דרושים בתחום מנהלה / אדמיניסטרציה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 4 משרות עבודה בתחום מנהלה / אדמיניסטרציה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מנהלה / אדמיניסטרציה " לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מתאם מכירות, פקיד שירות לאחר מכירה, נציגי מכירות ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תמחירן/ית טכני

תמחירן/ית טכני

גטר גרופ

17/01/2025

תיאור תפקיד:
תמחירנית טכנית/בק אופיס
לחברת הידרוניקס דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס
תיאור תפקיד:
אחריות על הכנת הצעות מחיר ללקוחות,.
עבודה שוטפת עם גיליונות Excel,.
קריאה, הבנה וניתוח של סכמות טכניות ומסמכים הנדסיים- לא חובה להכיר.
שיתוף פעולה עם מחלקות שונות בארגון על מנת להבטיח הצעות מדויקות ויעילות.
מתן תמיכה טכנית ומקצועית ללקוחות לאורך תהליך התמחור
דרישות:
דרישות:
אקסל ברמה גבוהה
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בהצעות מחיר ללקוחות
זמינות לשמרה מלאה.
העבודה ביבנה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2792
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת תפעול אדמינסטרטיבי ומכירות

עוזר/ת תפעול אדמינסטרטיבי ומכירות

נוביליס מערכות תוכנה

17/01/2025

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:
בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
בתחום המכירות:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון 
  • ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O030324
אזור: מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אשטרום תעשיות מגייסת מתאם/ת שירות ומפרטים לחברת זהבי עצמון

אשטרום תעשיות מגייסת מתאם/ת שירות ומפרטים לחברת זהבי עצמון

קבוצת אשטרום בע"מ

17/01/2025

תיאור תפקיד:
אשטרום תעשיות מגייסת מתאם/ת שירות ומפרטים לחברת זהבי עצמון

תחומי אחריות:
-הכנת הצעות מחיר והסכם התקשרות והעברתו למנהל תיק לקוחות
-קבלת כתב כמויות מקבלנים וקשר שוטף מולם בכל הקשור לתפעול הפרויקט.
-הזנת כתב כמויות למערכת הממוחשבת ותפעול שוטף של הפרויקט עד שלב המסירות לדייר (עדכוני כמויות, החלפות מוצרים, טיוב נתונים).
-עבודה צמודה מול סוכני המכירות בשטח.
-שירות למחלקות פנים ארגוניות (רכש, הנהלת חשבונות)
א-ה 08:00-17:00 מיקום המשרה- מגדלי LYFE בני-ברק, מול קניון איילון.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך:
-שליטה בתוכנות אופיס - חובה
-ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
*המשרה פתוחה לכל המגדרים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3903
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית גמל

רפרנט/ית גמל

טאלנטס השמת עובדים

15/01/2025

תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד : רפרנט תפעול צוות ניודים
תיאור התפקיד:
איש/ת תפעול ושירות בק אופיס בתחום הגמל וההשתלמות.
תפקיד תפעולי הכולל בין היתר מתן שירות ומענה טלפוני בתחום ניוד קופות גמל, שיוך כספי עמיתים.
התפקיד דורש ביצוע פרויקטים שיינתנו מעת לעת בעולם תפעול הגמל ומענה לברורים בנושאים הרלוונטיים לצוות.
דרישות נוספות
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה תחת לחץ
אסרטיביות והובלת הליכים
דיוק, אחריות, יסודיות
דרישות:
ניסיון בעבודה תפעולית (מבתי השקעות, סוכניות ביטוח וכו') - חובה
היכרות עם תחום קופות הגמל וההשתלמות – יתרון משמעותי
ניסיון במערכת נוגה –יתרון משמעותי
שליטה מלאה ביישומי office
תואר ראשון - יתרון
דרישות נוספות
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
יכולת עבודה תחת לחץ
אסרטיביות והובלת הליכים
דיוק, אחריות, יסודיות
כפיפות ודיווח
לראש הצוות
שעות עבודה
08:00-16:00
נכונות לשעות נוספות עפ"י הצורך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01318
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!