תיאור תפקיד:
הצטרף לצוות האדמיניסטרציה בקבוצה עוצמתית ותקח/י חלק מהניהול היומיומי שמניע את הצלחת הארגון קדימה!
קבוצת אלקטרה מגייסת פקיד/ת קבלה למשרדי ההנהלה!
תיאור התפקיד :ביצוע הזמנות רכש וחשבוניות במחלקה באמצעות מערכת הפריוריטי
עבודה מול ספקים
תפעול שליחויות, UPS, דואר ומשלוח שוטף לסניפים
מענה לטלפונים והעברתן באופן נעים ומקצועי
מתן מענה למנכ"לים וסמנכ"לים בהיעדר העוזרות האישיות
מתן תמיכה לצרכי לשכת מנכ"ל
ביצוע בקרות שוטפות בנושאים שונים (חניות, מוניות, שופרסל, שליחויות וכד')
ניהול לו"ז חדרי הישיבות
אחריות על כיבוד עובדי הקומה
מתן שירות לאורחים המגיעים לפגישות עם ההנהלה הבכירה:
* שירות טרם הגעת האורח בתיאום עם העוזרות האישיות - אישור חניה וכניסה לבניין.
* שירות עם הגעת האורח למשרדים – פגישת האורח בקבלה ומתן שירות אדיב בעת ההמתנה לפגישה אליה הגיע.
המשרה במתחם הבורסה ברמת גן.
** המשרה במשמרות, בין השעות 07:45-17:00 ו-11:00-19:00 **