חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

Ramot סנטר נכסים teleperformance אלעל

3 - 1 מתוך 3

דרושים בתחום Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה המפתחת תוכנה בתחום השיווק הדיגיטלי דרוש/ה איש/ה טכני/ת לתמיכה טלפונית בלקוחות עסקיים של החברה.
החברה מעניקה שירות ייחודי ללקוחות עסקיים מוכרים בישראל ובעולם. לחברה צוותי פיתוח בארץ ובעולם ומתאפיינת באווירה משפחתית ונעימה.
תאור תפקיד: הצטרפות לצוות קטן ומקצועי המעניק שירות טכני -טלפוני ללקוחות עסקיים.
הצוות עובד בצמידות למחלקת הפיתוח בחברה ולוקח חלק בפעילות ה-QA על המוצר. *החברה ממוקמת בפתח תקוה

המשרה משלבת יכולות טכניות (ברמה אפליקטיבית) ושירותיות ברמה גבוהה

דרישות:

ניסיון במתן תמיכה טכנית ללקוחות עסקיים במערכות כגון:CRM/ERP /אתרים, אפליקציות וכדומה.
שירותיות גבוהה ,יסודיות ,יכולת למידה עצמית, יכולת תעדוף משימות.
יתרון:
ידע ב-HTML
*תהליך הגיוס אישי ללא מרכז הערכה*
החברה ממוקמת בפתח תקווה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00008
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

An online gaming company, is seeking a dynamic and quality System Administrator to join our office located in a cool & young island in the heart of Europe.
The IT System administrator is required to support our Call center and offices, to serve as System administrator in an operation call center, to troubleshoot problems and advise on the appropriate action.
The system administrator will ensure the ongoing health of the Office systems and a working environment for the call center personnel, create and maintain infrastructure documentation.
What's in it for you?
• Professional challenges spiced with a fun, young & dynamic work environment
• Full relocation package including flights, work visa, assistance in finding an apartment
• Attractive salary
• Rental expense package
• Private medical insurance
• 20 days of vacation per year
• Discounts in a variety of shops, restaurants, cafes, health services, fitness centers, health and beauty institutes
• Highly attractive office location within the EU, vibrant night life and restaurants, short flight’s distance to any Country. The perfect fit for young at heart

דרישות:

No pain, no gain:
• At least 3 years’ experience as senior Windows System administrator with an experience in Linux Systems
• Knowledge of Windows and Linux scripting- An advantage
• Fluent English
• Ability to be on call during the operation center working hours
• Basic knowledge with Linux OS (CENTOS, Ubuntu, Debian)
• Experience with PBX for office and call center users, IP phone and soft phones
• Experience with exchange environment
• Experience with VMware products
• Experience with Backup products
• Basic networking knowledge
• Ability to negotiate with suppliers (prices, contracts)
• Experience with network and hardware monitoring tools
• Previous experience in supporting call centers - an advantage
• Work well under pressure, excellent problem solving skills and a strong customer service attitude, great communication skills - a must
• Fast & self-Learner, Independent, organized and responsible

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00158
 
 
(GamingTech (A Subsidiary of SBTech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We are hiring IT Support\Help Desk (TLV office)

Main Duties:

•Administrate and Maintain IT infrastructure: Including desktop computers, printers, routers, switches, firewalls, phones, personal digital assistants and smartphones.
•Installing and configuring computer hardware operating systems and applications.
Manage and maintain Company file and Print Services. Manage install and configure network and client Printers. Assign network and folder permission.
•Monitoring and maintaining computer systems and networks.
•Customer Ticket Processing via ticket system and phone
•Monitoring logs and various services;
•Help Desk – frontal and remote support to corporate employees, Troubleshot client and user’s network problem. Manage and support Users Remote access VPN.
•Managing users- Manage Users in AD, setting up new users' accounts and profiles and dealing with password issues.
•Conducting electrical safety checks on computer equipment.
•Analyse and isolate issue.
•Software deployment, security updates and patches.
•Manage and maintain Company’s IT Assets, Manage IT stock.

דרישות:



About you:
• 2+ years of experience in support and maintenance of computer systems, networks, system maintenance of Windows based operation systems and applications.
• 2+ years of experience in administration, configuration and control of user access rights,
mailboxes office 365, network service.
• Previous experience and knowledge in Windows Networks, File and Print services, NTFS Permissions, TCP/IP
• Experience in hardware support of workstations, servers.
• Team working and multitasking person with excellent communication skills and positive attitude.
• Proven hands-on experience with administration of Exchange Server and Active Directory.
• Fluent in English both speaking and writing - Must
• High availability during non-standard working hours.
Ability to work in dynamic and change environment, cope with conflicts and stress situation, work under pressure.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00059
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin