חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

קבוצת ברן HOT AC נכסים סנטר נכסים

8 - 1 מתוך 8

דרושים בתחום שירות ותמיכה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

Customer and sales account managers
A leading gaming company located in Kiryat Ono is in need of reliable customer and sales account managers.

דרישות:

Requirement:
• Minimum 2 year of relevant experience in sales/support customer success.
• Native English/Spanish/French – A must
Motivating salary + bonuses and commissions

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00025
 
 
טריפל סי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 039201230
איש קשר: הדס

תיאור:

לחברת תקשורת מובילה בפתח תקוה, דרוש/ה נציג/ה תמיכה טכנית
ללקוחות החברה.
המשרה כוללת היכרות עם עולמות האינטרנט. 
העבודה במשמרות. 

דרישות:

היכרות עם עולמות האינטרנט ,חיבור והגדרות נתבים.
ידע במערכות הפעלה , דפדפנים ,ותוכנות דוא"ל.
נסיון בשרות טלפוני מספקיות האינטרנט - יתרון. 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00003
 
 
טריפל סי

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: הדס

תיאור:

לחברת אינטרנט מובילה בפתח דרוש/ה נציג/ת למחלקת השירות בחברה. 
משרה מלאה, א-ה (לא משמרות).
תנאים מעולים למתאימים. 

דרישות:

ניסיון בעולם שירות הלקוחות- יתרון משמעותי.
יכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00006
 
 
רזומה שירותי השמה בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המספקת שירותי אינטרנט וטלוויזיה דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה.
תפקיד המשלב אתגר רב וענין.
העבודה מתבצעת במשמרות.
הכשרה מקצועית על חשבון החברה.
רקע טכני - יתרון.

דרישות:

רקע טכני - יתרון.
אוריינטציה שירותית.
זמינות למשרת משמרות.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-410
 
 
Capital Unit Media LTD - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A leading online marketing company in Tel Aviv is looking for a talented helpdesk representative.
The position entails working with the IT manager and providing system support to all in house departments.

Job description:
• Provide helpdesk support for company users
• Support and troubleshoot network, hardware and software applications
• Support the company different systems and applications (CRM, Emails and other online systems and tools)

דרישות:

• Knowledge and experience working with Microsoft OS, AD, Exchange Server
• Experience with VOIP systems – an advantage
• Experience in support and troubleshooting with clients remotely – an advantage
• Great analytical and out of the box thinking
• Strong Diagnostic Abilities
• Service Oriented Personality
• Fluent in English

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-44
 
 
NeoGames Systems

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

NeoGames, a world-leading provider of solutions and services for iLottery and iGaming operators, is looking for a Service Operations Team Leader to join our dynamic Technical Operations Group.
The Service-Ops team leader will be responsible for the end-to-end handling of all reported production incidents, building and maintaining a team of technical experts in the company’s product.
Prioritizing daily tasks in order to maintain excellent service to the company’s customers in compliance with SLA requirements.

Responsibilities
· End to end ownership on all production incidents – last tier in the cycle
· Maintain open and frequent communication with the customers
· Manage critical incidents during on and off hours
· Recruit and train Service-Ops engineers
· Prioritize daily incidents and tasks
· Investigate, find root cause, escalate and track bugs to R&D
· Keep up to date with company’s tech development and be a technical focal point for various departments in the company
· Meet agreed SLA levels per customer.
· Interface with various departments in the company including R&D, Product, QA, Projects and more.

דרישות:

· Experience in advanced support position (Tier 3/4) – Must
· Bachelor's technical degree (or similar) – Must
· 24/7 availability for escalations and handling critical production incidents – Must
· Strong understanding of web and web-related technologies – Must
· Strong troubleshooting and investigation skills – Must
· Experience in leading NOC or advanced Support team – Advantage
· Knowledge of ITIL practices – Advantage
· Knowledge of Application lifecycle and CI/CD practices – Advantage
· Experience with centralized logs solutions (SPLUNK, Logz.IO, LogStash, etc.)
· Experience with application monitoring solutions (New Relic, DynaTrace, AppDynamics, etc.)
· Ability to read and understand C/S code (.NET, JS, etc.)
· Ability to read and understand SQL stored procedures
· Service-oriented
· Driven, Motivational , Hands-On and Responsible

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00667
 
 
Hiway

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The full life cycle of clients from the initial onboarding through ongoing retention, including:
· Retention and upgrades
· Having a deep and technical understanding of each client’s business and specific needs
· Understanding clients technical needs and eliminating growth barriers
· Onboarding and activation of new clients via phone, online-meeting, email follow up
· Build high customer satisfaction and personal relationships
· Gaining client product feedback, prioritizing, and escalating to Ongage R&D
· Sharing new product releases and proactively driving adoption
· Analytics, reporting and forecasting
· Proactively setup product training sessions with clients
· Monitor client health
· Ensure that our customers are more successful

דרישות:

· At least 3 years’ experience in international B2B Customer Success Management
· Strong written, verbal and comprehension English skills (mother tongue level)
· Experience working with sophisticated highly technical products
· Experience of international B2B software (preferably SaaS) sales

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00168
 
 
כלנית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למוקד תמיכה טכנית בפ"ת דרוש/ה נציג/ה בכיר/ה !
עבודה מאתגרת ומעניינת ! התפקיד כולל לווי מקצועי לנציגי התמיכה , מתן כלים וייעוץ ,
ביצוע שיחות מנהל , הפקת דו"חות .
אופציות קידום רבות ותנאים מעולים !

דרישות:

ניסיון כנציג תמיכה טכנית /שירות לקוחות - שנה לפחות חובה !
ניסיון כנציג בכיר/מדריך - יתרון !
יחסי אנוש מעולים ורצון להשקיע ולהתקדם !

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

22980
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin