סיפור הצלחה - אנה וילשינה וסטיב חנוך, בודקת תוכנה ונציג שירות לקוחות, מיוזיק לאב / הילה יעקובי

אנה וילשינה וסטיב חנוך חיפשו ומצאו את עבודתם בחברת מיוזיק לאב באמצעות אתר ג'ובנט.

סטיב, בן 37, ישראלי שגדל בארה"ב ועלה לישראל לפני כשנתיים, החל לעבוד לפני כחצי שנה במחלקת שירות הלקוחות של החברה.
אנה, בת 27, עלתה מאוקראינה לפני כעשר שנים, עובדת בחברה מזה חצי שנה כבודקת תוכנה.



סטיב ואנה במשרדי 'מיוזיק לאב'

סטיב מספר:
"לפני שנתיים חזרתי לארץ ובהתחלה, הלכתי ללמוד באולפן ובמקביל עבדתי כמנהל מספרה. כל אותו זמן בחנתי ולמדתי את שוק העבודה המקומי, אך עדיין לא התחלתי לחפש עבודה באופן אקטיבי. זה היה תהליך של גישוש. בניו יורק עבדתי בתפקיד שאין לו מקביל בארץ: 'מנהל פרוייקט ביזנס אנאלייזר'. מבנה התפקיד שם שונה לחלוטין והייתי צריך להתאים את עצמי לשוק המקומי".

אנה:
"לפני שהגעתי למיוזיק לאב עבדתי כשנתיים במחלקת שירות הלקוחות של חברת ברק. באותה תקופה למדתי תוכנה וניהול וכשסיימתי, רציתי למצוא עבודה בתחום".

על תהליך החיפוש מספר סטיב:
"את תהליך החיפוש וההיכרות עם השוק המקומי, עשיתי באמצעות אתר ג'ובנט. את ג'ובנט הכרתי עוד כשחייתי בארה"ב, אז התחלתי 'לחרוש' את האתר, על מנת ללמוד את השוק ולהכיר את החברות המקומיות.

את תהליך החיפוש בג'ובנט התחלתי עם מילת המפתח – אנגלית. הרצתי חיפוש וקיבלתי המון תוצאות. השלב הבא היה להגדיר לעצמי את הדרישות שלי. חיפשתי חברות בתחום ההייטק, אח"כ נכנסתי לאתרים של החברות שלא הכרתי. במהלך הסינון הוצאתי מראש את החברות הגדולות. תהליך החיפוש האקטיבי לקח לי חודשיים. שלחתי קו"ח ל-50 חברות בערך והייתי בחמישה ראיונות עבודה לפני שהגעתי למיוזיק לאב".

אנה:
"חיפשתי עבודה די הרבה זמן, בערך 5 חודשים שבמהלכם שלחתי קו"ח בתפוצה מאוד רחבה. בין היתר, חיפשתי משרות באתר ג'ובנט, ובסופו של דבר דרך מודעות דרושים בג'ובנט מצאתי את העבודה.
אחרי מספר ראיונות ושעורי בית, התקבלתי לעבודה כאן".

חברת מיוזיק לאב, המציאה רבות מטכנולוגיות ה- p2p אשר מפעילות את רשתות ה- p2p של היום והיא נחשבת לרשת הותיקה ביותר בעולם.
מיוזיק לאב בונה את הרשת היחידה בעולם המאושרת על ידי תעשיית המוזיקה ומתכוונת לספק ''תוכן חוקי'' של שירים, סרטים ותוכניות טלוויזיה למליוני משתמשים.

על תפקידה בחברה מספרת אנה:
"זו הפעם הראשונה שאני עוסקת בבדיקת תוכנה. זו עבודה מעניינת ומאוד אחראית. אנחנו האנשים האחרונים שמאשרים את המוצר".

סטיב:
"אני עובד במחלקת תמיכת הלקוחות. רוב הלקוחות של מיוזיק לאב הם מארה"ב ומקנדה ואנחנו נותנים להם שירות טלפוני ושירות באמצעות אימייל. זו עבודה לא קלה. אנחנו עונים להרבה שיחות ביום, שמתחלקות בין מעט עובדים וכל אחד מאיתנו שולח הרבה מאוד אימיילים ביום. אני עובד עפ"י השעון של ארה"ב – שני עד שישי –
מ- 3 אחה"צ  עד 12 בלילה. גם החופשים שלי הם בהתאם לחגים האמריקאיים".

על  הקליטה בחברה מספר סטיב:
"כשהגעתי למיוזיק לאב, מאוד התלהבתי. החברה שעבדתי בה בניו יורק היתה חברה בינונית בגודלה במושגים של המקום – עבדו בה 1000 איש. בשבילי לעבוד בחברה של 30-40 איש זה שינוי מאוד גדול. הרגשתי מאוד נוח מרגע שהגעתי לפה.
זו חברה מאוד נעימה, אין היררכיה בין ההנהלה לעובדים. כולם עובדים ביחד, אף אחד לא יושב לך על הגב, הדרישות הגיוניות ויש הערכה לעובדים".

אנה:
"אני מאוד מרוצה כאן. מהיום הראשון הרגשתי כאן טוב. זה מאוד חשוב לי, כי את רוב היום אני מבלה במקום העבודה".

חודשיים אחרי שהחלה לעבוד בחברה, עברה אנה לנווה סביונים, שכונה הנמצאת מרחק 10 דקות הליכה מהמשרד.

"אחרי חודשיים הבנתי שאני רוצה להישאר כאן ועברתי לגור בקרבת המשרד. מעבר לעניין בעבודה, טוב לי כאן. באופן אישי מעדיפה לעבוד בחברה קטנה, שהיא יותר ביתית ויותר חברתית. יש לי למה להשוות כי באתי מחברה ענקית. כאן כל אחד מכיר את השני, לא רק בשם, אלא גם את הבנאדם שעומד מאחורי השם".


לסיפורי הצלחה נוספים לחץ/י על כתבות תעסוקה

נושאים נוספים שיכולים לעניין אותך:

> מחפשים עבודה? 
>
מחפשים עובדים? 
> כתיבת קורות חיים

הצטרפו להצלחה של כולם בג'ובנט.

לכתבה באנגלית

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!