תיאור תפקיד:
קבוצת ZAP מחפשת מנהל/ת תיקי לקוחות מנוסה, עם ניסיון מוכח בעולם המלונאות . זוהי הזדמנות להוביל שיתופי פעולה אסטרטגיים עם בתי המלון המובילים בישראל, ולהיות חלק מצמיחה משמעותית של פעילות WEEKEND. על התפקיד: - יצירת קשרים עסקיים ישירים עם בתי מלון, תוך בניית שיתופי פעולה ארוכי טווח
- הובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה: ייזום, פגישות, ניהול מו״מ וסגירת הסכמים
- יצירת שת"פ ארוכי טווח עם רשתות וגופי מלונאות
- ייצוגיות גבוהה והבנה שיווקית
- אחריות על הרחבת הפרסום והנראות של בתי המלון בפלטפורמות WEEKEND
דרישות:
- ניסיון מוכח בעבודה מול בתי מלון / ענף התיירות – חובה
- יתרון משמעותי למועמדים עם קשרים פעילים ונטוורקינג בענף
- יכולת ניהול מו״מ ברמה גבוהה וסגירת עסקאות מורכבות
- ייצוגיות, תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת בניית אמון מהירה
- חשיבה עסקית וראייה רחבה לצד גישה תוצאתית
זו לא עוד משרת מכירות – זה תפקיד אסטרטגי לאנשי/נשות שטח מנוסים, שרוצים להשפיע באמת על עולם המלונאות בישראל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152640
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם חשוב לך להוביל צוות מקצועי ולהעניק לאורחים חוויה מפנקת באמת - אנחנו רוצים אותך לתפקיד ניהולי הכולל: - מתן תחושה לכל אורח שהוא בידיים הכי טובות, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. - הובלת מתחם הספא וניהול צוות מקצועי ומגובש. - בניית לוחות טיפולים אפקטיביים ועמידה ביעדי מכירות ורווחיות. תנאים והטבות: • עבודה בסביבה יציבה ומוערכת של רשת מלונות מובילה • פיתוח קריירה מקצועית עם אופק קידום אמיתי • תמיכה שוטפת של הנהלת המלון והרשת • תנאים סוציאליים מלאים ותחושת גאווה במקום העבודה.
דרישות:
• ניסיון מוכח בניהול צוות – חובה • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים • יכולות ארגון וסדר גבוהות • שליטה ביישומי מחשב ובמערכות ניהול (יתרון לידע במערכת אופטימה) • אנגלית ברמה טובה (יתרון לשליטה בשפות נוספות) • זמינות לעבודה בימי סופ"ש וחגים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2170
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברת תיירות מובילה עם צוות קטן, מקצועי ואווירה משפחתית מחפשת מנהלת אופרציה מנוסה, אחראית ומדויקת לתפקיד מגוון ודינמי. תיאור תפקיד כללי: – ניהול ותיאום תהליכי אופרציה ותפעול בחברה – עבודה מול ספקים, סוכני תיירות וגורמים לוגיסטיים בארץ ובחו"ל – אחריות על ארגון, תכנון ותפעול פרויקטים – עבודה שוטפת עם מערכות ניהול וממשקי מחשב תנאים: – משרה מלאה או חצי משרה – שעות עבודה גמישות – סביבת עבודה נעימה, משפחתית ודינמית – מיקום: מושב ניר צבי אם את/ה מחפש/ת תפקיד עם אחריות, עניין וגיוון – זו ההזדמנות שלך להשתלב בחברת תיירות איכותית וליהנות מאווירה משפחתית ומחבקת.
דרישות:
– ניסיון קודם בתחום האופרציה / תפעול בתיירות – חובה – שליטה מלאה ביישומי Office ובמערכות ניהול – אנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה) – תשומת לב גבוהה לפרטים ויכולת ניהול מספר משימות במקביל – יחסי אנוש מעולים, שירותיות ויכולת עבודה עצמאית – אחריות, סדר ודיוק שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]. למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
16175
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|