דרושים בתחום אדמיניסטרטור

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 40 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד/תפעול

מנהל/ת משרד/תפעול

המימד השלישי גיוס והשמה 1

16/10/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח בתחום הפיננסי בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת משרד אחראית, מסודרת ובעלת יכולה למידה עצמית גבוהה.התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה אדמיניסטרטיבי טלפוני ודיגיטלי.
טיפול בלו"ז ותיאום פגישות
סיוע בהכנת דו"חות, מצגות ומסמכים. אקסל ברמה טובה- חובה!
עבודה מול גורמים חיצוניים- חברות ביטוח, בנקים ועוד.

דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמינסטרטיבי- חובה
שליטה בתוכנות ה OFFICE - חובה, אקסל ברמה גבוהה.
סדר,דייקנות, יוזמה ויכולת ניהול עצמי
תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00061
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אדמניסיטרטיבי/ת למחלקת ניהול פרויקטים- אור עקיבא

מנהל/ת אדמניסיטרטיבי/ת למחלקת ניהול פרויקטים- אור עקיבא

לירוז נמני - ליווי תהליכי גיוס

16/10/2025

תיאור תפקיד:
לחב' המתמחה בפתרונות אדריכליים חכמים באור עקיבא דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה למחלקת המכירות וניהול הפרויקטים.
במסגרת התפקיד: אחריות על ניהול ותיאום תהליכי מכירה, תמיכה אדמיניסטרטיבית באנשי המכירות, ניהול יומנים למנהלי הפרויקטים, בקרה ומעקב על לידים, הצעות מחיר והזמנות, טיפול בפניות לקוחות, סגירת מעגלי טיפול ואחריות על שביעות רצון לקוח.
העבודה במשרה מלאה 07:30-16:30 ממשרדי החברה באור עקיבא (ללא גמישות - עבודה מול פרויקטים בבנייה)
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה
תודעת שירות גבוהה מאוד
שליטה על מע' מחשב - אופיס כולל אקסל
כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
זמינות להתחלה מיידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00058
אזור: מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה ואדמיניסטרציה

פקיד/ת קבלה ואדמיניסטרציה

RecruitX

16/10/2025

תיאור תפקיד:

לחברה טכנולוגית מובילה באזור מרכז השרון דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה.
תחומי אחריות מרכזיים:
ניהול מספר יומנים במקביל ותיאום פגישות
תיאום נסיעות לחו"ל וליווי אדמיניסטרטיבי למנהלים בכירים
הכנת חומרים לישיבות, כתיבת סיכומים ומעקב אחר ביצוע משימות
ישיבה בקבלה וטיפול בנושאים שוטפים של המשרד – קבלת אורחים, דואר, ספקים, ציוד
קליטת עובדים חדשים, ניהול תיקי עובדים וטיפול ברווחה
ייזום, ארגון והפקת אירועי חברה ופעילויות רווחה
תמיכה בסיסית בהנהלת חשבונות – דוחות, חשבוניות, מעקב תשלומים
מעקב אחר תקציבים ורכש אדמיניסטרטיבי
דרישות:

שליטה מלאה ביישומי Office (כולל Excel ו-PowerPoint)
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ובתיאום מורכב – חובה
אנגלית ברמה טובה – קריאה, כתיבה ודיבור
ניסיון בהנהלת חשבונות בסיסית – יתרון משמעותי
ראש גדול, סדר וארגון, יוזמה ואחריות אישית גבוהה
יחסי אנוש מעולים, תקשורת בינאישית גבוהה, שירותיות
ניסיון קודם בארגון דומה – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-4208
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ה בק אופיס -משרת בוקר , ללא ימי שישי.

נציג/ה בק אופיס -משרת בוקר , ללא ימי שישי.

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

16/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נטלי המובילה בתחום שירותי הרפואה דרוש/ה נציג/ה בק אופיס
התפקיד כולל עבודה אדמיניסטרטיבית , הפקת חשבוניות, הקלדת פרטי מנוי ותשלומים וכד'.
סביבת עבודה נעימה באווירה משפחתית ועמדה קבועה לכל נציג/ה
שעות עבודה 8:00-16:00 
ללא ימי שישי / ערבי חג.
שכר שעתי + בונוסים מתגמלים .
עובד /ת חברה החל מהיום הראשון!
המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה
יכולת למידה מהירה ועבודה בלחץ.
יכולת טובה להשתלב בצוות.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00139
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמינסיטרציה ופעילות חברתית- בחיפה

רכז/ת אדמינסיטרציה ופעילות חברתית- בחיפה

נטלי החברה לשירותי רפואה דחופה בישראל בע"מ

16/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת נטלי החברה הגדולה והוותיקה בארץ לשירותי רפואה דרוש/ה
רכז/ת פעילות חברתית עבור הקהילה התומכת לאזרחים/ת ותיקים/ת בחיפה
היקף משרה- 75%
ארגון פעילויות חברתיות לחברי הקהילה בגיל השלישי
הגעה לפעילות החברתית השוטפת
קשר עם ספקים ומרצים
שמירה על קשר שוטף טלפוני עם משתתפי הפעילויות החברתיות
ניהול תקציב קופה קטנה
הכנת תוכניות לפעילויות החברתיות
ביקרי בית- בהתאם לנדרש
עבודת אדמיניסטרציה בהתאם לצורך
דרישות:
ידע ב OFFICE- EXCEL, WORD, OUTLOOK
זיקה לגיל השלישי- יתרון משמעותי
יחסי אנוש מעולים, הקשבה וסבלנות
עבודת צוות
סדר וארגון!
המשרה מתאימה גם לפנסיונרים/יות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00290
אזור: צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד /ת בק אופיס- ללא ניסיון! 

פקיד /ת בק אופיס- ללא ניסיון! 

חברה דסקרטית

16/10/2025

תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחומה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון!
תפקיד *ראשוני*, כרטיס כניסה לחברה שהיא משפחה!
משרה מלאה, שכר גלובלי 8,000 ש"ח, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב!
מתאים גם לכאלו ללא ניסיון, חיילים/ות משוחררים/ות וסטודנטים/ות (לימודי ערב בלבד).
דרישות:
זמינות מיידית
נכונות לעבודה לטווח ארוך
שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 754
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד למשרה מלאה לחברה מובילה במרכז

מנהל/ת משרד למשרה מלאה לחברה מובילה במרכז

INDIGO

16/10/2025

תיאור תפקיד:
הצטרפו אלינו לתפקיד מפתח בחברה מבוססת ומובילה באזור המרכז! אם אתם מחפשים תפקיד עצמאי ודינמי, המשלב אחריות רבה עם סביבת עבודה נעימה ואנשים מצוינים – מקומכם איתנו. אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת לניהול כולל של הפעילות האדמיניסטרטיבית והתפעולית השוטפת.
  • ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי: אחריות מלאה על ניהול שוטף של המשרד, לרבות הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים וגורמי תחזוקה, ותחזוקת סביבת עבודה מסודרת ונעימה.
  • בקרות ותיאומים: ניהול שליחויות, ביצוע הזמנות, עדכון שעון נוכחות וניהול טבלאות מעקב מדויקות.
  • טיפול כספי: אחריות על טיפול בחשבוניות ותשלומים מול ספקים וגורמים רלוונטיים.
  • יוזמה וארגון אירועים: תכנון וארגון אירועי Happy Hour, אירועי חברה ופעילויות רווחה נוספות, מתוך הבנה שגם כיף הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה!
דרישות:
  • ניסיון קודם: ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה.
  • כישורים ארגוניים: יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, וכישורי תעדוף וביצוע משימות מרובות במקביל (Multi-tasking).
  • תודעת שירות: גישה חיובית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • שפות: אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה).
תנאי המשרה:
  • היקף: משרה מלאה.
  • ימים ושעות: ימים א'–ה', בין השעות 9:00–18:00.
  • מיקום: אזור המרכז.
אם אתם מחפשים הזדמנות להשפיע, לצמוח ולהיות חלק מצוות מנצח – שלחו לנו את קורות החיים שלכם עוד היום!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00045
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.

לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.

חברה דיסקרטית

16/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה תעשיתית מובילה דרוש/ה רכזת הזמנות.
התפקיד כולל אחריות על ניהול תהליכי הזמנות המכירה בחברה, תוך תיאום בין גורמים שונים בתהליך המכירה, טיפול בהזמנות, הפקת מסמכים רלוונטיים ותמיכה תפעולית למערך המכירות.
העבודה במשרה מלאה ימי א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.
דרישות:
*ניסיון והיכרות עם פריורטי
*ניסיון בתפקיד רכזת הזמנות בחברה תעשיתית-יצרנית
*ניסיון בתחום האיוורור- יתרון משמעותי!
*יכולות ארגון וניהול תהליכים
*תקשורת בין אישית ויכולת עבודה מול לקוחות וספקים
*אחריות ויסודיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 597626
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז שירות מוביל בראשל"צ

דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז שירות מוביל בראשל"צ

לין ביכלר משאבי אנוש

16/10/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה למרכז שירות מוביל בראשל"צ
התפקיד כולל:
קבלת לקוחות, מענה טלפוני לשיחות נכנסות – קבלת שיחות מלקוחות, תיאום טיפולים ותורים – ניהול יומן תורים, קביעת פגישות לטיפולים ותיקונים. ניהול מסמכים וחשבוניות – אחריות על טיפול במסמכים, חשבוניות והסדרי תשלום , קופה וכד.
תנאים:
משרה מלאה ימים א'-ה', שעות 07:30-16:30, ו לסירוגין 07:00-12:00
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות/ פקידות-יתרון.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויכולת התמודדות עם לקוחות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 52580
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת שע"מ קוסמטיקה

דרוש/ה פקיד/ת שע"מ קוסמטיקה

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

16/10/2025

תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת פקיד/ת שע"מ קוסמטיקה לעבודה במשמרות.
תיאור התפקיד:
שליטה והפעלת מערכות רלוונטיות כגון סאפ / פריוריטי - תהליכים ומשימות, תחזוקת בסיס נתונים.
הפעלת פעילות שוטפת בהתאם לנהלים ושיטות העבודה שהוגדרו.
ניהול מלאי חומרי גלם, עבודה עם דו"חות תפעוליים שונים לניהול ובקרת הפעילות.
קשר שוטף עם לקוחות פנים ארגוניים וחיצוניים.
מתן מענה מקצועי שוטף לעובדי המחלקה.
יד ימינה של מנהלת המחלקה, גיבוי ותמיכה, ביצוע וניהול פרויקטים שוטפים שונים.
דרישות:
שליטה באקסל - חובה. אופיס (מיילים) יתרון.
מוסר עבודה גבוה, יכולת ניהול עצמית (משימות וזמן), מוטיבציה ותודעת שרות גבוהה.
יכולת לימוד עצמי, אסרטיביות, יכולת עבודה בצוות.
אמינות, ראש גדול, נעים ואדיב, שרותי.
יכולת עבודה תחת עומס ולחץ.
תנאים:
עבודה בסביבה תפעולית.
5 ימי עבודה בשבוע. (מוכנות לעבודה בהתאם לצורך ביום שישי - נדיר).
משמרת בוקר, 07:00-15:30, (מוכנות לשעות נוספות בהתאם לצורך - נדיר).
ציוד אישי: טלפון חברה, מייל ארגוני.
תנאי עבודה נוחים.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 192096
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית נוכחות ופרט

רפרנט/ית נוכחות ופרט

מטריקס

16/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה דרוש.ה רפרנט.ית נוכחות ופרט .
תפקיד רב ממשקים, מול מנהלים בארגון ומנהלות משאבי אנוש
התפקיד כולל : קליטת עובדים חדשים למערכות הארגון, טיפול שוטף במגוון רחב של אירועים במהלך חיי העובד לרבות טיפול בסיום העסקה
טיפול בדיווחי נוכחות, איסוף ועיבוד נתונים, בקרות, עבודה צמודה מול מחלקת שכר והנה"ח
מתן מענה לעובדים ולגורמים פנים ארגוניים בנושאים הקשורים לזכויות העובדים
במסגרת התפקיד עבודה במקביל על מערכות מידע שונות
המשרה ממוקמת בכפר סבא,
משרה מלאה א-ה מהמשרדים 8-17
דרישות:
ניסיון קודם בנוכחות
שליטה מצוינת ביישומי Office עם דגש על Excel, (עבודה על גיליונות מורכבים, vlookup, pivot)
יכולת לימוד עצמאית וקליטה מהירה של מערכות מידע ייעודיות, יכולת עבודה על מספר מערכות במקביל
ניסיון בעבודה עם מערכות נוכחות, חילן- יתרון משמעותי
ידע בדיני עבודה- יתרון זמינות למשרה מלאה
יכולת עבודה בצוות, שירותיות ויחסי אנוש מעולים
עמידה בעבודה תחת לחץ וריבוי משימות וממשקים בארגון גדול
בעל.ת חשיבה ריאלית, דייקנות ויכולת גבוהה לניתוח נתונים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 75059
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה העוסקת בעיצוב הבית בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד

לחברה העוסקת בעיצוב הבית בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד

לין ביכלר משאבי אנוש

16/10/2025

תיאור תפקיד:
לחברת עיצוב הבית מובילה בבני ברק דרוש/ה מנהל/ת משרד!
אם את/ה בעל/ת זיקה לעולם העיצוב – זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה לעיצוב הבית איכותית ומקצועית!

מה כולל התפקיד?
ניהול שוטף של המשרד: תיאום פגישות, לוחות זמנים, משימות, קשר עם לקוחות, אדריכלים ומעצבים מהבולטים בישראל
עבודה שוטפת מול ספקים, מפעלים ונותני שירות, מעקב וניהול תהליכי ייצור והזמנות, תיאום התקנות וניהול צוותי מתקינים
טיפול בגבייה, חשבוניות ותהליכים אדמיניסטרטיביים

תנאים:
משרה מלאה, ימים א’-ה’ שעות עבודה: 08:30-17:30
שכר: 14,000–12,000 ש"ח ברוטו (בהתאם לניסיון)
דרישות:
ניסיון קודם בניהול משרד – חובה
עדיפות לניסיון מתחום העיצוב / הקמעונאות
שליטה מלאה ב-Monday.com או מערכת דומה
עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למטריקס עבור j&j (יוקנעם) דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה

למטריקס עבור j&j (יוקנעם) דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה

מטריקס צפון

16/10/2025

תיאור תפקיד:
ניהול לוח השנה הראשי של התפעול, תיאום ותקשורת של כל הפגישות, הפרויקטים והאירועים ברחבי הארגון.
ארגון והנחיית פגישות הנהלה ופגישות מחלקתיות, הכנת סדר יום, פיקוח על לוגיסטיקה ורישום פרוטוקולים.
ניהול כל הלוגיסטיקה עבור אורחי החברה, כולל הזמנות, לוחות זמנים, הזמנות נסיעות, לינה, תחבורה ואירוח.
תיאום נסיעות עובדים, כולל הזמנות, ניהול מסלולי טיול, מדיניות נסיעות ואופטימיזציה של עלויות.
לתכנן ולתאם פעילויות רווחה כולל עבודה מול ספקים ובניית תרבות רווחה אירגונית
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה:
ניהול פגישות, תיאום נסיעות וקידום פעילות רווחה
זמינות למשרה מלאה לטווח ארוך
אנגלית ברמה מצויינת - חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01273
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!

לין ביכלר משאבי אנוש

16/10/2025

תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה לארגון מוביל בתחומו בת"א! אין צורך בניסיון קודם!
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ופרונטלי, ניתוב שיחות, תיאום פגישות, הזמנת ציוד משרדי, ואדמינ' שוטפת.
תנאים:
ימים א'-ה' 8:30-17:00, ללא ימי שישי!
שכר- 7.5-8K ש"ח בהתאם לניסיון + נסיעות + סיבוס + אירועי חברה וכו'.
דרישות:
שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51508
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מוסד אקדמי באזור הדרום מגייס עובד/ת אדמיניסטרציה

מוסד אקדמי באזור הדרום מגייס עובד/ת אדמיניסטרציה

SQLink

16/10/2025

תיאור תפקיד:
עובד/ת אדמיניסטרציה עבור מוסד אקדמי באזור הדרום
במסגרת התפקיד: ריכוז ותיאום משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות, קשר ישיר עם סטודנטים, אנשי סגל וגורמים חיצוניים, סיוע בארגון אירועים, וועדות ופעילויות אקדמיות, טיפול במסמכים, פניות ותהליכים מנהליים מגוונים, עבודה שוטפת עם מערכות מחשוב ומערכות ניהול ועוד.
דרישות:
- שנה ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / מתן שירות
- שליטה ביישומי מחשב Office ומערכות מידע
- יחסי אנוש מצוינים, אחריות ויכולת עבודה בצוות ובסביבה מרובת משימות
- אנגלית ברמה טובה
- תואר ראשון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 151075
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!