חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

אלעל Ramot סנטר נכסים סופר פארם

8 - 1 מתוך 8

דרושים בתחום Pre / Post sale

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
MUZA-HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A global SAAS company located in Herzliya Pituach, is looking for an Enterprise Account Executive.
The Enterprise Account Executive will be responsible for driving revenue growth by building and managing new/existing client relationships, long-term client relationships, and developing strategic business relationships.
This will be achieved through sound account planning, prospecting to identify high-quality clients, qualifying and developing assigned accounts, understanding the client business environment, educating clients on our product offerings, and identifying ways the company can assist clients in solving its application development testing challenges.

דרישות:

Skills & Requirements
Qualifications:
● BA/BS Degree or equivalent business experience.
● 5-10 years of enterprise software sales experience in the Israeli Hi-tech ecosystem.
Solution sales experience
● Proven track record of successful customer engagements across a spectrum of enterprise-class verticals.
● A strong foundation for strategic and tactical selling of a solution sale.
● Excellent verbal and written communication and presentation skills both in Hebrew and English.
● Proven track record of successful customer engagements across: Media, Entertainment, Publishing, Telecommunications, Business Service, Retail, Gaming and Social Media.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20191401
 
 
בי-נט ייעוץ והשמה כ''א בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: בי-נט ייעוץ והשמה בע"מ

תיאור:

    Develop a trusted adviser relationship with customer key stakeholders and executive sponsors.
    Effectively present the company  product, capabilities, and benefits to new and existing stakeholders within a customer account (including basic product demonstration).
    Maintain an up-to-date understanding of customer status through direct dialog, usage statistics, support tickets, and other metrics and feedback channels.
    Prepare and maintain, with the aid of the technical support and data science teams, a success plan for each client which encourages adoption, resolves issues, drives business value, and expands usage.
    Execute a comprehensive engagement and communications strategy that includes quarterly business reviews.
    Serve as the primary point of contact to manage and triage client inquiries and issues.
    Work across product management, engineering, data science and other teams to ensure customer insights are fed back into the organization.

דרישות:

    Two position - one Senior with 5+ years of experiance and One with 2-3
    professional experience succeeding and learning in a relatable field.
    2+ year experience in a quota-carrying account management role, preferably with a mid-stage SaaS/ Software company and complex product.
    Experiance as a Professional Services
    - an advantage
    Ability to execute and excel in a dynamic, fast paced, hard working environment.
    Passion for working with leading edge technologies and a desire to deeply understand Endor benefits, use cases, and technical capabilities.
    Proven ability to both exceed revenue and renewal targets while also building strong customer relationships.
    Strong organization skills combined with the ability to prioritize tasks across a varied set of responsibilities.
    Data-driven approach and ability to use systems, follow-processes and incorporate analytics into workflow utilizing Hands-on experience with SQL integration services and SQL reporting and analysis services.
    Bachelor's degree in a relevant field is highly preferred.
    Willing to travel - based on customer and business need.
    Good English skills required.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-05982
 
 
PeopleCom Solutions LTD

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

we are looking for a looking for a representative who will be in charge of driving revenue growth in Salesforce implementation services for the small-medium market customers by prescriptively matching and positioning the right solutions for customers. You will be a target-driven services sales individual, which involves face-to-face executive-level solution selling.

דרישות:

Minimum 5 years of experience.
Hunter who is able to manage outbound calls & activities in order to open doors for new leads
Able to carry an annual quota in excess of $1Million USD
Able to connect relationally with both technical and business executives
Able to lead and manage teams through influence while also functioning as an individual contributor/team member
Able to perform efficiently and effectively without oversight in a fast-paced environment
Able to analyze problems and provide solutions
Excellent executive presence with strong written and verbal communication skills
Experience negotiating large contracts, working through conflicts, and facilitating joint legal conversations
Enterprise transformation experience, including a track record of selling targeted engagements that will underpin Salesforce’s and strategy
Able to run a technical presentations

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

8030
 
 
PeopleCom Solutions LTD

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק מצליחה בתחומה המספקת שירותי ייעוץ בענן לחברות חיצוניות, דרוש/ה מנהל/ת מכירות עבור מכירת מערכת Netsuite- ERP לצורך זיהוי והכשרה של הזדמנויות עסקיות בקרב לקוחות, הצגת פתרונות הענן ומענה לשאלות לקוח.
על המועמד/ת המתאימים להיות בעל/ת יכולות פרזנטטיביות מעולות, רמה גבוהה מאוד באנגלית( כולל דיבור) ומסוגלות מצוינת לעבודה בצוות.
העבודה היא מול שותפים עסקיים וצוותים פנימיים על מנת להוציא לפועל פרוייקטי לקוחות.
אחריות:
זיהוי צרכי לקוחות, פיתוח והתאמה של פתרונות בהתאם לדרישות הלקוחות
הכנה של מצגות ללקוחות כולל הדגמות וכן מסמכי RFI
יצירה ושימור של קשרים מול לקוחות ופרטנרים
עבודה משולבת מול צוותים טכניים בישראל ואירופה

דרישות:

שלוש שנות ניסיון לפחות בביצוע מכירות ללקוחות-חובה
הבנה משמעותית במכירות, הכוונה ליעדים ועמידה ב-KPI 
ניסיון נרחב בפיתרונות ERP ופיתרונות ענן יהווה יתרון 
ניסיון במכירות מול מנכ"לים/סמנכ"לי כספים בארגונים וחברות בישראל.
אנגלית-רמה גבוהה מאוד 
בעל/ת יכולות למידה ויכולות פרזנטציה 
יכולות עבודה בצוות 
יתרונות-
היכרות בעבודה מול מערכת Salesforce
יכולת לגלות טכנולוגיות חדשות בתחום הענן / IT

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

7921
 
 
PeopleCom Solutions LTD

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מצליחה העברת לקוחות לסביבת ענן דרוש/ה איש/ת Presale תותח!
אופי המשרה ידרוש להבין את האתגרים הטכניים של הלקוח ולספק פתרונות המבוססים על שיטות עבודה מומלצות של AWS ושירותים.
ולמעשה להיות מומחה Pre sale בתחום הענן!!!

דרישות:

5+ years of experience in the design and implementation of complex IT solutions (preferably scalable cloud-based solutions and microservices architectures).
Experience in a customer-facing, sales-aligned role such as consultant, solutions engineer or solutions architect.
Operational experience including monitoring application and infrastructure performance and reliability.
Deep understanding of technologies in the open source developer ecosystem, including IDEs, developer frameworks, continuous integration platforms.
Familiarity with the DevOps philosophy, practices such as CI/CD, Agile/Scrum and tools like Ansible, & Dockers.
Knowledge of the latest developments in NoSQL databases, Containers and Real time analytics solutions.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

7860
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה העוסקת בתחום מערכות המידע דרוש/ה מנהל/ת מכירות לתפקיד הכולל:
ניהול Cycle מכירה מלא משלב ה- Lead Generation ועד למכירה.
אחריות לאיתור לקוחות פוטנציאלים, הובלת פגישות מכירה ותהליכי Pre-sale
ליווי הלקוח החל מהבנת הצרכים, הגדרת פתרון, בניית הצעות מחיר, ניהול מו"מ וסגירת חוזה עסקי מול הלקוח.

פיתוח שוק הכולל איתור לקוחות פוטנציאלים חדשים וניהול קשרים עם לקוחות קיימים כולל זיהוי הזדמנויות והרחבת  השירותים, תמיכה בשירותים קיימים ומכירת רישויים
ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים מורכבים כולל עבודה מול גורמים בכירים בסקטורים מגוונים במשק.
ליווי תהליכי שיווק המוצר באמצעים שונים ביניהם שיווק בעולם הדיגיטל, הקמת כנסי לקוחות קיימים ופוטנציאלים.

דרישות:

  • ניסיון של לפחות 3 שנים במכירות או ניהול לקוחות והובלת פרויקטים של מוצרים ושירותים בעולם המערכות הארגוניות
    ניסיון מוכח בעבודה מול גורמים בכירים בארגון וליווי לקוחות קטנים ובינוניים ובסגירת חוזים עסקיים
    כריזמה ויכולת ניהול מו"מ בתהליכי מכירה מורכבים
    ניסיון מוכח בהובלת תהליכי מכירה ארוכים באופן עצמאי
    יוזמה ואחריות אישית

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

6117
 
 
NeoGames Systems

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

NeoGames is looking for an exceptional Marketing Manager.
Responsibilities:
· Manage B2B marketing activities for the NeoGames product portfolio; contribute to solution messaging and positioning; play a key role in market leadership activities
· Develop strategy to position and differentiate NeoGames in the market. Articulate our value proposition through effective customer-facing messaging that shows how we best meet their challenges and needs
· Translate complex technical capabilities into business benefits
· Plan GTM launches and manage cross-functional execution of plans with Product Management and Sales
· Sales enablement: Broadcast our message to the market by communicating the value proposition of our products to the sales team; develop tools and content that support the sales process
· Market intelligence: Be the expert on trends, buyers and competition
· Represent the company at industry events, conferences, webinars and social media
· Manage social media channels and content marketing activity
· Answer customer bids and tenders
· Assist writing proposals

דרישות:

Requirements:
· At least 2 years of B2B marketing experience at a global software company (gaming industry experience, an advantage)
· Bachelor’s Degree in related field
· Solid verbal communication, writing and presentation skills in English
· Excellent skills in producing content a variety of formats (multimedia videos, webinars, PowerPoint, white paper, etc.)
· Able to analyze a vertical and position the product to address specific industry pain points an advantage
· Experience in performing competitive analysis
· Perform and manage our digital channels: email marketing, website optimization, social business outreach and marketing, analytics and metrics
· Experience supporting webinars and other outbound and inbound marketing outreach programs an advantage
· Results-oriented, focused, creative, highly communicative and a team player
· Strong project management skills and a detailed, process-oriented mindset

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00626
 
 
קורן טק טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: גלינה פרוקאטור

תיאור:

A leading vendor in the growing TSP market with world-wide customers and partnerships is looking for a Post Sale Engineer.
As a member of the Global Support team, the Post Sale Engineer responsible to provide high-quality support services and customer management both to customers and prospects.
Post Sale Engineer are challenged with BI and DB analysis over cloud infrastructure (IaaS) along with advanced
technologies at Cellular/HW/Automotive.
As part of the main role you will require to be part of Pre-Sale activities with company’s potential customers and unique global
projects, represent the customers internally to relevant departments (Sales, R&D, Product management, operation), Influence the product’s features and roadmap and act to improve world-wide colleague’s expertise.

דרישות:

Position requirements
Must requirements:
· Experience with networking protocols and solutions (UDP, TCP, Switching, Routing)
· Experience with networking debugging methods and tools
· Proven ability creating presentations and formal documents
· Experience with CRM application
· Experience supporting global customers
· English – very good written and verbal capabilities
· Able to tackle unexpected challenges
· Self-learner, Autodidact
· Willing to Travel up to 20%
Advantage requirements :
· Technical Electronic HW background
· Familiarity with GSM/GPRS/GPS/Bluetooth
· Experience in DB (SQL)
· Experience with Cloud and Virtualization
· Experience with Pre-Sale process (answering RFI/RFQ etc.)
· Experience with Project Management
· Other foreign languages
· Foreign passport
Educational Qualifications:
· Bachelor’s degree in Electronic Engineering, Computer science or equivalent
· Advanced professional certifications, such as: CCNA, SQL

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00534
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin