תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית. תיאור התפקיד: - ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
- ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
- תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
- ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
- "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
- כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
- יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
- הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30. נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך. אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1514
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי במרכז דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול במחלקת כנסים התפקיד כולל- אדמיניסטרציה שוטפת במחלקת כנסים, טיפול בהזמנות רכש ( הקלדה/ הזנה ומעקב אחר הזמנות) גביה, מענה טלפוני , ווידוא חתימה על הסכמים ועוד משרה מלאה א-ה 8:00-16:30 יש לציין ציפיות שכר קליטה ישירה לארגון, תנאים מעולים! (ארוחות, קרן השתלמות ועוד)
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה הכרות עם הסכמים משפטיים- יתרון משמעותי שליטה באופיס סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54139
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול היומן ותאומי פגישות מול גורמים בכירים בישראל ובחו"ל - מענה לפניות במייל בעברית ובאנגלית - תיאום נסיעות עבודה לחו״ל - היקף המשרה 100%, שעות העבודה: 17:00 - 09:00 + שעות נוספות בעת הצורך - איוש מיידי, עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
- ניסיון קודם בניהול יומנים וניסיון עבודה ב - outlook - תאום פגישות ב – ZOOM - שליטה מלאה ביישומי office - יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים - עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל - תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות - יכולת ביטוי טובה בע"פ ובכתב - אנגלית ברמה טובה מאוד - בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00240
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בראש העין דרוש\ה מנהל\ת משרד תיאור המשרה: ארגון וניהול פגישות, כגון פגישות ישות משפטית, פגישות הנהלה מקומית שבועיות, הכנת מסמכים ובקרה תקציבית. ארגון נסיעות עסקיות: טיסות, לינה וכו הכנת סיכומי פגישות, הפקה וביצוע של אירועי החברה: כנס כל העובדים, ימי חדשנות, אירועים עם לקוחות. סיוע בהכנת דוחות, מצגות ומסמכים רשמיים. ניהול יומן ודוא"ל. קבלת אורחים והכוונתם למחלקה הרלוונטית. מענה טלפוני, טיפול בתכתובות והודעות. איסוף, הזמנה וחלוקת ציוד משרדי וצרכים לעובדי החברה, הזמנת ציוד ביצוע כל המשימות הקשורות לשירותי מתקנים לפי הנחיות היקף המשרה: ראשון–רביעי: 08:30–17:30 חמישי: 08:30–17:00 קליטה ישירה לחברה! שכר 13000-14000 ברוטו תנאים מעולים למתאימים - סיבוס , קרן השתלמות, חניה וכו
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד -חובה! ניסיון בסביבה בינלאומית - יתרון משמעותי יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53960
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה המספקת שירותים בתחום הטיפולי דרוש/ה רכז/ת ארגון מטופלים. אחריות אדמיניסטרטיבית לתאום הטיפול - בקרות, רגולציות, מענה אישי ומעקב שוטף אחריות לניהול שוטף של היחידה מבחינה מינהלית קשר ישיר ויומיומי עם מטופלים, ניהול תוכנית עבודה ושעות עבודה ברמה שבועית.
דרישות:
* ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבי של 5 שנים ומעלה בארגון גדול. * יכולת עבודה מול מערך מטופלים ומתן שירות ברמה גבוהה ורגישה כאחד. * כישורי ארגון וניהול גבוהים. * עמידה בלוחות זמנים ובמצבי לחץ * יציבות תעסוקתית ויכולת להתחייב לתפקיד לאורך זמן. * תקשורת בין אישית טובה ומודעות גבוהה לשירות. התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-ADMIN
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת אנרגיה הממוקמת ברמת החייל, תל אביב דרוש/ה בהקדם מנהל /ת משרד למשרה של 75-100% משרה. התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשרד, ניהול לו"ז ויומנים, דאגה לעובד ולרווחת העובד, קבלת אורחים ועוד. התפקיד דורש אנגלית ברמה טובה כולל דיבור.
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות 5 שנים כמנהל/ת משרד בחברה אנגלית ברמה גבוהה יחסי אנוש מצויינים, שירותיות שליטה באופיס ובאקסל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
878369
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אחריות לניהול הלשכה וניהול יומן מתן מענה לטלפונים, מתן שירות ומענה לעובדים ומנהלים אחריות על מחוברות ארגונית וארגון אירועים עבודה מול משאבי אנוש וממשקים נוספים בארגון. טיפול בשאלות ופניות שוטפות של עובדי החברה.
