דרושים גולדמן מיון והשמה

דרושים בגולדמן מיון והשמה

קצת על גולדמן מיון והשמה

חברת 'גולדמן מיון והשמה' מובילה תהליכי אבחון, מיון והשמת מועמדים לתעשיית ההייטק הן בדרגי הניהול הבכיר והן בדרגי הביניים. פעילות החברה משלבת ידע ומקצוענות בתחום האבחון האישיותי וניתוח כישורי המועמד לצד הכרות מעמיקה של הצרכים המקצועיים, הכלכליים, והתפעולים של החברות השונות. התמחותנו באיוש משרות ארוכות טווח בתחום המקצועי, שירותי יעוץ והשמת בכירים ושירותי Outsourcing.

מספר עובדים

25 - 50

שנת הקמה

1988

מיקום

רח' קינג ג'ורג' 16

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 15 משרות עבודה בחברת גולדמן מיון והשמה

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בגולדמן מיון והשמה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
סמנכ"ל מכירות בינלאומי, להשתלבות בהנהלת חברת הייטק גלובלית בתחום המכשור הרפואי בתפקיד הכולל אחריות מלאה להובלת הפעילות העסקית של החברה / ניהול מערך מכירות ברחבי העולם ,כולל ניהול סניפי מכירות גדולים (על כל המשתמע באחריות התפעולית והעסקית כאחד) ניהול חברות בנות המנהלות פעילויות מכירה , ניהול צוות עובדים (מנהלי דסק) ומערך הפצה.
דרישות:
*בעל/ת ניסיון מוכח כמנהל מכירות בינ"ל בחברות בתחום המכשור הרפואי-חובה
*הבנה טכנולוגית טובה ויכולת התמצאות בסב’ טכנולוגיות
*בעל/ת ראיה מערכתית רחבה, יכולת גבוהה ללימוד וניתוח שווקים ומתחרים, יוזמה, גמישות מחשבתית ,אוריינטציה עסקית חזקה, יכולות גבוהות בתחומי הסחר והמכירות. 
*כישורי ניהול גבוהים (ניסיון בניהול צוותי עובדים -תנאי הכרחי),
*אנגלית ברמת שפת אם , שליטה בשפות נוספות - יתרון ניכר.
*נכונות למשרה מלאה בירושלים ונסיעות רבות לחו"ל
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-BRB
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק ותיקה ומצליחה, המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים מכשור רפואי,
דרוש/ה עוזר/ת למנהל/ת דסק אירופה, לתפקיד המשלב אחריות לאיתור לקוחות פוטנציאליים, יזום התקשרויות עסקיות, ניתוח צרכי לקוחות ומעורבות בקשר עם לקוחות בינלאומיים בספרד, צרפת, גרמניה, מזרח אסיה ועוד. איתור ויזום קשרים עם מפיצים, לצד תמיכה תפעולית כ- BACK OFFICE בפעילות המכירות הבינ’ל בדסק.
דרישות:
*אקדמאי/ת, בעל/ת אוריינטציה עסקית- מכירתית חזקה ומוטיבציה להתפתחות
מקצועית בתחום המכירות הבינלאומיות.
אנגלית שוטפת- חובה. ספרדית ברמה טובה- יתרון משמעותי
* ניסיון מוכח במכירות באירופה בתחום המכשור הרפואי-חובה
* נכונות לעבודה באזור ירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-BRZ
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
סיוע בהכנת דוחות כספיים מאוחד וסולו של החברה, עריכת דוחות ניהוליים: בקרה תקציבית, דוחות פרויקטים, ניהול תזרים מזומנים, הנהלת חשבונות ועוד, סיוע בהכנת דוחות מס של חברות הקבוצה תחת אחריות חשבות המטה.
הכנת דיווחים שוטפים להנהלת החברה ועוד. 
דרישות:
*רישיון רו"ח-חובה, עדיפות לתואר ראשון
*ותק של 3-4 שנים במשרד רו"ח גדול - חובה.
*ניסיון בביקורת / עריכת דוחות של תאגידים עירוניים/חברות ממשלתיות - יתרון.
*ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון.
*ידע בתוכנת קונטו - יתרון.
*יחסי אנוש טובים, יכולת ניהול והובלה, מקצועיות ויכולת למידה וקליטה מהירה
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-ED
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חשב/ת שכר מנוסה בעל/ת ניסיון בסקטור הציבורי/ממשלתי, לתפקיד כחשב/ת שכר בצוות, המשלב אחריות להכנת שכר ללמעלה מ- 500 עובדים, מתן מענה לעובדים ולמנהלים בנושאי שכר-פרונטאלי וטלפוני, בנושאי פנסיה, קרנות ודיני עבודה, טיפול בתחום הסכמים קיבוציים, עדכוני דרגות ושכר וכו’
דרישות:
* ניסיון של כשנתיים לפחות בחשבות שכר מחברה ציבורית/ממשלתית-יתרון משמעותי
* הכנת שכר למעל 500 עובדים-חובה
* ניסיון בהסכמים קיבוציים-חובה
* ניסיון במתן שירות פרונטאלי וטלפוני לעובדים-חובה
*שירותיות, יחסי אנוש מעולים, אוריינטציה שירותית, מענה אדיב ומאור פנים.
* בעלת ידע רב בתחום דיני העבודה, פנסיה וקרנות, הסכמי שכר.
* ידידות למערכות מידע-יתרון לתוכנות לביא וחילן
* שליטה מלאה באופיס
* נכונות למשרה מלאה בירושלים
***המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד***
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: T-HIL
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק טכנולוגית נסחרת, דרוש/ה חשב/ת בכפוף לסמנכ"ל הכספים, לתפקיד הכולל עבודה מול מנהלי החשבונות לרבות סגירת מאזני בוחן חודשיים/רבעוניים ושנתיים, הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים לפי תקינה בינ"ל (IFRS), ביצוע הפרשות ופעילות סוף תקופה, קשר מול עובדי הביקורת החיצונית בכל הקשור לסקירות רבעוניות והדוח השנתי, עבודה שוטפת מול סמנכ"ל הכספים בכל הקשור לדיווח כספי, הכנת ניירות עבודה ונהלים שוטפים הקשורים ל-SOX, הכנת ביאורים כספיים לצורך דיווחים לרשות ניירות ערך בארה"ב, טיפול בנושאי המיסוי השוטפים ודוח מס שנתי, עבודה מול מבקר הפנים והקשר בינו לבין חשבי החטיבות, בקרה על הדיווחים החודשיים מול התקציב של החטיבות התפעוליות.
דרישות:
*רו"ח מוסמך /ת -חובה!
* ניסיון עבודה בחברה כחשב/ת או כע.חשב.
*ניסיון עבודה בחברות ציבוריות נסחרות-חובה, חברות הייטק- יתרון
* ניסיון עבודה במשרד רואי חשבון גדול
* ניסיון בתקינה הבינלאומית (IFRS) ובתקינה
ישראלית
* ניסיון משמעותי בביצוע עבודות ביקורת
* אנגלית – ברמה טובה מאד
* יתרון לניסיון ב- SOX, ניהול סיכונים, מחלקה כלכלית
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-BR
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרכז שירות גדול בירושלים דרוש/ה מנהל/ת.
במסגרת התפקיד בניית תוכניות עבודה ותוכנית תגמולים, גיוס והכשרת צוות עובדים, עבודה מטריציונית מול שלוחות החברה, הפקת דוחות תקופתיים, הובלת תהליכי ייעול ושיפור ועוד.
למעוניינים להשתלב בחברה בעלת עשייה משמעותית.
דרישות:
*תואר ראשון
*ניסיון מוכח בניהול מוקדי שירות
*ניסיון מוכח בניהול צוות
*היכרות עם מע’ CRM
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
*מוטיבציה גבוהה, ראייה מערכתית רחבה, תקשורת בינאישית טובה
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: C-MOK
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת לחברה תעשייתית בבית שמש. אחריות לכל תחומי הנה"ח עד למאזן, עבודה מול רו"ח חיצוני, ניהול תזרים מזומנים, קשר מול רשויות, טיפול ברכוש קבוע ועוד. הזדמנות להשתלבות בחברה הנמצאת בצמיחה משמעותית.


דרישות:

*תעודת הנה"ח סוג 3-חובה
*ניסיון כמנהל/ת חשבונות עצמאי/ת בחברה-חובה
*יכולת עבודה עצמאית, ראיה מערכתית בתחומי הכספים ויכולות ניהול
*נכונות למשרה מלאה בבית שמש
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-KEM
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה פרטית בתחום המשכנתאות דרוש/ה ראש צוות.
במסגרת התפקיד ניהול מקצועי של עובדי המחלקה, בניית תוכניות עבודה, פיקוח ובקרה על תוצאות ויעדים, הובלת תהליכי ייעול ושיפור, ניהול תיקי לקוחות ועוד.
למעוניינים בתפקידי ניהולי מאתגר.
דרישות:
*תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס
*ניסיון של שנתיים לפחות בתחום המשכנתאות
*ניסיון מוכח בניהול עובדים
*נכונות למשרה מלאה ברמת גן
*יכולת ניהול והובלה, תקשורת בינאישית טובה, ראש גדול
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: C-FIN
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הבריאות דרוש/ה כלכלן/ית.
התפקיד כולל אחריות מלאה לבקרה התקציבית, ביצוע בדיקות כדאי ובדיקות רווח והפסד, הפקת דוחות בקרה ואנליזה, איסוף וניתוח נתונים ועוד.
למעוניינים בתפקיד רחב ומגוון.
דרישות:
*תואר ראשון בכלכלה
*ניסיון של 5 שנים בתפקידי כלכלה
*ניסיון קודם ממערכות ציבוריות-יתרון משמעותי
*שליטה מלאה ב-Excel
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
*תשומת לב לפרטים, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ, נועם הליכות
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: C-ECO
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית המובילה פרוייקט גדול בירושלים דרוש/ה חשמלאי/ת מוסמך/ת.
התפקיד כולל עבודה לפי תוכניות חשמל מורכבות, ביצוע עבודות חשמל במספר מבנים, סיוע בעבודות אינסטלציה ומיזוג אוויר, ביצוע פעולות אחזקה מונעת ועוד.
למעוניינים להשתלב בסביבת עבודה יציבה ואיכותית.
דרישות:
*רישיון חשמלאי/ת מוסמך/ת
*ניסיון מוכח בקריאת תוכניות חשמל
*ניסיון קודם בתפקידי אחזקה/חשמל
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
*יכולת עבודה פיזית, אמינות, מוסר עבודה גבוה
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: C-ENG
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק המפתחת, מייצרת ומשווקת מכשור רפואי, דרוש/ה:
אחראי/ת מכירות אמריקה הלטינית, בעל/ת חזון, ראיה רחבה, יכולות ביצוע גבוהות וניסיון מוכח בפתוח עסקי, פיתוח שווקים ובמכירות בתחום המכשור הרפואי, לתפקיד המשלב אחריות לניהול מכירות ישירות לצד הפעלת מפיצים, פריצה לשווקים חדשים, איתור לקוחות, ניהול מו"מ וסגירת עסקאות.
דרישות:
*ניסיון בפיתוח עסקי, שיווק ומכירות בחברות גלובליות בתחום המכשור הרפואי.
*הכרות מעמיקה עם אחד השווקים הבאים לפחות:
(א) שווקי אירופה
(ב) שווקי APAC
(ג) דרום אמריקה
* יכולת גבוהה משולבת לפתוח עסקי, פריצת שווקים ופתוח הקשר העסקי עם לקוחות קיימים, תוך יזום והנעת תהליכים באופן עצמאי
*נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-BRZ
אזור: ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לגוף ממשלתי מוביל בירושלים, להשתלבות במחלקת הכספים והחשבות דרוש/ה רו"ח לאחר התמחות, יוצא/ת משרד רו"ח גדול, לתקן חדש בכפיפות לחשבת החברה לתפקיד הכולל מגוון משימות כגון סגירת מאזנים, בניית תהליכים פיננסיים, ביקורת פנים, מיסוי, פקודות יומן ועוד.
דרישות:
* רו"ח מוסמך - חובה!
* ניסיון של כ- 3 שנים ממשרד רו"ח גדול - חובה!
* אנגלית מצוינת - חובה!
* נמרצות, אסרטיביות, מוטיבציה, נכונות "להפשיל שרוולים" ו"ללכלך ידיים".
* נכונות למשרה מלאה בירושלים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: E-MLG
אזור: ירושלים, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לתאגיד עירוני בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף חניונים.
אחריות לניהול כספי של חניונים ופרויקטים עסקיים בחברה, ניהול לקוחות, מעורבות באפיון מערכות תומכות,
בקרה וטיפול בדוחות שוטפים.
* אחריות לניהול ותפעול שוטף של חניונים ופרויקטים עסקיים בחברה, לרבות ניהול כספי של החניונים והפרויקטים,
   ניהול הכנסות, תשלומים וסליקה.
* אחריות לניהול תהליך ההתקשרות מול לקוחות, טיפול בחוזים, התקשרויות ומערך הגביה.
* אפיון מערכות טכניות וביצוע בקרה שוטפת.
* הכנת דיווחים כספיים שונים וניהול צוות מקצועי
* דיווח וכפיפות לסמנכ"ל כספים
דרישות:
תנאי סף:
* תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/ מינהל עסקים
* 5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי
* 3 שנות ניסיון בניהול עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה- חובה
דרישות נוספות:
* תואר שני - יתרון.
* שליטה בתוכנת אקסל ברמה גבוהה
* ניסיון בעבודה במגזר הציבורי – יתרון
* אוריינטציה גבוהה לתחום הכספים וניסיון בהתוויה ובכתיבת נהלי עבודה
* חשיבה מערכתית, יוזמה, יכולות ניהול וראיה רחבה.
* יכולת מוכחת בעבודת צוות, יכולות בין אישיות גבוהות
**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: t-bus
אזור: מרכז, ירושלים
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לגוף ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תכנון.
* אחריות לניהול תוכניות בנין עיר (תב"עות), לרבות ניהול צוותי התכנון והיועצים המקצועיים בכל שלבי התכנון,
  ייצוג בוועדות הסטטוטוריות, ליווי הביצוע מול החברות המבצעות ועבודה מול גורמי החוץ המעורבים.
* הובלה של פיתוח המתחמים הפיזיים מול הרשות ומול הגופים הצבורים.
* ניהול פרוייקטי BOT, לרבות ניהול מכרזים, וועדות היגוי וריכוז הקשר מול הזוכים.
דרישות:
* תואר באדריכלות / תכנון ערים / תואר רלוונטי אחר – חובה
* ניסיון של 5 שנים ומעלה בתכנון פרויקטים, מתוכם 3 שנות ניסיון לפחות בתכנון עבור המגזר הציבורי.
* ניסיון מוכח בקידום תוכניות סטטוטוריות ועבודה מול מוסדות התכנון.
* ניסיון מוכח בהובלת פרויקטים משמעותיים ובניהול תקציבים.
* ניסיון מוכח בניהול עובדים/מנהלי פרויקטים
* ניסיון בהובלת מכרזים והתקשרויות מול יועצים, הכרות תעריפי תכנון וביצוע.
* הכרות עם גורמי התכנון הפועלים בירושלים יהוו יותרון משמעותי.
* יוזמה וחשיבה יצירתית, עצמאות רבה בעבודה, יסודיות ושיטתיות.
** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: T-HAR
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית באזור ירושלים דרוש/ה פלנר/ית.
התפקיד כולל השתלבות במחלקת שרשרת אספקה, ניהול צווארי בקבוק ובניית תחזיות, ניהול מלאים ותכנון חו"ג בהתאם ליעדי הייצור, ניתוח ושיפור תהליכים ועוד.
למעוניינים בדריסת רגל משמעותית בחברה מצליחה.
דרישות:
*הנדסאי/ת תעו"נ
*ניסיון קודם בתפקידי תפ"י/פלנר
*ניסיון קודם מסביבה יצרנית
*נכונות למשרה מלאה באזור ירושלים
*ראש גדול, ראייה מערכתית רחבה, יחסי אנוש מעולים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: C-PLN
אזור: ירושלים
קרא עוד