תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות למוקד ייעוץ הלימודים של אתר וואלה! שכר מתגמל למוקד הטלפוני של אתר וואלה!, דרושים/ות נציגי/ות שירות טלפוני למתעניינים בלימודים – העבודה כוללת ייעוץ טלפוני מקצועי בתחום הלימודים, בסביבת עבודה נעימה, תומכת ודינמית. מיקום: משרדי וואלה, מרכז תל אביב – גישה נוחה בתחבורה ציבורית שעות עבודה גמישות: לפחות 4 משמרות בשבוע בין השעות 9:00-17:00 אפשר גם בשישי 09:00-13:00 היקף: משרה מלאה / חלקית – מתאים לסטודנטים/ות, להורים שכר בסיס: 35 ש"ח לשעה שכר פוטנציאלי כולל עמלות כ- 50 ש"ח לשעה למה אצלנו? מוקד איכותי, לא תעשייתי עבודה עם משמעות – עזרה בבחירת מסלול לימודים צוות צעיר ואנרגטי אווירה משפחתית ותומכת
דרישות:
- כישורי תקשורת גבוהים ויחסי אנוש מצוינים
- יכולת הקשבה וייעוץ טלפוני מקצועי
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
- שליטה טובה בעברית
- זמינות ל-4 משמרות שבועיות לפחות
- מתאים גם לסטודנטים ולהורים
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1498
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה. • התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים. • תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת. • ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365. • ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים. • תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים: • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי. • תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה. • ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm. • תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE • תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT • עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה. • תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk). • תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs. • הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS. • הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare) • ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון • הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה מובילה באשדוד דרוש/ה יועץ/ת לימודים טלפוני/ת לתפקיד משמעותי באווירה צעירה ודינמית. תיאור התפקיד: מתן ייעוץ והכוונה טלפונית למתעניינים בלימודים (ללא מכירות!) ליווי אישי ומקצועי של מתעניינים משלב ההתעניינות ועד סגירת התהליך השתלבות בצוות איכותי ומשפחתי
תנאים מעולים למתאימים/ות:
- שכר ממוצע של 45–39 ₪ לשעה
- הכשרה מקצועית על חשבון החברה
- אפשרות לעבודה היברידית (מהבית) לאחר כחודש הכשרה
- אווירה צעירה, תחרויות, פרסים וערבי גיבוש
- גמישות בשעות – 6–8 שעות ביום, בוקר / ערב לפי בחירה
- מתאים גם לסטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות והורים
שעות פעילות המוקד: א’-ה’ 9:00–18:00 | ו’ לסירוגין 9:00–14:00
דרישות:
- זמינות למינימום 4 משמרות שבועיות
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- ניסיון קודם בשירות/טלמיטינג – יתרון
מחפשים עבודה עם משמעות, אנשים טובים ואווירה מנצחת?שלחו קורות חיים כבר עכשיו והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על ניהול תהליך מכירה מול לקוחות קצה ממקורות מגוונים - פרטיים, עסקיים, ליסינג.
- ליווי כל מסע הלקוח משלב קבלת ליד, קבלת הלקוח באולם, אירוח וקבלת פנים חמה, ברור צרכים, הכוונה לסגירת עסקה
- גביית כספים, תיאום מסירה וסגירת מעגל טיפול לאחר מסירה.
- אחריות על חוויית הלקוח בתהליך הרכישה, וליווי הלקוח עד לסגירת מעגל טיפול לאחר מסירה לשביעות רצונו המלאה.
דרישות:
- ניסיון קודם במכירות (לא חובה בענף הרכב) - כשלוש שנות ניסיון.
- כושר ביטוי ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית.
- השכלה - בגרות מלאה ועדיפות לתואר ראשון.
- שליטה ביישומי Office
- אולמות התצוגה ביגאל אלון 65, תל אביב , מתחם וויקס הרצליה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2874
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית בחולון משפחתית וחמה דרוש/ה פקיד/ה עם נסיון- ימים א-ה
- שעות 9:00-15:00 (אפשרות גם למשרת אם )
- שכר שעתי 42 ₪ לשעה
- זמינות מיידית
מיקום המשרה - חולון
דרישות:
- שליטה בתוכנת אקסל
- רצינות, אמינות, אחריות
- נכונות לעבודה לטווח הארוך
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
מיקום המשרה - חולון
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לצוות טכנאים מתן שירות לטכנאי השטח בחברה ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות גורם מקשר בין המחלקות השונות ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות שעות עבודה: ימי א-ה 8:00-16:30 פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00 שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש Team player יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל עבודה ברמת גן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
- תמיכה בלקוחות החברה ממשרדי החברה.
- ליווי לקוחות בהטמעת התוכנה.
- המשרה הינה לטווח ארוך.
דרישות:
- העבודה הינה מול לקוחות החברה.
- החברה ממוקמת באיזור השרון.
- נדרשים יחסי אנוש טובים וסבלנות
- לימוד והכרת התוכנה
- הכשרה תינתן במקום
- תנאים טובים למתאימים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
נציג/ת שירות ותפעול מוקד לארגון בחולון התפקיד כולל בתחום ביטוח רכב/דירה אלמנטרי ,עבודה בתוך מוקד – חלק מצוות שרות וחיתום שיחות נכנסות /יוצאות. קיום קשר רציף עם לקוחות וסוכנים לפתרון בעיות שוטפות ,ביצוע חיתום והפקה של פוליסות, עבודות בק אופיס בהתאם לדרישות הממונים. עמידה ביעדים שהוגדרו. משרה מלאה במשמרות: 8:00-16:30 , פעם- פעמיים 08:30-17:00, וימי שישי לסירוגין 08:30-12:30. שכר 40 לשעה נסיעות קליטה לארגון!
דרישות:
ניסיון קודם בתחום אלמנטרי - יתרון ניסיון קודם בתפקיד חיתום – יתרון רקע תעסוקתי ממוסדות פיננסיים – יתרון יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה שירותיות ותקשורת בינאישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54379
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הביטוח המובילה בישראל - דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות למוקד שיחות נכנסות בלבד - ללא מכירות ! 6000 ש"ח + בונוסים על יעדי שירות בלבד ימים : א’ - ה’ 08:00-16:30 ללא שישי ! תנאים סוציאליים מלאים, קרן השתלמות, סיבוס, נופשי חברה בחו"ל, בונוסים ותחרויות, אווירה משפחתית ואופק קידום משמעותי בתוך הארגון למתאימים.
דרישות:
- אוריינטציה שירותית - כושר ביטוי גבוה - עמידה בלחצים - נכונות לעבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1557
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה הכוללת אחריות על תפעול הקריאות, עבודה משרדית, התנהלות עם לקוחות החברה. משרה מלאה
דרישות:
שירותיות, יחסי אנוש טובים, אוריינטציה מחשובית ועבודה מול תוכנות מרובות בו זמנית, ניסיון בניהול צוות בסביבה מרובת משימות אל מול גורמים שונים- יתרון משמעותי, עמידה בלחץ וריבוי משימות, אסרטיביות, נכונות לשעות נוספות, רישיון נהיגה מעל שנה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00064
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
חברת התקשורת המובילה בישראל מחפשת חיזוק לנבחרת שלה! מכירות פרונטאליות ללקוחות חדשים/קיימים - חבילות, מכשירים, T.V משרה מלאה במשמרות של בוקר וערב. בונוסים גבוהים! תנאים סוציאליים מלאים
דרישות:
כושר ביטוי יכולת ניהול משא ומתן וייצוגיות. בטחון עצמי גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1150
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, באר שבע, דימונה, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת תפעול וחווית לקוח, התפקיד כולל: ניהול עובדים ניהול שוטף של כלל צוות הקליניקה - מתאמות ייעוצים, צוות קבלה, אחראיות תחומי האסתטיקה, אדמיניסטרציה ותחזוקה. חלוקת משימות, מעקב ביצוע, שיחות אישיות תקופתיות ומשוב שוטף. קיום ישיבות צוות שבועיות, ניהול יומנים ומעקב אחרי מדדים תפעוליים. תיאום בין מחלקות: ייעוצים, שירות, רפואה ושיווק (כולל עבודה מול ספקים חיצוניים) ניהול מסע הלקוח מקצה לקצה אחריות מלאה על חוויית הלקוח מהפנייה הראשונית ועד לאחר הניתוח. בקרה על זמני תגובה, איכות שיחות המכירה, מענה במייל/וואטסאפ וליווי צמוד. ווידוא שכל לקוח/ה מקבלת חוויה אישית, אחידה ומדויקת לאורך כל התהליך. תיאום והעברת מידע חלקה בין שלבים, פיקוח על עמידה בהבטחות שירות וניהול ציפיות לקוח. ניהול תהליכי שירות ומכירה פיקוח על עבודת מתאמות הייעוצים והיועצות - שימוש בתסריטי שיחה מאושרים, שמירה על פרוטוקול שיחות והודעות בהתאם לנוהל תיאום ייעוצים החדש. בקרה על איכות השירות, יחס אישי, מקצועיות ותיעוד שוטף במערכת הראפיד. ניתוח נתונים תפעוליים ומסחריים לטובת שיפור יחס ההמרה בכל הפאנל - מהלידים לייעוצים, מייעוצים לניתוחים ומניתוחים לטיפולים חוזרים. איסוף ופענוח משובים מלקוחות לצורך שיפור מתמיד בשירות ובחוויה. הובלת תהליכי "סגירת מעגל טיפול" - לפני ואחרי הניתוח. .שגרות תפעול וניהול יומיומי ניהול ישיבות תפעול יומיות ושבועיות עם הצוות. אחריות על תכנון ותיאום יומנים, תיעדוף משימות וניהול זמינות יועצות ורופאים. בקרה על קליטת לידים, ניהול עומסים ועמידה בזמני תגובה. ניהול ויישום של מערכות המידע במרפאה (ראפיד וכלים דיגיטליים נוספים) שיפור מתמיד
דרישות:
אייה מערכתית וניהול רוחבי של צוותים ותהליכים. • ניסיון מוכח בניהול צוותי שירות/ייעוץ/מכירה (לפחות 5 עובדים) • שליטה במערכות CRM וניסיון בניתוח נתונים תפעוליים. • אוריינטציה עסקית, הבנה חדה של חוויית לקוח ומסע צרכני. • יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, ניהול זמן גבוה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6878
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
למוקד פניות הציבור של משרד החינוך דרוש/ה מומחה בתחום! - אחראי על מקצועיות המוקד, סיוע ומתן פתרונות במקרים מורכבים, עבודה מול יחידת פנצ במשרד. - ליווי והטמעת תהליכי עבודה חדשים במוקד, ביצוע בקרות איכות, אחריות מול תיקוף ידע, טיפול במקרים מורכבים במוקד. - טיפול בסקרי שביעות רצון שמתקבלים וניתוחם ניתוח הסקרים הלא טובים, אחריות על כתיבת המבחן החודשי שנציגים עושים אחת לחודש בערך. המשרה ממוקדמת בראשון לציון
דרישות:
תואר ראשון יכולת קליטה טובה (מגוון רחב של נושאים), יכולת הכלה של מקרים "קשים" ומורכבים ניסיון של שנתיים לפחות בפניות ציבור או לחילופין, ניסיון מקצועי מתוך מערכת החינוך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1241
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה בטירת הכרמל דרוש/ה נציג/ת שירות תפעול Back Office לתפקיד מגוון הכולל מתן שירות ותמיכה ללקוחות החברה ועבודה משרדית שוטפת. תחומי אחריות: מתן מענה ללקוחות החברה במייל ובטלפון טיפול במשימות Back Office שוטפות עבודה בכפיפות לראש הצוות ממשקי עבודה עם גורמים פנים-ארגוניים: פיתוח, מכירות ומנהלי פרויקטים ממשקי עבודה מול גורמי חוץ: לקוחות, ספקים, סוכנים ומנהלי תיק
דרישות:
אוריינטציה טכנולוגית וידע / ניסיון בתמיכה טכנולוגית – יתרון ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה ב־MS Office רקע טכני / תפעולי / מכירתי – יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים יכולת עמידה בתהליך סיווג ביטחוני – חובה נכונות לכוננויות בתשלום נוסף בשעות הערב בסופי שבוע ובחגים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4739
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על תהליכי עבודה ובקרה במוקדי שירות הנותנים מענה לבנקים וללקוחות חוץ בנקאיים
- ביצוע בקרות לבחינת איכות השיחות ועמידה ביעדי השירות המגוונים
- וידוא רמת מקצועיות נדרשת של הנציגים במוקד, כולל בניית הדרכות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה
- מעקב אחר ביצועים, הצפת פערים למנהלים, הפקת לקחים ותובנות
- בחינה, ייעול ושיפור תהליכים בהתאמה לאופי המוקד ולחברה
- עבודה מול ממשקי עבודה בחברת כאל
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה- חובה
- ניסיון ניהולי קודם (בכיר.ה, אחמ"ש.ית ,מדריכ.ה, ר"צ) במוקד שירות- יתרון משמעותי
- ראיה מערכתית, יצירתיות וגמישות
- יכולות טובות של ניתוח נתונים, כולל ידע ב- Office
- מיומנויות בין אישיות גבוהות ויכולת הנעה
- יכולת עבודה עצמאית
- השכלה אקדמאית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26614
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|