תיאור תפקיד:
דרושה מנהלת משרד לחברת מכירות מצליחה במתחם הבורסה ברמת גן תיאור התפקיד: ניהול שוטף של המשרד, אחריות על אדמיניסטרציה, תיאומי פגישות, ניהול יומנים, טיפול בדואר ובחשבוניות, מתן מענה טלפוני וכתיבת דוחות.
דרישות:
• אנגלית ברמה בסיסית (כתיבה ודיבור) • יכולות ארגון גבוהות ודיוק בפרטים • אחריות, סדר ויכולת עבודה עצמאית • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות • נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לשואו רום יוקרתי בהרצליה פיתוח דרוש/ה עובד/ת אחראי/ת ומסור/ה לתחזוקה שוטפת וסידור חלל התצוגה. התפקיד כולל ניקיון ותחזוקה שוטפת של חלל התצוגה, המשרדים והשטחים הציבוריים. בנוסף, העובד/ת יהיה אחראי/ת על סידור ואסתטיקה יומיומית של חלל התצוגה, כדי להבטיח מראה ייצוגי ומזמין. כמו כן, יידרש סיוע באריזות ובהכנת משלוחים. המשרה היא חלקית, 5 ימים בשבוע בשעות: 9:00-13:00
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודות אחזקה או ניקיון - יתרון
- יכולת עבודה בסביבה דינמית
- שליטה בשפה העברית
- נכונות לעבודה פיזית
- זמינות מיידית
- אחריות
- מסירות
- יכולת ארגון
- תשומת לב לפרטים
- יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1512
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
כלמוביל, יבואנית הרכב המובילה בישראל מחפשת מנהל.ת מותג. מטרת התפקיד:יישום תוכניות השיווק של מגוון השירותים החוצים של כלמוביל מציעה לכלל לקוחותיה תיאור התפקיד:אחריות שוטפת על יישום תכנית השיווק והפרסום של הצעות המימון, ליסינג, ביטוח, חבילות שירות ואחריות (שירותים נלווים לרכב מבית כלמוביל). הגדרת "מסע הלקוח" וזיהוי נקודות זמן קריטיות בהן יש לפעול באופן אקטיבי, ויצירת מסעות לקוח אשר מובילים לחוויה בעלת משמעות ללקוח הקצה ובעלות ערך עסקי לכלמוביל, בשיתוף כלל היחידות העסקיות בארגון. אחריות על פרויקטים חוצי ארגון החל משלב החשיבה, אפיון ויישום מלא. ייזום והוצאה לפועל של קמפיינים מול משרדי הפרסום והמדיה אונליין ואופליין מהגדרת הבריף ועד לסיכום וניתוח התוצאות, יח"צ והפקה. ניהול ותפעול נכסים דיגיטליים, בקרה שוטפת והתאמת התכנים עפ"י דרישות. אחריות על בקרת תקציב שיווק ופרסום. הנעת ממשקים פנימיים ודרגים ניהוליים בכירים.
