חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

QMR סנטר נכסים ESHET lionbridge

19 - 1 מתוך 19

דרושים בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
B&B מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
טלפון: 054
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה העוסקת הפצת מוצרים לרשתות מזון דרוש\ה פקיד\ת שיווק ומכירות.
מהות התפקיד: עזרה למנהל השיווק והמכירות של החברה,עבודה מול מנהלי החברה,סוכני מכירות,ספקים ולקוחות.
הוצאת דוחות ותמיכה במערך המכירות.
משרה מלאה 8-17.
העבודה בשקד (איזור חדרה)..
תנאים מצוינים כולל בונוסים.

דרישות:

שליטה מלאה ביישומי מחשב.
ניידות חובה.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00085
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

A rapidly growing online marketing company located in Kiryat Ono is currently looking for a Back Office position with Bookkeeping affinity.
Job Description:
Documentation and transaction tracking - from ordering to receiving payment, handling invoice and payment invoices.
Producing invoices for clients, monitoring and handling the collection and redemption report on a regular basis.
Bookkeeping work - ticket adjustments, payments, receipts and submitting material to the CPA.

דרישות:

Requirements:
English - Must
Precise and detailed
Wafe software - Advantage

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00034
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Startup מובילה דרוש/ה רכז/ת בק אופיס לעבודה מהבית (7-10 שעות עבודה בשבוע- 60 שקלים לשעה)
במסגרת התפקיד:
* משיכת נתונים כלכליים ונתוני שימוש ממגוון מערכות והזנתם לקובץ Google Sheets
* כחלק מתהליך משיכת הנתונים נדרשת ערנות ויכולת זיהוי ואבחון שינויים חדים בנתונים 
* העתקת נתונים ממאגרי מידע וסידורם בטבלאות אקסל

דרישות:

- שליטה מלאה ברמה מעולה ביישומי מחשב ובפרט באקסל 
- ניסיון מקצועי מוכח בעבודה עם אקסל 
- יכולת ירידה לפרטים 
- אחריות ועצמאות 
- נכונות למשרה חלקית (שעה- שעתיים עבודה ביום) 
- זמינות לעבודה מהבית כל יום בשעה 11:00 בבוקר 
- רקע טכני- יתרון משמעותי (!)

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

לפי שעות

קוד משרה:

JB-00024
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

Job Description:
• Responsibility for office administration; including but not limited to: calendar management, responsibility for coordinating meetings, payment collection, assigning staff to courses on a weekly basis, office operations.
• Customer service: answering customers both over the phone and in person, providing technical support for the different on-line systems, monitoring customer satisfaction by conducting weekly feedback calls.
• Frontal sales.
• External Relations Management – Maintains ongoing contact with senior representatives of organizations in Israel and overseas as it relates to administrative, marketing and financial matters.

דרישות:

• Experience managing calendars, coordinating meetings and multi-participant scheduling – mandatory.
• High level English and Hebrew proficiency - mandatory
• Experience in service oriented positions (orders, sales) – mandatory
• Ability to deal with a dynamic and multitasking workspace - efficiency and task prioritization.
• Excellent human relations, high service consciousness, patience, reliability and accuracy.
• Experience working with Google Calendar - a significant advantage.
• Experience working with CRM software, Office, Excel, Priority - advantage
• Knowledge in the field of payment collection - an advantage.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00161
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לרשת קמעונאית גדולה דרוש/ה רכז/ת תפעול ואדמיניסטרציה לעבודה במחלקת ההדרכה של החברה. 
*העבודה בראשון לציון*

דרישות:

ניסיון מקצועי בעבודה עם אקסל ובניתוח דוחות ברמת פונקציות כגון Pivot ו Vlookup- חובה
רצינות, אחריות ויכולות תפעול ברמה מעולה- חובה
נכונות לעבודה במשרה חלקית בין הימים א-ה (5 שעות בכל יום) 

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-01056
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לרשת קמעונאית גדולה בראשון לציון דרוש/ה רכז/ת תפעול לסיוע במחלקת הדרכה
עבודה בימים א-ג בלבד 7-8 שעות ביום

דרישות:

ידע בעבודה עם אקסל ובניתוח דוחות ברמת פונקציות כגון Pivot ו Vlookup- חובה
רצינות, אחריות ויכולות תפעול ברמה מעולה- חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00996
 
 
רמות מ.א ניהול ותחזוקה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לקבוצת רמות CBRE דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לבניין משרדי הייטק בתל אביב.
משרה מלאה בימים א’-ה’ 8:00-17:00
במסגרת התפקיד:
*קשר ישיר מול הלקוח
*אחריות על נראות האתר
*עבודה עם ספקים, חשבוניות
*השתלבות בצוות התפעול ואחזקה באתר
* ניהול ומעקב אחר משימות ופעילות שוטפת בתחום אחזקה המבנה
* מעקב אחר ביצוע של תכנית תחזוקה מונעת למערכות הבניין
* הפקת דוחות Excel
* עבודה עם חשבוניות ומול הנהלת חשבונות


