תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי אינטרנט וטלוויזיה דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה. תפקיד המשלב אתגר רב וענין. העבודה מתבצעת במשמרות. הכשרה מקצועית על חשבון החברה. רקע טכני - יתרון.
דרישות:
רקע טכני - יתרון. אוריינטציה שירותית. זמינות למשרת משמרות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-410
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פתרונות מחשוב ותוכנה מובילה באזור אשדוד מתרחבת ומחפשת איש/אשת תמיכה טכנית להצטרף למשפחה שלנו! תיאור תפקיד: תמיכה פנים-ארגונית ומתן שירות ללקוחות החברה ניהול ותפעול מערכות מידע ומחשוב תחזוקת מחשבים, ציוד היקפי ושרתים מבוססי Microsoft פתרון תקלות מורכבות – חומרה ותוכנה עבודה עם Microsoft 365, PowerShell, רשתות ו-Fortigate (יתרון) תנאים מעולים בסביבת עבודה נעימה ומקצועית הזדמנות ללמוד, להתפתח ולצמוח איתנו! משרה מלאה בימים א'-ה', שעות 8:00-17:00 (ללא שישי!) יומיים בשבוע עבודה באתרי הלקוחות מיקום: מושב בני דרום (ליד אשדוד)
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד תמיכה טכנית – חובה! ידע מעמיק במערכות הפעלה בסביבת Microsoft שליטה במערכות Microsoft 365 ו-PowerShell אנגלית טובה ויכולת למידה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1092
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות דיגיטל מובילה דרוש/ה מנהל/ת לקוחות דיגיטל מנוסה שמחפש/ת את האתגר הבא שלו/ה בעבודה עם הלקוחות הגדולים במשק הישראלי. התפקיד כולל: ניהול והובלת אסטרטגיית/תוכנית מדיה תוך הבנה עמוקה של כל עולם המדיה יצירת והעמקת מערכות יחסים מול הלקוחות הגדולים ביותר תוך מתן מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר הצעת יזומות חדשות ושיפור ביצועי הלקוח תוך שימוש בכלים חדשניים וחקירה מתמדת של השוק
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול לקוחות בתעשיית הדיגיטל/פרסום - חובה נסיון קודם בניהול צוות עובדים - חובה ניסיון מוכח בהובלת מצגות אסטרטגיות גדולות, על כל שלבי התהליך ועד ההצגה ללקוח- חובה היכרות עם מערכות הפרסום (גוגל, פייסבוק)- חובה שליטה גבוהה ב-Excel /PPT יתרון יכולת תעדוף משימות, עבודה בתנאי לחץ, עצמאות, יחסי אנוש טובים הבנה בעולם המדיה הדיגיטלית לרבות הכרה הפלטפורמות והכלים יכולת עבודה מול מגוון ממשקים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3923
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הבנק המוביל בארץ מחפש נציגי/ות תמיכה טכנית!! ## משרה שתאפשר לכם/ן דריסת רגל בעולם הטכני והפיננסי בו זמנית!! ## עובד/ת בנק מהיום הראשון! ## בונוסים בנוסף לשכר ## אחוזים על שעות צהריים ## אופציה למשרת סטודנט ## סיבוס ## קה"ש לאקדמאים ## הטבות בניהול חשבון בנק תיאור התפקיד:מתן מענה טלפוני ללקוחות הבנק בנושאים של תמיכה באתר ובאפליקציה.
דרישות:
12 שנות לימוד או בגרות מלאה - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
A leading online company is looking for a customer retention representative to become a part of the family :) As part of this position you will be responsible for communication with our customers from all over the world.
דרישות:
Assertiveness. Patience and empathy. Excellent written and oral communication skills. English at a very high level. Previous sales experience / customer service / similar role - an advantage. Other languages - an advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בבית דגן דרוש/ה מתאם /ת תפעול טכני מוקד התמיכה נותן שירות למערך הרכיבים הטכנולוגיים המותקנים באוטובוסים, כגון: מכשיר תיקוף, משדר מיקום, צגי מידע לנוסע, מערכת הכריזה ועוד. המוקד פעיל במשמרות, בימים א’ –ה’ בשעות 6:00 – 18:00 תחילת עבודה מהשעה 6:00 עד 9:00 סיום יום עבודה 18:00 משרה מלאה - 5 ימים בשבוע שישי אחת לחודש במידה ויידרש (במקום יום אחר באותו שבוע) מיקום – בית דגן. תפעול תקלות תוכנה וחומרה של מערכות טכנולוגיות ייעודיות באוטובוס. ניטור וזיהוי תקלות תוך אינטגרציה של כל הרכיבים. עבודה מול ממשקים בתוך החברה ומול ספקים חיצוניים.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ תמיכה יכולת עבודה בצוות תוך חלוקת משימות. עמידה במצבי לחץ ויכולת לתת מענה הולם למספר מקרים במקביל. תודעת שירות גבוהה. יכולת חשיבה עצמאית וגמישות. ידע בתוכנות מחשב - יתרון שכר 8K
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-01559
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|