תיאור תפקיד:
לחברה הגדולה בישראל בתחום המים - דרושים נציגי מכירות תותחים !!! מוקד מכירות מהטובים בארץ עם פוטנציאל שכר מהגבוהים במשק - אין תקרת שכר!!! תנאים סוציאלים מלאים, הסעות, חניה לעובדים, חדרי אוכל, מסיבות, תחרויות ופרסים הכי שווים שיש! משרה מלאה 08:00-17:00 + שישי לסירוגין. https://rezume.co.il
דרישות:
כושר ביטוי גבוה, פלפליות, רצון להצליח ויכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1298
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Looking for a Demand Generation & ABM Manager to join our Marketing team Company’s mission is to provide easy access to high-quality web content to companies who wish to focus on data analysis and not data collection. Responsibilities: ● ABM Management: Manage our ABM playbook from end to end to ensure targeted accounts are nurtured through aligned campaigns and seamlessly transitioned to the SDR team for lead conversion. ● Content & Keyword Optimization: Partner with content creators to optimize website content for target accounts while focusing on relevant keywords. ● Multi-Channel Campaign Management: Oversee and manage campaigns across content, SEO, paid advertising, paid search, and trade shows to deliver a unified message. ● Performance Tracking & Reporting: Track key metrics across all channels to identify areas for improvement and inform future strategies. ● Trade Show Ownership: Manage all aspects of trade shows, from planning and booth design to lead generation and post-show follow-up.
דרישות:
Requirements: ● 5+ years of experience managing an end-to-end ABM process, including identifying target accounts, developing nurturing campaigns, and seamlessly transitioning qualified leads to the SDR team. ● Proven track record of collaborating with ABM platforms (like 6sense) to ensure efficient account management. ● Excellent analytical skills to track KPIs, identify areas for improvement, and generate insightful reports. ● 3+ years of experience with SEO best practices to optimize website content for target accounts. ● Proven ability to collaborate with cross-functional teams, including ABM Motion, content creators, and sales. What we offer: ● Our offices are a workplace that encourages an open culture. Everyone is a hands-on contributor and feels comfortable sharing ideas and opinions. we do what we love, and we love what we do ● Excellent conditions of employment and competitive salary ● Dynamic, fun working environment Please send CV to [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
649204
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
· אחריות על הגדלת הפעילות העסקית של המוצרים . · ליווי המוצר משלב הפיתוח. · הגדרת מפת הדרכים של המוצר (ייצור ושיווק) בהתאם לדרישות הלקוחות. · אחריות על מקסום הרווחיות של המוצר תוך מעורבות בתהליכי רכש חומרי גלם וניהול מלאים. · מעורבות בגיבוש האסטרטגיה השיווקית של המוצר. · הגדלת מכירות המוצר בשוק המקומי והגלובלי וליצירת שווקים חדשים. · השתתפות במפגשי בוקר לבחינת תוכניות הייצור. · מציאת פתרון לתקלות ובעיות שעולות בתחום תהליכי הייצור של המוצרים באחריותו. · ניהול שיחות ומפגשים עם מנהלי מכירות בעולם לבחינת הזדמנויות חדשות ו/או הרחבת פעילות קיימת
דרישות:
· השכלה- הנדסת כימיה/ חומרים/פלסטיקה - יתרון ל MBA או תואר שני · הכרות טכנולוגיה של מוצרי פלסטיק/תעשיות מסורתיות · ניסיון בעבודה מול אנשי מכירות, תמיכה טכנולוגית ללקוחות – יתרון משמעותי · הכרת תהליכי הייצור והבעיות בתהליך · ביקורת איכות – הבנת התהליך , תקלות אפשריות · מחסנים – הכרת תוכנית עבודה למשלוחים וקבלת סחורה, מפרטי אריזה ומשטחים תקינים · תפ"י – הכרת התהליך, תכנון ייצור, מלאים, ECO · לוגיסטיקה ושילוח – הכרת תהליכי שינוע, זמני שילוח עלויות , ניהול הזמנות · רכש – רגולציה, תהליכים, זמני אספקה, עלויות. · הכרת התהליכים המתבצעים במעבדה. · שליטה מלאה במערכת MS OFFICE בדגש על OUTLOOK, אקסל ופריורטי · אנגלית- ברמה גבוהה · זמינות לטיסות מרובות · משרה מלאה+ ש"נ לפי הצורך. תכונות אישיות נדרשות: אסרטיביות, נכונות לעבודת שטח, גמישות מחשבתית וקבלת שינויים, יחסים בינאישיים ברמה גבוהה, יכולת הנעה עצמית, יכולת שיווקית, מוטיבציה גבוהה, אמינות, יכולת בניית תוכנית עבודה, יכולת לעבוד במקביל על מספר משימות , השגת תוצאות, הבנה מספרית גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|