תיאור תפקיד:
לחברת אנרגיה מובילה באזור נתניה דרוש/ה: טכנאי/ת הלפ דסק. לעבודה כחלק מצוות טכנאים. התפקיד כולל: *תמיכה בעובדי החברה ( סביב 1,000 משתמשי קצה מטה ושטח). *טיפול בתקלות חומרה ותוכנה. *תמיכה במדפסות והשתלטות מרחוק.
דרישות:
ניסיון מוכח לפחות שנה בתחום -חובה תמיכה טכנית בעובדי החברה ניסיון בפתרון תקלות מחשוב, טיפול בתקלות Office ותקלות תקשורת ניסיון בעבודה בסביבת windows עבודה עם image ו- active directory עבודה עם מרכזיית IP - יתרון א-ה 8:00-17:00 + נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי דרישה. המשרה כוללת רכב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1044
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת רכז.ת תפעול/מחסן בת"א. תיאור המשרה: התפקיד כולל ניהול תפעול שוטף של מחסן מחשוב: קליטה, ניפוק, סידור וניהול מלאי. עבודה שוטפת מול ספקים וגורמים פנימיים בחברה. שילוב של עבודה פיזית קלה עם תמיכה טכנית. מתן שירות מקצועי, מדויק ואדיב לצוותים בשטח.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הלוגיסטיקה / ניהול מחסן – חובה. ידע טכני בסיסי – יתרון. ניסיון עם מערכת Priority – יתרון משמעותי. תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34802
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה. • התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים. • תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת. • ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365. • ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים. • תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים: • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי. • תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה. • ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm. • תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE • תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT • עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה. • תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk). • תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs. • הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS. • הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare) • ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון • הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
- ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
- ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
- איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
- מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
- עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
- השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
- דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553742
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה. תיאור משרה:מתן תמיכה טכנית פרונטלית וטלפונית למשתמשי הארגון.טיפול בתקלות חומרה (מחשבים, מדפסות, ציוד היקפי) ותקלות תוכנה (מערכות הפעלה, יישומים ארגוניים).התקנות ושדרוגים של מערכות הפעלה ותוכנות.ניהול קריאות שירות במערכת ניהול תקלות (CRM). עבודה מול צוותי IT נוספים ומנהלי מערכות.
דרישות:
ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון בינוני/גדול - חובה.ידע מעמיק במערכות הפעלה Windows, Office 365.יכולת פתרון בעיות חומרה ותוכנה.ניסיון עם מערכות ניהול משתמשים (Active Directory).ידע בסיסי ברשתות תקשורת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34775
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
רוצה להוביל את חוד החנית של עולם הגיוס הדיגיטלי? אנחנו ב-Jobnet, אתר הדרושים המוביל בישראל, מחפשים מנהל/ת תיקי לקוחות שטח סופר-מוכשר/ת, עם תשוקה אמיתית לעולם הגיוס ויכולות בין-אישיות ברמה גבוהה, שיצטרף/תצטרף למשפחה שלנו! אם אתם חדורי מוטיבציה, אוהבים לפגוש אנשים ולייצר שיתופי פעולה ארוכי טווח, ויש לכם ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות B2B – מקומכם איתנו! התפקיד כולל:- בנייה וטיפוח מערכות יחסים אסטרטגיות: ניהול תיקי לקוחות קיימים ומורחבים, תוך העמקת הקשר והבנת צרכי הגיוס הייחודיים של כל לקוח.
- זיהוי הזדמנויות עסקיות: איתור ופיתוח פוטנציאל עסקי בקרב הלקוחות הקיימים, והרחבת הפעילות מול חברות מובילות במשק הישראלי.
- הובלת תהליכי מכירה מורכבים: הצגת פתרונות גיוס מותאמים אישית (פרסום משרות, מיתוג מעסיק, מוצרי תוכן ועוד), ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות.
