דרושים בתחום מנהל סחר

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 2 משרות עבודה בתחום מנהל סחר

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברת דיפלומט, המתמחה בהפצה ומכירת מוצרי צריכה מהמותגים מובילים בשוק, דרוש/ה מנהל/ת קטגוריה לחטיבת Trade Marketing.
תיאור התפקיד:
· הובלה של מכירות המותג בערוצים השונים, בניית תוכנית עבודה שנתית בערוצי הסחר השונים, תכניות מבצעים והשקות לרבות מעקב והוצאה לפועל.
· אחראיות על ניהול תקציבים והגדלת הרווחיות והמכירות של המוצרים בקטגוריה עליה אמון/ה.
· קידום המותג ע"י שיפור מתמיד של יסודות המכירה – אביזרי קד"מ, תצוגות, נראות בנקודת מכירה, בחינת פלנוגרמות, ניתוחן והמלצות, בדיקות נראות, טיפול בכל האלמנטים התומכים במוצר בנקודת המכירה או ממשקי המכירה.
· ניהול שוטף של הקשר עם מגוון הממשקים בצד הספק – על בסיס יומיומי, סקירות עסקיות וביקורים מחו"ל.
· ניהול תהליכי העבודה מול מערכי המטה והתפעול של דיפלומט ולקוחותיה (ספקיה): אחריות כוללת על תהליך שרשרת אספקה - ניהול תחזיות מכירה, מעקב אחרי תכניות קניה, רגולציה, שילוח - תוך עמידה ביעדי הספק.
דרישות:
· תואר ראשון – חובה.
· ניסיון רלוונטי של לפחות שנתיים באחד או יותר מתחומים הבאים:
1. ניהול מסחרי/ פיתוח עסקים ברשת (KAM).
2. טרייד מרקטינג.
3. ניהול מכירות בתחום הקמעונאות – מוצרי צריכה.
· יכולת סחר מוכחת.
· יכולות אנליטיות גבוהות , אקסל ברמה גבוהה- חובה.
· אנגלית ברמה גבוהה.
· כישורים בינאישיים מעולים, יכולת אנליטית גבוהה, יכולת זיהוי הזדמנויות והשגת יעדים, יצירתיות ויכולת עבודה תחת לחץ.
· שליטה מעולה בתוכנות ה- Office (ניסיון ב- SAP – יתרון).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 143749
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מעקב קבוע אחר התנהגות המותג
גיבוש אסטרטגיה רוחבית וגזירת תכנית עבודה לבניית תדמית והנעת מכר
ניהול תפעולי וביצוע הפעילות השיווקית של המותג/ים בהתאם לתוכנית
ניתוח ובקרה אחרי מכר המותג וביצועיו השוטפים
ניהול תקציב המותג
התעדכנות ויד על הדופק בחידושים בעולם השיווק, הקטגוריה והצרכן, והטמעתם בתוכניות עבודה
ניהול הפעילות הפרסומית השוטפת ובכלל זה: מהלכי ATL, BTL, הפקת מוצרים, מעקב על ביצוע כנדרש ובקרה על הפעילות תוך עבודה שוטפת מול משרד הפרסום
ניהול ומעקב אחר מערך פעילות קד"מ (אירועים, טעימות בנקודות מכירה ועוד), תוך ליווי שוטף של משרדי הקד"מ וגורמי פנים
סיורי שטח להכרת הלקוחות והשוק לבדיקת זמינות המוצרים ולבקרה על יישום מהלכים שיווקיים.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה
היכרות טובה עם עולם השווק והשוק הקמעונאי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1944
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!