תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם! התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי! שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים. כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת עיצוב הבית מובילה בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד! אם את/ה בעל/ת זיקה לעולם העיצוב – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה לעיצוב הבית איכותית ומקצועית! מה כולל התפקיד? ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, לוחות זמנים, משימות, קשר עם לקוחות, אדריכלים ומעצבים מהבולטים בישראל עבודה שוטפת מול ספקים, מפעלים ונותני שירות, מעקב וניהול תהליכי ייצור והזמנות, תיאום התקנות וניהול צוותי מתקינים טיפול בגבייה, חשבוניות ותהליכים אדמיניסטרטיביים תנאים: משרה מלאה, ימים א’-ה’ שעות עבודה: 08:30-17:30 שכר: 14,000–12,000 ש"ח ברוטו (בהתאם לניסיון)
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד – חובה עדיפות לניסיון מתחום העיצוב / הקמעונאות שליטה מלאה ב-Monday.com או מערכת דומה עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף למערך המזון של מוסד ייחודי -ניהול חדר אוכל במתקן ביטחוני בלוד ! במסגרת התפקיד: ניהול עובדים והנעת עובדים, אחריות על תפעול סרוויס. תנאים: אחריות על הזמנות, הפקת דו"חות ועבודה עפ"י נהלי החברה ובטיחות במזון. התנהלות ישירה מול הלקוח. משרה מלאה ימים א'-ה' 06:30/7:00-16:00 (לעיתים רחוקות שעות נוספות) קליטה ישירה לחברה מובילה ויציבה תנאים טובים המשרה כוללת רכב
דרישות:
ניסיון מוכח של ניהול חדר אוכל בענף המוסדי מעל 1000 סועדים. שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52576
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בעל\ת ניסיון אדמיניסטרטיבי ומחפש\ת משרה חלקית? התפקיד הזה בשבילך ! מזכיר\ה למתחם מסחרי בירושלים ! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני, ניהול יומנים, הכנת חדרי ישיבות, שיחות זום, דוחות, התנהלות מול השוכרים במתחם, שליחת דרישות תשלום ואדמינ' שוטפת. תנאים: 75% משרה 08:00-14:30 קליטה ישירה לחברה ! תנאים טובים טווח שכר 7000 -8000 ש"ח ברוטו
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמינ'\ניהול משרד -חובה שליטה טובה באקסל-חובה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
52999
|
תיאור תפקיד:
שם מנהל/ת מותג לארגון מוביל בהרצליה התתפקיד כוללה תכנון אסטרטגיה שיווקית הכוללת את נראות המותג, ביצוע מחקרי שוק ובניית תוכניות עבודה שנתיות,עבודה שוטפת מול הספק בחו"ל ומול רשתות מאורגנות בארץ, הקמת קמפיינים, השקות ומבצעים, מעקב אחר דוחות מכירה ורווחי המותג וניתוח והפקת דוחות ובניית מצגות. תנאים משרה מלאה 9 שעות נא לציין צ"ש קליטה לארגון
דרישות:
שנתיים ניסיון כמנהל/ת מותגים בינלאומיים- חובה תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון מחברות בתחום האופנה – חובה אנגלית ברמה גבוהה – חובה שליטה מלאה ב-Office- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53369
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אחראי/ת תחום סלולר לארגון בפ"ת התפקיד כולל ניהול כולל של תחום הסלולר בארגון ומתן שירות מקצועי ואישי לעובדי החברה,ליווי קליטת עובדים: פתיחת קווים, הנפקת מכשירים, הדרכות ומדיניות שימוש,תחזוקת נהלים ומדיניות: עדכון שוטף, מסמכי הדרכה ומידע לעובדים טיפול שוטף בתקלות טכניות, בעיות קליטה, החלפות מכשירים, ניהול מלאי ותקשורת מול ספק הסלולר,הובלת פרויקטים ושיפורים: חידוש הסכמים, פרויקטי החלפת מכשירים, ביצוע בקרות, משוב ושיפור חוויית העובד תנאים משרה מלאה 8.5 שעות שכר יקבע בהתאם לניסיון קליטה לארגון!!
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הסלולר – חובה ידע טכני במערכות הפעלה Android ו-iOS – חובה ניסיון בעבודה עם מערכת ServiceNow או מערכת ניהול קריאות שירות דומה – יתרון Excel ברמה טובה יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון גבוהים והובלת תהליכים מקצה לקצה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00118
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
כלכלן/ית לארגון מוביל בתחומו באזור כרמיאל כפיפות לסמנכ"ל הכספים התפקיד כולל איסוף וניתוח המידע העסקי, ניתוחי מכירות, עלויות, מדדי KPI תפעוליים, בדיקות כדאיות, תמחור, בקרות מלאי מוצרי החברה ,הפקת דו"חות תומכים למקבלי ההחלטות כולל גיבוש המלצות במגוון נושאים ,שיפור תהליכים, לרבות ובעיקר שיפורים טכנולוגיים. תנאים משרה מלאה 9 שעות שכר יקבע בהתאם לניסיון קליטה לארגון!
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה - חובה. ניסיון בעבודה עם מלאי - חובה. ניסיון בתפקיד דומה של שנה לפחות בחברה מסחרית - חובה. שליטה מעולה בישומי אקסל - חובה. ניסיון בעבודה עם מערכות ERP - חובה. פריורטי ו/או קוו מערכות - ברמה טובה- יתרון משמעותי. ניסיון בעבודה עם כלי BI – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53372
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוניות לחברת תוכנה בתל אביב במעבר לפתח תקווה ליד רכבת תיאור התפקיד: מכירה טלפונית ללקוחות עיסקיים, ביצוע בקרה ומעקב אחר הצעות מחיר, הזנת נתונים במערכת crm. עבודה בצוות קטן 3 אנשי מכירות. תנאים: ימים א'-ה' 8:00-16:00 או 9:00-17:00 שכר בסיס גלובלי + בונוסים. הגנת שכר ל3 חודשים ראשונים. קליטה ישירה לחברה!
דרישות:
ניסיון מוכח של שנה-שנתיים במכירות טלפוניות - חובה. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. יכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליההתפקיד המושלם בשירות לקוחות דיגיטלי! ללא טלפונים, סביבה נעימה ומשפחתית בתנאים מעולים מענה ללקוחות בכתב! חניה, חדר אוכל, חדר כושר ועוד תנאים מעולים תיאור התפקיד:מענה בכתב ללקוחות הפונים בערוצים הדיגיטליים עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, בליווי של צוות ניהולי תומך וגורמים מקצועיים עבודה מרובת ממשקים - דוברות, יחסי ציבור, מנהלי מותג, מנהלים בחנויות ועוד אחריות אישית לעמידה במדיניות החברה וסטנדרט השירות התאמת פתרונות ואחריות לסגירת מעגל הטיפול בפניות עבודה בסביבה ממוחשבת הדרכה וחניכה מסודרת עם הכניסה לתפקיד תנאים:משרה מלאה שעות העבודה 8:00-17:00 (ללא ימי שישי) או משרת הורה חלקית 08:00-15:00 מיקום: משרד המרכזי, הרצליה פיתוח תנאים מעולים למתאימים/ות! שכר 40 לשעה + ארוחות + חניה + חדר כושר + אופציות קידום ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
זמינות מיידית - יתרון משמעותי יכולת התנסחות טובה בעברית בכתב ובע"פ תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים אחריות אישית ועצמאות בביצוע ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
51461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי דרוש/ה מנהל/ת מרפאה באזור ראש העין-אלעדהתפקיד כולל- ניהול ותפעול המרפאה, הטמעת נהלים והנחיות בקרב העובדים ניהול ישיר של עובדי המרפאה - גיוס, חניכה, שימור והנעה ליעדים משרה מלאה 182 שעות - ישנה דרישה לעבוד 2 משמרות ערב בשבוע + שישי אחת לחודש שכר 14,000-15,000 + נסיעות, קליטה ישירה לארגון תנאים מעולים!! (ארוחות, קרן השתלמות, מחלה מהיום הראשון ועוד)
דרישות:
ניסיון קודם בניהול מינימום 3 שנים - חובה תואר אקדמאי- חובה זמינות למשמרת ערב ושישי - חובה שירותיות, תקתקנות, יכולת עבודה תחת תנאי לחץ ועמידה ביעדים
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
53270
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
בקר/ית דיווחי שעות וחשבוניות לארגון מוביל ברעננה מדובר בחברת הייטק המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים הצטרפות לצוות הכספים הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הכספים והשכר התפקיד כולל: טיפול שוטף בדיווחי נוכחות: הזנה, בקרה, השלמות והצלבת נתונים, מתן מענה לעובדי החברה בכל הקשור לדיווח שעות, תקלות בשכר, שינויי סטטוס, והעלאת טפסים, איתור וטיפול בפערים מול תלושי שכר - הכנה מדויקת לקראת הפקת התלושים, עבודה שוטפת מול מחלקת השכר, סיוע בבקרה על חשבוניות מול לקוחות החברה. טיפול בבעיות שוטפות של העובדים מול השכר כל מה שקשור להזנת שעות, חשבוניות, עבודה מול הלקוחות. תנאים: משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 יש גמישות בשעות. נא לציין צ"ש קליטה לארגון! תנאים מעולים!
דרישות:
בגרות מלאה. זיקה לכספים או לחשבוניות - אפשרי מהשירות הצבאי!! ניסיון קודם בכספים /חשבוניות וכו'. ניסיון קודם בעבודה עם מערכות דיווח/שכר או כרפרנט/ית בתחום כספים שליטה טובה מאד ב-EXCEL יכולת עבודה עם מספרים, שליטה טובה באקסלים, ניסיון בסביבת office ניסיון עם priority או sap. גישה טובה לעבודה עם אנשים ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת תפעול לארגון מוביל בתחומו באזור כרמיאל כפיפות למנהל הלוגיסטיקה התפקיד כולל ניהול צוות עובדים כ-40 עובדים- הכולל מלקטים, אורזים , צוות מנהלי מערכת WMS , אנשי הפצה ונהגי הפצה, ליקוט ואריזת מוצרים לפי דרישות המערכת, תכנון ושילוח קווי הפצה בהתאם להגדרות ולהזמנות הלקוח, יעול תהליכי עבודה תוך ניצול מקסימלי של המשאב האנושי, דאגה לרווחת העובדים, עבודה בתאום עם מחלקות הרכש, שיווק, גיור, הזמנות, סוכנים, מנהלי סחר ועוד תנאים משרה מלאה 9 שעות נא לציין צ"ש קליטה ישירה לארגון
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים כמנהל/ת תפעול- חובה ניסיון קודם בניהול עובדים-חובה ניהול תחת לחץ בסביבת עבודה משתנה. ראיה מערכתית. ניהול מערכת ליקוט אוטו' – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53370
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
אחראי/ת קשרי ספקים לארגון מוביל בר"ג התפקיד כולל טיפול בפניות בתחומי השירות השונים, תחקורים, ועבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בפניות ספקים בתחומי השירות השונים, ניהול תהליך הגיוס של ספק חדש, מתן מענה טלפוני ובמייל, הובלה ומעקב טיפול עד לסגירתו, פיתוח קשרי עבודה. טיפול בתלונות על פעילות הספקים, טיפול בממצאי בקרה, סיוע לראש הצוות בניהול הליכים מכרזיים, עבודה אדמיניסטרטיבית בסביבת עבודה מרובת ניירת. עבודה במשרה מלאה, ימי עבודה א'-ה' 8.5 שעות 8:00-16:30 נכונות לעבודה בשעות נוספות, לפי צורך. יש גמישות בשעות , אפשר לעבוד בשעות 07:00-15:30 או 07:30-16:00 ***אחרי תקופה של למידה של התפקיד יהיה אפשרי עבודה יום עבודה מהבית *** שכר חודשי 10K +נסיעות + אש"ל 40 ליום + קה"ש 5% מהיום הראשון מחלה מהיום הראשון קליטה ישירה לארגון +תנאים מעולים!
דרישות:
בגרות מלאה חובה . תואר ראשון - יתרון. ניסיון קודם של שנה לפחות בעבודת תפעול / ריכוז תהליכים מקצה לקצה בארגון – חובה. ניסיון בעבודה מול ספקים/לקוחות, תודעת שירות גבוה, טיפול בהתנגדויות, פיתוח קשרי עבודה ויחסי אמון - חובה. ניסיון מוכח בתפקידי תפעול / אדמיניסטרציה מורכבים יכולות ביטוי גבוהות בע"פ ובכתב, שירותיות, אסרטיביות. שליטה מלאה בתוכנות office (בפרט Excel ו- PowerPoint) – חובה. היכרות טובה עם עולם שירותי הבריאות, בדגש על השירותים והמוצרים הקיימים בשוק - יתרון. היכרות עם הליכים מכרזים ועבודה עם הסכמים – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53262
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני . החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד: עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת. התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות. מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים. תנאים: א'-ה' 8:00-16:00. ו10 שעות נוספות בחודש (לא חובה) קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה. יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
עוזר/ת חשב/ת לארגון בפ"ת התפקיד כולל: סיוע בעריכת דוחות כספיים, דוחות מס ודיווחים נלווים. תנאים משרה מלאה א'- ה' בשעות 08:00-16:30 נא לציין צ"ש קליטה לארגון +תנאים מעולים
דרישות:
ניסיון עבודה בחברות ביטוח/משרדי רו"ח שעסקו בביקורת בחברות ביטוח אלמנטארי- יתרון. הכרות עם כללי ה- IFRS ועריכת דוחות כספיים של חברות ביטוח- יתרון. תואר ראשון בחשבונאות-חובה. שליטה גבוהה באקסל- חובה. כישורים נדרשים: יכולת לימוד עצמאית ועמידה בלוחות זמנים, יכולת עבודה בצוות, עבודה בסביבה ממוחשבת, סדר וארגון, דייקנות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52527
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|