תיאור תפקיד:
חברה גלובלית ידועה וגדולה באזור המרכז מחפשת מועמד/ת לתפקיד Head of Customer Experience. התפקיד כולל אחריות על כל רבדי הניהול של חווית הלקוח, לרבות שיפור תמידי בשירות הלקוחות , הגדלת שביעות הרצון , עידוד השימוש במוצרי החברה, הקטנת הנטישה, הגדלת הנאמנות ומצוינות תפעולית. התפקיד בכפיפות למנכ"ל.
התפקיד כולל : · ניהול ישיר של אלף עובדים ברחבי הארץ
· ניהול אופרציות מורכבות
· יישום והטמעת תהליכי עבודה יעילים ובקרה עליהם מול המנהלים והעובדים
· הגדרת יעדים המבוססים על אסטרטגיה ומדידתם .
· שיפור חווית הלקוח באמצעות שיפור תמידי בשירות .
· ניהול פרויקטים מיוחדים חוצי ארגון .
· בניה והטמעת שירות לקוחות למוצרים חדשים .
· ניהול נכון של הידע בארגון .
דרישות:
· ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול מוקדי שירות לקוחות של מינימום 100 עובדים- חובה
· ניסיון בניהול שירות במגוון תעשיות לרבות הייטק - חובה
· ניסיון בניהול שירות לקוחות הפועל 24-7 – חובה
· ניסיון בניהול אופרציות מורכבות -חובה
· יכולת מוכחת וניסיון בבניית תהליכים חדשים בעולם השירות
· ידע וניסיון בניתוח נתונים ומדדי KPI ויכולת ירידה לפרטים הקטנים .
· ניסיון וידע בהכשרת עובדים.
· אינטליגנציה ריגשת גבוהה ויכולת לעבוד עם אנשים מרקעים שונים .
· תקשורת בין אישית גבוהה
· יכולת עבודה בסביבה צוותית וממוקדת לקוח.
· יכולת לרתום ולהניע עובדים.
· יכולת ארגון, בניית תהליכים ובקרה .
· אנגלית ברמה גבוהה- חובה. שפות אחרות - יתרון.