דרישות:

ניסיון קודם מתפקיד דומה של שנתיים לפחות - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
שליטה מלאה בתוכנות Office לרבות Excel ברמה גבוהה.
בעל/ת אוריינטציה שירותית ותפעולית.
יחסי אנוש מצוינים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2380
 
 
PHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש /ה מזכיר /ה לחטיבה העסקית בחברה.
התפקיד כולל תרגומים צרפתית- אנגלית (ולהיפך), ניהול יומנים, תיאום פגישות, הזמנת חדרי ישיבה, תיאומי טיסות, עבודה אדמיניסטרטיבית, ניהול חשבונות וקבלות וכיוצ"ב.
עבודה צמודה למנהלים בכירים ומתן מענה וסיוע בכל הנדרש לעבודה השוטפת.

דרישות:

ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, ניסיון בתרגומים (יתרון גדול).
יכולת עבודה מול מספר מנהלים ותודעת שירות גבוהה.
צרפתית ואנגלית ברמה גבוהה.
עברית ברמה טובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1714
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת נס טכנולוגיות דרוש/ה רפרנט/ית בקרה ותפעול למחלקת כספים.
התפקיד כולל מעקב דיווחי שעות עובדים ואישורם מול דוחות, הפקת חשבוניות, מעקב קבלת הזמנות והפקת הזמנות רכש, רישום פקודות יומן (הכנסות / הוצאות)
ניהול ובקרה על פרויקטים, הזמנות ותהליכים פיננסים נוספים.
העבודה הנה מול ממשקים מרובים: עובדי החברה ומנהליה, ספקים ולקוחות.
המשרה בתל אביב.

דרישות:

ניסיון באדמיניסטרציה פיננסית- חובה.
ידע וניסיון מוכח ב- EXCEL ו- OUTLOOK- חובה.
ניסיון בעבודה ב- SAP- יתרון.
בוגר/ת קורסים בתחום הפיננסי - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29499
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מענה אדמינסטרטיבי לעובדי ומנהלי החטיבה בתחומים שונים, אחריות על תחום הגיוס בחטיבה הכולל ממשק מול חטיבת הגיוס בנס כגון: זימון מועמדים לראיונות, פתיחת משרות בחטיבה, תיאום מול לקוחות.
תמיכה בפעילות המנהלים בחטיבה, הפקת דוחות ובקרה, תמיכה בפעילות משאבי האנוש בחטיבה.
משרה מלאה, בתל אביב 

דרישות:

תואר ראשון - חובה.
יחסי אנוש ברמה גבוהה - חובה.
ניסיון אדמיניסטרטיבי בארגון גדול לפחות שנה - חובה.
יכולת עבודה תחת לחץ - חובה.
יכולת עבודה מול ממשקים רבים - חובה.
ניסיון במיון או גיוס מועמדים - יתרון משמעותי.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29999
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שירה ברושי

תיאור:

הזדמנות מדהימה להיכנס לחברה מובילה בתחום התקשורת
אחראי/ת תפעול מערכות מידע
עבודה במשרה מלאה (העבודה כוללת תורנויות בסופי שבוע)
הכשרה על חשבון החברה ותנאים מדהימים למתאימים 

דרישות:

· הבנה ויכולת ניתוח תהליכים עסקיים - חובה
· עבודה בתנאי לחץ ויכולת ביצוע מספר משימות במקביל
· ידע בSQL – יתרון
· יצירתיות ויכולת פתרון בעיות
· העבודה כוללת תורניות לילה וסופ"ש

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

19493
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

למטה קבוצת חברות דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה להחלפה לחל"ד של חצי שנה+אופציה:
התפקיד כולל:
 ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות, תפעוליות וסיוע אישי למנכ"ל קבוצה.

דרישות:

שליטה מלאה בתוכנות הOFFICE בדגש על Excel - חובה
מוטיבציה גבוהה ויחסי אנוש מצוינים – חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00017
 
 
תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת פארמה באיזור השרון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת.
משרה זמנית החלפה לחל"ד.
תיאור תפקיד :
עבודה בכפיפות לנהלי החברה בתנאי GMP.
עבודה עם מערכות ממוחשבות (UniCHAMPS, Cognos) לתיעוד ומעקב אחר פעילות במעבדות והפקת דו"חות.
מעקב אחר תחזוקה שוטפת וניהול שגרת טיפולים במערכות וציוד במעבדות.
הפעלת ספקים ונותני שירות.
תיוק מסמכים וניהול ארכיון מחלקות אחזקה וכיולים.
הכנה וטיפול במסמכים של מחלקות אחזקה וכיולים.
קבלה והפניית קריאות במוקד התקלות האתרי (מערכת Archibus).
יכולת ארגון ותאום מול המעבדות.
משרה מלאה,ימים א-ה’: 07:00 - 16:00 עם גמישות ל- 08:00 - 17:00.

דרישות:

נדרשת יכולת עבודה שוטפת בסביבה ממוחשבת: סביבת אופיס, אינטרנט ומערכות תחזוקה.
בגרות מלאה.
שלוש שנות נסיון באדמינסטרציה.
אנגלית ברמה גבוהה כתיבה וקריאה וגם דיבור.
תקשורת בין אישית טובה.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

170773
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

עוזר/ת אדמינסטרציה למחלקת שכר בחברה מובילה

תיאור
עוזר/ת אדמינסטרציה למחלקת שכר
לחברת מובילה בתחומה דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרציה למחלקת השכר
עבודה מעניינת ומאתגרת בלב העשייה של השכר, הכוללת עבודה תחת חשבות שכר, עבודה מול מנהלים
תפקיד מגוון ומעניין
הכשרה תינתן למתאימים/ות
העבודה בראשלצ
משרה מלאה ימי א’-ה’ בין השעות 08:00 – 16:00

דרישות:

אוריינטציה למחשבים - חובה
שליטה באקסל + בוורד- יתרון משמעותי
הכרות עם תחום השכר- יתרון
עבודה בצוות תוך שיתוף פעולה ופתיחות, זריזות, יכולת קליטה מהירה,
יסודי /ת, מסודר/ת בעל /ת מוסר עבודה גבוה,ראש גדול, תקתקן/ית, משימתי /ת, שירותי /ת עם חיוך רחב ומוטיבציה גבוהה.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד, רק פניות מתאימות תענינה*

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

729
 
 
גולדמן מיון והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק בירושלים דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה להובלת תחום מקצועי בארגון.
המשרה כוללת היבטים אדמיניסטרטיביים כמו מענה טלפוני, תאום וועדות, הכנת חומרים וכד’ לצד התקשרויות מול גורמי פנים וחוץ, ליווי תהליכים, עדכון ובקרת מידע, מתן מענה מקצועי ועוד
**התפקיד כולל עבודה בסביבה דוברת אנגלית ולכן יכול להתאים לבעלי/ות אנגלית ש"א/רמת ש"א*******

דרישות:

* אקדמאי/ת
* ניסיון קודם בתפקיד דומה
* אנגלית ועברית ברמה גבוהה מאוד- קריאה, כתיבה ודיבור
* יכולות ארגון וסדר, דיוק, יכולת הנעת תהליכים, מקצועיות
* יחסי אנוש טובים, מאור פנים, אדיבות ושירותיות
* נכונות למשרה מלאה בירושלים
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ****

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

B-PH
 
 
אלן קאר

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אלן קאר המובילה בעולם בסדנאות לשיפור איכות החיים - דרושים מועמדים/ות לצוות אדמיניסטרציה - בק אופיס וקבלת קהל .
למשרה חלקית
עבודה מנהלתית אדמיניסטרטיבית מגוונת , עם תודעת שירות גבוהה
לסניף אלן קאר בתל אביב ליד רכבת השלום - עזריאלי .
חמש משמרות בשבוע , למשרה חלקית - 5 שעות , ימי שישי לסירוגין .
אדמיניסטרציה , קבלת קהל, ביצוע משימות בצורה מאוזנת, שמירה על זרימת עבודה חיובית, ניהול מלאי, ביצוע משימות בק אופיס , מענה דיגיטלי ללקוחותינו ועמידה ביעדים.
סביבת עבודה דינאמית וכייפית .
עבודה עם שליחות - לעזור לאנשים לצאת לחיים חופשיים ללא תלות וללא שיעבוד   :)
התחלה מידית.
המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

דרישות:

• יכולת התמודדות עם עומס ומשימות רבות
• יכולת ארגון, ביצועיסט/ית
• פוטנציאל מנהיגות ויכולת חשיבה מהירה ופתרון משברים.
• שירותיות , דייקנות 
• כושר ביטוי גבוה, סבלנות ויכולת עבודה בצוות.
• יכולת לניהול זמן לעבודה עצמאית.
• נכונות לעבודה מאומצת , עבודה לטווח ארוך
• ידע בתכנות OFFICE

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00010
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

