דרושים "אול סאל" טרדינג בע"מ

דרושים ב"אול סאל" טרדינג בע"מ

קצת על "אול סאל" טרדינג בע"מ

חברת "אול סאל" טרדינג בע"מ היא מהחברות הוותיקות והמקצועיות בישראל בענף הציוד והכלים למטבח ולאירוח המקצועי. החברה מתמחה בייבוא ושיווק כלים וציוד ממיטב היצרנים בעולם כבר למעלה מ-40 שנה.
החברה מחזיקה במלאי אלפי פריטים בתחום ציוד המטבח, ההגשה והאירוח:
כלי מזנון והגשה, ציוד וכלים לקונדיטוריה, מוצרים על השולחן, ציוד חשמלי, מוצרים ואביזרים לבר ולמלצר, ציוד לקייטרינג, ביגוד והנעלה, ציוד שינוע, אחסון ועוד.
את רוב מוצריה, החברה מייבאת ישירות מהיצרן, ללא פערי תיווך ובכך היא יכולה להציע את הכלים והציוד במחירים תחרותיים.
השירות ב"אול סאל" טרדינג בע"מ כולל ייעוץ מקצועי והתאמת הכלים לצרכי הלקוח ומתן שירות בהמשך, וכן אספקה עד בית הלקוח.
מעבר להבנה מעמיקה בתחום המקצועי, אמונים עובדי החברה על גישה שירותית ואכפתית המלווה את כל תהליך הטיפול בלקוח.
לחברה שני אולמות תצוגה בירושל

מספר עובדים

10 - 25

שנת הקמה

מיקום

תל אביב

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 1 משרות עבודה בחברת "אול סאל" טרדינג בע"מ

ריכזנו עבורך הצעות עבודה ב"אול סאל" טרדינג בע"מ

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית עם ידע בהנהלת חשבונות

דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית עם ידע בהנהלת חשבונות

"אול סאל" טרדינג בע"מ

12/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית עם ידע בהנהלת חשבונות
לחברה ותיקה ויציבה בתחום אספקת ציוד למטבח המקצועי,
הממוקמת בתל אביב (אזור קיבוץ גלויות) – מרחק הליכה מהרכבת הקלה.


  • משרה מלאה: ראשון–חמישי, 8:30–16:30 (ללא ערבי חג וימי שישי).
  • התפקיד משלב אחריות מלאה על הנהלת החשבונות וניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד
  • הנהלת חשבונות שוטפת.
  • גבייה והתנהלות שוטפת מול לקוחות עסקיים.
  • ניתוח כרטיסי לקוחות והפקת דוחות
  • ניהול תהליכים אדמיניסטרטיביים מקיפים במשרד.
  • מענה ראשוני ללקוחות החברה ומתן שירות שוטף ומקצועי.
דרישות:
  • ידע קודם בהנהלת חשבונות – חובה.
  • ניסיון בעבודה עם דוחות כספיים – חובה.
  • שליטה מלאה באנגלית (קריאה וכתיבת מסמכים) – יתרון
  • ידע קודם בעבודה עם מערכת "חשבשבת" – יתרון משמעותי.
  • אסרטיביות, יחסי אנוש ויכולת עבודה עצמאית ומסודרת.
מעוניינים/ות להצטרף לצוות שלנו? שלחו קורות חיים עוד היום!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!