תיאור תפקיד:
על המשרה והמשרד: הצטרפו למשרד רואי חשבון מהמובילים בארץ, הממוקם במרכז תל אביב. אנו מציעים סביבת עבודה מקצועית, מאתגרת ודינמית, עם דגש על פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום. אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמעוניין/ת להשתלב בצוות איכותי ולנהל תיקים מגוונים – מקומך איתנו. תחומי אחריות מרכזיים: ניהול שוטף של מערך הנהלת החשבונות לתיקי לקוחות מגוונים (חברות, עצמאים). טיפול מלא בהנהלת חשבונות ספקים ולקוחות, כולל התאמות בנקים, כרטיסי אשראי וקופות. הכנת חומרים להצהרות הון ודוחות כספיים שנתיים. דיווחים וטיפול שוטף ברשויות המס (מע"מ, ניכויים). עבודה מול לקוחות המשרד תוך מתן שירות מקצועי ואדיב.
דרישות:
דרישות חובה: תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 2 (או סוג 3) – חובה. ניסיון של 3 שנים לפחות כמנהל/ת חשבונות במשרד רואי חשבון – חובה. שליטה מלאה וניסיון מוכח בעבודה עם מערכות הנהלת חשבונות (כגון: חשבשבת / פריוריטי / סאפ - יש לציין את המערכות הרלוונטיות) שליטה מלאה ביישומי אופיס, בדגש על Excel. יכולת עבודה עצמאית, מסודרת, דייקנות ויסודיות ברמה גבוהה. יחסי אנוש מצוינים ומוסר עבודה גבוה. יתרונות: ניסיון קודם בניהול חשבונות עד מאזן. ניסיון עם לקוחות מתחום ה-[אם יש תחום ספציפי – הייטק/נדל"ן/מסחר]. ידע וניסיון בהכנת משכורות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד תכנון ופיקוח דרוש/ה מזכיר/ה FIRE
דרישות:
דרישות: בעל/ת ראש גדול, זריז/ה, לויאלי/ת, אחראי/ת הבנה מעולה וניסיון בהגשת חשבונות לגביה שליטה באקסל בעל/ת יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1197
|
תיאור תפקיד:
החל תהליך המיונים לגיוס מתמחים לשנת 2027 בפירמת BDO! BDO מזמינה אתכם להצטרף אלינו למסלול ההתמחות באשכול מיסים, ייעוץ וביקורת – ולהיות חלק מארגון מוביל, דינמי וחדשני. * אצלנו תמצאו מגוון תחומים והתמחויות באשכולות שונים החל מהייטק, טכנולוגיה וגלובל, נדלן, פיננסים, מיסים, כלכלית ביקורת פנים ועוד... *תעבדו מול לקוחות מגוונים – בכל הגדלים והסוגים הקיימים במשק הישראלי והבינלאומי. *תזכו לעבודה ישירה מול השותף ולקבל התנסות רחבה והתמקצעות מעמיקה. *אנו מציעים מסלול קריירה והתפתחות למתאימים – כך שההתמחות היא רק תחילת הדרך. ב-BDO מאמינים בהזדמנויות לצמוח, להתפתח ולבנות קריירה משמעותית בסביבה מקצועית ותומכת. אם אתם מחפשים התמחות שמכינה אתכם לעולם האמיתי – המקום שלכם איתנו!
