תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום עולם הבריאות באזור השרון דרוש/ה אחראי/ת סחר. הובלת תחום הסחר בחב' למיקסום חשיפה,זמינות ורווחיות מוצרי החב' בנק' המכירה השונות תוך שיתוף פעולה עם לקוחות קצה ועם מערך השיווק והמכירות
דרישות:
תואר אקדמאי- חובהשנתיים לפחות נסיון כאחראי/מתאם סחר בשוק הפארמה או בשוק מוצרי הצריכההכרות מעמיקה עם תחום הסחר מול רשתות פארם ו/או קופות חולים- חובה שליטה מלאה באקסל ודוחות BI
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00345
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מציעים לך לקחת חלק מרכזי בהובלת זירת המסחר של זאפ משלב גיוס החנויות והספקים, דרך ניהול התמחור והמבצעים, ועד לשיפור הביצועים ושימור השותפים העסקיים לאורך זמן. התפקיד משלב ראייה מסחרית חדה, הבנה עמוקה בעולם האיקומרס, יכולות ניהול ספקים ותפעול ברמה גבוהה, לצד חשיבה שיווקית, מסחרית ויזמית. תחומי אחריות מרכזיים: - איתור גיוס וניהול חנויות/ספקים בעלי פוטנציאל מסחרי גבוה.
- ניהול מו"מ והחתמת שותפים על הסכמים מסחריים.
- הטמעה מלאה במערכת: קטלוג, מחירים, תפעול והתממשקות טכנולוגית.
- ניהול תמחור ומבצעים- פיקוח שוטף על מחירים לשמירה על תחרותיות.
- ייזום והובלת מבצעים בשיתוף מחלקת השיווק.
- ניתוח תמחור והשוואות מול מתחרים וקטגוריות נוספות.
- תפעול ובקרה שוטפת: מעקב אחר הזמנות, זמני אספקה, ביטולים וסטנדרט השירות.
- טיפול בחריגות שירות בשיתוף צוות חווית הלקוח.
- פגישות שוטפות עם ספקים: סקירה, פתרון בעיות וזיהוי הזדמנויות.
- הגדלת היקף הפעילות
דרישות:
- ניסיון מוכח בניהול מסחרי / ניהול קטגוריה / מרקטפלייס.
- שליטה והבנה עמוקה בעולם האיקומרס, תמחור ומבצעים.
- יכולת מו"מ גבוהה וניהול קשרים עם ספקים.
- אוריינטציה אנליטית ושליטה בכלי BI.
- יכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית ורבת משימות.
- חשיבה שיווקית, יוזמה ויצירתיות עסקית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152635
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
תפעול קולקציות אופנת נשים . ניתוח מכירות לפי פריט, מידות, צבעים וכמויות . עמידה ביעדי רווח גולמי . הוצאת הזמנות ואישורי תאריכי אספקה . בדיקת מבצעים, פריטים לא נמכרים וגלגול מלאי שבועי . תכנון הזמנות כולל חלוקה לצבעים ומידות . אחריות על תאימות לפלנוגרמות ותיאום הגעת מוצרים בהתאם . העברת אינפורמציה מלאה לרכש ומעקב שוטף אחרי הזמנות . עבודה שוטפת עם דוחות ממוחשבים
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות כעוזר/ת קניין או פלנר בחברה קמעונאית – יתרון . חיבור אמיתי לאופנה ויכולת למידה מהירה . סדר, דיוק, תשומת לב לפרטים ועבודה טובה בלחץ . הבנה מסחרית ויכולות אנליטיות . שליטה מצוינת באנגלית (כתיבה ודיבור) . שליטה גבוהה באקסל ובאופיס בכלל . תקשורת בין-אישית טובה, יוזמה, עצמאות ויכולת עבודה עם ממשקים רבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6091
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אם את חיה אקסלים, אוהבת סדר, ומבינה לוגיסטיקה – אנחנו מחפשות אותך!
תמיכה לאחראית מלאי לפקח על מלאי הרשת בקרה על ת.העברה , ת.כניסה ומשלוחים ברשת מענה שוטף לסניפי הרשת, כולל הנפקת דוחות התפקיד דורש ראש מאוד מסודר, יכולת דיוק גבוהה, ועבודה עם נתונים ומספרים משרה מלאה בפתח תקווה
דרישות:
- ידע בתוכנות מחשב ובאופיס בדגש על אקסל- חובה
- יכולת עבודה בצוות, שירותית , ראש גדול, יסודית ובעלת סדר וארגון – חובה
- מולטיטסקינג, בעלת מוטיבציה גבוהה
- ניסיון בתחום הקמעונאית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10092024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|