- מתן ייעוץ מקצועי: ליווי, הדרכה וייעוץ ללקוחות בכל הנוגע לאסטרטגיית גיוס אפקטיבית בפלטפורמת Jobnet.
- הכשרה והטמעת פתרונות: תמיכה והטמעת כלי הגיוס החדשניים של Jobnet בקרב הלקוחות, וסיוע בהשגת יעדי הגיוס שלהם.
- הגעה ליעדים: עמידה ביעדי מכירות ושימור לקוחות חודשיים ושנתיים.
- עבודת שטח: מפגשים פרונטליים שוטפים עם לקוחות בכל רחבי הארץ.
דרישות:
- ניסיון של 3+ שנים בתפקיד ניהול תיקי לקוחות שטח (Customer Success Manager / Account Manager) – חובה!
- אוריינטציה מכירתית גבוהה וכישורי פרזנטציה ויכולת השפעה מוכחים.
- יכולת בניית קשרים בין-אישיים מצוינים ויחסי אנוש מעולים.
- תודעת שירות גבוהה ויכולת הקשבה והבנת צרכים.
- יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, בסביבה דינמית ומהירה.
- כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.
- שליטה מלאה ביישומי אופיס (במיוחד Excel ו-PowerPoint).
- רישיון נהיגה בתוקף – חובה!
יתרונות:- ניסיון קודם מעולם הגיוס/HR Tech.
- היכרות עם פלטפורמות CRM.
למה דווקא Jobnet?אנחנו מציעים לכם הזדמנות להצטרף לחברה מובילה ויציבה, להיות חלק מצוות מקצועי ותומך, ולקחת חלק פעיל בעיצוב עתיד שוק העבודה הישראלי. סביבת עבודה נעימה, מאתגרת ומתגמלת, עם אפשרויות קידום ופיתוח אישי ומקצועי. נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ לימודים , הממוקמת בלב תל אביב, דרוש/ה מנהל/ת מוקד לימודים לתפקיד מאתגר הכולל ניהול צוות מקצועי והובלתו להצלחה. התפקיד כולל: - ניהול חניכה ליווי ופיתוח מקצועי של הנציגים.
- הכנת סידור עבודה לצוות
- תפעול שוטף של המוקד: שאלות מקצועיות , פתרון בעיות תוכנה וכדומה
- הכנת דוחות יומיים להנהלה
- בקרה על ביצועי הנציגים והנעתם להצלחה
- גיוס ,קליטה והכשרה של עובדים חדשים
דרישות:
- מנוסה כמנהל כמוקד שירות 2-3 שנים לפחות – חובה (מוקד יעוץ לימודים יתרון)
- מוטיבציה גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
- אסרטיביות ויכולת הובלת העובדים לעמידה ביעדי החברה.
- יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
- אקסל ברמה טובה מאוד.
היקף משרה : 8:30-17:30 א'-ה' בלבד! שכר מתגמל ותנאים מצוינים למתאימים! מחפש/ת את האתגר הבא שלך במקום שיאפשר לך להשפיע באמת? שלח/י לנו קורות חיים !
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1513
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אתרוג אקוסטיקה דרוש מהנדס/הנדסאי בתחומי אקוסטיקה וסביבה. חברת אתרוג אקוסטיקה ורעידות מגייסת עובדים נמרצים, המעוניינים בהזדמנות להשתתף בפרויקטים של תשתיות לאומיות בירושלים וגוש דן, לקחת חלק בתכנון אקוסטי ובביצוע מדידות רעש ורעידות, ולהתפתח מקצועית עם צוות הנדסי מקצועי ומוביל בתחומי האקוסטיקה ורעידות. העבודה כוללת:- סימולציות וחיזוי מפלסי רעש עבור פרויקטים בתחומי אקוסטיקה בתכנות ייעודיות.
- ביצוע מדידות אקוסטיות בדירות מגורים
- יציאה לשטח עבור התקנת ציוד רעש ורעידות, ומדידות מפלסי רעש ורעידות-
- כולל בשעות הערב /לילה, מידי פעם.
- עיבוד וניתוח נתונים.
- הפקת דוחות ותסקירי סביבה.
- ייתכנו מדידות גם בשעות הערב/לילה.
היקף המשרה: 3/4 משרה. (75% משרה) מתאים גם לסטודנטים בתחומי ההנדסה. בואו לצמוח איתנו! מיקום המשרה: ירושלים.
דרישות:
- תואר בהנדסה- יתרון.
- שליטה מלאה בוורד ואקסל- חובה.
- אוטוקאד- יתרון
- חוש טכני. ראש גדול.
- יכולת לימוד עצמי להפעלת תוכנות הנדסיות.
- אנגלית- חובה.
- רישיון נהיגה.
- מגורים בירושלים- יתרון.
היקף המשרה: 3/4 משרה. (75% משרה)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה מובילה באשדוד דרוש/ה יועץ/ת לימודים טלפוני/ת לתפקיד משמעותי באווירה צעירה ודינמית. תיאור התפקיד: מתן ייעוץ והכוונה טלפונית למתעניינים בלימודים (ללא מכירות!) ליווי אישי ומקצועי של מתעניינים משלב ההתעניינות ועד סגירת התהליך השתלבות בצוות איכותי ומשפחתי
תנאים מעולים למתאימים/ות:
- שכר ממוצע של 45–39 ₪ לשעה
- הכשרה מקצועית על חשבון החברה
- אפשרות לעבודה היברידית (מהבית) לאחר כחודש הכשרה
- אווירה צעירה, תחרויות, פרסים וערבי גיבוש
- גמישות בשעות – 6–8 שעות ביום, בוקר / ערב לפי בחירה
- מתאים גם לסטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות והורים
שעות פעילות המוקד: א’-ה’ 9:00–18:00 | ו’ לסירוגין 9:00–14:00
דרישות:
- זמינות למינימום 4 משמרות שבועיות
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- ניסיון קודם בשירות/טלמיטינג – יתרון
מחפשים עבודה עם משמעות, אנשים טובים ואווירה מנצחת?שלחו קורות חיים כבר עכשיו והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
למשרד יועצת מס ותיק דרושה יועצת מס ומנהלת חשבונות אחראית אדמיניסטרציה למשרה מלאה בסביבת עבודה מקצועית ונעימה. התפקיד כולל
- הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- תקשורת שוטפת עם לקוחות המשרד,
- התנהלות מול רשויות ומוסדות ממשלתיים,
- הכנת דוחות שנתיים והצהרות הון מענה טלפוני שוטף וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות.
המשרה מתאימה לבעלות ניסיון ויכולת עבודה עצמאית, המעוניינות להשתלב לטווח ארוך בארגון משפחתי ותומך.
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות – חובה
- יועצת מס / מתמחה
- ניסיון בהנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- ניסיון בעבודה מול רשויות כגון מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ובתוכנות הנה"ח ארדני + פינבוט יתרון
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד: ניהול עמדת הקבלה בכניסה לאולם התצוגה, קבלת לקוחות ומתן שירות ראשוני בסניף, הן פרונטאלי והן טלפוני. לצד זאת, מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי המכירה ומענה ללקוחות, על מנת לקדם עסקאות ולמקסם את חווית הלקוח בתהליך המכירה. תיאור התפקיד: תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות, ובכלל זה תיאום פגישות מכירה ונסיעות מבחן, מתן מענה לשיחות נכנסות והעברת הודעות לנציג רלוונטי. מעקב אחר הלידים הנכנסים לאולם והעברה לטיפול נציגי המכירות. מתן מענה ראשוני בעת כניסת לקוח לאולם, עמידה בקשר עם לקוחות קיימים, טיפול בהעברת הצעות מחיר, חוזים, קבלת הזמנות ותאום מועדי אספקה. עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ (מחלקות: אספקה, שירות, שיווק, הנהלת חשבונות, אתר מסירה וכו'). סיוע בהפקת דוחות גבייה וערבויות, עדכון מבצעים, עדכון היעדים וכד'. ניהול הרכש במתחם המכירה.
דרישות:
דרישות מקצועיות: ניסיון בעבודה פרונטאלית מול לקוחות - חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי בסביבה ממוחשבת- חובה יכולת מכירתית- יתרון משמעותי רישיון נהיגה – יתרון. מיקום -תל אביב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4228
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד מפתח שמשלב אחריות, טכנולוגיה והשפעה אמיתית? לחברות אונליין מובילות בתחומי ההשמה וההשכלה, דרוש/ה מנהל/ת תפעול ומערכות שיצטרף/תצטרף לצוות ההנהלה וישפיע/תשפיע על עשרות אלפי משתמשים מדי יום. במסגרת התפקיד: הובלת תחום המערכות והטכנולוגיה, ניהול ספקים, פרויקטי פיתוח והטמעה, שיפור תהליכים חוצי ארגון ואחריות על רציפות תפעולית. זו ההזדמנות שלך להצטרף לארגון יציב וחדשני, לתפקיד מגוון ועצמאי בלב הפעילות העסקית – במשרדי החברה בת"א.
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול מערכות/תפעול בארגון טכנולוגי או אינטרנטי
- ניסיון בהובלת פרויקטים או עבודה מול צוותי פיתוח – יתרון
- חשיבה מערכתית, יכולת אנליטית גבוהה ועבודה מבוססת דאטה
- יכולת הנעה עצמית, ניהול משימות מקביל ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל מחפשים משרה יציבה עם אופק קידום בסביבה מקצועית ודינמית? זה הזמן להצטרף אלינו! מה כולל התפקיד?- מכירות – שיחות יזומות ללקוחות עסקיים חדשים.
- שימור והגדלת פעילות – טיפוח לקוחות קיימים והרחבת שיתופי הפעולה.
- שירות ותפעול – מתן מענה מקצועי ופתרונות ללקוחות החברה.
- מיקום: מרכז תל אביב
- סביבת עבודה:
- דינמית, מקצועית, תומכת ועם אופק קידום למתאימים.
דרישות:
- כישורי מכירה ואוריינטציה שיווקית.
- ורבליות ויכולת תקשורת מצוינת.
- ניסיון קודם במכירות טלפוניות או בתפקיד דומה בתחום- יתרון !
- זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה מובילה באשדוד דרוש/ה יועץ/ת לימודים טלפוני/ת לתפקיד משמעותי באווירה צעירה ודינמית. תיאור התפקיד: מתן ייעוץ והכוונה טלפונית למתעניינים בלימודים (ללא מכירות!) ליווי אישי ומקצועי של מתעניינים משלב ההתעניינות ועד סגירת התהליך השתלבות בצוות איכותי ומשפחתי
תנאים מעולים למתאימים/ות:
- שכר ממוצע של 45–39 ₪ לשעה
- הכשרה מקצועית על חשבון החברה
- אפשרות לעבודה היברידית (מהבית) לאחר כחודש הכשרה
- אווירה צעירה, תחרויות, פרסים וערבי גיבוש
- גמישות בשעות – 6–8 שעות ביום, בוקר / ערב לפי בחירה
- מתאים גם לסטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות והורים
שעות פעילות המוקד: א’-ה’ 9:00–18:00 | ו’ לסירוגין 9:00–14:00
דרישות:
- זמינות למינימום 4 משמרות שבועיות
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- ניסיון קודם בשירות/טלמיטינג – יתרון
מחפשים עבודה עם משמעות, אנשים טובים ואווירה מנצחת?שלחו קורות חיים כבר עכשיו והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|