תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת למזכירות לשכת הנהלה לחברה בתחום החינוך בתל אביב כחלק מתחומי האחריות: מתן שירותים אדמיניסטרטיביים בלשכת הנהלה ( לרבות וועד מנהל ) ניהול משרד הכולל: סנכרון יומני פגישות, מענה טלפוני, הדפסות, הזמנות ציוד וכיבוד תיאום, ארגון, הכנת חומרים וכתיבת פרוטוקולים תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילויות אגף משאבי אנוש, אגף הכספים והיחידה לפיתוח משאבים
דרישות:
ניסיון משמעותי בעבודה אדמיניסטרטיבית מרובת ממשקים ניסיון ושליטה מעולה במיומנויות מחשב, שליטה מלאה בOffice תואר ראשון - יתרון יכולת ניסוח גבוהה, בכתב ובעל פה שליטה טובה באנגלית - יתרון תקשורת בין אישית טובה ותודעת שירות ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ואדמין לאולם תצוגה יוקרתי בראשל"צ! התפקיד כולל: טיפול בלקוחות חוזרים וחדשים ממרכזי השרות ברשת, טיפול בלקוחות משלב הצעת המחיר, ניהול ממשקים מול מרכזי שרות/הנהלת חשבונות ובנקים' ניהול יומן של ראש המחלקה. תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות: 08:00 - 17:00 בלי שישי תנאים מעולים למתאימימ/ות!!
דרישות:
שליטה במחשב עדיפות לנסיון עם CRM נסיון בעבודה קודמת טלפונית/מוקד /שרות לקוחות תודעת שרות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54193
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
יש לך חיוך גדול וראש מסודר? אנחנו מחפשים אותך! למשרד משפחתי ונעים בכפר סבא מחפשים אדמינ/ית תותח/ית שיהיה/תהיה הלב הפועם של הצוות שלנו!
דרישות:
מה בתפקיד: ניהול יומנים ותיאומים מענה לטלפונים ולמיילים אחריות על ארגון שוטף ודאגה שהכול יתקתק בדיוק כמו שצריך מה חשוב לנו: • סדר וארגון (גם כשיש כמה דברים במקביל ) • שליטה בסיסית במחשב ובאופיס • גישה שירותית, אנרגיה טובה וכיף לעבוד איתך • ניסיון קודם – יתרון, אבל לא חובה • אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00550
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- קבלת פני הלקוחות אירוח המבקרים ויצירת חווית לקוח חיובית באולם התצוגה.
- מתן מענה פרונטלי וטלפוני בדסק הקבלה ואחריות על טרקלין ההמתנה לרבות קיום כיבוד, ייצוגיות הטרקלין, מכונת קפה.
- תיאום נסיעות התרשמות ומסירות רכבים, שיבוץ לו"ז ובקרה,;ניהול לוח זמנים לנציגי מכירות, נסיעות ומסירות
- עבודה מול ספקים – הזמנת ציוד, כיבוד, תיאום מוביליות וכדומה.
- ניהול קופה קטנה הפקדות שוטפות , שימוש שוטף במערכת Cash-Pay ותיעוד עסקאות
דרישות:
- 12 שנות לימוד - חובה. יתרון משמעותי לבעלי בגרות מלאה ו/או תואר ראשון.
- ניסיון תעסוקתי של שנה ומעלה בתחום שירות לקוחות פרונטלי / אדמיניסטרציה.
- שליטה ביישומי האופיס.
- היכרות עם מערכת תפנית, מיקרוסופט דינמיקס – יתרון.
- אנגלית ברמה טובה, יכולת לנהל שיחה עם לקוחות – יתרון.
- עבודה בימי א'-ו'.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2898
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
חברת Matchpoint ממחפשת אדמינ/ית יש לך חיוך גדול וראש מסודר? אנחנו מחפשים אותך! למשרד משפחתי ונעים בכפר סבא מחפשים אדמינ/ית תותח/ית שיהיה/תהיה הלב הפועם של הצוות שלנו!
דרישות:
מה בתפקיד: - ניהול יומנים ותיאומים
- מענה לטלפונים ולמיילים
- אחריות על ארגון שוטף ודאגה שהכול יתקתק בדיוק כמו שצריך
מה חשוב לנו: • סדר וארגון (גם כשיש כמה דברים במקביל ) • שליטה בסיסית במחשב ובאופיס • גישה שירותית, אנרגיה טובה וכיף לעבוד איתך • ניסיון קודם – יתרון, אבל לא חובה • אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00564
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית עם ידע בהנהלת חשבונות לחברה ותיקה ויציבה בתחום אספקת ציוד למטבח המקצועי, הממוקמת בתל אביב (אזור קיבוץ גלויות) – מרחק הליכה מהרכבת הקלה.- משרה מלאה: ראשון–חמישי, 8:30–16:30 (ללא ערבי חג וימי שישי).
- התפקיד משלב אחריות מלאה על הנהלת החשבונות וניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד
- הנהלת חשבונות שוטפת.
- גבייה והתנהלות שוטפת מול לקוחות עסקיים.
- ניתוח כרטיסי לקוחות והפקת דוחות
- ניהול תהליכים אדמיניסטרטיביים מקיפים במשרד.
- מענה ראשוני ללקוחות החברה ומתן שירות שוטף ומקצועי.
דרישות:
- ידע קודם בהנהלת חשבונות – חובה.
- ניסיון בעבודה עם דוחות כספיים – חובה.
- שליטה מלאה באנגלית (קריאה וכתיבת מסמכים) – יתרון
- ידע קודם בעבודה עם מערכת "חשבשבת" – יתרון משמעותי.
- אסרטיביות, יחסי אנוש ויכולת עבודה עצמאית ומסודרת.
מעוניינים/ות להצטרף לצוות שלנו? שלחו קורות חיים עוד היום!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint. תואר ראשון- יתרון יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ. אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן. ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות. זריזות ויסודיות. מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00472
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לצוות טכנאים מתן שירות לטכנאי השטח בחברה ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות גורם מקשר בין המחלקות השונות ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות שעות עבודה: ימי א-ה 8:00-16:30 פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00 שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש Team player יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל עבודה ברמת גן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתכנית MBA in Healthcare Innovation בשיתוף עם שיבא תל השומר לבית הספר אריסון למנהל עסקים אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תיאור התפקיד: תיפעול אדמיניסטרטיבי של התכנית שכולל: בניית מערכות שעות, ניהול לוחות זמנים, אירגון מפגשי מתעניינים, אירועים וכנסים, קשר עם המרצים, פורום בוגרים, ועוד סיוע אדמיניסטרטיבי בתהליך מיון וקבלת מועמדים למסלול, טיפול במתקבלים עבודה מול ממשקים שונים בקמפוס כגון: מינהלת תכניות ה-MBA, משרד הרישום הישראלי והבינ"ל, מחלקת השיווק הישראלי והבינלאומי, מחלקת אירועים כפיפות לראש התכנית התפקיד בהיקף 75% משרה, גמישות לשעות נוספות על פי צורך עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
תואר ראשון – חובה תואר שני – יתרון ניסיון מוכח בניהול אדמיניסטרטיבי אנגלית ברמת שפת אם יכולת ארגון ברמה הכי גבוהה יחסי אנוש מעולים יכולת למידה עצמאית שליטה מלאה באופיס מועד התחלה מידי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-496
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות. התפקיד כולל אחריות על ניהול תהליכי הזמנות המכירה בחברה, תוך תיאום בין גורמים שונים בתהליך המכירה, טיפול בהזמנות, הפקת מסמכים רלוונטיים ותמיכה תפעולית למערך המכירות. העבודה במשרה מלאה ימי א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
דרישות:
*ניסיון והיכרות עם פריורטי *ניסיון בתפקיד רכזת הזמנות בחברה תעשיתית-יצרנית *ניסיון בתחום האיוורור- יתרון משמעותי! *יכולות ארגון וניהול תהליכים *תקשורת בין אישית ויכולת עבודה מול לקוחות וספקים *אחריות ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
597626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת תיקי לקוחות לתפקיד מגוון ומשמעותי הכולל ריכוז אדמיניסטרטיבי ותפעולי של תיקי מטופלים לאורך התהליך הרפואי. תיאור התפקיד: - אחריות כוללת על תיקי לקוחות – משלב הפנייה ועד לסיום התהליך - מתן מענה אדיב ומקצועי למטופלים ולבני משפחותיהם - תיאום תורים ומעקב אחר שלבי הטיפול - עבודה מול צוותים רפואיים, אדמיניסטרטיביים וגופים חיצוניים - ניהול נתונים ובקרה על עמידה בלוחות זמנים
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית / שירותית / ריכוזית – חובה - שליטה ביישומי Office ויכולת עבודה עם מערכות מידע - יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה - אחריות, סדר וארגון ** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
t-admin
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
אחריות על מבקרי החברה, כולל מערכות תגים ויומני ביקור. עבודה מול ספקים של ציוד משרדי וספקי תחזוקה שוטפת למשרד - אינסטלציה, חשמל, מיזוג ועוד. אחריות על סידורי אבטחה ומבנה, כולל התנהלות מול חברת ההשכרה ורשויות מקומיות.
דרישות:
3-5 שנות ניסיון בניהול משרד ותפעול סביבה טכנית ניסיון בניהול קשרים עם ספקים תקשורת בין אישית מצויינת אנגלית ברמה גבוהה ללא היברידיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01285
אזור:
צפון - גליל, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד דינמי, מרובה ממשקים פנימיים, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול שותפים למשרה מלאה במשרדי החברה (ללא עבודה מול לקוחות קצה או עבודה מול חו"ל בשעות לא שגרתיות). התפקיד כולל: ניהול ממשקים פנימיים מול מחלקות שונות בארגון תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות שותפים עסקיים בארץ ובחו"ל תיאום פגישות והפקת מצגות ניהול מידע ועדכון מערכות (כגון אזור שותפים, סביבות דמו, טפסים, הסמכות) ריכוז תוכניות הדרכה והסמכה לשותפים מעקב ובקרה על תהליכים תפעוליים
דרישות:
פחות 3 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי בארגון יכולת ניהול מספר משימות במקביל ו"תקתוק" משימות יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות וללא אגו ניסיון בעבודה מול ממשקים פנימיים מרובים – חובה שליטה ביישומי Office, לרבות Excel אנגלית ברמה בסיסית – חובה היכרות עם מערכת Priority – יתרון יתרון משמעותי לניסיון קודם בארגון גדול או בממשקים פנים ארגוניים מורכבים. המשרה דורשת נוכחות פיזית במשרדי החברה כחלק מאופי העבודה בצוות.(לא בקבלה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-348
אזור:
מרכז - פתח תקווה, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בהרצליה דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה מקצועי/ת ואחראי/ת. התפקיד כולל: - הפקת קבלות וחשבוניות
- גבייה מלקוחות ומעקב שוטף אחר תשלומים
- ביצוע הזמנות מספקים מקומיים
- טיפול שוטף במשימות אדמיניסטרציה כלליות
העבודה היא במשרה חלקית, בימים א-ה בין השעות: 9:00-13:00 תחילת עבודה מיידית.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי
- שליטה מלאה בעברית
- יכולת עבודה תחת לחץ
- ידע בתוכנות Office
- זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-1533
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
החזרות, הפקת זיכויים, הכנסה למלאי, העברה בין מחסנים רישום והזנת נתונים למערכת PRIORITY המשרה הינה מלאה, ימים א-ה 7:30-17:00 (קיימת גמישות) עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר גבוה תלוי ניסיון ותנאים מעולים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות:
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון יכולת הנעה עצמית יכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00083
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|