תיאור תפקיד:
· מזכירת מנכ"ל החברה
· ניהול אדמיניסטרטיבי של החברה
· ממשקי עובדה עם מחלקות פנים ארגוניות ועם גורמי חוץ
· ניהול יומן, תיאום וארגון ישיבות ופגישות, כתיבת פרוטוקולים, ניסוח מסמכים, ניהול רכש
· ריכוז מערך משאבי אנוש- נוכחות, רווחה ועוד
· ניהול תקציב שוטף בתחום הנהלה וכלליות
· סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הנדסה בנושאים שונים
· עבודה שוטפת עם מחלקת התפעול וסיוע בזיהוי ואיתור גורמי פחת המים.
· אפיון תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעדים, מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות
דרישות:
· השכלה אקדמאית – יתרון
· ניסיון בעבודות אדמיניסטרטיביות
· בעל/ת יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
· יכולת עבודה עצמאית ובצוות
· ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות אופיס - חובה
· כושר ביטוי בכתב ובעל פה