתנות ללקוחות האסטרטגיים של החברה אחריות לבקרת תקציב השיווק והפרסום של המותג
דרישות:
תואר ראשון;רלוונטי - חובה ניסיון של שנתיים בתחום השיווק והפרסום - חובה ניסיון בעבודה מרובת ממשקים ו/או בארגון - חובה ניסיון בשיווק ופרסום דיגיטלי - יתרון ניסיון בעבודה ממשרד פרסום או בצד הלקוח (חברה מסחרית) - יתרון מיקום - ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4256
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת הצלחת לקוח פרנקלין קובי לפעילות FranklinCovey בישראל – להרחבת השפעה והטמעת תכנים מובילים בשוק תובילו פניות יזומות לארגונים – תיאום פגישות, יצירת עניין וסגירת הזדמנויות תשתתפו בפגישות עם לקוחות, תציגו את התכנים ותלוו תהליכים תעברו הדרכות ותוכלו להנחות בעצמכם – בהתאם לקצב ההתקדמות תשתתפו במאמצי שיווק דיגיטליים – כתיבת תוכן, ניהול קמפיינים, עבודה בלינקדאין תהיו חלק מצוות קטן ואיכותי, עם הרבה מקום ליוזמה והשפעה משרה הברידית באיזור המרכז
דרישות:
זיקה לתפקידי שיווק, פיתוח עסקי, מכירות או הדרכה תואר ראשון תקשורת בינאישית מעולה ויכולת פרזנטטיבית גבוהה חיבור אמיתי לעולמות של פיתוח אישי / מנהיגות / השפעה חיובית יכולת לימוד גבוהה – לא נדרש ניסיון קודם בהדרכה או ייעוץ, רק נכונות להתפתח אנגלית טובה מאוד – חלק מהחומרים באנגלית יתרון: ניסיון מול מגזר ארגוני / ציבורי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
962760
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
כלמוביל, החברה המובילה בענף הרכב בישראל, מחפשת מנהל/ת מותג B2B לתחום צומח ומעניין.
תפקיד דינמי עם אחריות, פוטנציאל להתפתחות מקצועית, והזדמנות נדירה להתמקצע בעולם ה-B2B בארגון גדול, יציב וחדשני. איך יראה היום שלך?• הוצאה לפועל של התקשורת השיווקית של המותג, בערוצים המדיה השונים (כולל סושיאל) לטובת יצירת ביקושים שוטפים וחיזוק העדפה למותג • אחריות על ניהול קמפיינים ו- always on בפלטפורמות השונות, מהגדרת הבריף דרך בקרה ועד לסיכום וניתוח התוצאות • חיבור לחטיבה העסקית והיכרות הפעילות והאתגרים תוך ייזום פעילויות שיווקיות מותאמות • הוצאה לפועל של פעילויות BTL אירועי השקות, אירועי לקוחות, אירועי ימי מכירות פעילויות קד"מ ונראות אולמות • ניתוח דוחות שוטפים מהמערכות הקיימות והפקת תובנות • נכסים דיגיטליים – אחריות על תוכן, שותפות בתהליכים עסקיים והמשך התפתחות הנכסים להגדלה עקבית של האפקטיביות. • חווית לקוח – שותפות באפיון ויישום מסעות לקוח דיגיטליים ופיזיים • תקציב - תפעול שוטף וביצוע בקרה חודשית
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי -חובה ניסיון של כשנתיים- שלוש בתחום השיווק/פרסום- חובה ניסיון בעבודה מארגון גדול או מרובה ממשקים – יתרון ניסיון מוכח של שנתיים בניהול קמפיינים דיגיטליים ומסעות לקוח – יתרון משרה מלאה בראש העין ( ימי ג’ מהבית)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4150
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה מוכרת בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל/ת מותג במשרה מלאה. תפקיד יחיד בארגון, עבודה מול ספקים (משרדי פרסום, קמפיינר, גרפיקה וכו), אחריות על גאנט, אסטרטגיה, כתיבת תוכן, תסריטי שיחה, אחריות על הדיגיטל, ניהול המדיות השונות, לידים ועוד. העבודה במשרה מלאה, ממשרדי הקליניקה בהרצליה פיתוח.
דרישות:
ניסיון של שנתיים -שלוש בתפקיד דומה ידע נרחב בלידים ניסיון בכתיבת תוכן ניסיון בעבודה מול ספקים השכלה רלוונטית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00064
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד :יישום תוכניות השיווק של מגוון השירותים החוצים של כלמוביל מציעה לכלל לקוחותיה תיאור התפקיד: אחריות שוטפת על יישום תכנית השיווק והפרסום של הצעות המימון, ליסינג, ביטוח, חבילות שירות ואחריות (שירותים נלווים לרכב מבית כלמוביל) הגדרת "מסע הלקוח" וזיהוי נקודות זמן קריטיות בהן יש לפעול באופן אקטיבי, ויצירת מסעות לקוח אשר מובילים לחוויה בעלת משמעות ללקוח הקצה ובעלות ערך עסקי לכלמוביל, בשיתוף כלל היחידות העסקיות בארגון אחריות על פרויקטים חוצי ארגון החל משלב החשיבה, אפיון ויישום מלא ייזום והוצאה לפועל של קמפיינים מול משרדי הפרסום והמדיה– אונליין ואופליין מהגדרת הבריף ועד לסיכום וניתוח התוצאות, יח"צ והפקה ניהול ותפעול נכסים דיגיטליים, בקרה שוטפת והתאמת התכנים עפ"י דרישות
דרישות:
תואר ראשון – חובה ניסיון של שנתיים לפחות בתחום השיווק והפרסום – חובה יכולת אנליטית ברמה גבוה – חובה הכרות עם עולמות הפיננסיים והביטוח – יתרון ניסיון בעבודה מארגון גדול או מרובה ממשקים – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
Experienced and driven Product Manager to lead the full lifecycle of our product portfolio across the European and Israeli markets. This is a pivotal role, responsible for ensuring our products remain competitive, customer-focused, and aligned with the market needs. As a cross-functional leader, collaborate with engineering, sales, marketing, customer service, and operations to drive product excellence and deliver on strategic business goals. : Responsibilities Own the end-to-end lifecycle of existing products: monitor performance, ensure profitability, and identify areas for improvement. Lead new product development from ideation through to mass production,. Define and maintain the product roadmap and innovation pipeline aligned with corporate strategy. Conduct competitive and pricing analysis to sharpen market positioning. Ensure compliance with relevant regulatory standards (e.g., EU regulations, CBAM). Manage end-of-life decisions for underperforming products. Serve as the technical point of contact for Company’s product lines. Own and manage marketing collateral: catalogs, price lists, sell sheets, training materials. Collaborate with marketing on international website content and product communication.