דרישות:
ניסיון של 1–3 שנים בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה. ידע ושליטה מלאה ב-Outlook – חובה. שליטה מצוינת ביישומי Office ומערכות ממוחשבות. יכולת עבודה מול ממשקים רבים, סדר וארגון ברמה גבוהה. נכונות לשעות נוספות במידת הצורך. תואר אקדמי – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15760
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה מתפתחת ויציבה בתחום הסיבים האופטיים מחפשת נציג/ת שירות ותפעול אחראי/ת, ורבלי/ת ובעל/ת יחסי אנוש מצוינים, לעבודה מול לקוחות פרטיים ועסקיים ולתמיכה שוטפת במנהל השירות. אם את/ה אדם שירותי, מדויק/ת ובעל/ת רצון אמיתי לצמוח בסביבה משפחתית ומקצועית – זו המשרה בשבילך! תיאור תפקיד כללי: – תיאום התקנות ותיקונים מול לקוחות פרטיים ועסקיים – מתן שירות טלפוני ומעקב אחר ביצוע משימות – עבודה צמודה עם מנהל השירות וצוותי השטח – עדכון נתונים במערכת SAP ובמערכות נוספות – ניהול סדר יום, מעקב אחר קריאות פתוחות וסגירתן תנאים: – שכר: 9,500 עד 10,000 ₪ (בהתאם לניסיון) – סביבת עבודה משפחתית, צעירה ותומכת – אופק קידום מקצועי בחברה צומחת ומצליחה – תנאים סוציאליים מלאים מהיום הראשון מיקום: רמלה חושב/ת שזה מתאים לך? שלח/י קורות חיים והצטרף/י לצוות שירות מוביל בתחום הסיבים האופטיים!
דרישות:
– ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי או שירותי – חובה – ניסיון בעבודה עם מערכת SAP – חובה – אחריות אישית, סדר ודיוק בעבודה – יכולת עבודה תחת לחץ ותקשורת בין־אישית גבוהה – שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש מצוינים – הגעה עצמאית לרמלה – זמינות למשרה מלאה 08:00 עד 17:00 + שעות נוספות לפי צורך שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]. למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות- https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15933
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת תיקי לקוחות לתפקיד מגוון ומשמעותי הכולל ריכוז אדמיניסטרטיבי ותפעולי של תיקי מטופלים לאורך התהליך הרפואי. תיאור התפקיד: - אחריות כוללת על תיקי לקוחות – משלב הפנייה ועד לסיום התהליך - מתן מענה אדיב ומקצועי למטופלים ולבני משפחותיהם - תיאום תורים ומעקב אחר שלבי הטיפול - עבודה מול צוותים רפואיים, אדמיניסטרטיביים וגופים חיצוניים - ניהול נתונים ובקרה על עמידה בלוחות זמנים
דרישות:
- ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית / שירותית / ריכוזית – חובה - שליטה ביישומי Office ויכולת עבודה עם מערכות מידע - יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה - אחריות, סדר וארגון ** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
t-admin
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לצוות טכנאים מתן שירות לטכנאי השטח בחברה ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות גורם מקשר בין המחלקות השונות ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות שעות עבודה: ימי א-ה 8:00-16:30 פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00 שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש Team player יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל עבודה ברמת גן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברת אלקטרוניקה בראשל"צ דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמינסטרציה בסגרת התפקיד: ישיבה בקבלה, מעקב אחרי תשלומים, עבודה עם פריורטי ואקסל, קליטת סחורה במחשב,הפקת חשבוניות, הכנת הצעות מחיר ועוד. תנאים: העבודה בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00. נא לציין צפיות שכר.
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטריבי - חובה. שליטה מלאה בפריורטי - חובה. אקסל ברמה טובה - חובה. אנגלית ברמה טובה - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם! התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת. תנאים: ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי! שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים. כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ואדמין לאולם תצוגה יוקרתי בראשל"צ! התפקיד כולל: טיפול בלקוחות חוזרים וחדשים ממרכזי השרות ברשת, טיפול בלקוחות משלב הצעת המחיר, ניהול ממשקים מול מרכזי שרות/הנהלת חשבונות ובנקים' ניהול יומן של ראש המחלקה. תנאים: משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות: 08:00 - 17:00 בלי שישי תנאים מעולים למתאימימ/ות!!
דרישות:
שליטה במחשב עדיפות לנסיון עם CRM נסיון בעבודה קודמת טלפונית/מוקד /שרות לקוחות תודעת שרות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54193
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי. סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל. ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint. תואר ראשון- יתרון יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ. אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן. ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות. זריזות ויסודיות. מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00472
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד דינמי, מרובה ממשקים פנימיים, דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול שותפים למשרה מלאה במשרדי החברה (ללא עבודה מול לקוחות קצה או עבודה מול חו"ל בשעות לא שגרתיות). התפקיד כולל: ניהול ממשקים פנימיים מול מחלקות שונות בארגון תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות שותפים עסקיים בארץ ובחו"ל תיאום פגישות והפקת מצגות ניהול מידע ועדכון מערכות (כגון אזור שותפים, סביבות דמו, טפסים, הסמכות) ריכוז תוכניות הדרכה והסמכה לשותפים מעקב ובקרה על תהליכים תפעוליים
דרישות:
פחות 3 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי בארגון יכולת ניהול מספר משימות במקביל ו"תקתוק" משימות יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות וללא אגו ניסיון בעבודה מול ממשקים פנימיים מרובים – חובה שליטה ביישומי Office, לרבות Excel אנגלית ברמה בסיסית – חובה היכרות עם מערכת Priority – יתרון יתרון משמעותי לניסיון קודם בארגון גדול או בממשקים פנים ארגוניים מורכבים. המשרה דורשת נוכחות פיזית במשרדי החברה כחלק מאופי העבודה בצוות.(לא בקבלה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-348
אזור:
מרכז - פתח תקווה, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|