תיאור תפקיד:
אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי בלב העשייה הארגונית – מקומך איתנו! התפקיד כולל: ניהול מסד נתונים במערכת משאבי אנוש, קליטת עובדים חדשים והקמתם במערכות הארגון, טיפול בתהליכי עזיבת עובדים, טיפול בחשבוניות המחלקה, ניהול יומן המחלקה ותיאום פגישות סריקה וניהול מסמכים, טיפול בדואר נכנס ויוצא, עבודה שוטפת וצמודה למנהלת משאבי אנוש תנאי המשרה: משרה מלאה | ימים א'-ה' שעות: 8:00–16:30 (אפשרות לגמישות קלה) סביבת עבודה מקצועית ויציבה בארגון רפואי
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד / מזכירות – חובה זיקה או ניסיון קודם במשאבי אנוש (צבאי או אזרחי) – חובה תואר ראשון – יתרון יציבות תעסוקתית, סדר וארגון יכולת עבודה עצמאית, אחריות ו"ראש גדול" מעוניין/ת להצטרף לארגון יציב עם משמעות? שלח/י קו"ח והצטרפ/י לצוות איכותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51893
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה ברמת גן דרוש/ה בנקאי/ת משכנתאות התפקיד כולל: מתן ייעוץ מקיף ללקוחות הלווים משכנתא, קבלת והכנת מסמכים, מו"מ מול בנקים, ליווי הלקוחות לאורך כל התהליך. תנאים: משרה מלאה, א'-ה' 08:30-17:30. בסיס+ בונוסים - ממוצע שכר 15K-20K. סביבת עבודה צעירה, משפחתית ודינאמית!
דרישות:
תעודת ייעוץ משכנתאות - יתרון. ניסיון מחברות פרטיות או מבנקים בתחום המשכנתאות - חובה! ניסיון בהגשת תיקים לבנקים למתן אישור עקרוני - שנה לפחות - חובה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51406
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מלגזן/ית למרלו"ג בחולון התפקיד כולל: פריקת והעמסת ציוד באמצעות מלגזה, שינוע באמצעות מלגזה בין עמדות העבודה והאחסון. משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 16:00 – 07:00 עם נכונות לשעות נוספות בחולון! יש לציין ציפיות שכר **תנאים טובים למתאימים/ות**
דרישות:
רישיון וניסיון על מלגזה עד 20 טון אוריינטציה טכנית נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54351
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי פורץ דרך בת"א דרוש/ה עו"ד בעל/ת ניסיון בתחום התאגידי ושוק ההון! התפקיד כולל: לקיחת חלק בישיבות דירקטוריון - הכנת חומרים, מעקב, פרוטוקולים עמידה ברגולציה והוראות רשות ניירות ערך ושוק ההון, דיווחים לרשויות, ליווי משפטי בנושאי תאגידים, מסחר ומימון עבודה מול חתמים וגורמים רגולטוריים ליווי והפקת אג"ח תמיכה בהליכי ציות, שקיפות תאגידית, ניהול סיכונים תנאים: משרה מלאה א'-ה' 9:00-18:00 שכר מתגמל ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון בשוק ההון/ מזכירות תאגידית - חובה ממשרד עו"ד או חברה ציבורית! יכולת חשיבה עסקית, תקשורתיות, משימתיות יכולת עבודה מול דרגים בכירים יכולות למידה מהירה ומוטיבציה גבוהה להצליח!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54318
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנה"ח ספקים לחברה פיננסית מובילה בת"א עבודה בצוות התפקיד כולל: קליטת חשבוניות ספקים, טיפול בתשלומים לספקים, ביצוע התאמות ספקים, דיווח לרשויות, ניתוח כרטיסים, גיול חובות ספקים ועוד תנאים: משרה מלאה א'-ה' 8:00-16:30 נא לציין ציפיות שכר.
דרישות:
מנהל/ת חשבונות סוג 2- חובה! נסיון בתחום הספקים- חובה זמינות מידית לתחילת עבודה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53800
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
נציג/ת בק אופיס תפעל ובקרה התפקיד כולל : תמיכה והנעת של תהליכים פנים ארגוניים ליווי וניהול של תהליכים פיננסים העלאות והתאמות כספים, תשלומים וזיכויים, ביצוע בקרות למחלקות השונות והפקת דוחות. משרה מלאה 9 שעות א'-ה' 08:00-17:00 נא לציין צ"ש
דרישות:
בגרות מלאה או תואר אקדמאי ניסיון תפעולי קודם חובה הבנה פיננסית- יתרון. יכולת ניהול עצמי ומשמעת עצמית גבוהה. ניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת -חובה. (+אקסל) ראש גדול ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54431
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן ציבורית מהמובילות בארץ דרוש/ה רכז/ת נכסים
התפקיד דורש יכולת ניהולית, שירותיות גבוהה, סדר ודיוק, יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת משימות. תחומי אחריות מרכזייםאחריות כוללת על ניהול ותפעול שוטף של נכסים מניבים (משרדים, מסחר, לוגיסטיקה וכד'). עבודה שוטפת מול שוכרים - טיפול בפניות, חוזים, גבייה, חידושים ותיאומים שונים. מעקב ובקרה על תשלומים, חשבוניות והוצאות תפעוליות. תמיכה בהכנת דוחות תקופתיים, תקציבים ובקרת תקציב. ממשקי עבודה שוטפים עם הנהלת חשבונות ושיווק. טיפול ב-בק אופיס ואדמיניסטרציה סיוע למנהל/ת המחלקה בפרויקטים נקודתיים ובהובלת תהליכי שיפור שירות ותפעול.
תנאים: משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב נא לציין ציפיות שכר המשרה כוללת רכב
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום ניהול נכסים מניבים תואר ראשון רלוונטי - מנהל עסקים, נדל"ן, כלכלה. ניסיון בעבודה עם מערכות ERP ויישומי Office, בדגש על Excel. הבנה תפעולית וניסיון בעבודה מול ספקים, קבלנים ונותני שירות. יכולת ניהול עצמית גבוהה, אחריות, סדר וארגון. שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית תפעול גמל לחברה פיננסית מובילה בהרצליה! במסגרת התפקיד: הקמת קופות, העברת כספים, פדיונות, הלוואות וכו', הזנת נתונים,הכנת דוחות. תנאים: ראשון עד חמישי - 9 שעות משרה, יש אופציה למשרת הורה 8 שעות ביום שכר בין 8,500 ל9,500 נקבע בהתאם לניסיון
דרישות:
יכולת עבודה מול מחשב והכרת תוכנות אופיס- חובה יתרון לבעלי ניסיון בעולמות בק אופיס/משרד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ואדמין לאולם תצוגה יוקרתי בראשל"צ! התפקיד כולל: טיפול בלקוחות חוזרים וחדשים ממרכזי השרות ברשת, טיפול בלקוחות משלב הצעת המחיר, ניהול ממשקים מול מרכזי שרות/הנהלת חשבונות ובנקים' ניהול יומן של ראש המחלקה. תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות: 08:00 - 17:00 בלי שישי תנאים מעולים למתאימימ/ות!!
דרישות:
שליטה במחשב עדיפות לנסיון עם CRM נסיון בעבודה קודמת טלפונית/מוקד /שרות לקוחות תודעת שרות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54193
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בת"א דרוש\ה ראש צוות חשמלאים תיאור המשרה: אחריות ותפעול תחום החשמל והאחזקה, בכפיפות למנהל טכני. בקרה ומעקב על ביצוע תכנית אחזקה מונעת שנתית. מענה לקריאות שבר. לוודא עמידה בכל דרישות החוק והתקנות בנושא אישורי אחזקה ואישורים שנתיים של הרשויות: אישור כיבוי אש, אישור אחזקה למערכות וכו'. ביצוע ופיקוח משימות יומיות של צוות האחזקה באתר. הובלת פרויקטים, שדרוגים נדרשים ושיפור מערכות האתר. היקף המשרה: משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 + כוננויות 24/7 קליטה ישירה לחברה שכר 17000- 18000 ש"ח ברוטו תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות , סיבוס , חניה וכו
דרישות:
השכלה של חשמלאי מוסך בעל רישיון בתוקף לביצוע עבודות חשמל . חשמלאי ראשי – יתרון ניסיון בניהול צוות קטן - חובה! אנגלית ברמה טובה - חובה! זמינות 24/7 - חובה! ניסיון בעבודה מול קבלנים וספקים שליטה טובה בתוכנות Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54255
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה? דרוש\ה פקיד\ת קבלה למשרדים בחולון ! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני לפניות פנים וחוץ ארגוניות, טיפול באלימינציה וכריכות, הזמנת שליחויות לפי צורך. כמו כן, חלוקת ציוד משרדי לעובדי החברה, כאשר העובדים מגיעים לאסוף באופן עצמאי. תפעול שוטף של מערכת האחזקה ואחריות על רישום עובדי החברה לתהליך קבלת רכב חברה. עבודה אדנ' שוטפת. תנאיםפ: עבודה במשמרות: משמרת ראשונה 07:00-13:30 משמרת שנייה 07:00-15:30 משמרת שלישית 13:30-20:00 תיתכן עבודה בימי שישי בבוקר בין השעות 08:00-13:30. מתאים לסטודנט\יות קליטה ישירה לחברה מעולה! סיבוס, סל הטבות רחב ועוד !
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה שליטה באופיס-חובה זמינות למשמרות -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
53895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת חשב למוסד פיננסי מוביל בבני ברק תיאור התפקידניהול מקצועי של צוות מנהלי חשבונות / כלכלנים, אחריות על דיווחים לרשות שוק ההון, בקרה על עסקאות בניירות ערך וניתוחים אנליטיים, בקרה על הנהלת חשבונות, אחריות מקצועית על תהליך חישוב תשואה יומי, דיווחים רבעוניים - דוחות כספיים, מתן מענה לרו"ח על שאלות שונות, מתן מענה למחלקות השונות בחברה. תנאי המשרה: משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 נכונות לשעות נוספות לפי צורך העבודה במשרדי החברה בבני ברק תנאים מצוינים למועמדים/ות מתאימים/ות
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות באחד ממשרדי ה-Big4 - חובה. ידע וניסיון בדיווחים לרשות שוק ההון ובעבודה מול גופים מוסדיים - יתרון ידע בשוק ההון - יתרון ידע באקסל ברמה גבוהה - חובה ידע בדנאל - יתרון ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54376
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לארגון רפואי שמוביל חדשנות בתחום הבריאות ומציע תנאים מצוינים, אתגרים מקצועיים וסביבה דינמית ומקדמת! התפקיד כולל: ניהול צוות מקצועי בתחום הכספים בארגון רפואי גדול ומוביל אחריות מלאה על תפעול תהליכים בשוטף - ניהולם, תיעדופם וייעולם עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים - הובלת תהליכים ופתרון בעיות הפקה, עיבוד וניתוח מגוון דו"חות ממערכות מידע שונות על מנת לזהות מגמות, פערים וחריגות התנהלות שוטפת מול מערכות מחשוב רבות תנאים: היקף המשרה : ימים א'-ה', שעות גמישות (08:00-16:30) היברידי : יום עבודה אחד בשבוע מהבית אווירה : ארגון מקצועי, תומך, המציע סביבה דינמית ומאתגרת הזדמנויות צמיחה : עבודה מול צוותים שונים ואפשרות לפיתוח אישי ומקצועי
דרישות:
ניסיון בניהול צוות בק אופיס/תפעולי בעולמות הכספים ניסיון בעבודה על מערכות ERP ומערכות מחשוב שונות ניסיון בהנה"ח ו/או בילינג - יתרון יכולת הובלה, ניהול והנעת צוות ניסיון בעבודה בארגונים גדולים ולמול גורמים בכירים בארגון יכולת למידה עצמאית של מערכות מחשוב חדשות שליטה בתוכנות אופיס, ובפרט אקסל הצטרפו אלינו להוביל תהליכים, לנהל צוות ולהיות חלק מהצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50536
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
נציג/ת שירות ותפעול מוקד לארגון בחולון התפקיד כולל בתחום ביטוח רכב/דירה אלמנטרי ,עבודה בתוך מוקד – חלק מצוות שרות וחיתום שיחות נכנסות /יוצאות. קיום קשר רציף עם לקוחות וסוכנים לפתרון בעיות שוטפות ,ביצוע חיתום והפקה של פוליסות, עבודות בק אופיס בהתאם לדרישות הממונים. עמידה ביעדים שהוגדרו. משרה מלאה במשמרות: 8:00-16:30 , פעם- פעמיים 08:30-17:00, וימי שישי לסירוגין 08:30-12:30. שכר 40 לשעה נסיעות קליטה לארגון!
דרישות:
ניסיון קודם בתחום אלמנטרי - יתרון ניסיון קודם בתפקיד חיתום – יתרון רקע תעסוקתי ממוסדות פיננסיים – יתרון יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה שירותיות ותקשורת בינאישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון בהרצליה פיתוח-ישיבה בקבלה התפקיד כולל תמיכה אדמיניסטרטיבית מלאה למנהל החטיבה, לרבות ניהול יומן, בקרה ומעקב אחר משימות, ביצוע רכש משרדי, הזמנת כיבוד, טיפול בחשבוניות והכנת דוחות ניהוליים. התפקיד כולל עבודה מרובה עם אקסל ויישומי אופיס, איוש עמדת הקבלה, מענה טלפוני ואירוח פגישות, עבודה מול ממשקים פנים-וחוץ ארגוניים, וכן ליווי וסיוע בתפעול חנויות הריטייל.ניים. תנאים: משרה מלאה א'-ה' 09:00-18:00 / 08:30-17:30 / 08:00/17:00 9 שעות עבודה שכר שעתי 50 לשעה + נסיעות קליטה לארגון!
דרישות:
בגרות מלאה או תואר. ניסיון אדמיניסטרטיבי של 1-2 שנים - אפשרי מהשירות הצבאי . שליטה בישומי אופיס- חובה אקסל ברמה טובה מאד -חובה .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54402
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|