חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

סופר פארם אלעל סנטר נכסים Ramot

9 - 1 מתוך 9

דרושים בתחום כתיבה, תרגום ועריכה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
smartBET

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

SmartBet is looking for Content Writer for a leading online company. 

Responsibilities
· Produce new, high quality content and create compelling copy and microcopy for websites, products and online interactions.
· Maintain our websites’ content and ensure proofed, clean, accurate information, on an ongoing basis.
· Manage 3rd party content contributors - outlining briefs, monitoring quality, editing submitted content, turning it from good to amazing.

דרישות:

Requirements
· Native English speakers only (UK English – Advantage).
· Familiarity with Sports (especially UK Football) / Casino / Slots / Poker / Bingo - Advantage.
· At least 1 year of experience in managing/writing/editing content for an English-language website or online magazine/newspaper.
· Familiarity with online content metrics and SEO.
· Web savviness and an eye for details.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00218
 
 
finance magnates - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


Finance Magnates Group is a financial media group, including news operations, intelligence, and industry conferences around the world. We are looking for an event content associate to join our growing team to meet editorial, marketing, and commercial needs of our growing industry events around the globe.
Establish and manage process and timelines for content development and curation. Manage deadlines and interdependencies to ensure established milestones are met.
• Oversee content logistics and speaker management. Maintain resource center and content management tool for planning and post-show leverage.
• Partner closely with the editorial, marketing, product and Development teams, to oversee all content aspects of Finance Magnates events.
• Help curate and craft content to suggest agenda journeys based on audience and learning levels. Produce content and contribute to pre-event attendee marketing and communications to generate program interest, content excitement, and session registration.
• Perform market and industry research to craft content in alignment with overarching events content strategy and audience demographic that maximizes attendee learning experience.


דרישות:

Content management experience, preferably as it relates to large-scale events.
• Excellent writing and verbal skills and ability to produce clear copy under tight deadlines.
• Understanding of financial markets, particularly foreign exchange and cryptocurrency.
• Bachelor's degree or equivalent practical experience.
• Results-driven approach and ambition to learn and excel.
• Flexible in a fast-paced setting with competing and ever-changing tasks.
• Problem solver, highly motivated, Keen eye to detail.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

תוכן
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת הייטק בינלאומית  במרכז הארץ דרוש/ה עורכ/ת מכרזים  טכנולוגים 



·

דרישות:


ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בעריכת מכרזים טכנולוגים בתחומי הפיתוח, ניתוח מערכות 
מועמד /מועמדת שעשה /עשתה בפועל מכרזים ,הגשה , חיפוש וכו'
חובה- ניסיון בעריכת מכרזים ממשלתיים
יוצאי חברות הייטק - יתרון
אנגלית ברמה גבוהה -חובה



מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3067
 
 
טבע

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לאתר כפר סבא דרוש/ה מתרגם/ת למערך האיכות לתפקיד הכולל:
תרגום חומר מקצועי ומגוון תוך עמידה בסטנדרטים ודרישות רגולטוריות במרכז תיעוד.

דרישות:

תואר ראשון – חובה
ניסיון בתרגום של שנה לפחות – חובה
אנגלית ברמת שפת אם – חובה
יכולת עבודה בלחץ וריבוי משימות
נכונות לשעות נוספות
ידע בOFFICE

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

9357
 
 
smartBET

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

SmartBET is looking for an Email Marketing to join a well established online company!

Responsibilities:
• Creating marketing campaigns.
• Develop a personalization strategy, Such as: Segment lists based on customers behavior.
• Track and analyze the email campaigns.
• Minimize list decay and unsubscribes while increasing the productivity of email sends.
• Develop documentation and road maps for processes, A/B tests, and promotions that succeed through email.
• Improve brand recognition!
• Execute ongoing promotions and ongoing campaigns optimization.


דרישות:

• 2+ years of experience in email marketing – Must!
• Familiar with top tier ESPs, sa: Silverpop, Get Response – Great Advantage!
• HTML and CSS scripting – Great Advantage!
• English – Mother Tongue level.
• CV’s in English only!

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00154
 
 
אולטקסט

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 037572871
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה שעובדת עם משרדי ממשלה דרושים/ות מתמללים/ות לעבודה עם קבצי שמע
משרה מלאה בתל אביב
תנאים הולמים למתאימים/ות

דרישות:

כתיבה רהוטה
אנגלית/ערבית - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00026
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

‏‏19 יולי 2018
‏ז' אב תשע"ח
דרוש/ה
ספרן/ית
ספריה רפואית, ספריה

א. מתן שירותי יעץ כלליים ומקצועיים בספרייה הרפואית
ב. תיאור והדרכת קבוצות ויחידים בחיפוש מידע. פיתוח תכניות הדרכה לאיתור מידע ושימוש בכלים דיגיטליים.
ג. טיפול בהשאלה בין ספרייתית, קבלה ומשלוח, רישום ומעקב בתאום עם האוניברסיטאות האחרות.
ד. ייזום וטיפול בהזמנת ספרים וכתבי עת, בתאום עם הממונה, הסגל האקדמי והרפואי.
ה. מעקב אחר פרסומים חדשים בתחום מדעי הבריאות ועזרה בפיתוח אוסף הספרייה
ו. מתן שירותי קבלת קהל בדלפקי השירות,
ז. מתן גיבוי לספרנים הנוספים בספרייה הרפואית.
ח. ביצוע מטלות בהתאם להנחיית הממונה.
ט. כפיפות- מנהלת הספרייה הרפואית.

דרישות:

תואר אקדמי, רצוי בספרנות.

היקף: 100% ארעית-תקציבית
הערה: הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה בלבד. יש לשלוח קורות חיים למייל הבא: fanys@bgu.ac.il

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.

جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب واليهود المتدينين (حرديم) التقدم للمناقصات

יוזמנו לראיון רק מועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

משרה תקציבית
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

What’s the job?

The Business Operation Team Member will be responsible for conducting and coordinating all operational projects and tasks for big internal project.
The Business Operation member will hold responsibility for the day-to-day operation of the project programs, monitor their performance as well as identify and solve potential issues and bottlenecks. They will help design and implement solutions and develop operational procedures
by analyzing flows and statistics in order to improve and perfect the customer experience. This includes liaising with product, project, different operations team, CC as well as R&D teams, ensuring they’re updated and involved. 

What do you do..
    Maintain and operate the "Working Capital" ongoing projects
    Act as focal point for questions and customer feedback
    Improve customer experience / product based on customer’s feedback and needs
    Conduct and coordinate operational projects and tasks for the EP project Projects include:
      Analysis of eligible customers (identification of trends, etc)
      Analysis of EP usage and uptake (repeat customers, strategy accounts, etc)

דרישות:


Have you done this kind of stuff?

    Experience in translation-related fields
    Advanced knowledge of Windows
    Technical background, basic knowledge of html and SQL - an advantage
    Good communication and social skills
    Fast learner
    Positive and patient attitude to work
For CV's, please click- 
https://grnh.se/f61267141

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00100
 
 
יעל תוכנה ומערכות בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת יעל דרוש/ה כתב/ת טכני/ת למשרה חלקית בחיפה (100 שעות חודשיות)

דרישות:

3 שנות ניסיון בכתיבה טכנית, כתיבת API ומדריכי משתמשים
ניסיון בכתיבה ועריכת מדריכי משתמשים בתחום התוכנה
ניסיון בעבודה עם מפתחים
נכונות לעבודה במשרה חלקית –( 100 שעות חודשיות)

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-11364
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin