תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי דרוש/ה מזכיר/ה תפעול עזרה אדמיניסטרטיבית
דרישות:
ידע וניסיון באופיס אנגלית טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00164
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי במרכז תל אביב דרוש/ה עוזר/ת מנהלת מחשוב
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה ניסיון בבק אופיס תפעול אקסל ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00165
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לבנק גדול דרוש/ה מזכיר/ה ללשכת מנהלת חטיבת השיווק, פרסום ופיתוח עסקים. התפקיד הינו לצד מזכירה בכירה והפעילות העיקרית היא ניהול יומן ומענה טלפוני. התפקיד כולל: * מתן תמיכה ושירות למנהלת החטיבה ומנהלי/ות האגפים * תיאום פגישות וניהול זמן יעיל של מנהלת החטיבה ומנהלי/ות האגפים * ריכוז והכנת חומרים לישיבות * מעקב אחר ביצוע החלטות * עבודה אדמיניסטרטיבית כגון – הדפסות, תיוקים, צילומים וכדומה.
דרישות:
* אקדמאי/ת או סטודנטי/ית לתואר ראשון - חובה * ניסיון בתחום האדמיניסטרציה / מזכירות של לפחות שנתיים - חובה * שליטה מלאה ביישומי מחשב וניסיון בתוכנות OFFICE - חובה * כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ וייצוגיות - חובה * ניסיון בעולמות השיווק – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4416
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה לייבוא והפצה מובילה דרושה פקיד/ה אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה א-ה -7:30-16:00 שכר גבוה למתאימים כ-9.5K תלוי ניסיון וגמיש
דרישות:
יכולת עבודה ממוחשבת ויחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00079
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות) עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון יכולת הנעה עצמית יכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00083
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת BACK OFFICE התפקיד מציע אפשרות להתמחות בקידום מכירות, שיווק ופעילות BACK OFFICEהכנת הצעות מחיר/קליטת הזמנות. ביצוע מעקב הצעות מחיר. תיאום פגישות לאנשי המכירות עבור לקוחות קיימים טיוב נתוני לקוחות במאגרי המידע של החברה ושימורם. תפעול פעילויות הקשורות לכנסים ואירועים של החברה משרה מלאה באיזור קריית אריה, פתח תקווה. ( עבודה במשרד) ללא עבודה היברידית!!
דרישות:
השכלה מתאימה ורלוונטית (תיכונית מלאה מינימום, רקע טכני-יתרון) 2-3 שנות ניסיון בתפקיד BACK OFFICE כולל ניסיון בתיאומי פגישות טלפוני חריצות ואסרטיביות נסיון מעולה בעבודה עם מערכת פריוריטי - חובה!!!! OFFICE – חובה מרחק הליכה מהרכבת הקלה אנגלית טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
73363
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו דרוש/ה מזכיר/ת אגף לניהול יומן של המנכ״ל, עיסוק במערכות מידע, טיפול בנושאים אדמנסטרטיביים, טיפול בקביעת פגישות מרובות משתתפים, בניית מצגות, תקציב רווחה. משרה מלאה עם גמישות בשעות במידת הצורך
דרישות:
תואר אקדמאי-חובה ניסיון אדמנסטרטיבי של שנתיים לפחות-חובה יחסי אנוש, ראש גדול, פרואקטיביות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6784
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לאיגוד ערים אזור דן תברואה וסילוק אשפה דרוש/ה מנהל/ת לשכת יו"ר ומנכ"ל- ראש לשכת יו"ר ומנכ"ל האיגוד, ניהול אדמיניסטרטיבי להנהלת האיגוד.
- אחריות על ניהול, פיקוח ובקרה על לשכת יו"ר ומנכ"ל.
- מיון וניתוב הפניות המגיעות ללשכת היו"ר והמנכ"ל.
- ניהול לו"ז, תיאום פגישות למועצת האיגוד והנהלת האיגוד.
- ריכוז חומר ומידע ליו"ר ולמנכ"ל לקראת ובעקבות דיונים שונים, הכנת פרוטוקולים.
- מעקב על ביצוע החלטות ישיבות הנהלת האיגוד ותוכנית העבודה
- ארגון וטיפול בהזמנת נסיעות לחו"ל
- עבודה בשעות נוספות
- היקף המשרה: 100%.
מועד אחרון להגשת מועמדות: 11.5.2025 בשעה 24:00
נא להפנות קורות חיים בקובץ הכולל תמונה למייל המצורף למערכת עבור משרת מנהל/ת לשכת יו"ר ומנכ"ל. למועמדות יש לצרף את הפרטים והמסמכים הנדרשים להוכחת העמידה בתנאי הסף ובאמות המידה, כמפורט במסמך זה. מועמדויות שתוגשנה ללא המסמכים הנדרשים לא תובאנה לדיון. האיגוד יהיה רשאי לפנות לממליצים ו/או מעסיקים קודמים לקבלת מידע על המועמדים. המודעה מופנית לגברים ולנשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
1. השכלה תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר. או הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשומ/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע"ג- 2012 או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). 2. ניסיון מקצועי עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית – לפחות 3 שנות ניסיון מוניציפלי ו/או מזכירותי ו/או ניהולי. (יש לצרף אסמכתאות מתאימות). עבור הנדסאי/ת רשומ/ה – 4 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלבנטי. עבור טכנאי/ת רשומ/ה – 5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלבנטי. 3. כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית. 4. שליטה מצוינת (קריאה וכתיבה) בשפה האנגלית. 5. שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס. 6. יכולת הגעה עצמאית לחירייה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת. סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה פקיד/ת קבלה: התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח. סביבת עבודה צעירה. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות. ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00046
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) • תחילת עבודה מיידי
דרישות:
• תואר ראשון- יתרון • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
1. ביצוע עבודות מזכירות וטיפול בנושאים מנהליים הקשורים לפעילות בית הספר, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. מתן מענה שירותי לפניות המגיעות למזכירות בית הספר בכל ערוצי ההתקשרות: קבלת קהל, מענה לטלפונים, קליטה, איסוף, ניתוב וטיפול שוטף בהתאם להנחיית הממונה. 3. סיוע בתאום ובקביעת ישיבות, ריכוז והכנת חומר רלוונטי לפגישות, השתתפות בדיונים, עריכת סיכומי דיון וביצוע פיקוח ובקרה אחר יישום ההחלטות. 4. סיוע בריכוז דיווחי הנוכחות של מורים ובניהול מצבת התלמידים. 5. ניהול ותיוק מסמכים ודואר בית הספר באופן המבטיח זמינותם ואיתורם לפי הצורך. 6. עדכון מערכת שעות כוח אדם בבית הספר וביצוע מעקב ובקרה במערכת לניהול בתי הספר. 7. סיוע בגביית תשלומים, בטיפול בחשבוניות ספקים, בניהול קופת בית הספר ובטיפול במערך התשלומים הבית ספרי. 8. סיוע בהכנת גיליונות ציונים ותעודות לתלמידי בית הספר. 9. סיוע בתפעול פרויקטים ייחודיים בתחום האחריות. 10. ביצוע פעולות מנהלתיות הקשורות לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר. 11. סיוע בטיפול אדמיניסטרטיבי בכרטיסי רב-קו לתלמידי בית הספר. 12. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 13. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. 12 שנות לימוד. יתרון לתעודת בגרות מלאה. 2. תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 או 2 – יתרון. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE . 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה . 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
79ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מעקב ובקרה אחר התחנות "בחיי הסטודנט במכללה" החל מקבלה ללימודים ומעקב אחר תנאי הקבלה, מעקב אחר ההתקדמות האקדמית של הסטודנט ועד לסיום הלימודים וקבלת תעודות ואישורים. מנהל הסטודנטים במבנה החדש הוא גוף "בק אופיס", שלא יעסוק במתן מענה ישיר לסטודנטים. מעקב אחר תנאי קבלה - עדכון מכתבי הקבלה . - מעקב ובקרה אחר השלמת תנאי הקבלה. מעקב אקדמי - מעקב אחר מילוי חובות הלימודים ואישור מעבר בין השנים: בדיקת ציונים בקורסים שדורשים ציוני מעבר מינימאלי, מעקב אחר הציון הממוצע בחוג ותכנית ההכשרה כתנאי לקבל התואר ותעודת ההוראה, מעקב בקרה וטיפול במועמדים חריגים. התמדה - איתור סטודנטים לוועדות הערכה בסוף סמסטר א' ובסוף שנה"ל והפניה להמשך לטיפול, מעקב אחר החלטות הועדות ויישומן. סיום חובות - אישורי 80% למתמחים, טופס טיולים: בדיקת מאזן חובות מול תוכנית הלימודים, אישורי זכאות ותעודות לבוגרים.
דרישות:
תואר ראשון ניסיון קודם - יתרון יכולת דיוק, תשומת לב לפרטים רבים, יכולת עבודה ממושכת מול מחשב, ידע במכלול, יכולת עבודה בצוות, הכרות עמוקה ויסודית עם הנהלים באקדמיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-160
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
What we do The International Committee of the Red Cross (ICRC) works worldwide to provide protection and humanitarian assistance to people affected by conflict and armed violence. We take action in response to emergencies and, at the same time, promote respect for international humanitarian law. We are an independent and neutral organization, and our mandate stems essentially from the Geneva Conventions of 1949. We work closely with National Red Cross and Red Crescent Societies and with their International Federation in order to ensure a concerted, rational and rapid humanitarian response to the needs of the victims of armed conflict or any other situation of internal violence. We direct and coordinate the international activities conducted in these situations. Purpose The Assistant provides administrative support and is responsible for information management, either independently or under the supervision of Information Management Coordinator. She/he acts as a reference person for written protocols, correspondence and standard tools and for information management procedures and trainings in general. Main Responsabilities- Being a support to the management, the Assistant & IM Officer screens, prioritizes, dispatches, and follows up on requests, calls and correspondence and has an overview of the delegation's activities and takes into account its priorities and challenges when making decisions.
- Flags issues and delays; produces and updates the timeline, schedules, and other tools.
- Supervises the updating of other units' contacts. Maintains an active professional network of use to the ICRC.
- Manages appointments and organizes meetings both internally and externally and takes minutes of meetings.
- Drafts formal and informal correspondence and translates incoming and outgoing correspondences for the attention of the Management.
- Compiles and finalizes summaries and regular reports.
- Creates electronic and paper files for the management, feed them with relevant documents and closes them.
- Carries out and supervises secretarial tasks (filling, photocopying, mailing, correspondence with subsites, ordering supplies, etc.)
- Participates in the organization of visits by donors and other major figures.
- Acts as access manager backup in coordination with peer colleagues within the Assistants & Information management Team.
- Contributes to the implementation of institutional frameworks, strategies, projects and/or programs linked to Information Management in the sub-site.
- Systematically briefs all new staff on information management and organizes regular training or information sessions.
- At least once a year, conducts missions to the offices and sites.
- Requests business cards and other ICRC stationery items (headed paper, envelopes, etc.) for the subdelegation and follows up the orders with the logistics center. Ensures that the letterhead stationery, business cards, envelopes, etc. comply with the applicable visual identity rules. Follows up the preparation and sending/receiving of the mail.
- Trains and support on Areas of expertise (i.e. correspondence, ICRC protocol and visual identity, use of standard computer technology and ICRC tools, document security and compliance with best practices throughout the information life cycle).