דרישות:
בוגרי תואר ראשון בחשבונאות - יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה- חובה זמינות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3722
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה חשב/ת שכר מנוסה להשתלבות במחלקת השכר של הבנק. התפקיד כולל טיפול בכל היבטי השכר: הכנת משכורות, טפסי קליטה ושחרור, הכנת דו"חות שכר חודשיים ועוד,עבודה על בסיסי נתונים, בקרת נתונים וביצוע אנליזות, בניית קבצים מורכבים ומנותחים לתהליכי שכר ומשאבי אנוש, עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. שעות העבודה: ימים א' ג' ד' 08:00-16:00 וימי ב' ה' 08:00-15:30 שכר: 15,000 ברוטו. קליטה: עובד/ת בנק מהיום הראשון + אופציה לקבלת קביעות
דרישות:
תואר ראשון – חובה. יתרון לתחומי כלכלה / ניהול / חשבונאות תעודת חשב/ת שכר – חובה שליטה מלאה בExcel - חובה היכרות עם הסכמי שכר מורכבים - חובה היכרות עם מערכת חילן – יתרון היכרות עם ארגונים מוועדים - יתרון יכולות אנליטיות וכישורי חשיבה גבוהים. יחסי אנוש מצוינים ותפיסת שרות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54598
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית בצפון דרוש/ה חשב/ה מנוסה למשרה שכוללת נסיעות שבועיות למטה החברה במרכז הכנת דוחות כספיים שנתיים אחריות על נושאי מס וקשר עם רשויות המס ניהול והובלת צוות של 8 עובדים דיווחים חודשיים להנהלה ולחברת האם ניתוח תוצאות עסקיות וביצוע בקרות פנימיות עבודה שוטפת עם רואי חשבון חיצוניים ועורכי הדין של החברה ניהול הגבייה ועבודה מול חברות ביטוח אשראי פיתוח ושיפור תהליכי עבודה ובקרות פנימיות ליווי הנהלת החברה בתהליכי קבלת החלטות פיננסיות
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת - חובה ניסיון של 3 שנים לפחות כחשב/ת בחברה תעשייתית ניסיון מוכח בניהול עובדים - חובה סטאז' באחת מפירמות הBig 4 - יתרון שליטה מלאה ב-Excel שליטה באנגלית ברמה טובה (כתיבה, קריאה ודיבור) עבודה במערכת SAP R/3- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מזון ותיקה ויציבה המונה כ־220 עובדים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות חשב/ת שכר מנוסה, אחראי/ת ובעל/ת יכולת עבודה עצמאית, לתפקיד מרכזי ומאתגר הכולל: -ניהול מלא של מחזור השכר החודשי לכ־200 עובדים -קליטת עובדים, ניהול נוכחות, חישובי שכר, הפרשות סוציאליות, טיפול בסיום העסקה -דיווח ותיאום מול רשויות: ביטוח לאומי, מס הכנסה, קרנות פנסיה וגמל -הפקת דוחות שכר חודשיים ושנתיים -מתן מענה מקצועי ושירותי לעובדים ומנהלים בנושאי שכר ודיני עבודה - הנהלת חשבונות שוטפת היקף משרה: משרה מלאה ימים א-ה 7:00-17:00/8:00-16:00 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר מוסמך/ת – חובה מנהח 1,2- חובה ניסיון של 3+ שנים כחשב/ת שכר בארגון עם מעל 150 עובדים – חובה ידע מעמיק בדיני עבודה, ביטוח לאומי ומס הכנסה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
763609
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד דינמי, מגוון ומעניין בכפר סבא, עם צוות מעולה ואווירה משפחתית, העוסק בתחומי היעוץ הכלכלי ופיננסי עם הגופים המובילים במשק, דרוש/ה כלכלן/ית/ רו"ח/בוגר.ת מנהל עסקים למשרה מלאה.
דרישות:
- בוגרי כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות או עד שנתיים ניסיון בתחום הכלכלי
- ידע מצויין באקסל
- כתיבה רהוטה.
- ראש "גדול".
- יכולת עבודה גם בצוות וגם בצורה עצמאית.
- יכולת למידה מהירה.
- נכונות לעבוד שעות נוספות בעת הצורך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00039
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת אתגר מקצועי בסביבה דינמית ומרובת ממשקים? בעל/ת ניסיון בהנהלת חשבונות, שירותיות גבוהה ותשוקה לעולמות הספנות, השילוח והלוגיסטיקה? זו ההזדמנות שלך להשתלב בחברה יציבה, צומחת ובעלת פעילות בינלאומית! תיאור התפקיד: בתפקיד זה תהווה/תהווי גורם מרכזי בחיבור שבין מחלקת הכספים ללקוחות, תוך אחריות על תהליכים פיננסיים מגוונים ומתן שירות איכותי. מה עושים בתפקיד? בקרה ומעקב אחר תיקים וחשבוניות ספקים הפקת חשבוניות ללקוחות ביצוע גבייה שוטפת וניהול קשרי לקוחות פיננסיים עבודה יומיומית עם מערכות מידע מתן שירות ללקוחות פנימיים וחיצוניים עבודה בצוות מקצועי ותומך למה אצלנו? - אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית - סביבת עבודה משפחתית, תומכת וחדשנית - הזדמנות להשתלב בתעשייה בינלאומית מרתקת משרה מלאה, א'-ה', מיקום: תל אביב
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3 ניסיון קודם בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי לניסיון בענפי הספנות/לוגיסטיקה שליטה במערכות פיננסיות וב-Office (בדגש על Excel) דיוק, סדר ויכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים שירותיות גבוהה, תקשורת בינאישית מעולה ויכולת עבודה בצוות יכולת יוזמה ופתרון בעיות באופן עצמאי אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
971757
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בת של ציבורית דרוש/ה 1.חשב/ת בכיר 2.סמנכ"ל/ית כספים בניית תהליכי עבודה, מערכות בקרה וניהול, דוחות כספיים, ניהול מחלקה
דרישות:
ניסיון כחשב/ת מנהל/ת כספים או כסמנכ"ל ניסיון מחברה ציבורית - יתרון ניסיון בפעילות בהיקפים גדולים ניסיון ניהולי - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01337
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• טיפול בפניות וריכוז תקלות מקצה לקצה, עד למתן מענה איכותי למשתמש תוך עמידה ביעדי השירות. • מענה לפניות היחידה לפניות הציבור • תמיכה בתהליכי עבודה בנקאיים ותפעוליים במסגרת שינויים במערך הסניפים · • עדכון נתונים בטבלאות · DPT בסביבת היצור • ממשקי עבודה מול לקוחות וגורמים שונים בחברה · • אחריות על גיבוש פתרון ובקרה שוטפת אחר משימות עד לסגירת מעגל טיפול. ·
דרישות:
• ידע בתהליכי עבודה בנקאיים (פתיחת חשבון / מט"י / אשראי / משכנתאות) - יתרון• תודעת שירות גבוהה · • ידע בתוכנות אופיס – חובה · • יכולת עבודה בצוות · • כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב · • רקע אקדמאי- יתרון · • יחסי אנוש טובים · • נכונות לעבודה בשעות מאומצות · • יכולת ראייה רוחבית של תהליכים בארגון · • יכולות למידה עצמית, חשיבה יצירתית · • ניסיון עבודה עם מערכות תמיכה וכלי · BI – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2802
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לעמותה בתל אביב דרוש/ה חשב/ת התפקיד כולל הכנת דוחות כספיים פעילות מול מוסדות מעקב ובקרה תקציבית בכל תחומי פעילות הארגון אחריות ובקרה בכל נושאי הנהלת חשבונות אחריות נושא הביטוח בארגון הגשת בקשות תמיכה שנתיות טיפול בהסכמים מול גופים הפועלים עם הארגון והתחשבנויות סיוע בהכנת שכר, פקודות שכר ועריכת בקרה בתחום. בקרת הסכמי העסקה, זכויות ותנאי עובדים, בקרה ומעקב בנושא תקציב שכר התפקיד יכול להתאים לבעלי/ות שנתיים ניסיון
דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך/ת מינמון ניסיון של 5 שנים הכרה וניסיון בתוכנות שכר ונוכחות. ״ מיכפל״, סנריון״-יתרון בקיאות בדיני עבודה, דיני מיסים, ביטוח לאומי, מס הכנסה הכרות התחום הפנסיוני: פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים שליטה מלאה באקסל, כולל ניתוחים ובקרות כלכליות, בניית פןנקציות, טבלאות ציר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6867
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
טלפייר, חברה טכנולוגית העוסקת בפיתוח וייצור מערכות ניהול ובקרה מתקדמות, מגייסת אחראי.ת בק אופיס לתפקיד תפעולי במחלקת השירות. אחריות על אדמינסטרציית מרכז השירות הוצאת חשבוניות מס וחשבוניות עסקה ללקוחות על כלל העבודות/ הסכמי השירות חידוש הסכמי שירות ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים ריכוז מידע ופתיחת דרישות רכש לספקים עבודה רציפה עם מנהלי הצוותים הטכניים וכן עבודת צוות עם אנשי מרכז השרות האחרים סידור ועדכון לקוחות במערכת.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם חשבוניות- חובה ניסיון בתפקידי , אדמיניסטרציה, -חובה עבודה שוטפת על תוכנות office כולל אקסל ברמה טובה – חובה ניסיון בעבודה על מערכת פריורטי – יתרון כישורים נדרשים: סדר וארגון יוזמה וראש גדול יחסי אנוש מעולים ויכולת מתן שרות ללקוחות מרובים (קבועים) יכולת עבודה בצוות יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות אמינות ומסירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1213
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, קליטת חשבוניות ספקים. עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני. טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס. תחילת עבודה מיידית. פעם בשבוע עבודה מהבית לאחר תקופת ההכשרה .
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה/תפעול/בק אופיס - חובה ! שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL תואר ראשון – יתרון ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ns
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|