תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן באזור השרון דרושים נציגים טלפונים לשיחות יוצאות ללא מכירות. שכר ממוצע 8000-9000 6 שעות יומיות ללא מכירות, שיחת בק אופיס בלבד
דרישות:
ניסיון בעבודת בק אופיס משולבת בשיחות יכולת ורבלית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-3536
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בתחום המערכות מידע דרוש/ה איש/ת בק אופיס מכירות התפקיד כולל אחריות מלאה על תהליך השיווק והצעות מחיר מתחילת התהליך ועד סיום המכירה וכן מענה ללקוחות בתהליכי מכירה וקידום התהליך. העבודה בצמוד למנכל"ית החברה - משרת אמון. העבודה במשרה מלאה מהמשרדים בפתח תקווה, ימים א' -ה' 09:00-18:00 (קיימת גמישות). תנאים מעולים, שכר גבוה, סביבת עבודה נעימה ואפשרויות קידום
דרישות:
הכרות עם תוכנת SAP BUSINESS ONE - יתרון משמעותי- ניסיון של לפחות שלוש שנים במכירות או מוקד מכירות - יכולת ניהול משא ומתן ברמה גבוהה - יחסי אנוש מעולים - אנגלית ברמה טובה מאד - יכולות סדר וארגון, יכולת הובלת תהליכים ועמידה בלוחות זמנים - ידע ב - OFFICE דגש על EXCEL ו-WORD - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18582
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
An experienced and enthusiastic Support Director Lead amazing team in Israel and India towards continuous improvement and enhanced customer satisfaction. -Proven experience in managing and mentoring diverse teams, preferably across multiple locations such as Israel and India -Ability to drive team performance, ensuring high standards of technical support and customer service delivery -Strong leadership skills with the ability to set team goals, monitor performance, and provide regular feedback -Capable of handling escalations and ensuring prompt resolution of critical customer issues -Hands-on management style with a proactive approach to problem-solving and process improvement
דרישות:
At least 5 years of experience managing global technical support teams Extensive hands-on experience and deep technical understanding in Networking/Storage/Security areas Technical BA/BSc degree or an equivalent combination of education and experience in a computer technology field Strong customer-oriented approach with excellent interpersonal skills High organizational and analytical capabilities Ability to handle multiple tasks and problem resolution efficiently Fluent in English (verbal and written)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
875249
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|