General Duties
Is aware of the Red Cross / Red Crescent Movement structure and the mandates of the three components and understand ICRC's mandate. Is aware of the Delegation's objectives and activities. Respects the security rules at all times. Respects and observes the staff regulations of the ICRC. Ensures that a good atmosphere is maintained with the other ICRC departments through adequate communication. Reports on problems (security) with accuracy and without delays. The employee may be asked to perform duties and task not covered in this job description as well as to provide support to other departments when necessary.
דרישות:
Qualifications/Experience
- Three or more years' experience as an assistant in an international organization or company.
- University degree or equivalent training or experience.
- Fluent in Hebrew (native) speaker and Professional Command of English.
- Good command of other ICRC operational languages (French, Spanish, Arabic, Russian) an asset.
- Proactive, adaptable, forward-thinking and with a positive attitude.
- Experience working in international organizations, NGOs or other diplomatic organizations considered a strong asset.
- Advanced computer skills, including Microsoft Office suite, SharePoint.
- Valid manual driving license.
What we offer
- Rewarding work in a humanitarian and multicultural environment
- A two-week orientation course and other opportunities for further in-house training
- Attractive social benefits
Additional information- Type of role: National staff
- Working rate: 100%
- Starting date: As soon as possible
- Location: Tel Aviv (TEL)
- Job level: B2 (B2)
- Length of assignment: 12 month contract (extendable)
- Application deadline: 09.05.2024
How to Apply Interested and qualified candidates are encouraged to apply using the button below, uploading a CV and cover letter in English. Please note this position is only open to candidates who possess legal authorization to work in Israel. Our Values At the ICRC, we value impact, collaboration, respect, and compassion. We seek candidates who demonstrate behaviors based on these shared values. For more information on the ICRC values, please visit this page.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00016
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתן שירותי מזכירות שוטפים לראש האגף ולמנהלים נוספים באגף, ניסיון קודם בניהול לשכה והיכרות טובה עם מערכות תוכנות Office לרבות:- ניהול יומנים, תיאום דיונים רבי משתתפים, בתוך הארגון ומול גופים חיצוניים
- טיפול בדואר יוצא ונכנס – תיעוד והפצה
- אישורי כניסה
- ריכוז חומר לדיונים
- מעקב אחר משימות האגף
- נאמני / ות משא''ן אגפי
- ניהול מסגרת השעות של יועצי האגף
- ריכוז ועדות מקצועיות שבתחום אחריות האגף
דרישות:
דרישות התפקיד:- בעל/ת תואר ראשון, תואר שני – יתרון.
ניסיון:- ניסיון קודם בעבודת מזכירות או ניהול משרד ואדמיניסטרציה
דרישות נוספות:- יחסי אנוש טובים מאוד, אדיבות ושירותיות
- יכולת עבודה בצוות תוך תמיכה וגיבוי הדדי
- יסודיות ותשומת לב לפרטים, ביצוע "שלם" של משימות וללא צורך בבקרה הדוקה
- לקיחת אחריות, "ראש גדול"
- יכולת קבלת מרות
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
- נכונות לעבודה בשעות נוספות
למתאימים.ות:- סביבת עבודה נעימה ומעניינת
- תנאי עבודה מצויינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: תפעול וניהול משרדי המחוז– ניהול שוטף, טיפול באדמיניסטרציה ותהליכים פנימיים עבודה מול מנהלי פרויקטים, מתכננים וקבלנים– מעקב אחר תהליכים והנעת גורמים רלוונטיים ניהול תוכניות עבודה ותקציבים– תמיכה בהכנת תכניות עבודה ובקרה תקציבית ליווי תהליכי מכרזים– איסוף נתונים, ריכוז מידע והכנת חומרים רלוונטיים הכנת חומרים מקצועיים ודוחות ניהוליים– תמיכה בגיבוש החלטות וניהול מידע מעקב אחר חשבונות ודו"חות כספיים– ניתוח נתונים ומעקב תקציבי
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ודינמית שליטה מלאה ביישומי אופיס, בעיקר Excel ראש גדול, אסרטיביות ויכולת הנעת תהליכים תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת עבודה מול ממשקים רבים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Z-ADMIN
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|