חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

Ramot teleperformance AC נכסים אלעל

6 - 1 מתוך 6

דרושים בתחום מידענות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
natural intelligence ltd

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: Natural Intelligence HR

תיאור:

Natural Intelligence is a global leader in the online comparison market. Our goal is to simplify decision making and connect customers with valuable brands. Our technology and websites help millions of consumers around the globe make smarter, more confident buying decisions easily. We do so by creating trusted comparison websites that enable consumers to easily compare products and services online and form high-value relationships with the brands they choose. Our partner brands, some of which are among the most prominent websites worldwide, utilize our platform to enhance their online presence.

We are seeking a highly energetic person to master our BizDev Operations and join our great Sales & Business Development department.

The role consists of taking ownership of multiple operational and technical tasks within the department and in alignment with the overall team goals.
You'll be working closely with our Product, Marketing, Content, Data and BI departments.

Responsibilities


· Carry out and perform day to day operations for the Sales & Business Development department, including internal processes and administrative aspects
· Pulling financial data from partner and network reporting systems
· Work closely with a variety of different teams in a fast-paced environment – Business, Financial & Technical

דרישות:

· Fluent English
· Academic degree
· Attention to details
· Comfortable with technology
· Excellent time management and organizational skills
· Experience in an online company - an advantage
· Experience in a similar/back-office role - an advantage

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00097
 
 
החברה העירונית ראשל"צ לתרבות, נופש וספורט בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לרשת כותר ראשון-הכותרים והספריות בראשון לציון דרוש/ה ספרן/ית-מידען/ית
השאלת ספרים ופריטי מדיה באמצעות תכנת הספרייה, יעוץ בתחומי קריאת פנאי ואיתור מידע, כולל במאגרי מידע מתוקשבים.
השתתפות בארגון פעילויות תרבות ובכל משימות הספרייה כולל הדרכות בתי ספר וגני ילדים.
סידור ספרים ופריטי מדיה ועיבוד טכני של האוספים.

דרישות:

• השכלה תיכונית (תעודת בגרות) עם תעודת ספרן/ית מורשה, ו/או השכלה אקדמית- עדיפות לספרנות מידענות.
• היכרות עם מערכות ממוחשבות וידע בהפעלת כלי אופיס ואינטרנט.
• גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת לעבודה בצוות.
• ידיעת העברית על בוריה.
היקף העסקה:
משרות חלקיות (70%-50%) כולל משמרות ערב וימי ו’ לסירוגין
נכונות להשתלב ברשת ספריות דינאמית וגדולה
תחילת עבודה מידית!
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות

קוד משרה:

JB-00070
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל-Deloitte פירמה גלובלית מובילה בעולמות הייעוץ העסקי והפיננסי דרוש/ה יועץ/ת ניהול ידע
התפקיד כולל אבחון צרכי ניהול ידע של ארגונים שונים במגוון מגזרים, בניית ארכיטקטורת התוכן, הגדרת תהליכי עבודה ואפיון של פתרונות טכנולוגיים וכן הדרכה ופיתוח הדרכה.
העבודה בסביבה דינמית, כוללת נסיעות רבות בארץ ובחו"ל

דרישות:

תואר ראשון במידענות/ניהול ידע/טכנולוגיות למידה/ניתוח מערכות/הנדסת תעשיה וניהול – חובה
תואר שני - יתרון
אוריינטציה טכנולוגית – חובה
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ באנגלית – חובה
ניסיון בתוכנת - SharePoint יתרון משמעותי
ניסיון בתפקיד כמנהל ידע בארגון - יתרון משמעותי

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4688
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל- Deloitte דרוש/ה מנתח/ת מידע למחלקת ניהול סיכונים פנים ארגוני - משרה זמנית (נכון לעכשיו).
התפקיד כולל חיפוש ואיסוף מידע ברשת ובמאגרי המידע השונים בנוגע ללקוחות החברה ועיבוד המידע לצורך קבלת החלטות בנוגע ללקוחות החברה בתחום ניהול הסיכונים.
העבודה במשרדי הפירמה בעזריאלי תל אביב.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

דרישות:

תואר אקדמי
הכרות עם העולם הפיננסי
אוריינטציה למערכות מידע וטכנולוגיות
הבנה של תהליכים רוחביים
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
הכרות עם תוכנות האופיס
ניסיון קודם בתחום -יתרון
ניסיון בבק אופיס- יתרון
זמינות לעבודה במשרה מלאה בתל אביב

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

5229
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

‏‏19 יולי 2018
‏ז' אב תשע"ח
דרוש/ה
ספרן/ית
ספריה רפואית, ספריה

א. מתן שירותי יעץ כלליים ומקצועיים בספרייה הרפואית
ב. תיאור והדרכת קבוצות ויחידים בחיפוש מידע. פיתוח תכניות הדרכה לאיתור מידע ושימוש בכלים דיגיטליים.
ג. טיפול בהשאלה בין ספרייתית, קבלה ומשלוח, רישום ומעקב בתאום עם האוניברסיטאות האחרות.
ד. ייזום וטיפול בהזמנת ספרים וכתבי עת, בתאום עם הממונה, הסגל האקדמי והרפואי.
ה. מעקב אחר פרסומים חדשים בתחום מדעי הבריאות ועזרה בפיתוח אוסף הספרייה
ו. מתן שירותי קבלת קהל בדלפקי השירות,
ז. מתן גיבוי לספרנים הנוספים בספרייה הרפואית.
ח. ביצוע מטלות בהתאם להנחיית הממונה.
ט. כפיפות- מנהלת הספרייה הרפואית.

דרישות:

תואר אקדמי, רצוי בספרנות.

היקף: 100% ארעית-תקציבית
הערה: הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר האוניברסיטה בלבד. יש לשלוח קורות חיים למייל הבא: fanys@bgu.ac.il

אוניברסיטת בן- גוריון בנגב פועלת לגיוון תעסוקתי ומעודדת הגשת מועמדויות למכרזים מקרב האוכלוסייה הערבית והחרדית.

جامعة بن غوريون في النقب تعمل نحو تعددية التشغيل وتشجع المواطنين العرب واليهود المتدينين (حرديم) التقدم للمناقصات

יוזמנו לראיון רק מועמדים בעלי ההתאמה הגבוהה ביותר לדרישות התפקיד.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

משרה תקציבית
 
 
Payoneer

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Payoneer empowers global commerce by connecting businesses, professionals, countries and currencies with its innovative cross-border payments platform.
With Payoneer’s fast, flexible, secure and low-cost solutions, businesses and professionals in both developed and emerging markets can now pay and get paid globally as easily as they do locally.
Additionally, thousands of leading corporations including Google, Airbnb, Amazon and Getty Images rely on Payoneer’s mass payout services.
Third Party Risk team , properly identifies, monitors and reviews all Clients according to Payoneers AML/CTF policies and procedures following a risk based approach.

What will you do...
  • Research companies requesting Payoneer services to determine whether they meet our compliance standards and checking if they’re regulatory compliance
  • Research and verify company information (i.e. lines of business, company incorporation, ownership validation, etc.)
  • Track internal reports (such as our client’s periodic reviews)
  • Interfacing with Account management, Sales & Payments departments
  • Assessing the ongoing behavior, performance and risk that our partners represent to us
  • Manage administrative and back-office activities within the 3rd Party Risk Team

דרישות:

  • 1 year of experience in compliance/risk work from relevant industry
  • English mother tongue – Must
  • Organized, independent & detail-oriented
  • Team player, must be fun to work with
  • High level of Microsoft Office and Excel
  • Full time position, flexible hours
For CV's please click- 
https://grnh.se/13f8e4f21

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00041
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin