חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים Scanovate נרשמים sparkybee
המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
Credorax

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

2019 is going to be a year of unprecedented growth for Credorax.com. We're looking for a brilliant, hardworking, and super nice Help Desk specialist who loves the IT world and has high service awareness. This is an amazing opportunity to join an incredible team and experience success with us!!!
The Role
    Take primary responsibility for Hardware installation and maintenance (Mac/Lenovo, Printers, TV, etc.)
    Software installation and maintenance
    Internet Lan and Wi-Fi maintenance (APs, Switchs, FW)
    Responsible of the physical security system (VPN, Access control etc.)
    New employee/leaving onboarding
    Manage users in G-Suite, Microsoft Office 365, Last Pass
    Windows Active directory Management (DNS, Group policy)
    IT procurement
    Ticketing System
    Putting in motion diverse IT projects

דרישות:

    Requirements:
    2-4 years of experience as Help Desk specialist- Must
    Proven experience support conference rooms - Must
    Proven experience operating Microsoft & Mac systems – Must
    Hardware and software troubleshooting experience- Must
    Network failure troubleshooting.
    Proven experience working with various 3rd party providers – Must
    Knowledge of Google G-suite and Microsoft Office 365
    Proven experience with cloud phone systems- Advantage
    Strong communication skills, ability to work under pressure, service oriented
    Fluent English speaker - Must.
    Highly Organized
    A positive, high energy team player

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00077
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin