תיאור תפקיד:
מהות התפקיד ותחומי אחריות עיקריים: ניהול, ריכוז ותיאום הפעילויות בתחומי קשרי הקהילה, ההסברה והיח"צ. בניית מערך הסברתי כולל אודות הפרויקטים מול התושבים, בעלי העסקים, רשויות מקומיות ובעלי עניין נוספים. כתיבת תכניות עבודה שנתיות, ניהול תקציבים ובקרה על עמידה ביעדים. בניית מערכת יחסים עם הרשויות המקומיות לתאום ההסברה תוך סיוע בהסרת חסמים ויצירת שיתופי פעולה. ניהול וקידום מיתוג הפרויקט מול הקהילה ובעלי העניין, לרבות באתרי עבודות – גדרות, שילוט חומרי הסברה וכו'. ניהול ממשקים ובקרות עבודה מול זכיין. ניהול מערך הסיורים באתרי העבודות. כתיבת נהלים והטמעתם בתחומי העיסוק. ניהול ספקים/יועצים ונותני שרות בתחומי העיסוק. סיוע למנהלת האגף בכל אשר יידרש לצורך עמידת האגף והחטיבה ביעדים.
כישורים נדרשים: יחסי אנוש מצוינים. ייצוגיות ואסרטיביות. יכולת הובלת תהליכים. סדר וארגון תוך דייקנות ותשומת לב לפרטים. יכולת עבודה בלחץ וריבוי ממשקים. חריצות, יכולות למידה גבוהות ויכולת עבודה עצמאית. יכולת ניהול מו"מ.
דרישות:
בעל/ת תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי מוכר. ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום קשרי קהילה וההסברה. ניסיון בהתמודדות עם קונפליקטים, התנגדויות ובניית אמון מול הציבור הרחב. יתרון משמעותי יינתן לבעלי ניסיון ב: תחומי קשרי קהילה בפרויקטי תשתית תחבורתית עבודה מול משרדי ממשלה, מוסדות ציבוריים ורשויות מקומיות. שליטה מלאה בישומי office. עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה טובה מאוד.
תנאי העסקה: כפיפות למנהלת אגף קשרי קהילה ותקשורת בחטיבת משאבים, מנהל ותקשורת. משרה מלאה, תחילת עבודה מידית. מקום העבודה- מרכז העסקים עזריאלי חולון, הרוקמים 26.
הוראות לעניין הגשת מועמדות: החברה אינה מתחייבת להשיב לכל הפונים, רק פניות מתאימות תענינה. מועמדים מתאימים עשויים להישלח למבחני השמה, לפי שיקול דעת החברה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה) , לפצועי/ות כוחות הביטחון ולמועמדים עם מוגבלות. לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים.
במידה שהנכם זקוקים להתאמות מיוחדות בהליך הגיוס ו/או בסביבת העבודה, ומעוניינים לעדכן על מגבלה ובכל שאלה לצורך בירור זכויות, ניתן לפנות לשני חנן בלסיאנו [email protected]. תאריך אחרון להגשת מועמדות 03/07/2025.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1240
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד:ניהול עבודות מזכירות החטיבה. ניהול יומנים, זימוני ותיאומי ישיבות ודיונים. הכנת מסמכים, הפצה ותיוק במערכת. פעילות מנהלתית מול החטיבות השונות. בקרה ומעקב משימות ככל שיידרש. ניהול וועדות והוצאת פרוטוקולים מכרזים- טיפול אדמיניסטרטיבי בליווי התהליך, החתמת המסמכים והפצת מכרז. הכנת דוחות ניהוליים. ביצוע מטלות נוספות על פי הנחיית ממונה.
כישורים נדרשים:יכולות אישיות גבוהות. יחסי אנוש טובים וגישה שירותיות. חריצות ומוסר עבודה גבוה. אחריות. סדר וארגון. עמידה ביעדים. עבודת צוות טובה. ביצוע משימות רבות במקביל ויכולת עבודה תחת לחץ.
דרישות:
השכלה וניסיון נדרשים:השכלה תיכונית. ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה דומים של שנתיים לפחות. שליטה ביישומי office ברמה גבוהה מאוד . ניסיון בקביעת פגישות וישיבות- יתרון. ניסיון בכתיבה ועריכת פרוטוקולים/ חוזים/ מסמכים פורמאליים- יתרון. עברית- ברמת שפת אם, אנגלית- ברמה טובה .
תנאי העסקה:משרה מלאה, תחילת עבודה מידית. מקום העבודה- מרכז העסקים עזריאלי חולון, הרוקמים 26.
הוראות לעניין הגשת מועמדות: פניה זו אינה מהווה מכרז. החברה אינה מתחייבת להשיב לכל הפונים, רק פניות מתאימות תענינה. מועמדים מתאימים עשויים להישלח למבחני השמה, לפי שיקול דעת החברה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. הגשת מועמדות עד לתאריך ה-8.7.25
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1241
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מהות התפקיד ותחומי אחריות עיקריים:חברת חוצה ישראל, חברה ממשלתית היוזמת, מתכננת, מבצעת ומפקחת על פרויקטי תשתית גדולים בתחום התחבורה, מחפשת כלכלנ.ית לחטיבת הנדסה ופיתוח. הכלכלנ.ית יהיה אחראי על התחומים הבאים: ליווי פרויקט תחבורה משלב הייזום ובדיקות הכדאיות, כתיבת ופרסום מכרז ועד לשלב הביצוע. ליווי הפרויקט מול גורמים בחברה, נציגי הממשלה וגורמים חיצוניים. הפעלת יועצים חיצוניים, ביצוע ניתוחים מקצועיים שונים (כלכליים, פיתוח עסקי, ועוד), גיבוש מסקנות ופתרונות והצגתם בחברה. ביצוע ופיקוח על התחשבנויות בהיקפים כספיים גבוהים. ביצוע בקרות שונות בפרויקטים המצויים תחת בפיקוח החברה
דרישות:
כישורים נדרשים:יכולות אנליטיות גבוהות. עבודה מדויקת ומוקפדת. חריצות ומוכנות לעבודה מאומצת. יחסי אנוש טובים. שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה מאוד. שליטה בתוכנות ה-office ברמה גבוהה.
השכלה וניסיון נדרשים:תואר ראשון ומעלה בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים. ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום פיננסי. ניסיון בחברות ייעוץ- יתרון. התמחות במימון פרויקטים- יתרון משמעותי
תנאי העסקה:כפיפות למנהל אגף חטיבת הנדסה ופיתוח . משרה מלאה, תחילת עבודה מידית. מקום העבודה- מרכז העסקים עזריאלי חולון, הרוקמים 26.
הוראות לעניין הגשת מועמדות:פניה זו אינה מהווה מכרז. החברה אינה מתחייבת להשיב לכל הפונים, רק פניות מתאימות תענינה. מועמדים מתאימים עשויים להישלח למבחני השמה, לפי שיקול דעת החברה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. החברה פועלת למתן ייצוג הולם לנשים, לבני/ות האוכלוסייה הדרוזית ולבני/ות העדה האתיופית (למי שהם או שאחד מהוריהם נולדו באתיופיה), לפצועי.ות כוחות הבטחון ולמועמדים עם מוגבלות.
לשם כך תינתן עדיפות למועמדים/ות הנמנים/ות על אחת או יותר מהקבוצות האמורות, אשר נמצאו כשירים/ות לדרישות המשרה והינם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישורי המועמדים האחרים. במידה שהנכם זקוקים להתאמות מיוחדות בהליך הגיוס ו/או בסביבת העבודה, ומעוניינים לעדכן על מגבלה ובכל שאלה לצורך בירור זכויות, ניתן לפנות לשני חנן בלסיאנו [email protected]. מועד אחרון להגשה- 16.7.2025
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1242
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|