תיאור תפקיד:
בעל\ת ניסיון אדמיניסטרטיבי ומחפש\ת משרה חלקית? התפקיד הזה בשבילך ! מזכיר\ה למתחם מסחרי בירושלים ! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני, ניהול יומנים, הכנת חדרי ישיבות, שיחות זום, דוחות, התנהלות מול השוכרים במתחם, שליחת דרישות תשלום ואדמינ' שוטפת. תנאים: 75% משרה 08:00-14:30 קליטה ישירה לחברה ! תנאים טובים טווח שכר 7000 -8000 ש"ח ברוטו
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמינ'\ניהול משרד -חובה שליטה טובה באקסל-חובה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
52999
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת מחלקה לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ! התפקיד כולל: אדמיניסטרציה שוטפת במחלקה. עבודה מול רשויות המכס, אחריות על הזמנות, הפקת דוחות ומעקבים וכו' תנאים: משרה מלאה, 5 ימים בשבוע בין 8:00-17:00 ללא ימי שישי! תנאים מעולים למתאימים/ות! חדר כשר, חדר אוכל, חנייה ועוד!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי/ תפעולי/ בק אופיס- חובה! שליטה מלאה ב Office אחריות אישית, ראש גדול, סדר וארגון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף למערך המזון של מוסד ייחודי -ניהול חדר אוכל במתקן ביטחוני בלוד ! במסגרת התפקיד: ניהול עובדים והנעת עובדים, אחריות על תפעול סרוויס. תנאים: אחריות על הזמנות, הפקת דו"חות ועבודה עפ"י נהלי החברה ובטיחות במזון. התנהלות ישירה מול הלקוח. משרה מלאה ימים א'-ה' 06:30/7:00-16:00 (לעיתים רחוקות שעות נוספות) קליטה ישירה לחברה מובילה ויציבה תנאים טובים המשרה כוללת רכב
דרישות:
ניסיון מוכח של ניהול חדר אוכל בענף המוסדי מעל 1000 סועדים. שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52576
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לפירמת עו"ד מובילה בת"א דרוש/ה עובד/ת בק אופיס
התפקיד כולל: כריכות, צילומים, סריקות, עבודה בסביבה ממוחשבת, מתן שירות שוטף למחלקות הלטיגציה בפירמה. תנאים: משרה מלאה 08:00-16:00 שכר 9K מיקום מרכזי בתל אביב - צמוד לרכבת.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה בסביבה ממוחשבת - חובה שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים יכולת ארגון גבוהה, אחריות ודיוק ניסיון קודם בתפקיד דומה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53405
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סיימת תואר בכלכלה ויש לך מעט ניסיון? למפעל מוביל באשדוד דרוש\ה כלכלנ\ית ! התפקיד יכול להתאים גם למועמדים עם ניסיון של כשנה ! במסגרת התפקיד: ניתוח נתונים: מכירות, רכש, רווח גולמי וכיו"ב. סיפוק נתונים לצרכי הדוחות הכספיים , אומדנים ותוכנית עבודה, תמיכה בתמחור עלויות מוצרי החברה. עבודה מול חברות הקבוצה בחו"ל בנושאים שונים: מלאים, הכנת תחזיות , מעקב אחר מחירי מכירה ורכש של חומרי גלם ותוצרת. בדיקת ביצועים אופרטיביים בפועל אל מול תקנים ותקציב ומעקב אחרי דיווחי ייצור. בקרה על מלאים, טיפול במלאים בעייתיים וללא תנועה, וניהול הפרשות על מלאי. תמיכה בהצגת ניתוחים למנהלים בכירים בחברה. תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 -יום עבודה מהבית נא לציין ציפיות שכר ! תנאים טובים !
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה-חובה תואר ראשון בכלכלה- חובה ניסיון בחברה תעשייתית - יתרון שליטה מלאה ביישומי מחשב ו EXCEL – - נוסחאות- עבודה ב SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52820
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת עיצוב הבית מובילה בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד! אם את/ה בעל/ת זיקה לעולם העיצוב – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה לעיצוב הבית איכותית ומקצועית! מה כולל התפקיד? ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, לוחות זמנים, משימות, קשר עם לקוחות, אדריכלים ומעצבים מהבולטים בישראל עבודה שוטפת מול ספקים, מפעלים ונותני שירות, מעקב וניהול תהליכי ייצור והזמנות, תיאום התקנות וניהול צוותי מתקינים טיפול בגבייה, חשבוניות ותהליכים אדמיניסטרטיביים תנאים: משרה מלאה, ימים א’-ה’ שעות עבודה: 08:30-17:30 שכר: 14,000–12,000 ש"ח ברוטו (בהתאם לניסיון)
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד – חובה עדיפות לניסיון מתחום העיצוב / הקמעונאות שליטה מלאה ב-Monday.com או מערכת דומה עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה קניין.ית רכש לארגון מוביל בתחומו בראשל"צ התפקיד כולל: יישום תוכניות עבודה ברכש, מעורבות בהגדרת צרכי לקוח ( פנימי ), בחינת חלופות , תמחור, חוזים, משא ומתן, ליווי התהליך עד להוצאת הזמנה וחתימת הסכם במידת הצורך. הובלת פרויקטי חיסכון ושיפור תהליכים, עבודה מול ממשקים חיצונים ופנימיים תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה' 08:00 - 17:00, ללא ימי שישי נא לציין צ.ש תנאים מעולים!! בונוס שנתי, חדר אוכל עשיר עם ארוחות מסובסדות, חנייה, אירועים, ימי גיבוש, מתנות בחגים, ביטוח בריאות מורחב ומסובסד..
דרישות:
ניסיון בתחום הרכש - חובה מינימום 5 שנים הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52689
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה עד מאזן לארגון ברמת גן התפקיד כולל התאמות בנקים, קליטת חשבוניות ספקים (כולל רכוש, ליסינג ומלאי) ותשלומים לספקים, התאמות מלאי מול לוגיסטיקה, קליטת פקודות שכר ומעקב תשלומי שכירות, פיקדונות וציטוטי ריבית תזרים מזומנים עתידי ושריון נזילות, דיווח יתרות בנקים שבועי או לפי דרישה, כיסוי חשבונות עסקה מול חשבוניות מס, הכנת תיק מאזן רבעוני, סקירת כרטסת וכו' משרה מלאה 8.5 שעות 08:00-16:30 נא לציין צ"ש קליטה לארגון+ תנאים מעולים + דמי אש"ל 40 שקלים ליום עבודה מלא + קרן פנסיה+קרן השתלמות מהיום הראשון 5% ביטוח בריאות , רווחה ועוד
דרישות:
תעודת מנה"ח סוג 3 -חובה ניסיון של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות סוג 3 -חובה ניסיון בדיווחים לרשויות (מע"מ, ניכויים, מסים) התאמה לטפסים 126, 856 ולדיווחי מע"מ שליטה טובה ב–Excel ניסיון עם תוכנות של הנהלת חשבונות. ניסיון מול ספקים וממשקים ארגוניים שליטה במערכות ממוחשבות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53168
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
עוזר/ת חשב/ת לארגון בפ"ת התפקיד כולל: סיוע בעריכת דוחות כספיים, דוחות מס ודיווחים נלווים. תנאים משרה מלאה א'- ה' בשעות 08:00-16:30 נא לציין צ"ש קליטה לארגון +תנאים מעולים
דרישות:
ניסיון עבודה בחברות ביטוח/משרדי רו"ח שעסקו בביקורת בחברות ביטוח אלמנטארי- יתרון. הכרות עם כללי ה- IFRS ועריכת דוחות כספיים של חברות ביטוח- יתרון. תואר ראשון בחשבונאות-חובה. שליטה גבוהה באקסל- חובה. כישורים נדרשים: יכולת לימוד עצמאית ועמידה בלוחות זמנים, יכולת עבודה בצוות, עבודה בסביבה ממוחשבת, סדר וארגון, דייקנות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52527
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוניות לחברת תוכנה בתל אביב במעבר לפתח תקווה ליד רכבת תיאור התפקיד: מכירה טלפונית ללקוחות עיסקיים, ביצוע בקרה ומעקב אחר הצעות מחיר, הזנת נתונים במערכת crm. עבודה בצוות קטן 3 אנשי מכירות. תנאים: ימים א'-ה' 8:00-16:00 או 9:00-17:00 שכר בסיס גלובלי + בונוסים. הגנת שכר ל3 חודשים ראשונים. קליטה ישירה לחברה!
דרישות:
ניסיון מוכח של שנה-שנתיים במכירות טלפוניות - חובה. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. יכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליההתפקיד המושלם בשירות לקוחות דיגיטלי! ללא טלפונים, סביבה נעימה ומשפחתית בתנאים מעולים מענה ללקוחות בכתב! חניה, חדר אוכל, חדר כושר ועוד תנאים מעולים תיאור התפקיד:מענה בכתב ללקוחות הפונים בערוצים הדיגיטליים עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, בליווי של צוות ניהולי תומך וגורמים מקצועיים עבודה מרובת ממשקים - דוברות, יחסי ציבור, מנהלי מותג, מנהלים בחנויות ועוד אחריות אישית לעמידה במדיניות החברה וסטנדרט השירות התאמת פתרונות ואחריות לסגירת מעגל הטיפול בפניות עבודה בסביבה ממוחשבת הדרכה וחניכה מסודרת עם הכניסה לתפקיד תנאים:משרה מלאה שעות העבודה 8:00-17:00 (ללא ימי שישי) או משרת הורה חלקית 08:00-15:00 מיקום: משרד המרכזי, הרצליה פיתוח תנאים מעולים למתאימים/ות! שכר 40 לשעה + ארוחות + חניה + חדר כושר + אופציות קידום ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
זמינות מיידית - יתרון משמעותי יכולת התנסחות טובה בעברית בכתב ובע"פ תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים אחריות אישית ועצמאות בביצוע ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
51461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני . החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד: עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת. התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות. מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים. תנאים: א'-ה' 8:00-16:00. ו10 שעות נוספות בחודש (לא חובה) קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה. יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
רפרנט/ית נדל"ן בסקטור הנדל"ן לארגון באזור איירפורט סיטי התפקיד כולל ניתוח עסקאות נדל"ן ומתן שרות שוטף ללקוחות ,מעקב דוחות מפקח, שחרורי כספים, העמדת אשראי וערבויות,ניהול ומעקב אחר משימות מול מספר גורמים במקביל,ניהול משא ומתן מול שותפים עסקיים ולקוחות,כתיבת וועדות אשראי,ניתוח דוחות כספיים,טיפול במסמכים משפטיים בנוגע לפרויקטים חדשים,אחריות על ריכוז נתונים ודיווחים פנימיים בתחום לווי הפרויקטים. תנאים משרה מלאה 8.5 שעות נא לציין צ"ש קליטה לארגון!
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים/ שמאות מקרקעין. תואר שני, יתרון. ניסיון בתחום הנדל"ן למגורים - חובה. ניסיון כיועץ משכנתאות - יתרון הבנה בתחום שמאות המקרקעין, יתרון. ניסיון קודם בניתוח דוחות כספיים, יתרון. שליטה מעולה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53392
אזור:
מרכז - שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנליסט.ית תחום סינדיקציה (מכירות תיקי משכנתאות) לבנק מוביל במרכז/ שפלה הגעת עצמית עם רכב- יש חניה תיאור התפקיד: אנליזה וניתוח נתונים במסגרת פעילות הסינדיקציה והאיגוח, וניהול אופטימלי של מלאי התיקים הפוטנציאליים לעסקאות לפינוי הון הובלת התהליך משלב איתור תיק פוטנציאלי ועד לסגירת מכירה בפועל- תוך הנעה של ממשקים פנימיים וחיצוניים מעקב אחר חיי העסקאות לאחר המכירה, במסגרת זו הכנת ניתוחים רלוונטיים ומתן מענה לצרכים השונים ביצוע בקרות וניתוחים שוטפים במסגרת עסקאות סינדיקציה ומתן מענה שוטף לגופים המוסדיים ניהול מאגרי המידע הנדרשים לשם ביצוע עסקאות פינוי הון תנאים ימי א'- ה' משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות יש לציין ציפיות שכר
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / סטטיסטיקה/ מנהל עסקים / ראיית חשבון שליטה מצוינת ב-EXCEL שליטה במערכת BI הכרות עם תחום המשכנתאות- יתרון בעל.ת יכולות טכניות ואנליטיות גבוהות אחראי.ת, שיטתי.ת ומדויק.ת, בעל.ת הספק עבודה גבוה ויכולת תעדוף משימות בעל.ת תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים נכונות לעבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52572
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מחפש\ת עבודה מהבית??? שלח\י לנו קו"ח לחברה ציבורית בראשון לציון דרוש\ה רכז\ת קורסים - הזדמנות להיכנס לעולם הגיוס תיאור משרה : ניהול כלל תהליך המיון והגיוס הראשוני לקורסים גיוסי מאסות , והליך המיון, זימון מועמדים עמידה ביעדי גיוס, עבודה אל מול תהליכים ונהלי גיוס היקף המשרה : עבודה מהבית! אפשר להגיע פעם\פעמיים למשרד שעות עבודה גמישות! שכר 8500 ש"ח ברוטו + בונוסים! תנאים מעולים למתאימים!
דרישות:
ניסיון בעולמות מכירה/ שירות לקוחות– חובה! תואר ראשון במדעי החברה/ מדעי ההתנהגות/ משאבי אנוש -יתרון שליטה באופיס - חובה!!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
53407
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|