דרושים בחברת לין ביכלר משאבי אנוש

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 30 משרות עבודה בחברת לין ביכלר משאבי אנוש

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למוסד אקדמאי דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית

למוסד אקדמאי דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
למוסד אקדמאי דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבית
התפקיד כולל-
מענה אדמיניסטרטיבי ללשכת הנהלה
ניהול משרד ( תיאום יומן פגישות, הגפסות, תיוקים, מענה טלפוני)
כתיבת פרוטוקולים
משרה מלאה א-ה 8:00-16:00
יש לציין ציפיות שכר
קליטה ישירה לארגון!
דרישות:
ניסיון קודם - חובה
שליטה באופיס - חובה
השכלה אקדמאית- יתרון משמעותי
יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53823
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית אחריות מקצועית רפואית לארגון בר"ג -אנגלית רמה גבוהה חובה

רפרנט/ית אחריות מקצועית רפואית לארגון בר"ג -אנגלית רמה גבוהה חובה

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
רפרנט/ית אחריות מקצועית רפואית לארגון מוביל בר"ג - קו רכבת בבורסה .
התפקיד כולל עריכת ניהול סיכונים, יכולת מחקר והסקת מסקנות ביטוחיות,מתן מידע ומענה שוטף לממשקים פנימיים בארגון ולסוכנים, טיפול/ הפקת אישורי ביטוח
היקף משרה:
משרה מלאה, ימים א'-ד', 8.5 שעות ביום, יום ה' 6 שעות
ום עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה.
שכר יקבע בהתאם לניסיון !
קליטה לארגון
דרישות:
בגרות מלאה או תואר אקדמאי .
אנגלית רמה גבוהה- חובה
שליטה ביישומי מחשב -חובה
ניסיון בתחום הביטוח- יתרון
ניסיון בתחום רשלנות רפואית או חיתום עסקי – יתרון משמעותי מאד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53795
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה חוץ בנקאית בתחום המשכנתאות דרוש/ה מנהל/ת

לחברה חוץ בנקאית בתחום המשכנתאות דרוש/ה מנהל/ת

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:


לחברה חץ בנקאית בתחום המשכנתאות דרוש/ה מנהל/ת

התפקיד כולל:
ניהול חיתום בחברת מימון חוץ בנקאית בתחום המשכנתאות בישראל, שיווק, חיתום, ותפעול הלוואות משכנתא, הפקת דוחות ודיווחים לגורמים רלוונטיים ,הכרה וניסיון מעשי בייזום, חיתום וניהול הלוואות משכנתא למגורים

תנאי המשרה:
משרה מלאה 9 שעות
נא לציין צ"ש
קליטה לארגון !!
:



דרישות:
חובה תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ חשבונאות תואר שני – יתרון.
ניסיון מעשי של 3 שנים לפחות בשיווק, ייזום ותפעול הלוואות משכנתא למגורים בישראל - חובה.
יכולות אנליטיות ופרזנטטיביות גבוהות.
תעודת יועץ משכנתאות - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54075
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה חשב/ת שכר לחברה מובילה בהרצליה

דרוש/ה חשב/ת שכר לחברה מובילה בהרצליה

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה חשב/ת שכר לחברה מובילה בהרצליה

התפקיד כולל:
הכנת שכר לכ-350 עובדים, מקליטת העובד ועד סיום העסקה, לרבות נוכחות.
טיפול בדוחות וטפסים מול ביטוח לאומי, תשלומים לרשויות, התאמות חודשיות במערכת פיננסית.
ניהול ממשקים פנימיים וחיצוניים, יכולת בנייה והטמעת תהליכים.
תנאים:
משרה מלאה א'-ה'
נא לציין ציפיות שכר
יש חניה
תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר- חובה.
ניסיון של 3 שנים לפחות כחשב/ת שכר בחברה מעל 200 עובדים- חובה.
ניסיון ניהולי - חובה.
שליטה ביישומי אופיס, לרבות אקסל- חובה.
היכרות עם תוכנת מלם - יתרון
ידע בסיסי בהנהלת חשבונות- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53949
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה בשעות נוחות!!

פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה בשעות נוחות!!

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה
בשעות נוחות

תיאור התפקיד :
פתיחת מק"טים, סריקות, טיפול בהזמנות/דרישות רכש, מעקב ובקרה אחר ההזמנות השוטפות, עבודה מול ספקים, עבודה במערכות פורטלים של ספקים ולקוחות, חשבוניות,
ניהול מערך המדפסות בחברה ותמיכה תפעולית למחלקת הלוגיסטיקה.

תנאים:
משרת אם בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00
+ שעות נוספות
יש לציין ציפיות שכר
בקריית שדה התעופה
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
ניסיון במערכת פריוריטי – חובה
ידע קודם בתחום הרכש – יתרון משמעותי!
ידע במערכות האופיס – אקסל,פאוור פוינט, וורד
נכונות לעבודה בקרית שדה התעופה
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 53239
אזור: מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת לשכה לארגון מוביל בפ"ת

מנהל.ת לשכה לארגון מוביל בפ"ת

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
מנהל.ת לשכה לארגון מוביל בפ"ת
תקן זמני לשנה עם אופציה גבוה מאד להמשך 

התפקיד כולל:
ניהול 2 יומנים מורכבים של מנהלים בכירים ,תיאום ישיבות ופגישות רבות משתתפים, תיאום וארגון נסיעות לחו"ל, תפעול הזמנות רכש, ניהול המידע השוטף, טיפול עצמאי ועריכת מעקב אחר פרויקטים שונים, עבודה עם ספקים פנימיים וחיצונייםתיאום והכנת חומרים להנהלה, הכנת מצגות וחומרים בעברית ובאנגלית.

תנאים:
משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 - יש גמישות בשעות ימים קצרים וארוכים .
שכר 15K +נסיעות + אחזקת רכב +קרן השתלמות
קליטה לארגון + תנאים מעולים !! יש תן ביס רווחה , אופציות קידום ועוד.
דרישות:
תואר אקדמי – יתרון
ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה בכירה בארגון גדול ומורכב-חובה
שליטה מלאה באנגלית
שליטה טכנית בתוכנות ה- Office, בדגש על Outlook ו-PowerPoint
אוריינטציה לעולמות העיצוב, הכרות עם canva
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 53956
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עו"ד מדור חבויות לארגון מוביל בהכשרה

עו"ד מדור חבויות לארגון מוביל בהכשרה

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
עו"ד מדור חבויות לארגון מוכיל בהכשרה
התפקיד כולל:
יישוב תביעות בתחום החבויות לרבות בדיקת כיסוי ביטוחי, בדיקת חבות המבוטחים כלפי התובעים ובדיקת היקף נזקים.
ניהול מו"מ בתביעות משפטיות ובדרישות בתחום חבויות גוף לצורך יישוב התביעות בפשרה.
קיום קשר רציף עם סוכני החברה לצורך מתן מענה לפניות שוטפת.
בדיקת כיסויים ביטוחי, לרבות ניסוח מכתבי דחייה.
טיפול בתביעות משפטיות שהועברו לטיפול חיצוני, מתן הנחיות טיפול למשרדים.
משרה מלאה 8.5 שעות 08:00-16:30
יום עבודה מהבית
ללא שישי
דרישות:
ניסיון קודם מחברת ביטוח או ממשרד עורכי דין בתחום הנזקין/ חבויות גוף-חובה
ניסיון קודם מחברת ביטוח בטיפול בחבויות גוף או ניסיון מוכח ממשרד עו"ד המייצג חברות ביטוח בתביעות חבויות גוף -חובה
יתרון בידע תחשבי נזק וניהול מו"מ
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54067
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון פיננסי במרכז דרוש/ה מומחה משכנתאות

לארגון פיננסי במרכז דרוש/ה מומחה משכנתאות

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי במרכז דרוש/ה מומחה משכנתאות
התפקיד כולל:
מענה בזמן אמת לטיפול מקצועי לצרכי יועצי משכנתאות חיצוניים, מומחיות בתחום המשכנתאות,טיפול בבקשות משכנתא ולידים מיועצי משכנתאות,מתן מענה מקצועי לסניפים.
תנאים:
משרה מלאה 8 שעות
נא לציין צ"ש
קליטה לארגון
דרישות:
תואר ראשון חובה
ניסיון וידע בתחומי המשכנתאות -חובה
הבנה ויכולת ניתוח דוחות כספיים-חובה
יכולת סגירת עסקאות ומו"מ מול יועצי משכנתאות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53616
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת.
תנאים:
ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי!
שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51508
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה?

סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה?

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה?
דרוש\ה פקיד\ת קבלה למשרדים בחולון !
במסגרת התפקיד:
מענה טלפוני לפניות פנים וחוץ ארגוניות, טיפול באלימינציה וכריכות, הזמנת שליחויות לפי צורך.
כמו כן, חלוקת ציוד משרדי לעובדי החברה, כאשר העובדים מגיעים לאסוף באופן עצמאי.
תפעול שוטף של מערכת האחזקה ואחריות על רישום עובדי החברה לתהליך קבלת רכב חברה.
עבודה אדנ' שוטפת.
תנאיםפ:
עבודה במשמרות:
משמרת ראשונה 07:00-13:30
משמרת שנייה 07:00-15:30
משמרת שלישית 13:30-20:00
תיתכן עבודה בימי שישי בבוקר בין השעות 08:00-13:30.
מתאים לסטודנט\יות
קליטה ישירה לחברה מעולה!
סיבוס, סל הטבות רחב ועוד !
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה
שליטה באופיס-חובה
זמינות למשמרות -חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: 53895
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עו"ד גדול דרוש/ה אחראי/ת סושיאל למחלקת השיווק

למשרד עו"ד גדול דרוש/ה אחראי/ת סושיאל למחלקת השיווק

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד גדול דרוש/ה אחראי/ת סושיאל למחלקת השיווק
תיאור התפקיד:
אחריות מלאה על כל פלטפורמות הדיגיטליות של המשרד: אינסטגרם, לינקדאין, פייסבוק והאתר המשרדי
ניהול פרויקטים:
אחריות על פרויקטים שיווקים : מועדון בוגרים, פרויקט NEXT GEN ועוד.
עבודה משותפת עם מחלקת השיווק ושותפי המשרד:
שיתוף פעולה עם צוותי השיווק והמדיה הדיגיטלית במשרד להפקת חומרים שיווקיים, עזרה בהכנה של מצגות, דוחות ועריכת תוכן שיווקי .
תנאים:
משרה מלאה (קיימת גמישות בשעות במידת הצורך)
יש חניה וקרוב לקו רכבת
נא לציין ציפיות שכר
דרישות:
השכלה:
תואר ראשון בתחום רלוונטי, או תחומים משיקים – חובה (תואר שני יתרון)
ניסיון מקצועי:
ניסיון קודם בתחום השיווק - 3-5 שנים בתפקיד דומה - חובה
יכולות ניהול פרויקטים:
יכולת ניהול משימות מורכבות בו זמנית, יכולת תיעדף וביצוע מספר משימו במקביל.
כישורים שיווקיים:
ניסיון בקידום מותגים ויצירת אסטרטגיות שיווקיות ממוקדות. הכרה עם כלים שיווקיים ודיגיטליים וכן עבודה עם פלטפורמות סושיאל.
יכולות אנליטיות:
יכולת לאסוף ולנתח נתונים, ולהסיק מהם מסקנות עסקיות שמסייעות לפיתוח עסקי.
אנגלית ברמה גבוהה:
יכולת דיבור, קריאה וכתיבה באנגלית ברמה גבוהה, כולל כתיבה שיווקית ועסקית.
יכולת בין אישית גבוהה:
יצירת קשרים בין-אישיים מעולים, כולל יצירת קשרים עם לקוחות ושותפים עסקיים.
כישורים נוספים
שליטה מלאה בסושיאל
שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס
יכולות עיצוב ועריכת וידאו - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53641
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת הייטק בהרצליה דרוש\ה Facility Coordinator

לחברת הייטק בהרצליה דרוש\ה Facility Coordinator

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בהרצליה דרוש\ה Facility Coordinator

תיאור תפקיד:
אחריות על נראות המשרדים ותחזוקה שותפת
פיקוח על מתן שירותי ניקיון, כיבוד ושירותי אירוח במתחם
מתן שירות ברמה גבוהה ליושבי ומבקרי המתחם, כתובת לכל צורך
פיתרון בעיות שוטפות ובלת"מים
הקפדה על יישום נהלים וסטנדרטים מקובלים בתחום המשק, ביטחון ובטיחות
ניהול ספקים ותקציבים
היקף המשרה:
משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 נכונות לשעות נוספות
קליטה ישירה לחברה
שכר בין 16000-17000 ש"ח ברוטו
תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות מהיום הראשון , נסיעות מוגדלות וכו
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה!
תואר ראשון - יתרון
ניסיון בעבודה בסביבה בינלאומית – חובה!
אנגלית ברמת גובהה – חובה!
שליטה מלאה סביבת עבודה ממוחשבת, לרבות Outlook, Excel
ניסיון בעבודה מול ספקים וניהול תקציב - חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53965
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת בק אופיס זמני/ת עד סוף ינואר לבית השקעות מוביל בת"א!

עובד/ת בק אופיס זמני/ת עד סוף ינואר לבית השקעות מוביל בת"א!

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לארגון מוביל בתחומו בת''א!
משרה זמנית עם אופציה
במסגרת התפקיד:
פתיחת קופות למצטרפים חדשים, בדיקה ובקרה של טפסים, עבודה עם מערכות מידע בנקאיות, הקלדת והזנת נתונים מטפסי הצטרפות,
הזנת דמי ניהול, טיפול בהעברת כספים בין מסלולים.
תנאים:
ראשון עד חמישי בין בשעות 8:30-17:00 עם נכונות לשעות נוספות.
45 ש''ח לשעה ברוטו
דרישות:
השכלה אקדמאית- יתרון
עבודה תחת לחץ, עמידה ביעדים
סדר וארגון
שליטה טובה באקסל
יכולת תפעול משימות טובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 53058
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה באיירפורט סיטי דרוש\ה רכז\ת משאבי אנוש

לחברה באיירפורט סיטי דרוש\ה רכז\ת משאבי אנוש

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה באיירפורט סיטי דרוש\ה רכז\ת משאבי אנוש
תיאור התפקיד :
טיפול שוטף בתהליכי קליטה ועזיבה של עובדים הכולל ביצוע שיחות קליטה עזיבה וסיומי העסקה.
תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת במחלקת משאבי אנוש: הקמה וסגירה של עובדים במערכת, עדכון פרטים אישיים של עובדים, כתיבת מכתבים, סריקות וכו'
טיפול ומענה שוטף בכלל היבטי ההון האנושי. ( רכב, סלולאר, שכר וכו')
תמיכה בתהליכי רווחה, הדרכה וטיפול בנושאי שכר, וכו'.
ביקורי שטח תוך מתן מענה מקצועי לשאלות וסוגיות העולות מהשטח.
ניהול ואחריות על מערך ההדרכות בארגון
היקף המשרה:
משרה מלאה א-'ה' 08:00-17:00 אין גמישות בשעות
תנאים מעולים למתאימים - סיבוס 1000 ש"ח , נסיעות 1000 ש"ח , קרן השתלמות לאחר 3 חודשים וכו
דרישות:
תואר ראשון בתחום - חובה
ניסיון במשאבי אנוש - חובה!
יכולת תיעדוף ועבודה עם מספר משימות במקביל
אסרטיביות, סדר וארגון וראש גדול
מוסר עבודה גבוה, תקתקנות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53989
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת הייטק בראש העין דרוש\ה מנהל\ת משרד

לחברת הייטק בראש העין דרוש\ה מנהל\ת משרד

לין ביכלר משאבי אנוש

15/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש\ה מנהל\ת משרד
תיאור המשרה:
ארגון וניהול פגישות, כגון פגישות ישות משפטית, פגישות הנהלה מקומית שבועיות, הכנת מסמכים ובקרה תקציבית.
ארגון נסיעות עסקיות: טיסות, לינה וכו
הכנת סיכומי פגישות, הפקה וביצוע של אירועי החברה: כנס כל העובדים, ימי חדשנות, אירועים עם לקוחות.
סיוע בהכנת דוחות, מצגות ומסמכים רשמיים.
ניהול יומן ודוא"ל.
קבלת אורחים והכוונתם למחלקה הרלוונטית. מענה טלפוני, טיפול בתכתובות והודעות.
איסוף, הזמנה וחלוקת ציוד משרדי וצרכים לעובדי החברה, הזמנת ציוד
ביצוע כל המשימות הקשורות לשירותי מתקנים לפי הנחיות
היקף המשרה:
ראשון–רביעי: 08:30–17:30 חמישי: 08:30–17:00
קליטה ישירה לחברה!
שכר 13000-14000 ברוטו
תנאים מעולים למתאימים - סיבוס , קרן השתלמות, חניה וכו
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה!
ניסיון בסביבה בינלאומית - יתרון משמעותי
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53960
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!