תיאור תפקיד:
לארגון רפואי במרכז דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול במחלקת כנסים התפקיד כולל- אדמיניסטרציה שוטפת במחלקת כנסים, טיפול בהזמנות רכש ( הקלדה/ הזנה ומעקב אחר הזמנות) גביה, מענה טלפוני , ווידוא חתימה על הסכמים ועוד משרה מלאה א-ה 8:00-16:30 יש לציין ציפיות שכר קליטה ישירה לארגון, תנאים מעולים! (ארוחות, קרן השתלמות ועוד)
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה הכרות עם הסכמים משפטיים- יתרון משמעותי שליטה באופיס סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54139
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
רפרנט/ית אחריות מקצועית רפואית לארגון מוביל בר"ג - קו רכבת בבורסה . התפקיד כולל עריכת ניהול סיכונים, יכולת מחקר והסקת מסקנות ביטוחיות,מתן מידע ומענה שוטף לממשקים פנימיים בארגון ולסוכנים, טיפול/ הפקת אישורי ביטוח היקף משרה: משרה מלאה, ימים א'-ד', 8.5 שעות ביום, יום ה' 6 שעות ום עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה. שכר יקבע בהתאם לניסיון ! קליטה לארגון
דרישות:
בגרות מלאה או תואר אקדמאי . אנגלית רמה גבוהה- חובה שליטה ביישומי מחשב -חובה ניסיון בתחום הביטוח- יתרון ניסיון בתחום רשלנות רפואית או חיתום עסקי – יתרון משמעותי מאד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53795
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת איש/ית לחברת סטארטאפ בתל אביב
במסגרת התפקיד: ניהול שוטף של ההיבטים והצרכים האדמיניסטרטיביים עבור הבעלים, לרבות ניהול יומן מורכב ותיאום לו״ז בארץ ובחו״ל, תיאום וקיום קשר רציף עם גורמים פנימיים וחיצוניים, ליווי והנעה של פרויקטים עסקיים ואישיים, הכנת מצגות, דו״חות וחומרי עבודה מקצועיים לפגישות, טיפול במשימות אישיות מגוונות ושוטפות, אחריות על סנכרון בין כלל הגורמים הרלוונטיים, וכן מתן מענה מהיר ומדויק לצרכים משתנים בסביבה דינמית. תנאים משרה מלאה בימים א'-ה' (קיימת אופציה גם ל70-80% משרה) עבודה היברידית - יום בשבוע מהבית. נכונות לשעות נוספות במידת הצורך. שכר נקבע במעמד הראיון. עבודה בסביבה משפחתית ונעימה.
דרישות:
ניסיון כעוזר/ת אישי/ת לפחות שנתיים - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה שליטה מלאה ביישומי Office - חובה שירותיות, ייצוגיות ויחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53533
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש\ה מנהל\ת משרד תיאור המשרה: ארגון וניהול פגישות, כגון פגישות ישות משפטית, פגישות הנהלה מקומית שבועיות, הכנת מסמכים ובקרה תקציבית. ארגון נסיעות עסקיות: טיסות, לינה וכו הכנת סיכומי פגישות, הפקה וביצוע של אירועי החברה: כנס כל העובדים, ימי חדשנות, אירועים עם לקוחות. סיוע בהכנת דוחות, מצגות ומסמכים רשמיים. ניהול יומן ודוא"ל. קבלת אורחים והכוונתם למחלקה הרלוונטית. מענה טלפוני, טיפול בתכתובות והודעות. איסוף, הזמנה וחלוקת ציוד משרדי וצרכים לעובדי החברה, הזמנת ציוד ביצוע כל המשימות הקשורות לשירותי מתקנים לפי הנחיות היקף המשרה: ראשון–רביעי: 08:30–17:30 חמישי: 08:30–17:00 קליטה ישירה לחברה! שכר 13000-14000 ברוטו תנאים מעולים למתאימים - סיבוס , קרן השתלמות, חניה וכו
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה! ניסיון בסביבה בינלאומית - יתרון משמעותי יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53960
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
רפרנט.ית תפעול אשראי לארגון בירושלים התפקיד כולל תפעול שוטף של הלוואות משכנתה פעילות, ביצוע משימות עפ"י דרישת הלווים :מכתבי כוונות, הסכמות, הפחתות בטוחה, שינוי מועד וחשבון גביה,ביצוע סילוקים מוקדמים במשכנתה, טיפול בבקשות לשינויים בלוחות תשלומים בהלוואות משכנתה. משרה מלאה א' ה'- 08:00-16:30 קליטה ישירה לחברה!
דרישות:
בעל/ת הכרות מעמיקה עם המערכת הבנקאית - יתרון הכרות מעמיקה בתחום המשכנתאות וביטחונות - יתרון בעל.ת תודעת שרות גבוהה. בעל.ת הספק עבודה גבוה, ריכוז ותעדוף משימות. בעל.ת יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54166
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
סטודנט\ית? מחפש\ת לשלב עבודה קלילה באדמיניסטרציה? דרוש\ה פקיד\ת קבלה למשרדים בחולון ! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני לפניות פנים וחוץ ארגוניות, טיפול באלימינציה וכריכות, הזמנת שליחויות לפי צורך. כמו כן, חלוקת ציוד משרדי לעובדי החברה, כאשר העובדים מגיעים לאסוף באופן עצמאי. תפעול שוטף של מערכת האחזקה ואחריות על רישום עובדי החברה לתהליך קבלת רכב חברה. עבודה אדנ' שוטפת. תנאיםפ: עבודה במשמרות: משמרת ראשונה 07:00-13:30 משמרת שנייה 07:00-15:30 משמרת שלישית 13:30-20:00 תיתכן עבודה בימי שישי בבוקר בין השעות 08:00-13:30. מתאים לסטודנט\יות קליטה ישירה לחברה מעולה! סיבוס, סל הטבות רחב ועוד !
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה שליטה באופיס-חובה זמינות למשמרות -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
53895
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עובד/ת אחזקה נייד/ת לצוות מוביל באזור עפולה לחברה גדולה ויציבה דרוש/ה עובד/ת אחזקה נייד/ת להצטרף לצוות מקצועי אם יש לך ניסיון באחזקת מבנים ורצון לעבודה מגוונת בשטח – זו ההזדמנות שלך! תיאור התפקיד: מתן מענה לעבודות אחזקה שוטפת במספר אתרים באזור עפולה. ביצוע עבודות צבע, גבס, אינסטלציה קלה, מסגרות, החלפת צילינדרים ותחזוקה כללית. טיפול בקריאות שירות ופתרון תקלות בשטח בהתאם לצורך. פרטים נוספים: ימים א'-ה' | 08:00–17:00 + שעות נוספות לפי צורך אנחנו מציעים: קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון יציבות תעסוקתית לטווח ארוך
דרישות:
ניסיון באחזקת מבנים / שיפוצים – חובה. יכולת עבודה עצמאית לצד שיתוף פעולה בצוות. אחריות, מוסר עבודה גבוה ותודעת שירות מפותחת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53809
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד:- עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת.
- התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות.
- מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים.
- א'-ה' 8:00-16:00.
- 10 שעות נוספות בחודש (לא חובה)
- קליטה ישירה לחברה
דרישות:
- ניסיון בשרות לקוחות - חובה.
- יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה.
- יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אלקטרוניקה בראשל"צ דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמינסטרציה בסגרת התפקיד: ישיבה בקבלה, מעקב אחרי תשלומים, עבודה עם פריורטי ואקסל, קליטת סחורה במחשב,הפקת חשבוניות, הכנת הצעות מחיר ועוד. תנאים: העבודה בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00. נא לציין צפיות שכר.
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטריבי - חובה. שליטה מלאה בפריורטי - חובה. אקסל ברמה טובה - חובה. אנגלית ברמה טובה - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם! התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי! שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים. כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ואדמין לאולם תצוגה יוקרתי בראשל"צ! התפקיד כולל: טיפול בלקוחות חוזרים וחדשים ממרכזי השרות ברשת, טיפול בלקוחות משלב הצעת המחיר, ניהול ממשקים מול מרכזי שרות/הנהלת חשבונות ובנקים' ניהול יומן של ראש המחלקה. תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות: 08:00 - 17:00 בלי שישי תנאים מעולים למתאימימ/ות!!
דרישות:
שליטה במחשב עדיפות לנסיון עם CRM נסיון בעבודה קודמת טלפונית/מוקד /שרות לקוחות תודעת שרות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54193
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי במרכז דרוש/ה מומחה משכנתאות התפקיד כולל: מענה בזמן אמת לטיפול מקצועי לצרכי יועצי משכנתאות חיצוניים, מומחיות בתחום המשכנתאות,טיפול בבקשות משכנתא ולידים מיועצי משכנתאות,מתן מענה מקצועי לסניפים. תנאים: משרה מלאה 8 שעות נא לציין צ"ש קליטה לארגון
דרישות:
תואר ראשון חובה ניסיון וידע בתחומי המשכנתאות -חובה הבנה ויכולת ניתוח דוחות כספיים-חובה יכולת סגירת עסקאות ומו"מ מול יועצי משכנתאות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53616
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה של התקנות אביזרי רכב באשדוד דרוש/ה פקיד/ת תפעול העבודה כוללת: הפקה וטיפול בהזמנות רכבים לכניסת עבודה, טיפול בחשבוניות ותשלומים, עבודה מול חברות האיתור, טיפול בפתיחת מוצרים חדשים להתקנות, בקרה על נוכחות העובדים, קליטה וסיום העסקה ועוד. תנאים: משרה מלאה, ימים א-ה בין 8:00-17:00 שכר: 8,500 + ש"נ + נסיעות במידת הצורך - תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה שליטה בישומי מחשב ואופיס - חובה. בדגש על ניסיון ושליטה באקסל שירותיות - מתן מענה טלפוני פנים חברה / ממשקי יבואן באתר יכולת עבודה בצוות - חובה נכונות לעבודה לטווח ארוך נכונות / גמישות לשעות נוספות SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54119
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות ותפעול לארגון ברמת גן התפקיד כולל : גבייה ואישור חשבוניות, אחריות על קופה, עבודה שוטפת בכל מה מתנהל במשרד (פרמיות והזרמת עמלות של סוכנים, תשלומים לספקים, שמאים, סוקרים), ניהול ומעקב אחר תביעות, שיוך לקופות, עבודה מול חו"ל. תנאים: משרה מלאה- 8 שעות (8:00-16:00/9:00-17:00) שכר יקבע בהתאם לניסיון קליטה ישירה לסוכנות
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 חובה ניסיון מסוכנות/חברת ביטוח דייקנות ויסודיות אנגלית ברמה טובה מאד תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת שירות תחום אבטחה – אזור המרכז תיאור התפקיד: אחריות מלאה ושוטפת על אתרי החברה באזור המרכז, ניהול של כ 70 עובדים בתחום האבטחה, גיוס עובדים, טיפול בפרט, סידורי עבודה כתיבת תיקי שטח, נהלים, פק"מים, תרגילים ותחקירים. משרה מלאה 08:00-17:00 קליטה ישירה לחברה מובילה קרן השתלמות+סיבוס+ רכב צמוד מגוון הטבות בהייטקזון ועוד !
דרישות:
ניסיון ניהולי/פיקודי – חובה שליטה מלאה ביישומי אופיס – חובה שירות צבאי מלא ותקין – חובה עבר ללא דופי – חובה רישיון נהיגה בתוקף – חובה זמינות 24/7 לטובת מענה לאירועים חריגים -חובה קורס מנב"טים – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53527
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|