דרישות:
תואר ראשון - חובה ניסיון של שנתיים לפחות בתחום השיווק והפרסום חובה יכולת אנליטית ברמה גבוה חובה הכרות עם עולמות הפיננסיים והביטוח יתרון ניסיון בעבודה מארגון גדול או מרובה ממשקים יתרון מיקום - ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:ייצור חוויית לקוח מיטבית בתהליך רכישת רכב חדש ע"י חיזוק תחושת האמון וההנאה של הלקוח בנסיעת המבחן ובמסירת הרכב, על מנת לתמוך בביצועי החברה. תחומי אחריות:ביצוע נסיעות מבחן ללקוחות המותג ואחריות על רכבי ההדגמה, כולל תיאום הגעה מול הלקוחות קבלת רכבים מהמוביליות, בדיקת איכות ותקינות הרכבים והכנת הרכבים למסירה/נסיעת מבחן ביצוע מסירת רכבים ללקוח הכוללת הדרכה והסבר על תפעול הרכב, לאחר שיחת WELCOME ללקוח יום לפני קבלת הרכב אחריות על ניקיון ותחזוקת רכבי נסיעות המבחן של האולם ותקינותם (תיאום למול מוסכים, שינוע למוסך וממנו) כולל דיווח ומעקב שוטף גיבוי ותמיכה לאנשי המכירות בתפעול תהליכי המכירה, הכולל מענה לטלפונים הנכנסים לאולם והעברת הלידים לנציג המכירות/מנהל האולם אחריות לנראות האולם ותא המסירה באופן שוטף
דרישות:
רישיון רכב פרטי בתוקף - חובה היכרות עם עולם הרכב והבנה טכנית - יתרון משמעותי ניסיון בעבודת תפעול בענף הרכב - יתרון הכרות טובה עם יישומי ה office (וורד , אקסל) מיקום : פתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4118
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
שירות זה העניין שלך? אנחנו מחפשים אותך!לעבודה בסביבה צעירה, מקצועית ומשפחתית. מטרת התפקיד: למקסם את חווית השירות של הלקוח למענה מהיר ואיכותי, תוך יצירת נאמנות לקוח ורכישת רכבים חוזרת. תחומי אחריות: טיפול כולל ומלא בפניות ותלונות של לקוחות במגוון ערוצי תקשורת: מענה טלפוני ללקוחות החברה. מענה דיגיטלי (צא’ט,מייל, מכתבים, רשתות חברתיות). עבודה מול ממשקים מגוונים: מרכזי שירות, ספקים, מנהלי שירות וכו’. משרה מלאה ימים א-ה שעות: 07:45 עד 16:30 (נכונות לשעות נוספות) שישי אחד לחודש. תמריץ חודשי וביטוח בריאות
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - יתרון מיומנויות מחשב, אופיס - חובה ניסיון במענה תקשורת כתובה- יתרון הכרות עם תחום הרכב- יתרון עבודה על מערכת CRM - יתרון מיקום - ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4231
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
במרלו"ג של כלמוביל, קבוצת הרכב המובילה בישראל, מחפשים מחסנאי/ת אנרגטי/ת ומסודר/ת להצטרף לצוות התפעול שלנו!עבודה בסביבה מקצועית, יציבה ומשפחתית עם תנאים מצוינים והזדמנויות להתפתח. ארוחות מסובסדות, חניה חופשית, חדר כושר, נופש חברה ועוד המון תנאים מעולים! איך יראה היום שלך: - קליטת ובקרת פריטים המגיעים למרלו"ג.
- עבודה שוטפת מול מחשב בתוכנת SAP.
- הכנת משלוחים (חלקי חילוף) במהירות ובדייקנות למרכזי השירות.
- סידור ואריזת משלוחי חלקי חילוף להפצה מהמרכז הלוגיסטי.
- סריקה ובקרה של המשלוחים.
דרישות:
ניסיון כמחסנאי – יתרון יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת א’-ה’: 9:00-17:30, ימי שישי לסירוגין מיקום: ראש העין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3960
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
וואלה מחפשת אותך! מנהל/ת תיקי לקוחות - למחלקת שיתופי פעולה ותוכן מסחרי :)תיאור התפקיד:- הרחבת בסיס הלקוחות בתחום המסחרי
- ניהול קשרים עם לקוחות והגדלת המכירות
- הבנה דיגיטלית ועבודה מול ממשקי החברה הטכנולוגיה, המערכת, האנאליזה והפרסום
מיקום המשרה: תל אביב משרה מלאה. 2-3 שנות ניסיון.
דרישות:
- ניסיון וידע מוכח במכירות
- היכרות עם שוק הפרסום והמדיה עם דגש בתחום הדיגיטל
- יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית גבוהה
- חשיבה מחוץ לקופסה ויכולת לייצר יוזמות מסחריות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
מיקום: תל אביב שעות עבודה: משרה מלאה בימים א'-ה' על התפקיד: - אם את/ה בעל/ת יכולות שירות מצוינות ומחפש/ת מקום עבודה עם אווירה משפחתית ויציבה – מקומך איתנו!
- המותג שלנו בתחום התכשיטים מחפש אחראי/ת שירות לקוחות שיצטרף/תצטרף לצוות המנצח שלנו.
- תחומי אחריות
- אחראי/ת על מערך שירות הלקוחות
- מתן מענה טלפוני וממוחשב ללקוחות
- צילום והכנת חומרים לפרסום ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם)
- ניהול הזמנות והחזרות
- השתתפות בהפקות אופנה
- עבודה על פרויקטים משתנים בהתאם לצרכים השוטפים של המערכת
דרישות:
מה נדרש כדי להצטרף אלינו? - תודעת שירות גבוהה במיוחד
- אנגלית ברמה טובה
- שליטה מעולה במחשב וביישומי OFFICE
- ראש גדול ויכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה
- יכולת עבודה עם מערכות וממשקים
- שחקן/נית נשמה עם מוטיבציה גבוהה שת/יצטרף לאווירה משפחתית ומקצועית
יתרון: - ניסיון בסיסי בעבודה עם פוטושופ
- זיקה לעולם התכשיטים
- תואר אקדמי
- ניסיון ויכולת עריכת תוכן
מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות לחברת JOBNET – לוח דרושים מוביל מחפשים משרה יציבה עם אופק קידום בסביבה מקצועית ודינמית? זה הזמן להצטרף אלינו! מה כולל התפקיד?- מכירות – שיחות יזומות ללקוחות עסקיים חדשים.
- שימור והגדלת פעילות – טיפוח לקוחות קיימים והרחבת שיתופי הפעולה.
- שירות ותפעול – מתן מענה מקצועי ופתרונות ללקוחות החברה.
- מיקום: מרכז תל אביב
- סביבת עבודה:
- דינמית, מקצועית, תומכת ועם אופק קידום למתאימים.
דרישות:
- כישורי מכירה ואוריינטציה שיווקית.
- ורבליות ויכולת תקשורת מצוינת.
- ניסיון קודם במכירות טלפוניות או בתפקיד דומה בתחום- יתרון !
- זמינות למשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
203
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייצור מובילה בתחום האלקטרוניקה והכבילה באזור פתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. התפקיד כולל: - הקלדת הצעות מחיר והזמנות רכש בארץ ובחו"ל
- מעקב אחרי אישורים, מועדי אספקות וקליטות
- הכנת משלוחים לקבלני משנה
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון תפעול, מחסן, יצור והנה"ח.
מדובר בתפקיד דינמי ומאתגר, המצריך יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, ויכולת ניהול זמן. המועמד/ת ייהנה/תיהנה מסביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית/תפעולית
- היכרות עם עולם הרכש - יתרון
- שליטה באופיס
- אנגלית בסיסית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1494
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה מובילה באשדוד דרוש/ה יועץ/ת לימודים טלפוני/ת לתפקיד משמעותי באווירה צעירה ודינמית. תיאור התפקיד: מתן ייעוץ והכוונה טלפונית למתעניינים בלימודים (ללא מכירות!) ליווי אישי ומקצועי של מתעניינים משלב ההתעניינות ועד סגירת התהליך השתלבות בצוות איכותי ומשפחתי
תנאים מעולים למתאימים/ות:
- שכר ממוצע של 45–39 ₪ לשעה
- הכשרה מקצועית על חשבון החברה
- אפשרות לעבודה היברידית (מהבית) לאחר כחודש הכשרה
- אווירה צעירה, תחרויות, פרסים וערבי גיבוש
- גמישות בשעות – 6–8 שעות ביום, בוקר / ערב לפי בחירה
- מתאים גם לסטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות והורים
שעות פעילות המוקד: א’-ה’ 9:00–18:00 | ו’ לסירוגין 9:00–14:00
דרישות:
- זמינות למינימום 4 משמרות שבועיות
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- ניסיון קודם בשירות/טלמיטינג – יתרון
מחפשים עבודה עם משמעות, אנשים טובים ואווירה מנצחת?שלחו קורות חיים כבר עכשיו והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה מובילה באשדוד דרוש/ה יועץ/ת לימודים טלפוני/ת לתפקיד משמעותי באווירה צעירה ודינמית. תיאור התפקיד: מתן ייעוץ והכוונה טלפונית למתעניינים בלימודים (ללא מכירות!) ליווי אישי ומקצועי של מתעניינים משלב ההתעניינות ועד סגירת התהליך השתלבות בצוות איכותי ומשפחתי
תנאים מעולים למתאימים/ות:
- שכר ממוצע של 45–39 ₪ לשעה
- הכשרה מקצועית על חשבון החברה
- אפשרות לעבודה היברידית (מהבית) לאחר כחודש הכשרה
- אווירה צעירה, תחרויות, פרסים וערבי גיבוש
- גמישות בשעות – 6–8 שעות ביום, בוקר / ערב לפי בחירה
- מתאים גם לסטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות והורים
שעות פעילות המוקד: א’-ה’ 9:00–18:00 | ו’ לסירוגין 9:00–14:00
דרישות:
- זמינות למינימום 4 משמרות שבועיות
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- ניסיון קודם בשירות/טלמיטינג – יתרון
מחפשים עבודה עם משמעות, אנשים טובים ואווירה מנצחת?שלחו קורות חיים כבר עכשיו והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
רוצה להרוויח הרבה יותר? מחפש/ת מקום עבודה שכיף להגיע אליו ועל הדרך גם ליהנות מאחלה תנאים? אנו מחפשים מועמדים/ות כמוך! לקבוצת ג’רוזלם פוסט דרושים/ות אנשי /נשות מכירה תותחים /ות לשיווק מוצר הדגל שלנו! *מוקד משפחתי! * דאטה חמה! *אפשרות קידום רבות בתוך החברה! *מענקי התמדה החל מוותק של חצי שנה *שכר גבוה ומתגמל מאוד! -אפשרות לעבודה במשמרות בוקר/ערב -עבודה היברידית- שילוב של עבודה מהבית ומוקד בתל אביב! -תחרויות ופרסים-בארץ ובחו"ל -הכשרה בחודש הראשון במשרדי החברה בתל אביב **המשרה מתאימה לחיילים /ות משוחררים /ות - ולכל מי שמחפש/ת דריסת רגל ראשונה בעולם המכירות!
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות-יתרון - לא הכרחי שירותיות / אדיבות / מוסר עבודה גבוה. זמינות למשרה מלאה / חלקית במשמרות. *אחוזים גבוהים ממכירות! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומחפשים לצרף רואה/ת חשבון מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
רואה/ת חשבון בעל/ת גישה מקצועית, ניסיון בעבודה עם חברות ישראליות, היכרות עם מערכות ERP ושכר מקומיות, והבנה מעמיקה בתחום המיסוי הישראלי. דרושים כישורי תקשורת מעולים, יכולת לעבוד מול ריבוי משימות ולוחות זמנים צפופים, וראש גדול בניהול קשרי לקוחות. תחומי אחריות:
• ניהול שוטף של תיקי לקוחות. • פיקוח על תהליכים חודשיים בתחומי כספים, מיסים ושכר עבור חברות ישראליות בבעלות תאגידים רב-לאומיים. • תקשורת שוטפת ויעילה עם בעלי עניין בחו"ל ועם צוותים מקומיים בישראל. • תכנון, ביצוע והשלמה של משימות תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות וניהול סיכונים. • הובלת צוות מנהלי חשבונות, כולל הכוונה והכשרה מקצועית.
דרישות:
• רואה/ת חשבון מוסמך/ת. • 2-4 שנות ניסיון לאחר הסטאז' בפירמת ראיית חשבון או בחברת הייטק. • שליטה מצוינת ב-Excel. • ניסיון בעבודה עם מערכות Priority או NetSuite ותוכנות שכר ישראליות – יתרון. • יכולות אנליטיות וארגוניות גבוהות. • תשומת לב לפרטים ודיוק בביצוע. • שליטה מלאה בעברית. • שליטה מלאה באנגלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת לוגיסטיקה מובילה בפתח תקווה דרושי מנהל מחסן למשרה מלאה. העבודה כוללת ניהול צוות עובדים, סידור וארגון סחורה, ליקוט הזמנות, אריזה והכנה לשילוח וכן קבלת סחורה מספקים. סביבת עבודה מקצועית, צוות מגובש והכשרה מלאה על חשבון החברה. תנאים מצוינים ושכר גבוה למתאימים/ות. עבודה בימים א'-ה', בין השעות 08:00-17:00.
דרישות:
- נכונות לעבודה פיזית בסביבה דינמית
- אחריות, סדר ויכולת עבודה בצוות
- זמינות למשרה מלאה, א'-ה' 08:00-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|