תיאור תפקיד:
We are a growing and dynamic immigration company driven by ambitious goals. Our commitment is to foster a dynamic, energetic, and engaging work environment, providing top-notch professional services and the best customer experience to our international clientele. Main responsibilities of the position: Conduct sales courses & training programs and materials tailored to the needs of the sales team. Conduct onboarding sessions for new sales hires to ensure a smooth integration into the sales team. Familiarize new hires with company policies, values, and sales processes. Identify areas for improvement in sales skills and develop training initiatives to address them. Provide ongoing coaching and feedback to sales representatives to enhance their performance. Role-play scenarios to help sales teams practice and improve their skills. Train sales teams on relevant sales tools, CRM systems, and other technologies to improve efficiency. Assess the effectiveness of training programs through evaluations and feedback.
דרישות:
Native/fluent English - a must. Previous immigration sales/ online sales experience – a must. Substantial experience in sales, preferably in a leadership role, to provide practical insights and guidance - a must. Previous experience in sales training or a similar role - a must. Excellent communication and presentation skills to effectively convey information to diverse audiences - a must. Familiarity with sales tools, CRM systems, and other relevant technologies - a must.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3106
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומן אישי ניתוח דוחות ונתונים, עבודה עם BI ביצוע תחזיות מכירה מול מנהלי המחלקה ניהול מלאי – בשיתוף עם מנהלי מחלקות ומנהל המלאי בלוגיסטיקה מעקב אחר הזמנות והחזרות מלקוח מעקב אחר הסכמים ניתוח נתונים: מגמות עסקיות ומסחריות והמלצות פעולה מעקב אחר המלצות והחלטות איש קשר מול מנהלי המחלקות הכנת נתונים כולל איסופם מול מנהלי המחלקות וכלל ממשקי החברה ניהול פרויקטים עסקיים בשטח, איש קשר מול הלקוח והעובדים תחשיבים לעסקאות ומעקב אחר עסקאות. פעילות שיווק ומיתוג
דרישות:
תואר ראשון כלכלה/מנהל עסקי ניסיון כאנליסט – ניתוח נתונים- חובה יכולת ניתוח נתונים גבוהה מאוד – אקסל מעולה יכולת ארגון גבוהה מאוד יכולת ניהול פרוייקטים יכולת ורסטילית ומולטיטסקינג אסרטיביות ותוקף אישי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-452
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:- בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
- תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
- בתחום המכירות:
- זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
כישורים: - תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון
- ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות: - חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O030324
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום מערכות תקשורת באיזור חיפה דרוש/ה מוביל/ת צוות מכירות זו ההזדמנות שלכם לקחת חלק במוקד מכירות תקשורת בצמיחה ולהוביל צוות להישגים מהות התפקיד : - ניהול צוות מכירות של מוצרי תקשורת - חניכה של עובדים - הובלת צוות - עבודה בנשר - ליד חיפה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
QWEWW18
אזור:
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה מנהל.ת מכירות לעמותה מקצועית שהינה מלכ"ר למכירת פרוטפוליו הארגון הכולל בין היתר שטחי פרסום וחסויות באתר הארגון ובדיוורים ברשתות החברתיות הכוללים מגזין, כתבות תדמית ומוצרים, השתתפות באירועים כגון כנסים, סיורים, סדנאות והרצאות, מכירת ספרים לארגונים ופרטיים ועוד. תגמול לפי הצלחות. סביבה נעימה מקצועית ורגועה. עבודה בתנאי עצמאי (חשבונית). עבודה מהבית בשעות גמישות. קביעת יעדים משותפת.
דרישות:
ראיית פוטנציאל ויכולת מימוש, חריצות, נסיון במכירות, אמינות
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00020
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|