תיאור תפקיד:
• Managing and responsible for the bookkeeping and payroll department in Israel. • Responsible for all the Group's financial statements including the Group's monthly management reports, quarterly reports, audited annual reports and tax returns. • Responsible for the salary. • Responsible for reporting to the Chief Scientist. • Responsible for payments to suppliers. • Responsible for budget versus actual at the monthly level. • Responsible for monthly cash flow. • Addressing professional issues in both accounting and taxation.
דרישות:
• Managing and responsible for the bookkeeping and payroll department in Israel. • Responsible for all the Group's financial statements including the Group's monthly management reports, quarterly reports, audited annual reports and tax returns. • Responsible for the salary. • Responsible for reporting to the Chief Scientist. • Responsible for payments to suppliers. • Responsible for budget versus actual at the monthly level. • Responsible for monthly cash flow. • Addressing professional issues in both accounting and taxation. **Please Apply your CV in WORD Document
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
829257
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
A QA Engineer to join our team, developing our next generation management platforms that serve Company's Cstomers. Work closely against all the stakeholders and will have true impact on the product and its UX/UI QA of an industry-leading product to serve next generation platforms
דרישות:
• 3+ years’ experience in testing web applications. • Proven Experience in writing & deploying Automation tests using Phyton, Selenium -advantage. • Experience with writing and executing STP / STD / STR. • Experience with Jira bug cycle management & control. • Experience with performing manual tests. • Experience with API tools. • Proven Experience with Linux OS. • Experience with Networking, Networking protocols. • Experience with video coding and decoding, and video protocols - advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
759822
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
• Performing verification checks and renewing certifications for subcontractors in the country according to the established work plan. • Monitoring and controlling facility activities (quality system and product level). • Conducting First Article Inspections (FAI) with manufacturers. • Analysing supplier performance over time, identifying problematic suppliers, defining supplier quality plans, and implementing them with procurement, suppliers, and projects. • Assisting in system and tool training within the organization related to subcontractor certification, procurement, and management. • Conducting investigations and analyzing root causes of failures, including defining and controlling improvement plans within the organization and with subcontractors.
דרישות:
• Bachelor’s degree in Electronics, Materials Science, or any engineering field – mandatory. ('יש אפשרות לסטודנט/ית שנה ד') • Master’s degree in Quality and Statistics – an advantage. • Familiarity with quality standards AS9100D/ISO9001 – advantageous. • Qualifications in the quality field – CQE/CQM, surveyor/editor of inspections – advantageous. • Knowledge of the security industry in development and manufacturing processes – advantageous. • Ability to analyze supplier processes, identify weaknesses and defects, and establish quality processes throughout the entire process. • Attention to detail, multitasking abilities, and good interpersonal skills, considering the various factors that an Supplier Quality Manager deals with. • Excellent and in-depth understanding of industrial processes, both macro and micro. • Familiarity with PRIORITY and OFFICE software. • Mandatory: Familiarity with IPC quality control standards in the field of electrical circuits and technologies SMT, TH, PCB, PCBA, Conformal coating, FPC • Preference: For those with experience with multidisciplinary products containing hardware, optics, microelectronics, chip processing and composite materials
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
630401
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מרכיב/ה מכאני - מכונות הרכבות למערכות מכאניות/אלקטרומכאניות - מערכות בעלות הינע מדויק (גירים, מסבים וכו') הרכבות ביצוע כיולים עדינים, בדיקות מערכתיות, וניסויים בחברה ובמעבדות. אחריות על איכות העבודה והמנהלה הקשורה בתהליכי הרכבת ומסירת מסובב (תגי ליווי, ATP וכד') יכולת ניתור אפיון ופתרון תקלות מערכתיות. יכולת ביצוע ביקורת מקצועית/טכנית אצל ספקים לפריטים בתהליך העבודה או בסיומה.
דרישות:
הנדסאי/ת מכונות מנוסה או מהנדס/ת צעיר/ה ניסיון באינטגרציה של מערכות מכאניות בעלות הינע מדויק (גירים, מסבים וכו') אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
581877
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
For a global group of companies Development manufacturing & marketing of, hardware, and IoT & chemicals products Preparing consolidated financial reports Professional responsibility and oversight of the accounting team Control reports and analytical analyses Preparing annual and quarterly financial statements Working with external auditors and the company's overseas branches Bank control and supplier payments Analytical analyses and economic feasibility studies Reoporting to CFO
דרישות:
CPA license or a degree in economics and accounting At least one post-internship role experience Experience in a global company Experience in inventory accounting management Proficiency in Excel Experience with ERP systems (advantage for SB1) Very good English
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
941864
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
We are seeking an experienced and dynamic COO to oversee and lead the operations of our manufacturing company. This role involves managing a diverse team of managers and employees in operations and production. The successful candidate will be responsible for employee welfare and development, guiding and challenging company leaders, optimizing complex production processes, and continuously improving industrial processes. You will implement modern and advanced management practices, oversee financial aspects such as tax payments and payroll in the host country, and manage product design, procurement, logistics, and production teams. After an initial period in the role and gaining necessary experience, the successful candidate will transition to the CEO position. This is a relocation opportunity for candidates relocating with a spouse or partner, but not children.
דרישות:
- 8-10 years of experience in operational management or as a COO in a manufacturing company (second tenure in operational management/COO role) - Experience managing operations managers, supply chain, production, procurement, and logistics teams - Proven track record in managing a manufacturing facility with 300-600 employees - Experience in strategy formulation and implementation of annual work plans - Proven success in leading change and introducing advanced management methodologies - Educational background in Industrial Engineering, other engineering degrees, or MBA - High proficiency in English - Ability to manage and lead multicultural teams This position is open to both women and men alike.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
818750
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
An experienced and enthusiastic Support Director Lead amazing team in Israel and India towards continuous improvement and enhanced customer satisfaction. -Proven experience in managing and mentoring diverse teams, preferably across multiple locations such as Israel and India -Ability to drive team performance, ensuring high standards of technical support and customer service delivery -Strong leadership skills with the ability to set team goals, monitor performance, and provide regular feedback -Capable of handling escalations and ensuring prompt resolution of critical customer issues -Hands-on management style with a proactive approach to problem-solving and process improvement
דרישות:
At least 5 years of experience managing global technical support teams Extensive hands-on experience and deep technical understanding in Networking/Storage/Security areas Technical BA/BSc degree or an equivalent combination of education and experience in a computer technology field Strong customer-oriented approach with excellent interpersonal skills High organizational and analytical capabilities Ability to handle multiple tasks and problem resolution efficiently Fluent in English (verbal and written)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
875249
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
• הובלת כלל הפעילויות ההנדסיות בתפעול הן בקשר לפעילויות הפיתוח בארגון ומול ספקים /קבלני משנה • ליווי מוצרים ופרויקטים משלבי הפיתוח המוקדמים ועד ל- Mass Production • הקמת עצי המוצר ותיקי הייצור תחומי אחריות: • סנכרון ומעקב התקדמות הפרויקטים, POC Point of Contact) ( בתפעול מול מנהל התוכנית ומנהל הפרויקט בפיתוח. • עבודה מול קבלני משנה לייצור ופתרון בעיות בקווי היצור. • תפעול הרכש לקבלת הצעות מחיר, מעבר חלק מפיתוח לייצור, הנדסת מוצר והרכבות. • הגדרה ושרטוט כבלים למוצרי החברה. • ביצוע וניהול הוראת שינוי הנדסית. • כתיבת תיקי ייצור להרכבה באנגלית . • אחריות לעמידה בתקני איכות הסביבה REACH, RoHS & WEEE למוצרי החברה.
דרישות:
• מהנדס/ת או הנדסאי/ת אלקטרוניקה • ניסיון בחברות דומות של למעלה מ 3 שנים • תקשורת בין אישית טובה • יכולות הובלת פעילויות חוצות ארגון • בעל/ת רקע טכני נרחב ומעמיק בתחום האלקטרוניקה והמעגלים המודפסים • בעל/ת רקע טכני נרחב ומעמיק בתחום המכניקה והזיווד • ידע נירחב בישומי solidworks EPDM • ידע וניסיון בפריוריטי • ידע נרחב ביישומי OFFICE בדגש על elExc ו-Power Point • אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
781107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
• Manage end-to-end Service Operations ILS & Maintenance Pogram/Contracts managment - Upsell & Renewall & RMA life cycle (Receiving, Planning, Shipping, ETC) Coordinate and Collaborate returns, replacements, and repairs with internal departments (QA, production, Laboratories, purchase) vendors and manufacturers. Maintain accurate records of RMA transactions and address customer inquiries regarding RMAs. • Oversee the development, implementation and evaluation of service delivery strategies to ensure alignment with the organization’s goals and objectives. • Manage and allocate resources efficiently to support various service departments, ensuring financial targets are met without compromising quality. • Lead, mentor, and develop a high-performing service team fostering a culture of excellence, accountability, and continuous improvement. • Supervising and managing various aspects of service delivery, ensuring quality and adherence to standards. • Establish and maintain strong relationships with key stakeholders, including clients, partners, and vendors, to enhance service offerings and address any concerns promptly. • Monitor and analyze service metrics and KPIs to assess team and individual performance.
דרישות:
• Experience from a technology global company- mandatory • Practical / Hands on approach • Languages: High level English - mandatory • Experience with ERP information systems. Priority – Advantage • High level excel – Mandatory • Four years’ experience in customer service management / customer success managment • Committed, devoted and honest Education: • BA / industrial and management engineering – Advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
745445
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
Mechanical buyer - • Purchasing • Vendor & Subcontractor management • Locating new vendors • Cost reduction • Ensure vendors performance • Daily tasks (Follow up, reports, etc
דרישות:
• Reading & understanding Mechanical drowing (Must) • Mechanical background, preferable with practical experience (Advantage) • Previous experience in companies projects oriented / high mix low volume • Ability to work in a matrix organization Personal Skills: • Ability to work under pressure • Good problem solving ability and decision making skills • Experienced with ERP systems (Priority is an advantage) • English – Fluent speaking, reading and writing • Good level Execl skills • Excellent communication skills • Good organisation skills • Ability to work well in a team • Good logistics skills • Relevent education
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
568489
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
Mechanical buyer - • Purchasing • Vendor & Subcontractor management • Locating new vendors • Cost reduction • Ensure vendors performance • Daily tasks (Follow up, reports, etc
דרישות:
• Reading & understanding Mechanical drowing (Must) • Mechanical background, preferable with practical experience (Advantage) • Previous experience in companies projects oriented / high mix low volume • Ability to work in a matrix organization Personal Skills: • Ability to work under pressure • Good problem solving ability and decision making skills • Experienced with ERP systems (Priority is an advantage) • English – Fluent speaking, reading and writing • Good level Execl skills • Excellent communication skills • Good organisation skills • Ability to work well in a team • Good logistics skills • Relevent education
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
568489
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למשרות בחולון, נתניה, מעלות אחריות על בנייה וניהול תכניות עבודה למחלקת הייצור ונהול החומר, הכוללת: - הוצאת דרישות רכש /הרצת MRP כולל קביעת סדרי עדיפויות וקידום טיפול בחוסרים מול הרכש - פתיחת פקודות עבודה, בנייה ובקרה על תכנית קיוט ועבודת המחסן ומח' האריזה אחריות לניהול מלאי חו"ג והתוצ"ג בחברה ובקבלנות המשנה אחריות ובקרה על ספירת מלאי - בניית תכנית ייצור, ע"ב תכנית המכירות ובקרה על התקדמות הייצור ודיווחי ביצוע יומיים מתן מענה לגבי זמינות מוצרים ומועדי אספקה למח' מכירות, תוך עמידה ושיפור מתמשך ב-KPI’s - טיפול בחריגות/שינויים בתכניות ותהליך הייצור ניתוח נתונים והכנת דו"חות - אחריות לקביעת רמות מלאי וניהול מיטבי של המלאי ע"ב מגמות בצריכה והבנה טובה של שרשרת האספקה - והמלצות לניהול אופטימלי של המלאי. - ממשקי עבודה רציפים עם מחלקות החברה השונות - מכירות,כספים,פיתוח והנהלה
דרישות:
-תואר אקדמאי בתעשייה וניהול - 5+ שנות ניסיון - אחריות על התפ"י וניהול החומר/הרצת MRP בחברה יצרנית מרובת מוצרים - הבנה מוכחת בתחומי הרכבות מכניות /אלקטרו-מכניקה וייצור מוצרי אלקטרוניקה -רקע וניסיון בעבודה מול קבלי משנה -אנגלית ברמה גבוהה רוסית – יתרון ניסיון ברכש - יתרון -תקשורת בינאישית מעולה ותודעת שירות גבוהה -שליטה מוכחת במערכת ERP פריוריטי תעשייתי -ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת -OFFICE דגש על תוכנת EXCEL ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
522918
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
יש משרות בחולון, נתניה, מעלות אחריות על בנייה וניהול תכניות עבודה למחלקת הייצור ונהול החומר, הכוללת: - הוצאת דרישות רכש /הרצת MRP כולל קביעת סדרי עדיפויות וקידום טיפול בחוסרים מול הרכש - פתיחת פקודות עבודה, בנייה ובקרה על תכנית קיוט ועבודת המחסן ומח' האריזה אחריות לניהול מלאי חו"ג והתוצ"ג בחברה ובקבלנות המשנה אחריות ובקרה על ספירת מלאי - בניית תכנית ייצור, ע"ב תכנית המכירות ובקרה על התקדמות הייצור ודיווחי ביצוע יומיים מתן מענה לגבי זמינות מוצרים ומועדי אספקה למח' מכירות, תוך עמידה ושיפור מתמשך ב-KPI’s - טיפול בחריגות/שינויים בתכניות ותהליך הייצור ניתוח נתונים והכנת דו"חות - אחריות לקביעת רמות מלאי וניהול מיטבי של המלאי ע"ב מגמות בצריכה והבנה טובה של שרשרת האספקה - והמלצות לניהול אופטימלי של המלאי. - ממשקי עבודה רציפים עם מחלקות החברה השונות - מכירות,כספים,פיתוח והנהלה
דרישות:
-תואר אקדמאי בתעשייה וניהול - 5+ שנות ניסיון - אחריות על התפ"י וניהול החומר/הרצת MRP בחברה יצרנית מרובת מוצרים - הבנה מוכחת בתחומי הרכבות מכניות /אלקטרו-מכניקה וייצור מוצרי אלקטרוניקה -רקע וניסיון בעבודה מול קבלי משנה -אנגלית ברמה גבוהה רוסית – יתרון ניסיון ברכש - יתרון -תקשורת בינאישית מעולה ותודעת שירות גבוהה -שליטה מוכחת במערכת ERP פריוריטי תעשייתי -ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת -OFFICE דגש על תוכנת EXCEL ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
522918
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
· Raise Purchase orders from MRP system, ensuring timely placement and delivery of components in line with production planning requirements. · Expedite and reschedule open purchase orders to suit production-planning requirements. · Review historical data, including sales trends, research, demand drivers, material on time delivery. · Commodity spends within dedicated production. Coordinate research data to identify significant variances. · Communicate, share, and report on variances to both internal and external supply chains. · Interact with production floor and sales to understand demand forecast drivers. · Use and maintain MRP data as the primary planning system tool. · Provide input in developing departmental strategies for inventory of existing items, new product introduction and phase-outs. · Reporting gathered information within production meeting environment. · Create statistical reports:
דרישות:
• B.sc Industrial Eng. – A must • Min of 5 years in a material planning role within a manufacturing facility – a Must • ERP – Experience with “priority” - A must. • Vast Experience with Excel • Strong knowledge of production & supply chain principles • Ability to work collaboratively with others to achieve desired business results. • Strong influencing, negotiation, interpersonal, and communication skills • Ability to work in and direct cross-functional teams. • Excellent analytical and problem-solving skills. • Excellent relationship management skills
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
824561
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
Leading the program according to the customer contract. • Overall responsibility of all Contractual aspects • Managing several projects in parallel – different requirements, use cases and customers • Managing the Customer throughout the Program (communication & interface) • Managing multidisciplinary program team in a matrix environment • Owning and Managing the Program budget, revenue and cash flow • Managing the Program schedule, Coordination between the different teams operations, planning, purchasing and R&D • Proven expert in On-Time delivery • Managing risks and creating mitigation plans for removing roadblocks • Participation in Pre and Post-Sale activities. Understanding customer requirements and needs
דרישות:
At least 8 years of proven experience in managing and leading multidisciplinary defense/Aerospace programs • Excellent interpersonal skills • At least 8 years’ experience in customer relations outside of Israel – program management, pre sales • Capable to formulate program management documentation, both internal and external (Presentations, DR’s, Risk Management, Vendor SOW, etc.) • Advantage – Proven experience in system engineering • Advantage – background as PM at large companies such as Rafael, Elbit, IAI • Advantage – Experience in Airborne and Mil-STD systems • Highly proficiency with project management tools – MS- project act… • Excellent understanding of program execution methodologies. • An independent problem solver. • Excellent communication skills, team worker and ability to thrive in a global multi-site environment. • Ability to work in a fast pace environment • Strong leadership skills and experience managing programs, operational teams and timelines. • Fluent English – speaking, writing, reading – Must • Dual citizenship US/Israel – Advantage Education: • BSc/MSc in Physics or Electrical/Mechanical/Aeronautical/System Engineering • PMP, Program Management Professiona
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
902036
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|