תיאור תפקיד:
A leading company is looking for a Customer Service Representative to our great team ! We are a fast paced growing, dynamic company seeking for enthusiastic individuals to join our dynamic team and grow within.
דרישות:
High Level of English - A MUST. (other languages - an advantage). Previous sales experience / customer service / similar role - an advantage. Excellent communication skills. Assertiveness. Availability for a full-time position in Ramat Gan (Savidor Central train station). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים את הצעד הבא שלכם בחברה גדולה ומובילה עם אווירה צעירה ודינאמית? זו המשרה עבורכם! Malam Team מצרפת לשירותיה את התותחים הבאים וזו ההזדמנות שלכם להצטרף לצוות מקצועי, להעניק שירות איכותי ולצבור ניסיון משמעותי בעולם הדיגיטל. משרה מלאה בפתח תקווה, א'-ה' בין השעות 8:00–17:00. במסגרת התפקיד: - מתן תמיכה דיגיטלית ללקוחות באתר ובאפליקציה, לצד תמיכה במכשירי סלולר ובאפליקציה ייעודית. - העבודה באווירה צעירה ומלמדת עם מגוון אפשרויות קידום למתאימים.
דרישות:
- ניסיון של כחצי שנה לפחות במוקד שירות לקוחות או מוקד תמיכה טכנית - ניסיון בערוצי דיגיטל (צ’אט, מיילים, SMS) – יתרון - ניסיון בתמיכת סלולר – יתרון. - ראש גדול, חשיבה יצירתית, שירותיות גבוהה ואוריינטציה טכנית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532499
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים. * הכירות עם AD. *ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק. * שירותיות וראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי אינטרנט וטלוויזיה דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה. תפקיד המשלב אתגר רב וענין. העבודה מתבצעת במשמרות. הכשרה מקצועית על חשבון החברה. רקע טכני - יתרון.
דרישות:
רקע טכני - יתרון. אוריינטציה שירותית. זמינות למשרת משמרות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-410
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
יחידת תפעול א תרי המחשב. המדור אחראי על כלל תהליכי תפעול אתרי המחשב של החברה – אתר רותם הממוקם בפארק תעשיות עמק חפר. העבודה מתבצעת בשני תחומים – תחום מערכות תומכות: חשמל, בקרה, מיזוג אוויר ותחום תשתית Data Center (DC) ברצפה "הלבנה" – תכנון, ביצוע ותפעול של תשתיות פסיביות(אופטיקה ונחושת) ניהול מערכת DCIM, אופטימיזציה של מצאי DC ועוד. עיקר העבודה של הצוות מתבצעת מול אגף תשתיות על בסיס SLA מוגדר ולפי בקשות שרות שמועברות לצוות דרך מערכת ממוחשבת. מהות התפקיד: תכנון וביצוע פריסת סלילה של תשתית פסיבית התקנת ציוד IT בארונות שרתים/תקשורת כולל הגדרות בסיסיות במידה ויידרש ליווי ותמיכה בתקלות ניהול מלאים עבודה במשמרות – ימים א'-ו' משמרות בוקר / ערב /לילה / ימי שישי בוקר + כוננות לסירוגין מחוץ לשעות הפעילות עיקר העבודה היא באתר עמק חפר, משמרת בוקר/ערב/לילה/ימי שישי בוקר ולעתים מוצאי שבת (כ-4 שעות) .
דרישות:
אם יש לך: ידע וניסיון של לפחות שנה אחת בעבודה עם תשתיות מתקני מחשב - תשתיות תקשורת פסיביות - אופטיקה ונחושת, שרתים, אחסון, תקשורת וציוד IT אחר. ניסיון בהתקנות פיזיות של ציוד IT, ידע בסיסי בהגדרות של ציוד. תכנון וביצוע פריסת סלילה של תשתית פסיבית התקנת ציוד IT בארונות שרתים/תקשורת כולל הגדרות בסיסיות במידה ויידרש עדכון מערכת DCIM בהתאם לקריאות שרות ליווי ותמיכה בתקלות ניהול מלאים כוננות לסירוגין מחוץ לשעות הפעילות ידע וניסיון בתמיכה של PC - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12622
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
בזאפ אנחנו דואגים שכל לקוח חדש ירגיש בבית מהרגע הראשון – תהליך קליטה מסודר, פשוט ונעים שמתחיל בשיחת Welcome אישית, ומסתיים בתחושת ביטחון מלאה ובהבנה ברורה של השירותים שבחר. על התפקיד: - ביצוע שיחות קליטה עם לקוחות חדשים: ברכה, הכרות, מענה לשאלות ראשוניות.
- תיאום ציפיות מול הלקוח לגבי השירותים, לוחות זמנים ו־SLA.
- ווידוא שהלקוח מבין את הערך המלא של המוצרים שרכש.
- העברת פידבק פנימי למכירות/שירות במקרים של פערים או כשלים בתהליך.
- שימור חוויית לקוח חיובית כבר מהיום הראשון כדי להפחית נטישה מוקדמת.
דרישות:
עם מה צריך להגיע? - ניסיון בשירות לקוחות / Customer Success / Onboarding.
- גישה שירותית, סבלנות ויכולת להסביר דברים בצורה ברורה.
- יכולת עבודה עצמאית, אחריות גבוהה ושיתוף פעולה עם ממשקים שונים.
- יתרון לניסיון מחברות E-commerce / דיגיטל.
למה אצלנו?
- הזדמנות להיכנס לעולם הדיגיטל בחברה מובילה
- עבודה עם לקוחות מעניינים ומגוונים
- שימוש בכלים טכנולוגיים ו-AI שישימו אותך בחזית התחום
- סביבת עבודה צעירה, מתפתחת ודינמית הכוללת מסלולי קריירה ואפשרויות קידום מגוונות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152655
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|