תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית המייצרת, מפתחת, משווקת ומוכרת פתרונות נעילה מכאניים ואלקטרומכניים דרוש/ה מתאם/ת מכירות למחלקת שירות לקוחות בינלאומי לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ביבנה. התפקיד כולל ניהול הממשק השוטף מול לקוחות החברה בחו"ל. תיאור התפקיד: - ניהול קשר פרואקטיבי עם לקוחות קיימים וחדשים במטרה להרחיב ולהגדיל את סל המוצרים והיקפי המכירה לרבות Inside Sales (מכירות פנים) - הכנת הצעות מחיר וניהולן מול הלקוח - קבלת הזמנות לקוח וטיפולן תוך מתן סדרי עדיפויות בתוך הארגון - מעקב גביה - מתן פתרונות לבעיות לוגיסטיות ואחרות תוך שיתוף בעלי תפקידים ושותפי תפקיד בארגון - ניהול תשתיות המידע של הלקוח במערכות הארגון - ארגון וטיפול באירוח לקוחות בודדים או משלחות, כולל בניית לו"ז ותאום לוגיסטי הכולל לינות, הסעות, סיורים וכדומה.
דרישות:
- ניסיון מוכח של 3-5 שנים בתפקיד דומה - יכולת מכירה ושירות ברמה גבוהה - תואר ראשון – יתרון משמעותי, התמחות בשיווק -יתרון - ניסיון עבודה בחברה גלובאלית - יתרון משמעותי - אנגלית ברמה גבוהה מאוד ברמת שיחה ותכתובות - שפות זרות נוספות- יתרון משמעותי - שליטה מלאה בתוכנות Office - חובה - יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4232
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לג'יגי' ירום מקבוצת גטר גרופ דרוש/ה מתאם/ת מכירות לתפקיד משרדי תאור התפקיד :תמיכה שוטפת במערך מכירות של צוות מכירות פנים למוצרים טכניים מתן תמיכה למנהל המכירות בניהול השוטף ועבודת הממשקים
דרישות:
דרישות תפקיד:נסיון בתפקיד דומה "ראש גדול" ופתיחות מחשבתית יכולת עבודה בתחומים שונים תוך דייקנות וירידה לפרטים ניסיון בעבודת "בק אופיס" בתחום מכירות בממשק צמוד מול אנשי המכירות והלקוחות ידע בתוכנות אופיס עם דגש על אקסל ועבודה עם דוחות **** העבודה בפ"ת******
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2814
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
** תנאים טובים למתאימים** לחברה ותיקה ומובילה בראשון לציון המציעה פתרונות טכנולוגיים במגוון תחומים דרוש /ה מתאמ/ת רכש ומכירות עם נסיון בתחום היבוא. התפקיד כולל עבודה מול קניינים בחברות מקומיות וכן קשר מול ספקים מחו"ל ובארץ, הזנת הצעות, הזמנות, הזמנות רכש, ועוד במערכת ERP, הכנת תיקי יבוא, שחרורים מול חברות השילוח ועמילי המכס. עבודות אדמינסטרטיביות שונות.
דרישות:
ניסיון בתחום היבוא /רכש - חובה. אנגלית ברמה גבוהה- חובה אנגלית ברמת שפת אם (דיבור וכתיבה) - יתרון. ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – חובה SAP B1- יתרון. רקע טכני - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
S1515
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התנהלות בצ’טים, רשתות חברתיות ושיחות נכנסות של לקוחות החברה, מתן מענה ללקוחות במטרה לסגירת עסקאות, כולל יעוץ, הכוונה, בחירת חומרים מרחוק. תחומי אחריות:- שירות למתעניינים מהאתר
- מתן מענה מהיר ואפקטיבי לפניות המתקבלות דרך האתר.
- התאמת המענה לצרכי הלקוח הפוטנציאלי.
- מעקב אחר פניות נכנסות והבטחת המשך טיפול אפקטיבי.
- עבודה וידע מול רשתות חברתיות:
- מתן מענה לפניות והודעות פרטיות ברשתות החברתיות.
- להציף דרישות מהשטח במטרה ליציר תוכן ושיפור הנוכחות הדיגיטלית של החברה.
- עבודה בכפיפות למנהל השיווק
- ביצוע משימות שיווקיות בהתאם להנחיות מנהל השיווק.
- השתתפות בישיבות צוות שיווקיות והבאת תובנות מהשטח.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון.
- היכרות עם פלטפורמות דיגיטליות ורשתות חברתיות.
- יכולת מכירתית ושירותית גבוהה ותקשורת בין-אישית מצוינת.
- יכולת ארגון וניהול משימות בצורה עצמאית.
- אנגלית ברמה טובה – יתרון.
- ידע בעיצוב פנים – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|