חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

ESHET AC נכסים סנטר נכסים lionbridge

3 - 1 מתוך 3

דרושים בתחום Pre / Post sale

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
MalamTeam

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

התפקיד כולל: אחריות על תחום Couchbase, פגישות טכניות עם לקוחות החברה, כתיבת מסמכים טכניים, הובלה של פרוייקטים וביצוע ארכיטקטורה.

דרישות:

ניסיון בעבודה עם Couchbase- חובה.
ניסיון בעבודה עם NOSQL- חובה.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522530
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -
- ללא צורך בצירוף קובץ קו"ח -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה Delivery Engineer להשתלבות במשרדי החברה בפתח תקווה, נדרשת נכונות לעבודה אצל לקוחות.

במסגרת התפקיד: יישום ומתן שירותים מקצועיים סביב מוצרי החברה , הטמעה, ושילוב הפתרונות והשירותים במסגרת לקוחות החברה.
תכנון ארכיטקטורה, עיצוב פתרונות מבוססי מוצרים לרבות התאמות ואינטגרציה.
יישום ומתן שירותים מקצועיים סביב הכלים בקרב לקוחות החברה.
נכונות להשתלבות בתהליכי מכירה כמיישם הדגמות והוכחת יכולות לכלים (Pre-Sale).
סיוע במתן תמיכה טכנית ללקוחות החברה (First & Second Level Support).

דרישות:

ניסיון מעשי של לפחות שנה עם תשתיות רשת ואבטחת מידע: Linux + Windows, TCP/IP, Firewall, Proxy, NLB, HTTP, Virtualization/Cloud
יכולת אפיון ועבודה מול משתמשים.
הכרות וניסיון בהיבטי אבטחת מידע: שיטות, טופולוגיות, איומים, תשתיות (firewalls, Proxy, DLP וכו').
הכרות עם מוצרי תוכנה בתחום אבטחת המידע וניהול תשתיות ורשתות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521885
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: אבישג יהושע

תיאור:

An innovative Start-up is looking for a talented Technical Customer Success. Working days: Monday-Friday
If you’re a natural troubleshooter with great communication skills who thrives in a fast paced environment – then this is a great opportunity for you!
Responsibilities:
• Respond to customer support inquiries as quickly and accurately as possible via
written conversations and emails
• Participate in voice & video conference calls
• Take technical escalations and coordinate solutions with other team members
• Be proactive and help improve our data operations
• Advocate customers’ needs
• Contribute to our knowledge base
• Work cross-functionally with other teams (Sales, DevOps, QA, Marketing)

דרישות:

• At least 1 year in Customer Success or Technical / Product Support.
• Excellent native spoken and written English.
• Good communicator.
• Analysis and problem-solving skills. A natural troubleshooter
• Tech Savvy with a grasp of Big Data, Data Mining & Analytics.
Advantage:
• Additional Languages
• Familiarity with SaaS / RESTful APIs
• Programming background
• Sales background

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19446
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin