דרושים GAN HR

קצת על GAN HR

מספר עובדים

1 - 10

שנת הקמה

מיקום

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 6 משרות עבודה בחברת GAN HR

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בGAN HR

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת סיסטם לחברה בהרצליה פיתוח

איש/ת סיסטם לחברה בהרצליה פיתוח

GAN HR

25/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה באזור הרצליה פיתוח דרוש/ה איש סיסטם בעל/ת ניסיון בתשתיות IT, אבטחת מידע ותמיכה טכנית. התפקיד כולל אחריות על תפעול ותחזוקת מערכות שרתים, ניהול סביבת VMware, עבודה עם מערכות אחסון וגיבוי, מתן תמיכה למשתמשים ועבודה מול ספקים חיצוניים.
עיקרי התפקיד:
הקמה, ניהול ותחזוקה של שרתי החברה וסביבות וירטואליות ( VMware ).
תפעול וניהול מערכות אחסון ארגוניות (NetApp).
עבודה עם מערכות גיבוי ושחזור מידע, כולל Commvault.
יישום, ניטור ותחזוקה של מדיניות אבטחת מידע בהתאם לנהלי הארגון.
ניהול משתמשים, הרשאות ו-GPO בסביבת Active Directory ובסביבת Office 365.
טיפול בתקלות מורכבות ברמת סיסטם ומתן מענה לתקלות Help desk לפי הצורך.
משרה מלאה בתנאים מעולים!
דרישות:
לפחות 4 שנות ניסיון כאיש סיסטם בארגון של 200 משתמשים ומעלה חובה.
ניסיון מעמיק בעבודה עם VMware חובה.
שליטה מלאה ב-Active Directory כולל GPO, הרשאות ו-Troubleshooting.
ניסיון בעבודה עם Office 365 (Exchange Online, SharePoint, Intune) יתרון.
ניסיון עם מערכות גיבוי ושחזור מידע חובה; ניסיון עם Commvault יתרון.
ניסיון מעשי באבטחת מידע יתרון משמעותי.
ידע במוצרי Fortinet וכלי אבטחה נוספים יתרון.
יכולת למידה מהירה, פתרון בעיות מורכבות, סדר ותעדוף.
שירותיות גבוהה, סבלנות ויחסי אנוש מצוינים.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01470
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישם/ת ומאפיין/ת פריורטי לחברה מובילה- כולל רכב

מיישם/ת ומאפיין/ת פריורטי לחברה מובילה- כולל רכב

GAN HR

25/12/2025

תיאור תפקיד:
איסוף דרישות מהשטח ואפיון תהליכים (פיננסים, רכש, מלאי/לוגיסטיקה, מכירות/שירות, ייצור – לפי הצורך).
קונפיגורציה בפריוריטי: מסכים, שדות, טבלאות, תפריטים, הרשאות ו-Workflows.
בניית דוחות ושאילתות, טפסים ומסכים מותאמים, ותחזוקת מאקרואים/כללי עסק.
ייבוא/העברת נתונים (Excel/כלי ייבוא), טיפול ב-Master Data ובקרות איכות נתונים.
עבודה עם ממשקים ואינטגרציות (REST API/קבצים) בשיתוף אינטגרטורים/מפתחים.
הכנת תרחישי בדיקות (SIT/UAT), הרצת בדיקות, תיקופים ותיעוד.
הדרכות משתמשים, תמיכת Go-Live ותמיכה שוטפת בתקלות ושיפורים.
תיעוד מלא: אפיונים, נהלי עבודה
משרה מלאה בתנאים מעולים
התפקיד כולל רכב
דרישות:
2–4 שנות ניסיון לפחות כמיישם/ת פריוריטי בארגון או אצל אינטגרטור.
היכרות מעשית עם קונפיגורציה של מודולים לפחות באחד התחומים: פיננסים / רכש / מלאי-לוגיסטיקה / מכירות / ייצור.
יכולת כתיבת דוחות ושאילתות SQL ברמה טובה.
ניסיון בייבוא נתונים והצלבות איכות נתונים.
הבנה עסקית, תשומת לב לפרטים ויכולת פתרון תקלות מהירה.
עברית שוטפת, אנגלית טכנית טובה.
יתרון
ניסיון בארגוני תעשייה/חקלאות/קמעונאות.
ידע בפיתוח בפריוריטי – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01469
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת מכירות גלובליות (VP Global Sales)

מנהל /ת מכירות גלובליות (VP Global Sales)

GAN HR

25/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית מובילה דרוש/ה VP Global Sales עם ניסיון מוכח בתמיכה והאצת צמיחה בסניפים מחוץ לישראל. התפקיד כולל אחריות על פיתוח עסקי, ליווי לקוחות והובלת צוותי מכירות גלובליים.
תחומי אחריות עיקריים:
תמיכה, ליווי ואיתור הזדמנויות עסקיות בלקוחות פוטנציאליים בסניפים בינלאומיים (ארה"ב, אנגליה, גרמניה)
סיוע והובלת תהליכי רכישת לקוחות (Hunting) והקצאת משאבים גלובליים רלוונטיים
מתן תמיכה שוטפת לצוותי מכירות ושיווק בחו"ל, כולל יוזמות, רעיונות והעברת ידע מקצועי
תחזוקה ודיווח של ביצועי המכירות הבינלאומיות, סטטוס עסקאות, פעולות נדרשות ותחזיות
עבודה בשיתוף עם הנהלות הסניפים (מנכ"לים וסמנכ"לי מכירות)
הכשרת צוותי המכירות הגלובליים ב-Sales Pitch וחיזוק ערכי החברה מול לקוחות
יצירה וחיזוק תהליכים חוצי-ארגון להגדלת יעילות עסקאות טריטוריאליות
העברת ידע, מתודולוגיות ושיתופי פעולה בין סניפים שונים לצמיחה עסקית בינלאומית
משרה מלאה כולל נסיעות תכופות לחו"ל
דרישות:
ניסיון מוכח בתהליכי B2B, כולל יצירת לידים, פיתוח עסקי, רכישת לקוחות, הצעות מחיר ומשא ומתן
היכרות טובה עם עולם פלטפורמות המחשוב, השוק, השחקנים המרכזיים והספקים
הבנה מסחרית מעולה
מוטיבציה עצמית גבוהה, יוזמה ויכולת למידה עצמאית מהירה
אנרגטי/ת, אקטיבי/ת ויצירתי/ת
שליטה מלאה באנגלית רמת שפת אם
כישורים בינאישיים מצוינים
נכונות לטיסות רבות לחו"ל לפחות שבוע בחודש
אחריות ומקצועיות ללא פשרות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01465
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול וכספים לחברת ביטוח גלובלית- תנאים מעולים!

רפרנט/ית תפעול וכספים לחברת ביטוח גלובלית- תנאים מעולים!

GAN HR

25/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גלובלית דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול וכספים
במסגרת התפקיד:
עבודה מול הברוקרים של החברה, מתן תמיכה תפעולית
עדכון נתוני פרמיות ותביעות במערכות החברה
עבודה מול חברות הביטוח וביטוח המשנה לביצוע התחשבנוית
הוצאת חוזים מהמערכת, בדיקת עסקאות ורשומות
עבודה מול צוותים בחו"ל
הכנת דוחות באקסל
ביצוע חישובים לרבות חישובי אחוזים, עמלות וכו'
משרה מלאה בתנאים מעולים!!!
דרישות:
תואר ראשון- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה בתחום הביטוח- יתרון
ניסיון בתחום התביעות- יתרון משמעותי
אנגלית ברמה מאוד גבוהה קריאה, כתיבה ושפה
אקסל ברמת וילוקאפ ופיווט- חובה
יכולת למידה מהירה של מערכות ממוחשבות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01467
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חשב חברה תעשיתית בשרון

חשב חברה תעשיתית בשרון

GAN HR

25/12/2025

תיאור תפקיד:
חברה תעשייתית מצליחה בעלת פעילות בינלאומית מגייסת חשב/ת מקצועי/ת ומנוסה להצטרף למחלקת הכספים.
התפקיד כולל אחריות רחבה וחשיפה לעולמות הדוחות הכספיים של קבוצה ציבורית גדולה.
תיאור התפקיד:
השתתפות בעריכת דוחות כספיים מאוחדים רבעוניים ושנתיים בהתאם לכללי IFRS ודרישות רשות ניירות ערך.
אחריות כוללת על תהליכי סגירת חודש ורבעון בחברה ובחברות הבנות.
הכנת דוחות התאמה למס.
טיפול בנושאי רכוש קבוע ונכסים.
עבודה שוטפת מול משרדי רואי חשבון חיצוניים וגופים מקצועיים נוספים.
משרה מלאה בתנאים מעולים
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת התמחות באחד מהמשרדים הגדולים (Big 4) יתרון משמעותי.
ניסיון קודם של לפחות תפקיד אחד כחשב/ת או עוזר/ת חשב לאחר ההתמחות חובה.
ניסיון מחברה גלובלית יתרון מובהק.
ניסיון מוכח בעריכת דוחות כספיים ובהכרת תקני IFRS.
אנגלית ברמה גבוהה.
שליטה מצוינת ב-Excel ובמערכות ERP.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01468
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז /ת תפעול מכירות ותמיכה אדמיניסטרטיבית אגף מכירות (יום היברידי)

רכז /ת תפעול מכירות ותמיכה אדמיניסטרטיבית אגף מכירות (יום היברידי)

GAN HR

25/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה וצומחת דרוש/ה רכז/ת תפעול ותמיכה לאגף המכירות, לתפקיד מרכזי המשלב אדמיניסטרציה, עבודה עם מערכות מידע וליווי תהליכים מסחריים מקצה לקצה. התפקיד מהווה צומת עבודה משמעותי בין אנשי המכירות לממשקים פנים-ארגוניים ולקוחות.
מהות התפקיד:
אחריות על ההתנהלות השוטפת של אגף המכירות בהיבט האדמיניסטרטיבי והתפעולי
ליווי ותמיכה באנשי מכירות בתהליכים מסחריים ועסקיים
ניהול, עדכון ובקרה של נתונים במערכת CRM והפקת דוחות ניהוליים
עבודה שוטפת מול מחלקות פנימיות: תפעול, שרשרת אספקה, הנהלת חשבונות, פרויקטים ושירות לקוחות
טיפול בפניות ותלונות לקוחות תוך שמירה על רמת שירות גבוהה
הכנת הצעות מחיר, פתיחת הזמנות ומעקב אחר חשבוניות וחריגות
קליטה וליווי אדמיניסטרטיבי של עובדים חדשים בצוות המכירות
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / תמיכת מכירות חובה
גישה שירותית ומכירתית ויכולת עבודה מול לקוחות וממשקים רבים
סדר, ארגון ויכולת ירידה לפרטים לצד ראייה מערכתית
יכולת עבודה עצמאית וניהול משימות במקביל
שליטה מלאה ביישומי Office
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM ו/או ERP יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה, כולל ניסוח כתוב
היקף ותנאים:
משרה מלאה
תנאים מצוינים
אפשרות לשילוב יום עבודה היברידי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01466
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!