75-2020
תיאור התפקיד:
א. קידום ושיווק הגשת הצעות מחקר בקרב אוכלוסיית החוקרים, בתיאום עם הרשות למחקר ופיתוח.
ב. קבלת קולות קוראים ממדור קשרי מחקר והפצה ייעודית רלוונטית לחוקרי הפקולטה ומיפוי תחומי מחקר ועניין של החוקרים בפקולטה.
ג. סיוע בניהול נושאי תקציבי מחקר לדיקן הפקולטה, לחוקרים החדשים וחוקרים בעלי תקציבים מורכבים :ייעוץ ומעקב אחר ניצול תקציב המחקר וניצול כספי מענק, דיווח על ניצול משאבי האוניברסיטה, טיפול בשריונים והזמנות פתוחות, הוראות תשלום והעברות פנימיות, נסיעות ואש"ל וכדומה.
ד. ביצוע מעקב ופנייה לחוקרים עפ"י דרישה בנושא הגשת דוחות מדעיים בפיגור, עמידה בלוחות זמנים ויעדים להגשות והכנת דוחות כספיים לקרנות לפי דרישה וסיוע לחוקרים שקיבלו בקשות מיוחדות מהרשות למו"פ.
ה. סיוע לחוקרים חדשים בפקולטה להיכרות נהלי המוסד ואופן העבודה בו, איתור צרכים וייזום הדרכות.
ו. מתן הנחיות לחוקרים בקליטת תלמידים זרים לתארים מתקדמים ואורחים מחו"ל, במידע בהסדרת תהליך המעבר לארץ והתשלומים השונים.
ז. עידוד ומעקב אחר השתתפות בסדנאות כתיבה והדרכות לחוקרים בנושאים הקשורים למחקר.
ח. הנחית המחלקות בנושא ניהול תקציב החוקר וקיום קשרי עבודה שוטפים עם גורמים פנים אוניברסיטאיים.
ט. התעדכנות בנהלים ומידע בנושאי המחקר השונים בפקולטה.
י. הפקת דוחות בכל תחומי פעילותה.
יא. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יב. כפיפות: רמ"ן הפקולטה מדעי הטבע, תאום: מנהלת הרשות למחקר ופיתוח

דרישות:

א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. שליטה מלאה באנגלית ברמת גבוהה. רצויה שליטה בשפות נוספות. ניסיון במתן שירות ועבודה עם קהל.
רצוי - ניסיון בניהול מו"מ והובלת פרויקטים.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00350
 
 
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

62-2020
א. הבניה וגיבוש המידע אודות קרנות וגופים מממנים וסיוע למידענית בהפצתו לחוקרי האוניברסיטה.
ב. יזום ונקיטת פעולות שיווק במטרה לעודד חוקרים להגיש הצעות מחקר, ולהרחיב את מאגר הקרנות והגופים המממנים מחקרים באוניברסיטה.
ג. הנחיית מדורי ניהול תקציבי מחקר בפתיחת תקציבי מחקר, העברה והבהרת הנחיות חוזיות ופיננסיות ושינויים לגביהם על ידי הקרן.
ד. קבלה ובחינת חוזי המחקר והסכמים נוספים ((MTA, ניהול מו"מ לגבי תנאיהם, אישור ההתקשרות והחתמת החוקרים.
ה. מתן הדרכה וסיוע לחוקרים בהגשת הצעות המחקר בהתאם לדרישות הקרן.
ו. ביצוע מעקב אחר הקרנות לקבלת תשובות להצעות שהוגשו, והגשת הדוחות המדעיים.
ז. ביקורים בקרנות, ייזום וארגון ביקורי נציגים באוניברסיטה, קיום קשר שוטף עם הקרנות לשם קבלת מידע ותשובות בנושאים שונים
ח. עדכון מסד הנתונים, הפקת דוחות, ניתוח ומעקב.
ט. מתן גיבוי וסיוע לעובדי המדור.
י. ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונה.
יא. כפיפות: רמ"ד קשרי מחקר

דרישות:

א. תואר אקדמי.
ב. ניסיון של שנתיים בתחומים רלוונטיים.
ג. שליטה בשפה העברית, אנגלית ברמה גבוהה.
ד. ניסיון בעבודה עם קהל.
רצוי-ניסיון בשיווק וניהול מו"מ.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00347
 
 
פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד אדריכלים מהצומחים בארץ, דרוש/ה מנהל/ת משרד

דרישות:

משרד עם צוות צעיר ומקסים, מחפש מנהל/ת משרד שיכול/ה (מכאן שהמודעה מכוונת לכל המינים) לנצח על התזמורת הזו בנועם וביעילות ולהיות חלק מהצמיחה של המשרד
אחוזי המשרה גמישים

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00133
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin