תיאור תפקיד:
חברתEMET DATA מגייסת Presale דינמי/ת ומנוסה להצטרפות לצוות מוביל, לאמת דאטה- תחום של DB . תיאור התפקיד: הובלת פתרונות טכנולוגים בתהליכי מכירה. אפיון מערכות והצגה טכנית מערכתית, תכנון פתרונות מרובי טכנולוגיות בעולמות התשתיות, עולמות ה DATA. כתיבת מסמכים הנדסיים ברמת HLD ועבודה מול יצרנים מובילים בשוק גישור בין מחלקות הפיתוח, השיווק והמכירות, סיוע בהצגת הערך העסקי והטכנולוגי של המוצר ללקוחות פוטנציאלים. התפקיד כולל הבנת צרכי הלקוח, הדגמות טכניות, בניית פתרונות וסיוע בסגירת עסקאות. ליווי מחזור המכירה - עבודה צמודה עם צוותי מכירות, הבנת צרכי הלקוחות והצגת הפתרונות המתאימים. הכנת מצגות והדגמות טכניות - בניית תרחישי שימוש רלוונטיים שיציגו את יכולות המוצר ויתרונותיו. אפיון טכני - מיפוי הדרישות הטכניות של הלקוח והתאמת פתרונות על בסיס המוצר. פיתוח POC - הובלת הוכחות היתכנות טכניות והדגמות בסביבת הלקוח. מענה לשאלות טכניות - עבודה מול מחלקות הפיתוח והתמיכה של היצרן למתן פתרונות טכנולוגיים ללקוחות.
דרישות:
דרישות התפקיד: מינימום 3 שנות ניסיון בתפקיד Pre-Sale / Solution Engineer / תפקיד טכני עם אוריינטציה עסקית - חובה רקע טכני חזק בתחומים רלוונטיים כמו אינטגרציה, SIEM , AI, אבטחת מידע, SPLUNK או DATA - חובה ניסיון בהובלת POC והדגמות טכניות – חובה ניסיון עבודה עם פתרונות אבט"מ של יצרניות כמו:Check Point, Palo Alto, Symantec, Trend Micro, F5 – יתרון משמעותי ניסיון עבודה מחברות אינטגרציה – יתרון משמעותי. כישורי תקשורת והצגת רעיונות טכניים לקהלים עסקיים וטכנולוגיים. יכולת עבודה מול גורמים מרובים, כולל צוותי מכירות, פיתוח ושיווק. אנגלית ברמה גבוהה חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00013
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהל/ת פרויקטים טכנולוגיים מנוסה, להצטרפות למחלקת Customer Success ולתמיכה בתהליכי הטמעה וניהול לקוחות בתחום הזיהוי הדיגיטלי (eKYC) .התפקיד כולל ניהול פרויקטים חוצי ארגון עם ממשקים פנימיים וחיצוניים, עבודה צמודה עם לקוחות אסטרטגיים בארץ ובעולם, תרגום דרישות עסקיות לצרכים טכנולוגיים, והובלת תהליכים מקצה לקצה. תחומי אחריות:ניהול והובלת פרויקטי לקוח מרגע קבלת הדרישות ועד לעלייה לאוויר כ30% ו כ 70% תמיכה וליווי לקוחות קיימים עבודה שוטפת מול מחלקת הפיתוח, מוצר, DevOps ותמיכה תקשורת יומיומית עם לקוחות – כולל פגישות, דוחות סטטוס, טיפול בתקלות ובקשות שיפור כחלק מליווי לקוח תמיכה והתמודדות עם באגים במוצר כולל תמיכה בלקוח וסיוע בבחינת הסיבות לתקלות עבודה עם כלים כמו Jira, Confluence, Slack ואחרים מיקום: רמת גן /תל אביב היקף המשרה: מלאה (לא היברידית)
דרישות:
ניסיון של 2–4 שנים בניהול פרויקטים טכנולוגיים (יתרון מעולמות ה-SaaS / פינטק / קסטומיזציה למערכות) רקע טכני – יכולת קריאת JSON, עבודה עם API הבנה עסקית ויכולת לגשר בין עולם הפיתוח לבין צרכי הלקוח שליטה מלאה בעברית ואנגלית (דיבור, כתיבה, קריאה) יחסי אנוש מצוינים, יוזמה, סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית ובצוות יתרון לבעלי ניסיון קודם בתפקידים הכוללים אינטגרציה או תמיכה מול לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1440
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|