חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

HOT סנטר נכסים קבוצת ברן AC נכסים

3 - 1 מתוך 3

דרושים בתחום Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק המתמחה במתן שירותי B2B לחברות פיננסיות דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית.
משרה במשמרות 24/6 (ללא שבתות)
נכונות לעבודה של לפחות 4 משמרות שבועיות.
המשרה מתאימה גם לסטודנטים.

דרישות:

הכרות טובה עם מערכות הפעלה WIN - חובה
LINUX - יתרון.
הכרות עם תחום התקשורת.
ניסיון בתמיכה טכנית / HD וכד’.
אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
שפות נוספות - יתרון (ערבית - יתרון)
הבנה בעולם הפיננסי- יתרון.
נכונות לעבודה במשמרות גמישות 24/6 - כולל משמרות לילה.
נכונות לעבודה של לפחות 4 משמרות שבועיות.
אפשרי לסטודנטים/יות בתחומי כלכלה / תעשיה וניהול / מחשבים וכד’.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

2545
 
 
AFFILOMANIA

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Affilomania specializes in internet marketing and optimization software development. Develops technology that enhances online affiliate marketing. Affilomania is leader in its technology solutions, providing remarkable results to affiliates around the world in different industries

We’re located in BSR Tower and looking for a smart, passionate analysts that is seeking to transform complex data into valuable organizational insights/strategies.

The job requires evening shifts: 14:00-23:00 for the first few months between Monday-Friday

Primary Function:
· Gather and analyze data to determine impact to business operations.
· Prepare and maintain various detailed records, documentation, and reports in order to provide information for summaries, presentations, and ad hoc reports.
· Translate data into accessible and meaningful forms.
· Identify, analyze, and interpret trends or patterns in complex data sets.
· Preparation and distribution of monthly reports to executive management, and accounting,
· Advises on data integrity problems while prioritizing multiple task
· Ability to utilize and understand different coding language like SQL and SAS


דרישות:

· Will have obtained a Bachelor’s Degree in a quantitative field such as Mathematics, Finance, Engineering, Statistics, or related field required
· Strong quantitative, analytical, and problem solving skills
· Ability to perform in a rapidly changing, high intensity environment
· Intellectually curious and willing to challenge oneself by taking on new tasks
· Strong communication skills and detail oriented

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00368
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

An online gaming company, is seeking a dynamic and quality System Administrator to join our office located in a cool & young island in the heart of Europe.
The IT System administrator is required to support our Call center and offices, to serve as System administrator in an operation call center, to troubleshoot problems and advise on the appropriate action.
The system administrator will ensure the ongoing health of the Office systems and a working environment for the call center personnel, create and maintain infrastructure documentation.
What's in it for you?
• Professional challenges spiced with a fun, young & dynamic work environment
• Full relocation package including flights, work visa, assistance in finding an apartment
• Attractive salary
• Rental expense package
• Private medical insurance
• 20 days of vacation per year
• Discounts in a variety of shops, restaurants, cafes, health services, fitness centers, health and beauty institutes
• Highly attractive office location within the EU, vibrant night life and restaurants, short flight’s distance to any Country. The perfect fit for young at heart

דרישות:

No pain, no gain:
• At least 3 years’ experience as senior Windows System administrator with an experience in Linux Systems
• Knowledge of Windows and Linux scripting- An advantage
• Fluent English
• Ability to be on call during the operation center working hours
• Basic knowledge with Linux OS (CENTOS, Ubuntu, Debian)
• Experience with PBX for office and call center users, IP phone and soft phones
• Experience with exchange environment
• Experience with VMware products
• Experience with Backup products
• Basic networking knowledge
• Ability to negotiate with suppliers (prices, contracts)
• Experience with network and hardware monitoring tools
• Previous experience in supporting call centers - an advantage
• Work well under pressure, excellent problem solving skills and a strong customer service attitude, great communication skills - a must
• Fast & self-Learner, Independent, organized and responsible

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00158
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin