דרושים בראשון לציון ונס- ציונה - משרות נוספות באזור ההשפלה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 1405 משרות עבודה בראשון לציון ונס- ציונה - משרות נוספות באזור ההשפלה

מגוון משרות דרושים בהשפלה, תפקידים המתאימים לתושבי ראשון לציון ונס- ציונה. איתור מקום העבודה החדש שלך באזור ראשון לציון ונס- ציונה.
דרושים בערים נוספות בהשפלה: עבודה ברמלה לוד, עבודה ברחובות, עבודה ביבנה.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות // צריפין

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות // צריפין

אורפז מימוש זכויות רפואיות

25/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת למימוש זכויות רפואיות מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות !
הגדרת התפקיד :
ניהול דוח לקוחות : בנייה וקידום תיקי לקוחות החברה.
משימות התפקיד:
קביעת תורים, סריקת מסמכים, איסוף חומר רפואי, עדכון הלקוחות בהתקדמות התיקים,
העברת תיקים למשרדי ממשלה להמשך טיפול.
היקף משרה:
משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08:00-16:00
מיקום:
צריפין, קניון אסף הרופא אסף הרופא. 
יש חניה לעובדים !
סביבת עבודה:
צעירה, דינמית ותומכת. מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות,
יכולת ניהול זמנים עצמאית,
יכולת למידה , אחריות ועצמאות. 
נסיון במזכירות רפואית/ מימוש זכויות רפואיות - יתרון!
יכולות ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב
עבודה מול מערכות מחשב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-698
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות // צריפין

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות // צריפין

אורפז מימוש זכויות רפואיות

25/10/2025

תיאור תפקיד:
חברת למימוש זכויות רפואיות מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות !
הגדרת התפקיד :
ניהול דוח לקוחות : בנייה וקידום תיקי לקוחות החברה.
משימות התפקיד:
קביעת תורים, סריקת מסמכים, איסוף חומר רפואי, עדכון הלקוחות בהתקדמות התיקים,
העברת תיקים למשרדי ממשלה להמשך טיפול.
היקף משרה:
משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08:00-16:00
מיקום:
צריפין, קניון אסף הרופא אסף הרופא
יש חניה לעובדים !
סביבת עבודה:
צעירה, דינמית ותומכת. מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות,
יכולת ניהול זמנים עצמאית,
יכולת למידה , אחריות ועצמאות.
נסיון במזכירות רפואית/ מימוש זכויות רפואיות - יתרון!
יכולות ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב
עבודה מול מערכות מחשב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-698
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל

דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל

ג'ובנט און ליין בע''מ

25/10/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל
מחפשים משרה יציבה עם אופק קידום בסביבה מקצועית ודינמית? זה הזמן להצטרף אלינו!

מה כולל התפקיד?

  • מכירות – שיחות יזומות ללקוחות עסקיים חדשים.
  • שימור והגדלת פעילות – טיפוח לקוחות קיימים והרחבת שיתופי הפעולה.
  • שירות ותפעול – מתן מענה מקצועי ופתרונות ללקוחות החברה.
  • מיקום: מרכז תל אביב
  • סביבת עבודה:
  • דינמית, מקצועית, תומכת ועם אופק קידום למתאימים.
דרישות:
  • כישורי מכירה ואוריינטציה שיווקית.
  • ורבליות ויכולת תקשורת מצוינת.
  • ניסיון קודם במכירות טלפוניות או בתפקיד דומה בתחום- יתרון !
  • זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 203
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת רכש

פקיד/ת רכש

ארניר א.ת תקשורת 1993 בעמ

25/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל:
  • הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
  • מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
  • הכנת משלוחים לקבלני משנה
  • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן.
המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
  • היכרות עם עולם הרכש - יתרון
  • שליטה באופיס
  • אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1494
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager) ל-Jobnet

מנהל/ת תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager) ל-Jobnet

ג'ובנט און ליין בע''מ

25/10/2025

תיאור תפקיד:
רוצה להוביל את חוד החנית של עולם הגיוס הדיגיטלי? אנחנו ב-Jobnet, אתר הדרושים המוביל בישראל, מחפשים מנהל/ת תיקי לקוחות שטח סופר-מוכשר/ת, עם תשוקה אמיתית לעולם הגיוס ויכולות בין-אישיות ברמה גבוהה, שיצטרף/תצטרף למשפחה שלנו!
אם אתם חדורי מוטיבציה, אוהבים לפגוש אנשים ולייצר שיתופי פעולה ארוכי טווח, ויש לכם ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות B2B – מקומכם איתנו!

התפקיד כולל:
  • בנייה וטיפוח מערכות יחסים אסטרטגיות: ניהול תיקי לקוחות קיימים ומורחבים, תוך העמקת הקשר והבנת צרכי הגיוס הייחודיים של כל לקוח.
  • זיהוי הזדמנויות עסקיות: איתור ופיתוח פוטנציאל עסקי בקרב הלקוחות הקיימים, והרחבת הפעילות מול חברות מובילות במשק הישראלי.
  • הובלת תהליכי מכירה מורכבים: הצגת פתרונות גיוס מותאמים אישית (פרסום משרות, מיתוג מעסיק, מוצרי תוכן ועוד), ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות.
  • מתן ייעוץ מקצועי: ליווי, הדרכה וייעוץ ללקוחות בכל הנוגע לאסטרטגיית גיוס אפקטיבית בפלטפורמת Jobnet.
  • הכשרה והטמעת פתרונות: תמיכה והטמעת כלי הגיוס החדשניים של Jobnet בקרב הלקוחות, וסיוע בהשגת יעדי הגיוס שלהם.
  • הגעה ליעדים: עמידה ביעדי מכירות ושימור לקוחות חודשיים ושנתיים.
  • עבודת שטח: מפגשים פרונטליים שוטפים עם לקוחות בכל רחבי הארץ.
דרישות:
  • ניסיון של 3+ שנים בתפקיד ניהול תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager / Account Manager) – חובה!
  • אוריינטציה מכירתית גבוהה וכישורי פרזנטציה ויכולת השפעה מוכחים.
  • יכולת בניית קשרים בין-אישיים מצוינים ויחסי אנוש מעולים.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת הקשבה והבנת צרכים.
  • יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, בסביבה דינמית ומהירה.
  • כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס (במיוחד Excel ו-PowerPoint).
  • רישיון נהיגה בתוקף – חובה!
יתרונות:
  • ניסיון קודם מעולם הגיוס/HR Tech.
  • היכרות עם פלטפורמות CRM.
למה דווקא Jobnet?
אנחנו מציעים לכם הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ויציבה, להיות חלק מצוות מקצועי ותומך, ולקחת חלק פעיל בעיצוב עתיד שוק העבודה הישראלי. סביבת עבודה נעימה, מאתגרת ומתגמלת, עם אפשרויות קידום ופיתוח אישי ומקצועי.
נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1465
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת רכש

פקיד/ת רכש

ארניר א.ת תקשורת 1993 בעמ

25/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל:
  • הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
  • מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
  • הכנת משלוחים לקבלני משנה
  • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן.
המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
  • היכרות עם עולם הרכש - יתרון
  • שליטה באופיס
  • אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1494
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת סניף לרשת לרפואה אסתטית מובילה בתחומה

מנהל/ת סניף לרשת לרפואה אסתטית מובילה בתחומה

נאטורפיל

25/10/2025

תיאור תפקיד:
לניהול סניף ברשת אסתטיקה אנחנו מחפשים תותח/ית מכירות שרעב/ה להצלחה
איך היום שלך יראה?
  • פגישות ייעוץ עם לקוחות חדשים במטרה לסגור עימם עסקה
  • ניהול צוות אדמיניסטרטיבי ורפואי
-מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר
-ניהול התפעול השוטף של הסניף והובלתו לביצועים הטובים ביותר
-השתתפות בתחרויות נושאות פרסים מדהימים! טיסות לחו"ל, נופשים בארץ במלונות הטובים ביותר שיש, ימי ספא מסעדות שף וים של אטרקציות
שכר בסיס של 10,000 ש"ח + בונוסים שווים מאוד על מכירות
העבודה במשמרות בוקר/ערב - אין גמישות.
דרישות:
  • בעל/ת יחסי אנוש טובים
  • ניסיון ניהולי - יתרון
  • ניסיון מובהק במכירות
  • שירותיות ברמה גבוהה
  • אסרטיביות ויכולת להוביל
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 2222
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Personal Assistant

Personal Assistant

חברה דסקרטית

25/10/2025

תיאור תפקיד:
An excellent company in Ramat Gan is looking for a  Office Manager -Personal Assistant to the Chairman in Israel office.
Key responsibilities:
• Manage the Chairman’s calendar, including scheduling appointments, coordinating meetings, and arranging conference calls.
• Coordinate travel arrangements, including flight bookings, hotel reservations, and ground transportation.
• Running all errands needed by the chairman.
• Provide administrative support to the Chairman and his team, including drafting and proofreading emails, preparing PP presentations, and organizing files.
• Assist in the planning and coordinating of company events and meetings, managing a small office of 10 employees.
• Manage office expenses and prepare expense reports.
Desirable qualities:
• Enjoy working in a global environment.
• Fintech-oriented or willing to learn about this field.
Business hours -9:00-16:00

דרישות:
• 3-5 years’ experience as an executive assistant or personal assistant
• Fluent in English and Hebrew.
• Proficiency in Microsoft Office, Outlook, and computer savvy
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00297
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת יבוא וקידום רכש

אחראי/ת יבוא וקידום רכש

חברה דסקרטית

25/10/2025

תיאור תפקיד:
לחב' יבואנית מצליחה באזור המרכז ליד קו רכבת בעולם הבריאות והספורט דרוש/ה אחראי/ת יבוא וקידום רכש
ביצוע הזמנות מלאים 
תקשורת מול ספקים בחו"ל
אחריות על כ ל תהליך היבוא- חב' ספנות ועמילות מכס, מסמכי יבוא וכיו"ב
 תיעוד תכנון ותפעול
דרישות:
נסיון קודם ביבוא רכש מספקי חו"ל- תיעוד תכנון ותפעול
אנגלית ברמה טובה- קריאה כתיבה ושיח
נסיון בעב' עם פריורטי או סאפ - חובה
נסיון בעבודה עם מעל 5000 מקט"ים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00365
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת מכירות שטח

איש/ת מכירות שטח

חברה דסקרטית

25/10/2025

תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית מצליחה דרוש/ה איש/ת מכירות שטח לשוק התיירות באזור המרכז
גיוס לקוחות חדשים וניהול תיקי לקוחות בענף המלונאות 
50% פיתוח, 50% שימור לקוחות קיימים.
דרישות:

נדרש ניסיון קודם במכירות של מוצרים לבתי מלון (מזון / משקאות / שתיה / ביגוד / מיני ברים וכו'...).
הניסיון במכירות לבתי מלון הוא חובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00368
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת מכירות שטח לענף התעשייה

איש/ת מכירות שטח לענף התעשייה

חברה דסקרטית

25/10/2025

תיאור תפקיד:
לחב' תעשייתית מצליחה דרוש/ה איש/ת מכירות שטח לשוק המוסדי-ענף התעשייה
גיוס לקוחות חדשים וניהול תיקי לקוחות בדגש על ענף התעשייה (מכירות למפעלי תעשייה).
התפקיד כולל 50% פיתוח,50%  שימור לקוחות קיימים.
דרישות:
נדרש ניסיון קודם במכירות של מוצרי צריכה ללקוחות תעשייתיים.
מכירות של מוצרי אריזה לתעשייה (סטרץ', שרינק, כיסויי משטחים, ניילונים מיוחדים לאריזה) – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00369
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת בכיר/ה

מנהל/ת בכיר/ה

חברה דסקרטית

25/10/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות מובילה בתחום הדיגיטל דרוש/ה מנהל/ת בכיר/ה. 
הובלת צוותים מקצועיים בתחומי המדיה הדיגיטלית, קריאטיב וכיו"ב.
דרישות:
5 שנים נסיון לפחות בפרסום דיגיטלי
נסיון בניהול צוות
שליטה בפלטפורמות מדיה דיגיטליות
חובה נסיון ממשרדי פרסום מובילים בישראל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00357
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תפעול ושרשרת אספקה

מנהל/ת תפעול ושרשרת אספקה

המימד השלישי גיוס והשמה 3

25/10/2025

תיאור תפקיד:
למפעל יצרני טכנולוגי מוביל בתחומו דרוש/ה מנהל /ת תפעול להובלת תחום התפעול והשרשרת הלוגיסטית
אחריות כוללת על אספקות איכותיות, תקינות ובזמן, בהתאם ליעדי מחיר ותקציב
שיפור מתמיד בתהליכי הייצור, הלוגיסטיקה והשרשרת התפעולית
הגדלת כושר הייצור והובלת תהליכי התייעלות
פיתוח והכשרת ספקים חדשים בשיתוף עם הרכש
קבלת החלטות אסטרטגיות: קנייה מול ייצור, פיתוח קבלני משנה, השקעות בציוד ושדרוגים
בניית תוכניות עבודה ותכנון קדימה
הובלת שגרות עבודה מרכזיות: התנעת ייצור שבועית, שגרות קיט מלא בזמן (קמ"ז)
*משרה בכירה בחברה שמובילה בתחום התעופה והמכניקה, שכר גבוה ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון משמעותי בניהול שרשרת אספקה, כולל חומרים והפעלת קבלני משנה
ניסיון בתכנון ובניית תוכניות עבודה ארוכות טווח
ניסיון בהובלת צוותים וניהול ממשקים מרובים
שליטה באנגלית ברמה גבוהה 
ניסיון בהובלת פרויקטים חוצי ארגון
ניסיון בעבודה עם רגולציה ובקרת איכות בתעשייה ביטחונית/תעופתית יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה מול לקוחות גלובליים/ספקים בינלאומיים
ניסיון בהובלת תהליכי Lean/שיפור מתמיד במפעלים תעשייתיים
יכולת ניתוח נתונים ודוחות תפעוליים לקבלת החלטות מבוססות נתונים
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19421
אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון מוביל דרוש/ה מנתח/ת מערכות

לארגון מוביל דרוש/ה מנתח/ת מערכות

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

25/10/2025

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתל אביב דרוש/ה מנתח/ת מערכות
דרישות:
ניסיון בניתוח מערכות 
עבודה מול בסיסי נתונים רלציוניים ולא רלציוניים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00210
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה בתחום הרפואה דרוש/ה מזכיר/ה

לחברה בתחום הרפואה דרוש/ה מזכיר/ה

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

25/10/2025

תיאור תפקיד:
    ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות 
    ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות.
    הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
    הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות.

דרישות:
    ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה.
    שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה.
    יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים.


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00243
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!