תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת משרד ותפעול לחברה מהמובילות בארץ בתחום נכסים, נדל״ן ותשתיות. לתפקיד מרכזי ומגוון, הכולל אחריות כוללת על ניהול המשרד ותפעולו השוטף, אנו מחפשים איש/ת מקצוע ייצוגי/ת, תקתקני/ת, ובעל/ת גישה שירותית. התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשרד והיבטי רווחה ופרט לעובדים (5–10 עובדים) מענה לעובדים ולצוות פנימי, סיוע בנושאי משאבי אנוש ונושאים אדמיניסטרטיביים אחריות על ממשקי ספקים: תקשורת, IT, חשמל, תחזוקה ובעלי מקצוע נוספים תחזוקת מספר משרדים בקומות שונות, כולל ניהול הטרקלין עבודה צמודה עם מנהלת ישירה, עוזרת מנכ"ל וצוות פנימי
דרישות:
תואר אקדמי- חובה עברית ואנגלית ברמה גבוהה – דיבור וכתיבה רהוטים הופעה ייצוגית, יכולת תקשורת בינאישית מעולה ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי – חובה גישה שירותית, סדר וארגון, יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים יכולת למידה וגדילה לתפקיד לטווח ארוך להגשת קורות חיים: [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה מובילה בתחום פתרונות טכנולוגיים, שנותנת שירות לחברות וללקוחות מהגדולים והמוכרים בארץ, ותהיו חלק מצוות מקצועי ומדהים! מה בתפקיד: מתן תמיכה טכנית למשתמשים במערכות ותוכנות מחשב, כולל אפליקציות וכלים דיגיטליים. פתרון תקלות בזמן אמת ומתן שירות מקצועי ומסביר פנים. עבודה עם Excel וכלים נוספים, קליטה מהירה של טכנולוגיות חדשות ולמידה עצמאית.
דרישות:
דרישות: אוריינטציה טכנית גבוהה וידע במערכות ותוכנות- חובה ניידות - חובה ניסיון בשירות לקוחו ת ותמיכה טכנית קליטה מהירה ויכולת למידה עצמאית יכולת עבודה בצוות ושירותיות גבוהה מיקום: רמת ישי משרה מלאה שכר מעולה לרציניים גמישות לאמהות/אבות משרה לטווח הארוך לשליחת קורות חיים: [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לארגון מהמובילים בארץ בתחום נכסים, נדל״ן ותשתיות, דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל אחראי/ת, מדויק/ת ודינמי/ת לניהול משימות המנכ"ל, מעקב אחר ביצוען ותיאום שוטף מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, כולל חברת בת. התפקיד כולל סיוע אישי ומקצועי, אחריות על פרויקטים, תיאום פגישות, סיכומים ותפעול אדמיניסטרטיבי רחב ומענה לעובדים ופניות שותפים אסטרטגיים תחומי אחריות: ניהול ומעקב אחר משימות המנכ"ל, השתתפות בפגישות אסטרטגיות כתיבת סיכומי פגישות, פרוטוקולים, הכנת מצגות וחומרים נדרשים לפגישות תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת, אחריות לרכז את כל ההכנה להנהח"ש, תיעוד ובקרה במערכות, ממשקים מרובים מול קשרים עסקיים חיצוניים, הפקת ותפעול כנסים, ימי עיון ואירועים מקצועיים. ניהול תכנים באתר וברשתות החברתיות. קשר שוטף מול שותפים עסקיים וממשקים רבים בארץ ובחו"ל. מענה בתחום משאבי אנוש לעובדי החברה.
דרישות:
דרישות: תואר ראשון – חובה. תואר שני- יתרון. ניסיון של 5 שנים לפחות בתפקיד דומה בארגון מרובה ממשקים חיצוניים– יתרון לניסיון בארגון גלובלי. שליטה מלאה בעברית ובאנגלית, כולל ניסוח וכתיבה ברמה גבוהה. שליטה מלאה ביישומי Office, כולל PowerPoint ו-Excel. עבודה מול ממשקים מרובים, יכולת ארגון ותיעדוף משימות, זמינות לעבודה גם לאחר שעות העבודה במידת הצורך. סדר, ארגון, אחריות אישית, דיסקרטיות ויחסי אנוש מעולים. מיקום: תל אביב – משרה מלאה, לא היברידי, שעות עבודה: 8:00-17:00 - נדרשת זמינות מעבר לשעות אלו וגמישות דיווח ל: מנכ"ל החברה [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|