תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גיוס טכנולוגי/ת! לבית תוכנה ברעננה אנחנו מחפשים רכז/ת גיוס טכנולוגי/ת מתחיל/ה! אם סיימת תואר עכשיו ורוצה להיכנס לעולם הגיוס הטכנולוגי – המקום שלך איתנו! התפקיד כולל: ליווי תהליך הגיוס מא' ועד ת' פרסום משרות בערוצי הגיוס השונים סינון קורות חיים וראיונות הובלת פרויקטים בתחום הגיוס פיתוח מקורות גיוס חדשים תנאים מעולים! ביטוח מנהלים, קרן השתלמות, חופשת מחלה מהיום הראשון ועוד! משרה מלאה 8:00-17:00 שכר בסיס + בונוסים יש חניה
דרישות:
תואר ראשון – חובה ניסיון בשירות או מכירות יחסי אנוש מצוינים שלח/י קורות חיים עכשיו!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51954
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סוכן/ת מכירות שטח בתחום הפיננסי לארגון ברמת גן. התפקיד כולל: עבודה עצמאית ובניית תהלכי מכירה ממוקדים ,הגדלת הכנסות החברה והרחבת נפח הפעילות על ידי איתור וגיוס של בתי עסק חדשים לצד שימור בתי עסק קיימים, הטמעת המוצרים, ליווי והדרכה של לקוחות החברה, בניית הסכמי התקשורות וניהול מו"מ עד לסגירת העסקאות. תנאים: משרה מלאה 9 שעות שכר 10K +רכב+בונוסים (בונוסים אפשר להגיע עד 4K) קליטה ישירה לארגון!
דרישות:
ניסיון במכירות שטח– חובה ניסיון מחברות מימון /פיננסים- חובה. הבנה מעמיקה של תהלכי מכירה יכולת ניהול עצמי ומשמעת עצמית גבוהה ורבליות ויכולות פרזנטטיביות עדיפות לניסיון מארגונים קטנים/בינוניים ניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52172
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוניות לחברת תוכנה בתל אביב במעבר לפתח תקווה ליד רכבת תיאור התפקיד: מכירה טלפונית ללקוחות עיסקיים, ביצוע בקרה ומעקב אחר הצעות מחיר, הזנת נתונים במערכת crm. עבודה בצוות קטן 3 אנשי מכירות. תנאים: ימים א'-ה' 8:00-16:00 או 9:00-17:00 שכר בסיס גלובלי + בונוסים. הגנת שכר ל3 חודשים ראשונים. קליטה ישירה לחברה!
דרישות:
ניסיון מוכח של שנה-שנתיים במכירות טלפוניות - חובה. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. יכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ התפקיד כולל: אישור ובדיקת מסמכי רכישת רכב – כספים, ניירת לרישוי, ביצוע החזרים ללקוחות במסב , הפקת חשבוניות, זיכויים, פקודות יומן וכו' משרה מלאה, ימים א'-ה' 08:00:17:00 תנאים מעולים למתאימים/ות! חניה, חדר אוכל, חדר כושר, אירועי חברה וכו'
דרישות:
ניסיון בבק אופיס/מזכירות/אדמיניסטרציה- חובה רקע בסיסי מעולם הכספים- (הפקת חשבוניות / הפקת קבלות/ ביצוע פקודת יומן וכו') שליטה בתוכנת אקסל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51621
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בגיוס טכנולוגי באזור השרון חפשים רפרנט/ית אדמיניסטרציה וגיוס. יש חנייה!!! התפקיד כולל טיפול ועבודה שוטפת מול עובדי החברה, לקוחות, חידוש הסכמי התקשרות, אדמניסטציה בתחום מש"א ועוד. תנאים: משרה מלאה 8:00-17:00, 5 ימים בשבוע. שכר 8.5K פלוס נסיעות קליטה לארגון + תנאים מעולים - ביטוח מנהלים, קה'ש ומקום להתקדם לקריירה הבאה.
דרישות:
בגרות מלאה - חובה ידע וניסיון בעבודה על EXCEL - חובה כישורי סדר, ניהול וארגון - חובה ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי - חובה . אפשרי מהשירות הצבאי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52189
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מתאמ/ת ייבוא לחברה קמעונאית גדולה בהרצליההזדמנות מקצועית להשתלב בתפקיד משמעותי, להתפתח בתחום ולרכוש ניסיון בארגון מוביל וגדול במשק במסגרת התפקיד: אחריות על ניהול תהליכי הייבוא של החברה משלב ההזמנה ועד להגעת המשלוחים ליעדם, תוך הקפדה על עמידה ברגולציות, עבודה מול רשויות ומעקב אחר תהליכי שחרור סחורה. תיאום מול ספקים, משלחים ועמילי מכס, ניהול תהליכי שחרור משלוחים מול מכס ורשויות רגולטוריות, מעקב אחרי זמני אספקה ולוחות זמנים של משלוחים ושחרורם, פתרון בעיות ותקלות מול רשויות וגורמים רלוונטיים בשרשרת האספקה. ממשק שוטף עם מחלקות רכש, לוגיסטיקה וכספים בארגון. תנאים: משרה מלאה (אופציה גם ל80% משרה) החלפה לחל"ד נא לציין ציפיות שכר!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד רלוונטי - יתרון משמעותי תואר ראשון/השכלה רלוונטית בתחום - יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית וניהול משימות מרובות במקביל. אנגלית ברמה טובה מאוד – קריאה, כתיבה ודיבור. יכולת פתרון בעיות, תקשורת בין-אישית טובה ויכולת עבודה מול מגוון ממשקים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
52221
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ת חטיבה ועוזר/ת אישית התפקיד כולל- ניהול ותיאום יומן המנכ"ל – תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף משימות וניהול זמן אפקטיבי טיפול כולל בלוגיסטיקת נסיעות לחו"ל – טיסות, מלונות, לו"ז, תיאומים ומעקב הובלת פרויקטים פנימיים, פעילויות רווחה, אירועים ויוזמות ארגוניות תנאים: משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 שכר 13,000-14,000 + נסיעות קליטה ישירה לארגון
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, PowerPoint, Excel) – חובה תואר ראשון – יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות יוזמה, סדר וארגון ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52298
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למפעל מוביל באשדוד דרוש\ה כלכלנ\ית ! פרוייקט זמני לשנה עם אופציה ממשית במסגרת התפקיד: ניתוח נתונים: מכירות, רכש, רווח גולמי וכיו"ב. סיפוק נתונים לצרכי הדוחות הכספיים , אומדנים ותוכנית עבודה, תמיכה בתמחור עלויות מוצרי החברה. עבודה מול חברות הקבוצה בחו"ל בנושאים שונים: מלאים, הכנת תחזיות , מעקב אחר מחירי מכירה ורכש של חומרי גלם ותוצרת. בדיקת ביצועים אופרטיביים בפועל אל מול תקנים ותקציב ומעקב אחרי דיווחי ייצור. בקרה על מלאים, טיפול במלאים בעייתיים וללא תנועה, וניהול הפרשות על מלאי. תמיכה בהצגת ניתוחים למנהלים בכירים בחברה. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 -יום עבודה מהבית נא לציין ציפיות שכר !
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה-חובה ניסיון שנתיים לפחות - חובה תואר ראשון בכלכלה- חובה ניסיון בחברה תעשייתית - יתרון שליטה מלאה ביישומי מחשב וEXCEL –- נוסחאותעבודה ב SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52050
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני . החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד: עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת. התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות. מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים. תנאים: א'-ה' 8:00-16:00. ו10 שעות נוספות בחודש (לא חובה) קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה. יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה ! במסגרת התפקיד: מתן שירות ללקוחות החניון במרכז השירות, עבודה מול ממשקים רבים ומספר מערכות במקביל אחריות לתיעוד מלא של נתוני השירות במערכות. תנאים: משרה מלאה ימים א-ה 18:00-9:00 + נכונות להישאר שעות נוספות, ימי ו לסירוגין 08:00-14:00 קליטה ישירה לחברה מעולה! מענקי התמדה, חניה, סיבוס!
דרישות:
כישורי מחשב ניסיון קודם בתחום שירות \בק אופיס וכד-יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת מכרזים וחוזים תיאור התפקיד : מתן מענה מקיף בתחום טיפול והגשת המכרזים החל משלב קבלת המכרז, הכנת חומר נלווה, הגשה ומעקב, מענה מקיף בתחום החוזים ועבודה מול היועץ המשפטי של החברה. מתן שירות אדמיניסטרטיבי וניהול המשרד הכולל: מענה טלפוני, טיפול שוטף בחשבוניות, סיכום ישיבות, הדפסת הצעות מחיר, ניהול יומן וקביעת פגישות תחת לוז צפוף מול לקוחות חיצוניים וממשקים פנימיים בחברה. תנאים: משרה מלאה בימים א'-ה' 08:00-16:30 יש לציין ציפיות שכר! קליטה ישירה לחברה ותנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה – חובה שליטה טובה בתוכנות אופיס – חובה תואר ראשון – יתרון משמעותי ניסיון בהובלת תהליכי מכרזים – יתרון גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52072
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
לאתר באיזור קרית אונו דרוש/ה אדמינ/ית תפעול! התפקיד כולל: טיפול באישורים, התנהלות מול לקוחות ומנהל אתר, עבודה מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות, אחריות על ניהול לו"ז צוות אחזקה באתר, טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות. תנאים: משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00. תנאים מעולים למתקבלים! שכר: 11000 - 12,000 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה מלאה במערכות אופיס - חובה היכרות עם תוכנת SAP או פריורטי - יתרון משמעותי זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52073
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לאולם תצוגה יוקרתי ומוביל בירושלים דרוש/ה פקיד/ה עיסקי/ת! התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי של אולם התצוגה. תיאום פגישות, קבלת תשלומים מלקוחות, השלמת מסמכים, סגירת תיקי לקוחות וכו'. תנאים: שעות עבודה: ימי א׳-ה׳ 8:30-18:00, ימי שישי 8:30-13:00. שכר בסיס 7,000 ש"ח + שעות נוספות + בונוסים + נסיעות מוגדלות וארוחות מסובסדות באופן מלא! ממוצע שכר 10-12K!
דרישות:
נכונות למשרה מלאה - חובה. ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52318
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת השמה מובילה ביהוד דרוש/ה רפרנט/ית גיוס למשרה חלקית במסגרת התפקיד: עבודה על משרות במגוון תחומים! סינון ומיון קו"ח, ראיונות טלפוניים, כתיבת חוו"ד, זימון לראיונות, ליווי מועמדים לכל אורך התהליך וכו'. תנאים: ימים א'-ה' 08:00 - 13:00 / 09:00 - 14:00, ללא ימי שישי! שכר: 40 ש"ח לשעה + בונוסים + נסיעות!
דרישות:
נסיון בשירות / מכירה יכולת למידה מהירה כושר ביטוי מצוין התמדה ורצינות יחסי אנוש ועבודת צוות!
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
52283
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז שירות מוביל בראשל"צ התפקיד כולל: קבלת לקוחות, מענה טלפוני לשיחות נכנסות – קבלת שיחות מלקוחות, תיאום טיפולים ותורים – ניהול יומן תורים, קביעת פגישות לטיפולים ותיקונים. ניהול מסמכים וחשבוניות – אחריות על טיפול במסמכים, חשבוניות והסדרי תשלום , קופה וכד. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה', שעות 07:30-16:30, ו לסירוגין 07:00-12:00
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות/ פקידות-יתרון. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויכולת התמודדות עם לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52212
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|