דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 3 משרות עבודה בתחום Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת תמיכה טכנית - HELP DESK

איש/אשת תמיכה טכנית - HELP DESK

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

05/03/2024

תיאור תפקיד:
מתן תמיכה טכנית פנימית לכלל עובדי החברה, מתן טיפול מלא בפניה, לרבות העברה לגורמים נוספים.
העבודה בכפיפות לראש/ת צוות ומנהל/ת מחלקה
המחלקה מורכבת מצוות של 20 עובדים
תמיכה במערכות Windows,Office ומערכות פנים ארגוניות
משרה מלאה בין השעות 07:30-18:00 - 9 שעות משמרת
ימי שישי אחת לחודשיים 08:00-13:00
במסגרת התפקיד העבודה כוללת: עבודה על מגוון מערכות: מערכות CRM, מערכת לניהול משימות ומעקב משימות, ניהול זמן, ניהול סוכנים, עובדי שטח, הרשאות.
דרישות:
* ניסיון של עד שנתיים בתמיכה טכנית טלפונית (אזרחי/צבאי) – חובה
* ידע במערכות הבאות: Windows, Office – חובה
* הכרות עם מערכת VDI – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4321
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת Helpdesk

תומכ/ת Helpdesk

MatchPoint IT

05/03/2024

תיאור תפקיד:
לארגון פננסי וגדול במרכז הממוקם על קו רכבת דרוש/ה איש Helpdesk/
במסגרת התפקדיד תמיכה פנים ארגונית באווירה צעירה ודניאמית. 
Helpdesk
דרישות:
לפחות שנת ניסיון כאיש/ת  Helpdesk
ניסיון בעבודה עם AD- הקמת משתמשים, שחרור מנעילה איפוס סיסמאות ועוד. 
עבודה עם מערכות הפעלה office365 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00547
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת Help Desk

איש/אשת Help Desk

לוג-און תוכנה

05/03/2024

תיאור תפקיד:
  • אספקת שירותי תמיכה טכנית למשתמשי חומרה ותוכנה בארגון וללקוחות הבנק ברמה יומיומית בהתאם לסטנדרט המקובל בארגון.
  • התקנת והטמעת חומרה ותוכנה למשתמשים בארגון בהתאם לכללי הארגון ולהנחיות.
  • פניות ותקלות, אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות.
  • התקנת או ניוד יחידות ארגוניות.
  • פעילויות פרוייקטליות ייחודיות.
  • מענה טלפוני ללקוחות ולבנקאים בסניפים הפועלים באתר הבנק או באפליקציה לצורך הדרכה ופתרון תקלות.
דרישות:
  • קורסים בתחום תשתיות המחשב חובה, ניסיון קודם בתחום תמיכה טכנית - יתרון.
  • ידע ב OFFICE , WIN, רשתות.
  • עבודה 5 ימים בשבוע + ימי שישי לסרוגין.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 43
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!