דרושים חוצה ישראל

דרושים בחוצה ישראל

קצת על חוצה ישראל

חברת חוצה ישראל נוסדה בשנת 1993 במטרה לחבר את קצוות הארץ, לקצר את המרחק מהפריפריה למרכז ולאפשר לתושבי ישראל להגיע במהירות ובבטחה ליעדם. החברה הופקדה על הקמתו של הפרויקט הלאומי – כביש 6, כביש האגרה הראשון בישראל. עם הקמתה נקראה החברה "כביש חוצה ישראל" ובעקבות שינוי ייעודה והרחבת הפעילות לתחומים נוספים, החליטו דירקטוריון החברה וההנהלה, בכפוף לאישור הממשלה, לשנות את שמה ל"חוצה ישראל". עם בחירת שם חדש עוצב גם לוגו חדש לחברה שהושק בחודש יולי 2019.

מספר עובדים

50 - 100

שנת הקמה

1993

מיקום

הרוקמים 26 חולון

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 3 משרות עבודה בחברת חוצה ישראל

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בחוצה ישראל

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תחום תכנון וביצוע באגף פרויקטים PPP

מנהל/ת תחום תכנון וביצוע באגף פרויקטים PPP

חוצה ישראל

11/12/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה – מנהל/ת תחום תכנון וביצוע באגף פרויקטים PPP
חטיבת הנדסה ופיתוח
החברה משמשת זרוע ביצוע מובילה של הממשלה להקמת מיזמים ופרויקטי תשתית לאומיים מורכבים בפריסה ארצית.
המשרה מהווה הזדמנות להצטרף לחברה המצויה בתנופה ובצמיחה.
תיאור התפקיד:
ניהול פרויקטי תשתיות תחבורה המנוהלים בשיטת PPP בשלבים השונים: ייזום, תכנון, מכרזים, ביצוע, הפעלה ואחזקה, כולל הטיפול בדרישות הזכיין להוראות שינוי/ תביעות.
אחריות על מכלול הממשק ההנדסי של החברה כרשות ממונה אל מול הזכיינים.
אינטגרציה של כלל הגופים המעורבים בפרויקט בהיבטי הביצוע והתכנון.
ניהול ובקרת כלל הגופים העובדים על הפרויקטים הזכיינים - חברת הניהול, מתכננים ויועצים, רשויות וכו'.
ליווי ומעקב אחר הביצוע בשטח הכולל בקרת לוחות זמנים ותקציבים, באמצעות הפעלת יועצים חיצוניים.
טיפול בחשבונות ספקים ויועצים והוראות שינוי עבור זכיינים, קבלנים, חברות הניהול, חברות תשתית וכו'.
סיוע למנהל האגף בכל אשר יידרש לצורך עמידת האגף והחטיבה במשימות.
דרישות:
יכולת הובלת תהליכים בסביבה מורכבת.
תקשורת בינאישית טובה, ועבודת צוות טובה.
חשיבה ביקורתית
מוסר עבודה גבוה.
עמידה ביעדים ולחצים.
יכולת ניהול מו"מ.
ביצוע משימות רבות במקביל.
שליטה מלאה ביישומי office
עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה טובה.
השכלה וניסיון נדרשים:
תואר ראשון ומעלה בהנדסה / תכנון ערים/ אדריכלות.
ניסיון של לפחות 4 שנים בביצוע, תכנון ו/או ניהול בפרויקטי הנדסה אזרחית בהיקפים גדולים.
יתרון משמעותי יינתן לבעלי:
תואר שני ומעלה.
ניסיון בניהול צוותי תכנון ויועצים מקצועיים באופן ישיר או בהעסקה חיצונית.
ניסיון של 3 שנים בביצוע, תכנון ו/או ניהול פרויקטי תשתיות במגזר הציבורי (בחברות במגזר הציבורי או כנותן שירות לחברות אלה).
ניהול פרויקטים תחבורתיים ופרויקטי PPP - יתרון
ניהול פרויקטי תשתית בחברות ממשלתיות- יתרון.

תנאי העסקה:
כפיפות למנהל אגף PPP בחטיבת הנדסה ופיתוח.
משרה מלאה, תחילת עבודה מידית.
מקום העבודה- מרכז העסקים עזריאלי חולון, הרוקמים 26.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1229
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אגף חשבות בחטיבת הכספים

מנהל/ת אגף חשבות בחטיבת הכספים

חוצה ישראל

11/12/2024

תיאור תפקיד:
    מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ"ל כספים
    אחריות על הכנת הדוחות הכספיים הרבעוניים והשנתיים של החברה, בהתאם לדין, לכללי חשבונאות מקובלים (IFRS) ולהוראות רשות החברות הממשלתיות.
    אחריות על יישום תהליך ה sox בחברה.
    ניהול קשרים עם בנקים/ מוסדות אשראי / רגולטורים.
    טיפול בביקורות שוטפות מול רשויות המס השונות / ביטוח לאומי.
    אחריות על הנהלת החשבונות של החברה לרבות התחשבנות מול לקוחות, ספקים וזכיינים, וכן ביצוע תשלומים במועדם לספקים וזכיינים.
    אחריות על המערכת הכספית הממוכנת של החברה.
    עבודה ודיווחים מול הממונה על השכר ואחריות על ניהול מערך השכר והכנת משכורות.
    עבודה מול אקטוארים.
    עבודה מול משרדי ממשלה ורשויות.
    עיקרי הליך האיתור:
      מונתה ועדת איתור בראשות מנכ"ל החברה.
      פורסמה הודעה על הליך האיתור במספר עיתונים יומיים בעלי תפוצה ארצית ובאתרי אינטרנט רלבנטיים.
    שלבי הליך האיתור:
  • בשלב הראשון - ועדת האיתור תבחן את ההצעות שהוגשו ותקבע מי מהמועמדים עמד בתנאי הסף ומי לאו.
  • בשלב השני - ועדת האיתור תנקד את המועמדים שעמדו בתנאי הסף בהתאם למסמכי המכרז ולקריטריונים שנקבעו מראש לשלב זה. הניקוד בשלב זה יהווה 60% מהציון הסופי.
  • בשלב השלישי –חמשת (5) (או מספר גבוה יותר לפי שיקול דעת הוועדה מנימוקים מיוחדים) המועמדים שיקבלו את הניקוד הגבוה ביותר בשלב השני, יזומנו לריאיון בפני ועדת האיתור. הניקוד בשלב זה יהווה 40% מהציון הסופי. הוועדה תהא רשאית לזמן את המועמדים שימצאו מתאימים לראיון נוסף.
  • וועדת האיתור רשאית לשלוח את המועמדים הסופיים למבחני התאמה בחברות השמה. כן רשאית ועדת האיתור לפנות לממליצים (מתוך רשימת הממליצים שפירט המועמד בטופס השאלון) על פי שיקול דעתה. אם תחליט וועדת האיתור לפנות לאנשי קשר או לממליצים שלא פורטו ברשימת הממליצים, תינתן למועמד, אם ביקש לשמור על דיסקרטיות, הודעה על כוונה כזו מראש. אם המועמד יבקש להימנע מפניה לממליצים מסוימים מטעמי דיסקרטיות הוא יתבקש להציע שמות ממליצים אחרים.
  • תוצאות מבחני התאמה והמלצות ישמשו כלי עזר בידי חברי הועדה לניקוד בשלב הריאיון.
  • וועדת האיתור רשאית לפסול, על פי שיקול דעתה, מועמדותו של מועמד במקרה של חשש לניגודי עניינים או למשוא פנים ברמה שאינה מאפשרת מילוי התפקיד, או במקרה של הרשעה בעבירה פלילית או משמעתית או עבירה הקשורה בטוהר המידות או בעבירה שיש עימה קלון, וזאת לאחר שניתנה למועמד אפשרות להישמע בפניה.
      המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
  • במסגרת העדפה מתקנת - יינתן ביטוי הולם, בנסיבות העניין, לייצוגם של שני המינים, תוך מתן דגש מיוחד ליצירת יתר איזון בייצוגן של נשים ובלבד שאם לצורך ביצוע הוראה זו נדרשת העדפת אישה, תינתן עדיפות כאמור אם המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים.
    המינוי ותנאי ההעסקה כפופים לאישור דירקטוריון החברה.
דרישות:
תנאי סף מצטברים:
להלן תנאי הסף המצטברים:
    אזרח ישראלי;
    רואה חשבון מוסמך
    בעל/ת ניסיון מוכח מצטבר של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בעבודה כמנהל כספים ו/או כחשב בארגון שמחזור הפעילות השנתי שלו 200 מיליון ש"ח ומעלה;
או
בעל/ת ניסיון מוכח מצטבר של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בעבודה כמפורט להלן:
שנתיים לפחות כמנהל כספים ו/או כחשב בארגון שמחזור הפעילות השנתי שלו 200 מיליון ש"ח ומעלה
וניסיון כסניור (לפחות) במשרד רואה חשבון, בניהול תיקי ביקורת של חברות ציבוריות או ממשלתיות או גופים שהיקף ההכנסות של כל אחד מהם 200 מיליון ש"ח ומעלה בשנה,
(כך שבסה"כ ניסיון מצטבר של 5 שנים מתוך עשר השנים האחרונות)
    ניסיון ניהולי של 4 שנים לפחות בניהול בעולמות החשבות והכספים, לרבות ניהול עובדים וספקים חיצוניים באופן ישיר או באופן עקיף.
    שליטה מלאה בשפה העברית ושליטה טובה מאוד בשפה האנגלית.
קריטריונים לדירוג המועמדים:
    ניסיון בהכנה ו/או בקרה של דוחות כספיים בהתאם לכללי חשבונאות בינלאומיים (IFRS)
בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בניהול צוות הנהלת חשבונות (פקודות יומן, תשלומים לספקים, הכנת תזרימי מזומנים, ביצוע התאמות וכד') בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות.
    ניסיון בבניה והפעלה של מערכות כספים ממוחשבות. בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: עבודה עם מערכת פריוריטי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בעבודה בסביבה מרובת פרויקטים. בתחומים האמורים יינתן יתרון לעבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות.
    ניסיון בבדיקה ואישור של חשבונות ספקים בתחומי עבודתה של החברה (קבלנים, מתכננים, מנהלי תכנון וביצוע וכד'). בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בניהול מערך השכר. בתחומים האמורים יינתן יתרון: עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה ומול רשויות מס . בתחומים האמורים יינתן יתרון: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. ניסיון בעבודה מול הממונה על השכר. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    התרשמות מכישורים ומיכולות מקצועיות ומיכולות ניהוליות ומנהיגותיות – לרבות כושר מנהיגות, כושר ארגון, יכולת עבודה בצוות, יכולת ניהול משא ומתן, יוזמה והישגיות, מוטיבציה, יכולת קבלת החלטות.
    התרשמות אישית מתכונות המועמד והתאמתו לתפקיד.
תנאי העסקה:
    משרה מלאה, תחילת עבודה מידית.
    מקום העבודה בחולון.
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
הגשת מועמדות:
    הגשת המועמדות תהא באמצעות הגשת טופס "שאלון למילוי על-ידי המועמד לתפקיד מנהל/ת אגף חשבות", בעת לחיצה על "הגשת מועמדות" הנכם/ן מועברים/ות לאתר האינטרנט של חברת "קינן שפי", חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בתהליך האיתור.
  • כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון.
    • באחריות המועמד לוודא קבלת אישור חוזר במייל כי מסמכי המועמדות נתקבלו.
    המועד האחרון להגשת מועמדות: 15.12.2024 בשעה 10:00
    מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו.
    כללי:
      הבהרות, שינויים ועדכונים להליך זה, אם יהיו, לרבות לעניין המועדים, יופיעו באתר האינטרנט של החברה ובאחריות המועמדים לבדוק טרם הגשת המועמדות האם מופיעות הודעות עדכון הנוגעות להליך.
      הליך זה אינו מכרז ואינו כפוף לחוק חובת המכרזים והתקנות על פיו. החברה אינה מתחייבת לבחור מועמד כלשהו בתום ההליך ורשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי לבטל את ההליך בכל שלב.
      מועמדים אשר לא יעמדו בתנאי הסף בשלב הראשון רשאים להגיש ערעור על החלטת הועדה עד שלושה ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה על כך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00027
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תחום תקציב ותוכניות עבודה, אגף תקציבים ובקרה, חטיבת כספים

מנהל/ת תחום תקציב ותוכניות עבודה, אגף תקציבים ובקרה, חטיבת כספים

חוצה ישראל

11/12/2024

תיאור תפקיד:
· אחריות על המסגרת התקציבית וביצוע התקציב של תחומי הפעילות שבאחריותו
· בנייה וניהול תכנית העבודה השנתית והרב-שנתית של תחומי הפעילות שבאחריותו
· ניהול המו"מ והממשקים השונים של החברה אל מול נציגי הממשלה
· ניהול בקרה תקציבית ותוכניות עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים
· מתן שירות ליחידות החברה השונות בנושאים תקציביים וכלכליים
· ייצוג חטיבת הכספים ואגף התקציבים בוועדות ופורומים נדרשים
· ביצוע מטלות נוספות על פי הנחיות הממונים.
.
דרישות:
כישורים נדרשים:
· חשיבה אנליטית וירידה לפרטים
· יכולת עבודה עצמאית וקבלת החלטות
· יוזמה והובלת תהליכים
· ראייה מערכתית
· כושר שכנוע וסמכותיות
· יחסי אנוש טובים ושירותיות
· כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה
השכלה וניסיון
תנאי סף:
· בעל/ת תואר אקדמי ראשון בכלכלה ו/או מנהל עסקים ו/או בחשבונאות ו/או רו"ח בעל רישיון ממועצת רו"ח בישראל.
· ניסיון מקצועי של לפחות 3 שנים בניהול תקציב בהיקף של 50 מיליון ש"ח לפחות או בניהול תקציב בתחום התשתיות
יתרונות:
· ניסיון של שנה לפחות בתשתיות תחבורה
· ניסיון של שנה לפחות בעבודה מול משרדי ממשלה
· תואר שני בכלכלה/מנהל עסקים/משפטים
· ניסיון של שנה לפחות בניהול תקציבים בגוף ציבורי ו/או בהיקף משמעותי (מעל 200 מיליון ש"ח בשנה)
תנאי העסקה:
· כפיפות למנהל אגף תקציבים ובקרה בחטיבת כלכלה וכספים.
· משרה מלאה, תחילת עבודה מיידית.
· מקום העבודה - מרכז העסקים עזריאלי חולון, רח' הרוקמים 26
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1232
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!