תיאור תפקיד:
לחברה אמריקאית דרוש/ה Customer Success Manager- בלעדי
דרישות:
לחברה אמריקאית דרוש/ה מנהל/ת הצלחת לקוחות ונציג לחברה בישראל בתחום אפליקציות אינטרנט (ניהול סיכונים) הכולל פתרונות ממוחשבים למניעת סיכונים בתהליך קבלת תשלומים מאתרים.השכלה:תואר ראשון - ניסיון של כ-5 שנים בחברה בתחום שירות לקוחות בחברה בינלאומית.
- ניסיון במתן שירות ללקוחות בישראל ובאירופה.
- יכולת זיהוי והתאמת פתרונות לצרכי הלקוחות .
- עובד/ת יחידי בישראל, כפיפות למנהלת בבריטניה.
- העבודה מהבית ואצל הלקוח(לחברה אין משרדים בישראל)
- אנגלית ברמה מצוינת. יתרון לניסיון במחברת הייטק/ סייבר/מודיעין עסקי.
- לא חובה ניסיון בניהול סיכונים,חובה בטיפול בהצלחת לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
971
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|