תיאור תפקיד:
A leading online company is looking for a customer retention representative to become a part of the family :) As part of this position you will be responsible for communication with our customers from all over the world.
דרישות:
Assertiveness. Patience and empathy. Excellent written and oral communication skills. English at a very high level. Previous sales experience / customer service / similar role - an advantage. Other languages - an advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי אינטרנט וטלוויזיה דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה. תפקיד המשלב אתגר רב וענין. העבודה מתבצעת במשמרות. הכשרה מקצועית על חשבון החברה. רקע טכני - יתרון.
דרישות:
רקע טכני - יתרון. אוריינטציה שירותית. זמינות למשרת משמרות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-410
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרף/י לצוות התמיכה שלנו! מחפשים/ות אתגר חדש? לחברתנו דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית עם תשוקה לטכנולוגיה. התפקיד כולל: מענה לפניות לקוחות, אבחון ופתרון תקלות, והדרכת משתמשים. אם את/ה בעל/ת יכולת אנליטית מצוינת, סבלנות, ונהנה/ת לעבוד בסביבה דינמית – נשמח שתצטרפי/תצטרף אלינו! תנאים מעולים למתאימים!
דרישות:
דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית - לחברה דינמית בתחום הטכנולוגיה דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית.
- התפקיד כולל מענה טלפוני לפניות לקוחות, פתרון תקלות במערכות והדרכת משתמשים.
- דרישות:
- ניסיון קודם בתמיכה טכנית, יכולת הבעה ברורה, יכולת עבודה עצמאית ובינתחומית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00533
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בבית דגן דרוש/ה מתאם /ת תפעול טכני מוקד התמיכה נותן שירות למערך הרכיבים הטכנולוגיים המותקנים באוטובוסים, כגון: מכשיר תיקוף, משדר מיקום, צגי מידע לנוסע, מערכת הכריזה ועוד. המוקד פעיל במשמרות, בימים א’ –ה’ בשעות 6:00 – 18:00 תחילת עבודה מהשעה 6:00 עד 9:00 סיום יום עבודה 18:00 משרה מלאה - 5 ימים בשבוע שישי אחת לחודש במידה ויידרש (במקום יום אחר באותו שבוע) מיקום – בית דגן. תפעול תקלות תוכנה וחומרה של מערכות טכנולוגיות ייעודיות באוטובוס. ניטור וזיהוי תקלות תוך אינטגרציה של כל הרכיבים. עבודה מול ממשקים בתוך החברה ומול ספקים חיצוניים.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ תמיכה יכולת עבודה בצוות תוך חלוקת משימות. עמידה במצבי לחץ ויכולת לתת מענה הולם למספר מקרים במקביל. תודעת שירות גבוהה. יכולת חשיבה עצמאית וגמישות. ידע בתוכנות מחשב - יתרון שכר 8K
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-01559
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|