דרישות:
Bachelor’s degree in Engineering. Experience in multidisciplinary manufacturing environments. Proven experience as a Product Manager in an industrial enviroment. Experience in international or globally oriented organizations. Strong data orientation and the ability to make data-driven decisions. Excellent communication, presentation, and interpersonal skills. Fluent English (written and spoken).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
779138
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת מוקד מכירת קורסים מטרת התפקידהובלת מוקד המכירות להשגת יעדי גיוס סטודנטיות לבית הספר, תוך ניתוח שוטף של ביצועים, שיפור תהליכי מכירה, וניהול מקצועי של הצוות. תחומי אחריותניהול והנעת צוות מכירות (טלפוני ופרונטלי) לעמידה ביעדים חודשיים ושנתיים הקמה, יישום ובקרה של תהליכי עבודה ותסריטי שיחה במוקד ניתוח נתוני מכירה, יחס המרה, מקורות לידים וביצועים לפי נציג הפקת דוחות תקופתיים ממערכות CRM / BI והסקת מסקנות אופרטיביות זיהוי צווארי בקבוק בתהליך המכירה והובלת פתרונות לשיפור עבודה שוטפת מול מחלקת השיווק: סנכרון קמפיינים, איכות לידים, תזמון שיחות ביצוע שיחות ניהול, הדרכות, וחניכות אישיות גיוס, קליטה והכשרת נציגות חדשות בניית מודלים של בונוסים, תמריצים ויעדי צוות ניהול תחזית מכירה על בסיס יעדי החברה דרישות חובהניסיון של 4+ שנים בניהול מוקד מכירות ניסיון מוכח בהובלת צוותים לעמידה ביעדים שליטה מעשית במערכות CRM, Excel מתקדם, וכלים לניתוח ביצועים ניסיון בניתוח דאטה עסקי והסקת תובנות תפעוליות כישורי הדרכה, הנעה ומעקב אישי אחר ביצועי נציגות כושר ביטוי גבוה, אסרטיביות ותודעת שירות מעולה יתרונות משמעותייםניסיון בניהול מוקד מכירת קורסים / הכשרות ניסיון בעבודה בסביבה מרובת ממשקים שליטה במערכות: Call Marker , CommBox, Priorit
דרישות:
ניסיון של 4+ שנים בניהול מוקד מכירות ניסיון מוכח בהובלת צוותים לעמידה ביעדים שליטה מעשית במערכות CRM, Excel מתקדם, וכלים לניתוח ביצועים ניסיון בניתוח דאטה עסקי והסקת תובנות תפעוליות כישורי הדרכה, הנעה ומעקב אישי אחר ביצועי נציגות כושר ביטוי גבוה, אסרטיביות ותודעת שירות מעולה יתרונות משמעותייםניסיון בניהול מוקד מכירת קורסים / הכשרות ניסיון בעבודה בסביבה מרובת ממשקים שליטה במערכות: Call Marker , CommBox, Priorit
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01407
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Experienced and driven Product Manager to lead the full lifecycle of our product portfolio across the European and Israeli markets. This is a pivotal role, responsible for ensuring our products remain competitive, customer-focused, and aligned with the market needs. As a cross-functional leader, collaborate with engineering, sales, marketing, customer service, and operations to drive product excellence and deliver on strategic business goals. : Responsibilities Own the end-to-end lifecycle of existing products: monitor performance, ensure profitability, and identify areas for improvement. Lead new product development from ideation through to mass production,. Define and maintain the product roadmap and innovation pipeline aligned with corporate strategy. Conduct competitive and pricing analysis to sharpen market positioning. Ensure compliance with relevant regulatory standards (e.g., EU regulations, CBAM). Manage end-of-life decisions for underperforming products. Serve as the technical point of contact for Company’s product lines. Own and manage marketing collateral: catalogs, price lists, sell sheets, training materials. Collaborate with marketing on international website content and product communication. Develop and maintain product forecasts and strategic annual plans. Lead product development projects through a phase-gate execution process. Evaluate product viability through financial modeling, risk analysis, and resource planning.
דרישות:
Bachelor’s degree in Engineering. Experience in multidisciplinary manufacturing environments. Proven experience as a Product Manager in an industrial enviroment. Experience in international or globally oriented organizations. Strong data orientation and the ability to make data-driven decisions. Excellent communication, presentation, and interpersonal skills. Fluent English (written and spoken).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
779138
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|